INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM Freeride 350
- kornout
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1140
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
- Věk: už veterán
- Tel: asi 100x deně :-(
- 1 0
Re: KTM Freeride 350
Tristan napsal(a):kornout napsal(a):Vencam666 napsal(a): tak to ten z křoviňáku když není do tak velkých toček bude dobrý viď
Sousta lidí do nový pily, či křoviňáku, olej neleje vůbec, krásnej reliéf na pístu pak maj
Se Musí jo? ale pan v obchodě říkal že je to 4takt a ten se nemusí
Tak oni ho tam nalejou, ale do tý druhý nádobky, jak se maže řetěz a prej že jim toho oleje k tomu daly nějak málo :-D Tohle je fakt pravda, nekecám
umím prd, ale strašně mě to baví
- Nightfuckers
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 492
- Založená vlákna
- Motorka: Exc300
- Věk: 905 Před n.l.
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
PETARDAK napsal(a):"Pánové, máte štěstí že jdu právě kolem..." vážně se v těch šrákách hrabu už mnoho desetiletí a rukama mi prošlo snad mnoho set, možná pár tisícovek závodních motorů od MS, ME až po okresní přebor, tak prubnu shrnout své olejo-názoro-dojmy... Konkrétně u FREE 250 výrobce předepisuje 1:80 jako kompromis kdy "mrdal" motor totálně podtáčí a pak tam nečekaně přiloží(a nesmí se "uchlastat-zaolejovat" svíčka) ale právě ten "mrdal na 2T, dává průběžně málo plynu a karterem projde malé množství směsi (= minimum oleje) a naopak když si to půjčí Pilot který motor ždímá tak se musí taky umazat... toto mistrně obešla beta odděleným mazáním, které dávkuje dle potřeby Ať 2T nebo 4T umaže dnes každý olej splňující specifikace... rozdíl "dobrý olej" a "vinikající olej" se projeví jen na dlouhodobé životnosti = nájezdu... u 2T hlavně na ojničním ložisku a ložiskách kliky (píst, při správném natryskování a uhlídání vzd.filtru umaže i lukana ) proto já do FREE liju MOTUL 8002T 1:80 a jak už tu padlo, pikslu oleje mám skoro na půl roku a cenu nemíním řešit, ale vím že u repase spodku motoru, můžu násobně přešvihnout manuálové doporučení... Podobné je to u 4T kde se "nadstandartní" olej projeví nejvíc na třecích plochách ocel/ocel = vnitřnostech hlavy = vahadla/zdvihátka, vačky a jejich uložení a na rozvodovém řetězu, což je soustava kluzných uložení ocel na ocel... Tady je MOTUL 300V asi nejuznávanější olej ve světových depech a nejeden team používá 300V nalité v úplně jiných flaškách, "svého" olejo-sponzora
A perlička na závěr: před řadou let jsem v Supermotu servisoval tovární motory TM, můj dotaz do fabriky zněl: mohu používat 300V? (v té době TM ukončila spolupráci a doporučování CASTROLu a nastoupil BEL-RAY) a odpověď z továrny: "o.k. MOTUL je vynikající, i BEL-RAY je dobrý, ale castrol byl nejlepší, ten nám dával nejvíc na reklamu"
Hele kluci pořád řešíte OLEJ a hlavně jak na něm ušetřit(ja tvrdím jedno NEJSEM TAK BOHATÝ ABYCH SI MOHL DOVOLIT KOUPIT LEVNÉ VĚCI) PETARĎAK vam to s Jarynem popsali výše DOSTATEČNĚ Ja jen přidám fotky mého motoru exc300 který má 340hodin a píst 80H to v takových točkách že až sem měl o něj někdy strach že se rozletí.V převodovce jezdím Motul 300V a do benzínu Zásadně Motul 800 Píst a hlavu sem po demontáži u (Richarda) ňijak nečistil A viděl sem píst který jezdil na Motorex Když Marťas bude ochoten sem dát foto Pístu jeteho na tak uvidíte sami.
Buď jedeš, nebo se jebeš
Re: KTM Freeride 350
Nightfuckers napsal(a):PETARDAK napsal(a):"Pánové, máte štěstí že jdu právě kolem..." vážně se v těch šrákách hrabu už mnoho desetiletí a rukama mi prošlo snad mnoho set, možná pár tisícovek závodních motorů od MS, ME až po okresní přebor, tak prubnu shrnout své olejo-názoro-dojmy... Konkrétně u FREE 250 výrobce předepisuje 1:80 jako kompromis kdy "mrdal" motor totálně podtáčí a pak tam nečekaně přiloží(a nesmí se "uchlastat-zaolejovat" svíčka) ale právě ten "mrdal na 2T, dává průběžně málo plynu a karterem projde malé množství směsi (= minimum oleje) a naopak když si to půjčí Pilot který motor ždímá tak se musí taky umazat... toto mistrně obešla beta odděleným mazáním, které dávkuje dle potřeby Ať 2T nebo 4T umaže dnes každý olej splňující specifikace... rozdíl "dobrý olej" a "vinikající olej" se projeví jen na dlouhodobé životnosti = nájezdu... u 2T hlavně na ojničním ložisku a ložiskách kliky (píst, při správném natryskování a uhlídání vzd.filtru umaže i lukana ) proto já do FREE liju MOTUL 8002T 1:80 a jak už tu padlo, pikslu oleje mám skoro na půl roku a cenu nemíním řešit, ale vím že u repase spodku motoru, můžu násobně přešvihnout manuálové doporučení... Podobné je to u 4T kde se "nadstandartní" olej projeví nejvíc na třecích plochách ocel/ocel = vnitřnostech hlavy = vahadla/zdvihátka, vačky a jejich uložení a na rozvodovém řetězu, což je soustava kluzných uložení ocel na ocel... Tady je MOTUL 300V asi nejuznávanější olej ve světových depech a nejeden team používá 300V nalité v úplně jiných flaškách, "svého" olejo-sponzora
A perlička na závěr: před řadou let jsem v Supermotu servisoval tovární motory TM, můj dotaz do fabriky zněl: mohu používat 300V? (v té době TM ukončila spolupráci a doporučování CASTROLu a nastoupil BEL-RAY) a odpověď z továrny: "o.k. MOTUL je vynikající, i BEL-RAY je dobrý, ale castrol byl nejlepší, ten nám dával nejvíc na reklamu"
Hele kluci pořád řešíte OLEJ a hlavně jak na něm ušetřit(ja tvrdím jedno NEJSEM TAK BOHATÝ ABYCH SI MOHL DOVOLIT KOUPIT LEVNÉ VĚCI) PETARĎAK vam to s Jarynem popsali výše DOSTATEČNĚ Ja jen přidám fotky mého motoru exc300 který má 340hodin a píst 80H to v takových točkách že až sem měl o něj někdy strach že se rozletí.V převodovce jezdím Motul 300V a do benzínu Zásadně Motul 800 Píst a hlavu sem po demontáži u (Richarda) ňijak nečistil A viděl sem píst který jezdil na Motorex Když Marťas bude ochoten sem dát foto Pístu jeteho na tak uvidíte sami.
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 9_2020.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 9_2021.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 9_2023.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 9_2024.jpg
To je pekna vizitka, holt pekne kroutis plynem
- Monix
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 209
- Založená vlákna
- Motorka: EXC300TPI, YZ250F/20
- Věk: 50+
- 2 0
Re: KTM Freeride 350
Taky moc nepřeceňuji jednotlivé značky olejů, moje zkušenost - osobní, ne zprostředkovaná - je, že pokud se použije olej běžných značek, ale ve správné specifikaci, tak se nedá udělat chyba. U 2T bude možná i záviset na kvalitě benzínu - mlaďas, kterého cca dva roky občas potkám na tréninku - jezdil SX85 a potom SX125 - téměř mu zmizel nespálený olej z výfuku, když začal jezdit stovkovou Vervu od Benziny, dtto. píst při výměně vypadal lépe - důvod nevím, ale viděno vlastním okem .
- kornout
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1140
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
- Věk: už veterán
- Tel: asi 100x deně :-(
- 1 0
Re: KTM Freeride 350
Nightfuckers: Ale tady přeci nejde o to ušetřit, já to beru jako debatu, o oleji prostě. Tady tvrdíte, že olej ten a ten je naprd, že jedině ten nejlepší, mě se to prostě zdá všechno takový nafouklý. Neříkám, že tam máme lejt olej z motorový pily, to né, ale přeci jsou suprový oleje a nemusí to být TOP verze. To jako kdyby jste doma tahaly k zásuvkám 4mm2 kabely a na svojí Fábii dávaly pneu R19 235, protže proč prostě jezdit na R14, když ta R19 je nej v testu ale na autě co má 600Nm. Osobně na oleji nešetřím vůbec, ono já nešetřím asi vůbec v ničem na svých koníčkách, ale když vidím jak frajeři honí motorky a drtěj to že mi to hlava nebere a pak vidím to co jedem my, tak to je fakt nepoměr. Já taky lil do 1,9TDI olej 10W50 racing, ale to auto mělo 280PS a 500Nm. Tak asi tak to mám na mysli
umím prd, ale strašně mě to baví
- kornout
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1140
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
- Věk: už veterán
- Tel: asi 100x deně :-(
- 1 0
Re: KTM Freeride 350
Monix napsal(a):Taky moc nepřeceňuji jednotlivé značky olejů, moje zkušenost - osobní, ne zprostředkovaná - je, že pokud se použije olej běžných značek, ale ve správné specifikaci, tak se nedá udělat chyba. U 2T bude možná i záviset na kvalitě benzínu - mlaďas, kterého cca dva roky občas potkám na tréninku - jezdil SX85 a potom SX125 - téměř mu zmizel nespálený olej z výfuku, když začal jezdit stovkovou Vervu od Benziny, dtto. píst při výměně vypadal lépe - důvod nevím, ale viděno vlastním okem .
