Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Proč nejezdíte 2T#21 19.01.2009 21:33:51
Re: Proč nejezdíte 2TLada> oooooooooooobrovska gratulace!!!!!!!!!!!! na fotce vypada dobre ... co je to za rok? co jsi za nu daval? offline #22 19.01.2009 22:11:14
Re: Proč nejezdíte 2TJe to model 2000, první registrace 2001 Editoval Lada.s (19.01.2009 22:12:28) offline #23 19.01.2009 22:46:32
Re: Proč nejezdíte 2TDoufám že s tim doraziš do Přerova offline #24 18.01.2010 19:39:50
Re: Proč nejezdíte 2TOno se asi nedá jednoduše říct, jestli 2T nebo 4T je na tom hůř s nákladama na provoz, myslim si, že co se týče klasiky (XR,XL,XT,TT,DR apod.) - je na tom asi líp 4T, protože tyhle motory jsou nezmary, ale WR-F, CRF - tady je asi provoz dražší než u 2T. Pak je to už jenom o tom, co komu vyhovuje - jestli pořádný škubání za ruce, nebo plynulej průběh výkonu já osobně jsem z tý druhý skupiny offline #25 19.01.2010 21:33:47
Re: Proč nejezdíte 2Thlasuju za dvoutakty. Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #26 19.01.2010 21:37:00
Re: Proč nejezdíte 2TJá taky momentálně preferuju 2T, ale musim uznat, že 4T se mi tolik v zatáčkách neplaší i přesto, že EXC300 kterou mám je spíš braná jako klidná motorka. Dej koním pít... offline |