INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
KTM Freeride 350
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: KTM Freeride 350
No třeba Jarynna už k sobě nepozvu abych ho tu stím neviděl
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
Re: KTM Freeride 350
Strejda-GC:
To je dobrej šilenec
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
Tak to trochu oživím Dneska jsem najel první 2 mth na 250 a spokojenost velká Proti 350 vidím citelnější změny tady: - tak o 30% silnější brzdy - nejsem si jistý,ale vypadá to že klemy na řídítka jsou vyšší,nemám zatím potřebu je zvedat ( u 350 jsem měl 2cm podložky) - motor živý, s krouťákem úplně odspoda a plynulou křivkou (měl jsem z 2T strach,neumím to na něm,ale udělali to fakt pro blbce - vyšší světlost (není to věc na které bych bazíroval ,ale může se hodit) - nejsem zvyklý že nebrzdí motorem dvakrát jsem si regulérně zařval do přilby ,když jsem byl dlouhý do zatáčky )
Jinak spotřeba vypadá +- to co 350,ale nerval jsem za plyn moc,jednak záběh ,jednak se musíme trochu víc skamarádit Zadní guma je moc povedená, ke přední mám výhrady ,do bahna se bude muset asi přezout. Jinak si ten motor fakt nechá líbit hodně, pokud člověk není úplný začátečník a ví na co je spojka tak není problém snad nikdy.V testu slovenských kolegů zaznělo něco o nezařaditelnosti neutrálu- úplná blbost,jde lépe než u 350 ,ale prostě KTM neutrál Nebo je to kus od kusu jiné,nevím.
Re: KTM Freeride 350
Jarynn:
co to je za zadni gumu na te nove 250? oznaceni nebo odkaz by neskodil.
Re: KTM Freeride 350
El hombre de mitos
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: KTM Freeride 350
Byly jsme pojezdit s kámošem, který má oba Freeride. Tentokrát byl na 250 2T. Oproti tomu co dává na ostrym EXC dává na Freeridovi o poznání víc. Je to prostě dáno tím, že ta motorka je lehčí, nižší, těžiště má pěkně nad zadnim kolem a díky měkkýmu průběhu výkonu to furt nehrabe, což se většinou hodí. Je to prostě stavěný víc do trialova a to se v technickejch pasážích hodí. Za celý výlet jsem na něm poznal nevýhodu jen na dlouhých výjezdech, kde se jelo u soutěžáku na roztočenou trojku a podobně. Tam už byl nižší výkon Freeridu znát, takže to holt nevyletěl nahoru tak rychle. narozdíl od nás ale vyjel uplně všechny výjezdy i přesto, že toho zas tolik neumí. Takže se mi potvrdilo co jsem si myslel, že to má něco do sebe, kort pro někoho, kdo nehledá splašenou překoňovanou potvoru. Kort když je menšího vzrůstu.
Na tom 2T se mi ale silně nelíbil zvuk. Při plnym plynu to řvalo víc než všechny ostatní motorky, což mě docela překvapilo. Navíc je ten zvuk takovej divně uprskanej. Další věc, že se mu několikrát stalo, že to vypnul a nešlo mu to nastartovat. Startér točil jak o život, ale motr ticho. Pravda, že baterku měl nějakou pofidérní a pravděpodobně u ní docházelo v zátěži k většímu poklesu kapacity než by motorka ráda.
Dej koním pít...
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
Semis: To nerad slyším , mám taky totiž problém se startováním,ale za studena. Jak je teplá ,tak chytá na půl obrátky. Za studena se mi ale povedlo už 2x vyžvýkat baterku. Taky jsem uvažoval o poklesu při odběru startéru, ale nevypadá to- baterka s tím mydlí jak o život. Spíš mám dojem že je chybka u mě,tak nějak jsem si uvědomil že to chce možná pustit benzín a startovat až tak za minutu. Mám dojem že se ten karbec plní nějak pomalu. Obě situace nastaly totiž po tom, co byla motka odstavená z celý den a jak jsem pustil beňo tak jsem za 5s startoval. Možná je to blbost,ale nic jiného mě nenapadá. Když pak chytne,tak na brnk,žádné poškytávání. Prostě točí jak pitomá jak by měla vyplé zapalko a najednou chytne.No doufám že to odkopu,zatím se jen pár hodin seznamujem.Tak kdyby koleganáhodou přišel nato kde je zakopaný pes tak dej pls vědět . Zvuk je fakt pořád mi je ještě smutno po babetovitém projevu 350 Jinak ale už samé pozitiva a sociální jistoty
Re: KTM Freeride 350
Jarynn: zkus před odstavením vyjet karbík do sucha, mohlo by se stát že ostavíš teplou moto a benzín z karbce se odpaří - zůstane olej .. zalepí trysky a pak dlouho trvá než se to zase naředí i v kanálkách a tak.
- badyšot
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1375
- Založená vlákna
- Místo: Liberec
- Motorka: 200 neposedných Kubíků
- Věk: 45 už
- 7 6
Re: KTM Freeride 350
Jarynn:
... bych se ani nedivil, kdyby ten karburátor byl nastavenej chudě a teď s příchodem ochlazení už to prostě na ten start za studena nestačí. Zkus změnit volnoběžné nastavení karburátoru.
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: KTM Freeride 350
Ja benzín nevypínam vubec co se odpaři to dotečete a nic nelepí.
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
Re: KTM Freeride 350
Tristan: to je taky řešení ale v případě poruchy řešíš problém jiný, .... občas praskají gumové spoj. příruby, může vytýct benzín, kdyby náhodou něco chytlo tak se to hůř řeší atd... kohouty zavírám vždy.
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
badyšot:
Karbec byl natryskovaný a nastavený na "normal" natryskoval jsem na zimu -6-+6 ,bohatost podle manuálu... tam to nebude,ani svíce nevypadá chudě....
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: KTM Freeride 350
RSWR: Jó tak tomu nerozumím taky. Co jsem o tom zaslechl,tak prý novější ročníky problém nemají ale do snad 2010? byl prý startér fakt poddimenzovaný. Můj problém ale ve startéru nebude,točí opravdu jak čert, a to vydrží tak 2 min (jasně že s pauzama),než vymlátí baterku,pak už logicky otáčky spadnou a neotočí s tím. Možná proto je tam i nic moc baterka,kdybyby byla silnější tak by někdo když by to tlačítko držel jak bez rozumu mohl ten startér usmažit,nevím ... Oni soudruzi v KTM určo vědí že to je mizerné,ale kašlou na to. Na druhou stranu nevím proč by se měl ten bendix rozsypat,pokud je namazaný a není v něm bordel. Ale vařím z vody,rozebraný jsem ho ještě neměl. Edit : volnoběžka se sekla za jízdy? co by ji k tomu vedlo,nějak to nechápu.leda tak stisknutí tlačítka za běhu motoru,jinak mě nic nenapadá..
Editoval Jarynn (03.12.2013 14:29:20)
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: KTM Freeride 350
V karbecu to problém nebude určitě. Jednoznačně tam něco kuje elektrika. Stačilo to totiž roztlačit a chytlo hned při prvním otočení pístu. Dokonce bych řekl, že to chytlo hned jak se píst pohnul Podle mě tam bude nějaká elektronika, která v případě poklesu napětí pod určitou hodnotu prostě nenechá hodit jiskru. On tu baterku nechal několikrát vybít do nuly a ikdyž se ježděním dobije, tak už podle mě nemá výkon co by mít měla. Tím dvoutaktem to sice točí rychle, ale už asi na víc nezbývá šťáva. Absence startpáky mi u toho taky připadá nesmyslná.
RSWR: Já jsem taky slyšel, že ten problém rozsypávajících se startérů u EXC byl jen u prvních ročníků. U jak starýho stroje se to dělo tobě?
Dej koním pít...
Re: KTM Freeride 350
RSWR: hele já mít v podstatě monopol, tak bych se taky míň zamejšlel... čím dýl a víc se tu hrabu v těch novějších orlostrojích tak se utvrzuju v tom, že na náklady provozu po prodeji se vůbec nekouká.
Dneska jsou důležitý tabulkový hodnoty a výrobní cena,... jako podpora tohohle xindl vzorce jsou soutěže a být vidět na bedně... to samo o sobě stojí tolik peněz že to někde musí někdo zaplatit.
Prostě je to nekompromisní vzorec kde chybí spousta peněz který se do toho musí někudy nasypat. Přivázat klienta za nohu a dostatečně ho oblbovat .... to je evropský vzorec moderní prosperity - jednostraná smlouva kterou klient podepíše nákupem zboží..... evropský vzorec KTM, BMW, AUDI a podobný xindly který se schovávají za evropský předpisy a že to jinak vyrobit nejde.
U tohohle mám rád Japonský a Americký... v podstatě asijský přístup ... koupí si nekupuješ závazek ale věc která ti má sloužit ve stylu "děláme vše pro to aby si celku rozuměl, snadno se o něj mohl sám postarat a byl s produktem spokojený". Že i asiat už dělá jen spotřební zboží je mi jasný ale aspoň má trochu úctu k zákazníkovi a jeho prostředkům (práci).
Škoda že šikmooký nemaj takovej smysl pro inovaci, experimenty a novátorství ... to je daný jejich naturelem a výchovou, učením...atd.
Doufám že ještě dlouho vydrží Beta, Sherco.... a další poslední mohykáni kteří budou podpírat (držet ) pomyslnou laťku.... jinak se budem divit jak si s evropan umí vytřít čokodíru se zákazníkem...
Re: KTM Freeride 350
RSWR: Co bys čekal od pasáčků ovcí že vymyslí ?, Poslední lidi co tam mysleli byli seveřani ... ti byli už od pradávna nucený myslet, přizpůsobit se a dělat věci jednoduchý a funkční jinak by v těch podmínkách nepřežili ... možná to teď potáhnou chvíli lidi od HQ než jim to arogantní Rafušeráci znechutí. Pak se kouknou kolem co by kde zase vytunelovali ... pěněz maj dost ale schopný lidi musej koupit a přetáhnout... ty si vypěstovat neumí .... pedofi..vo..lové .
|