Verva je všeobecně nacpaná aditivama, i nafta. To bude evidentní na pístu pokaždý.
umím prd, ale strašně mě to baví
Re: KTM Freeride 350
Jarynn napsal(a):To neřeš, je tu přece několik moderátorů + admin, kteří neustále bdí nad fórem , ti to určitě přesunou a udělají pořádek, tak jako to dělají ve všech vláknech
Už jo?
- danka
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 281
- Založená vlákna
- Místo: Praha východ
- Motorka: 300 EXC, Free 250
- Věk: 43
- 1 0
Re: KTM Freeride 350
Čau, máte někdo praktickou zkušenost s otevřeným vzduchovým filtrem na Freeride?
Viz:
http://shop.racetool.cz/ktm/produkt/202 … -psluenstv
Cena je tam dost vysoká, 4tis za kus plastu. Má to smysl? Matně si pamatuju že si tu někdo chválil, co s odstupem času - šel by do toho zas?
případně je nějaká alternativa?
Díky dan
Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama
- kornout
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1140
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
- Věk: už veterán
- Tel: asi 100x deně :-(
- 1 0
Re: KTM Freeride 350
danka napsal(a):Jakej pomer benzin/olej na Freeride 250R?
Prodejce mi tvrdil 1:40, ja davam 1:50 a podle specifikace na Freeride 250R 2016 je to 1:80. Co davate vy?
http://www.dirtrider.com/first-look-201 … oad-models
Sorry za mozny offtopic ale 250tky se v tomhle vlakne taky resily, ne?
Tak ten poměr 1:80 co je v návodu, je prý na to origo uškrcený nastavení motorky.
umím prd, ale strašně mě to baví
- Storeman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 528
- Založená vlákna
- Místo: Týn nad Vltavou
- Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
- Věk: 61
- Tel: 728173269
- Web
- 0 0
Re: KTM Freeride 350
danka napsal(a):Čau, máte někdo praktickou zkušenost s otevřeným vzduchovým filtrem na Freeride?
Free mám 2 roky a z toho 1 rok mám otevřený vzducháč. Jankův odkaz je na můj příspěvek z 20.1.2015,
a to co jsem napsal po jeho namontování mohu potvrdit. Ihned citelný nárůst výkonu! Určitě citelnější než po namontování přepínače palivových map. Změna palivové mapy se projeví rychlejší reakcí na otočení plynové rukojeti. A na podzim a v zimě když je bahno jezdím stejně na standart. tj. jako bych přepínač neměl.
Otevřený vzduchový filtr přidá nějakého toho koníka a to se projevuje v celém rozsahu otáček. Samotná filtr je bytelný! Molitan je kvalitní a vypadá jako nějaký vícevrství. Klec je kovová. Filtr se paradoxně zasírá méně než originál. ? Možné je to i podmínkami v kterých jsem jezdil. V létě bylo horko a tak jsem moc nejezdil. Jezdil jsem na jaře, na podzim a v zimě kdy se neprášilo.
Originál filtr jsem alespoň vyčistil zevnitř obalu snad po každé jízdě. Tento otevřený jsem vzal vysavačem pokud na něm byly hrubé nečistoty jako jehličí a květy trávy a pral jsem ho ? nevím ale snad jen 3-4x za rok. A podle vody v které jsem ho prav nebyl ani moc špinavý. Samozřejmě používám modrý olej na vzduchové filtry.
Cena není malá, ale částky nelituji a filtr doporučuji dalším zájemcům!
Ze silnice do terénu a zase zpátky.
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
Na 250 ho nemam ani ho tam nedam. Micham 1:80 a jeste jsem nezadrel. Asi jsem porad uskrceny E:pismenkaaa
Editoval Jarynn (23.01.2016 08:33:13)
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: KTM Freeride 350
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
- danka
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 281
- Založená vlákna
- Místo: Praha východ
- Motorka: 300 EXC, Free 250
- Věk: 43
- 1 0
Re: KTM Freeride 350
Diky vsem na nazory. Mozna se se Storemanem uvidim (mel bys tam mit SZ) a porovnam.
Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama
- danka
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 281
- Založená vlákna
- Místo: Praha východ
- Motorka: 300 EXC, Free 250
- Věk: 43
- 1 0
Re: KTM Freeride 350
Čau,
neřešil jste někdo enormní zasírání vzduchovýho filtru? takhle vypadá můj po dnešní vyjížďce...
Sorry pisu z tabletu tzn bez hacku a s chybama
|