Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Kontrola oleje v rámu.

#1 15.01.2012 11:10:03

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Kontrola oleje v rámu.


Raději se Vás zeptám, jak přesně, a správně se má postupovat, když mám motorku s olejem v rámu?

 offline 

 

#2 15.01.2012 11:17:21

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Kontrola oleje v rámu.


Saimon:

Natsartuješ, případně se projedeš -> zastavíš a vypneš motor -> Vyšroubuješ -> utřeš čistým hadrem -> zasuneš bez šroubování zpět -> vyndáš -> koukáš -> přemýšlíš -> doléváš -> zašroubuješ -> jedeš -> spadneš -> zvedneš -> zase jedeš -> .............    big_smile  ano 

Editoval Noend (15.01.2012 11:18:27)

 offline 

 

#3 15.01.2012 11:21:01

wáca
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1810
Založená vlákna
Místo: Liberecký kraj
Motorka: XRV 750 Africa Twin
Věk: 22
Tel: 723-735-777
11 0

Re: Kontrola oleje v rámu.


Noend:

 lol  od tebe bych chtěl napsat uživatelský manuál  ano 



je to tak jak řiká, zahřát, chcípnout, vyšroubovat, otřít, zasznout bez zašroubování a podle toho co naměříš buď doliješ nebo odpustíš


Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)

 offline 

 

#4 15.01.2012 11:27:37

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Kontrola oleje v rámu.


Saimon:

JJ, nejlepší je zahřát motor právě jízdou. Při zahřívání na volnoběh by ti to mohlo ukázat špatně. Pokud naměříš něco co ti příjde divný, vůbec se nestiď měření zopakovat, než z toho budeš vyvozovat nějaké závěry  wink 

 offline 

 

#5 15.01.2012 11:41:26

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Kontrola oleje v rámu.


Noend napsal(a):

Saimon:

Natsartuješ, případně se projedeš -> zastavíš a vypneš motor -> Vyšroubuješ -> utřeš čistým hadrem -> zasuneš bez šroubování zpět -> vyndáš -> koukáš -> přemýšlíš -> doléváš -> zašroubuješ -> jedeš -> spadneš -> zvedneš -> zase jedeš -> .............    big_smile  ano 

Dík big_smile tak takhle jsem to pochopil i já a provedu to tak smile

 offline 

 

#6 15.01.2012 13:23:35

Jimmos
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 238
Založená vlákna
Místo: Gotham City
Motorka: Gas Gas, ČZ 175/487
Věk: 31
0 0

Re: Kontrola oleje v rámu.


Noend napsal(a):

Saimon:

Natsartuješ, případně se projedeš -> zastavíš a vypneš motor -> Vyšroubuješ -> utřeš čistým hadrem -> zasuneš bez šroubování zpět -> vyndáš -> koukáš -> přemýšlíš -> doléváš -> zašroubuješ -> jedeš -> spadneš -> zvedneš -> zase jedeš -> .............    big_smile  ano 

  lol  lol  lol  ano  ano  ano  zatím nejlepší věc nedělního odpoledne


Harry, jdu do baráku!

 offline 

 

#7 15.01.2012 13:45:20

Pepr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Slovensko, Holíč
Motorka: Suzuki DR650se
Věk: 25
1 0

Re: Kontrola oleje v rámu.


Delam to presne jak black-jack

jedeš - spadneš - zvedneš mne teda dostalo big_smile big_smile

 offline 

 

#8 15.01.2012 14:57:28

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Kontrola oleje v rámu.


No tak jsem to udělal přesně podle navodu pro blby, no a zjistil jsme že mi XRo žere opravdu olej. Přemýšlím zda to dát na výbrus a koupit novej píst, ale jaksi jsem student... Nevíte kolik cca stojí výbrus? nebo teda zhruba oprava motoru? Gufera ventilů mám dávaný nový...

Editoval Saimon (15.01.2012 15:00:24)

 offline 

 

#9 15.01.2012 15:01:24

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Kontrola oleje v rámu.


Saimon:

Každej motor žere nějakej olej .... otázkou je kolik oleje za jak dlouho. Pokud ti při přidání plynu nejde z výfuku modrej kouř, dolil bych jen olej co chybí a nic víc bych neřešil  smile  Kontroloval bych pak olej častěji a pak, až bych věděl kolik oleje sežere třeba za 1000km, bych se teprv s touto informací obrátil sem o radu, jesli je to už hodně, nebo normální stav  ano2 

Editoval Noend (15.01.2012 15:03:58)

 offline 

 

#10 15.01.2012 15:04:15

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Kontrola oleje v rámu.


Noend napsal(a):

Saimon:

Každej motor žere nějakej ole j.... otázkou je kolik oleje za jak dlouho. Pokud ti při přidání plynu nejde z výfuku modrej kouř, dolil bych jen olej co chybí a nic víc bych neřešil  smile 

Jen když tomu fakt naložím za jízdy tak si trochu začoudí, když jsem to měl u známého co mi dával ty gufera tak jsem se ho ptal na to, co když to furt bude žrát a odpověděl mi, ať kupuju levnější olej a nehrabu se do toho motoru big_smile

Editoval Saimon (15.01.2012 15:04:44)

 offline 

 

#11 15.01.2012 15:05:59

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: Kontrola oleje v rámu.


Saimon:

Jakou dáváš vizkozitu oleje?? 10W40?? Já bych ti doporučil zkusit teřba 15W50  ano2 

 offline 

 

#12 15.01.2012 15:24:42

Saimon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 344
Založená vlákna
Motorka: Yamaha XT 660 Z Tenere
Věk: 24
1 0

Re: Kontrola oleje v rámu.


Noend napsal(a):

Saimon:

Jakou dáváš vizkozitu oleje?? 10W40?? Já bych ti doporučil zkusit teřba 15W50  ano2 

No dávám 10W40, zkusím teda ten 15W50, už jsem o tom taky přemýšlel, a když nejsem jediněj tak to tak zkusím big_smile

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů