INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Kecárna
- Wiblyz
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 173
- Založená vlákna
- Místo: Rakovník
- Motorka: TT600S
- Věk: 37
- Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
- 1 0
Re: Kecárna
Cau. Mam rychlej dotaz, at kvuli tomu nezakladam novej topic, tak to dam sem. Shanim zadni svetlo na TT600S ( minimalne sklicko, v lepsim pripade i cely svetlo ) a nikde jsem nikde nic nenasel - jen partsdepot, kde chtej za samotny sklicko skoro 500 + postovny.... Tady v inzerci je ta sama rok stara poptavka bez odpovedi. Tak se chci zeptat, jestli je to to samy svetlo, ktery je i na starym Pegasu nebo RC600? To by k mani bylo.
Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.
Re: Kecárna
presne toto me odrazuje od 2T stroju :-/
Seskladam, nabrnknu..vrci...Ne vzdy to musi byt v origo nastaveni asi OK, tudiz nez to projedu abych zjistil jakou barvu ma ta svine svicka, tak to zadru.Parada
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah … 125-r.html
Re: Kecárna
Přátelé, potřebuju objasnění a radu. Neseděl jsem na silniční motorce kromě pár hodin autoškoly na "A" minimálně 8-10let a to ještě naposledy na MZ 150..
Návyk = NULA.
Včera jsem se jel podívat na tohle : http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuk … andit.html Za ty prachy to jde, ale jízda mě vyloženě vyděsila.
Rám, okolí krku a všeho se zdá být úplně OK, ale při pokusu o náklon (řekněme 40km/h) mě ta svině vyloženě chtěla přeprat a táhla mě i s řidítkama. Čekal bych opis oblouku pouhým náklonem, ale ať jsem dělal co jsem dělal, pořád mi to zavíralo řidítka. Bylo to dost nepříjemné a vůbec jsem z toho neměl pocit, že takhle to má být. Cítil jsem se hrozně nejistě a nebylo mi příjemné, že při náklonu jdou do rejdu i řidítka. Ne sice o moc, ale když jedu 40, naklopím a jdou mi konce řidítek třeba o 1,5...2cm do směru zatáčky, tak jsem z toho byl dost vyděšenej.
Dělalo to naprosto stejnoměrně doleva i doprava, nezdálo se mi, že by to šmajdalo, na obě strany se to chovalo stejně.
Je to u motorek s krátkým rozvorem nahrbených na přední kolo (naháč) normální ? Nebo u silnice obecně ? Já si nemůžu pomoct, vím, že mám úplně jinou motorku i obutí, ale když jedu zatáčku, tak se ty řidítka ani nehnou. Řídím to celé náklonem.
Díky za normální reakce, myslím, že se dá pochopit, že nevím co a jak..Silnice mě nikdy netáhly, tak jsem na tom ani nejezdil.
P.S : Gumy se zdály nafoukané obstojně a nebyly doskákané.
Re: Kecárna
Díky za názor.
Nejsem si ale jistej, že se chápeme. Fyziku nepřechčijeme nikdo a pokud jedu, tak se kola samozřejmě točí,a čím rychleji jedu, tím rychleji se otáčí a větší gyroskopický moment vytváří. Guma na silnici je hřib = pokud ji nakloním, opisuje menší dráhu, než je poloměr zatáčky = zatáčím náklonem. Nevidím důvod, proč by mi to při zatočení mělo rvát řidítka z ruky.
Je možné, že se mi hnou velmi nepatrně i řidítka na enduru, ale nikdy jsem to nezpozoroval. Nikdy. To, co mi předvedlo včera to GS mě fakt úplně znejistilo a abych motorku do zatáčky musel nutit a ještě mi to rvalko řidítka z ruky, to se mi zdá divné...
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: Kecárna
Ale zase pocitej s tim ze kolo na te motorce ma mensi prumer a je na nem vetsi a tezsi pneumatika a to jak funguje setrvacnik nebo gyroskop urcite vis a na tom kole je poznat kazdy deka vahy navic + ma diky mensimu prumeru vetsi otacky, coz sice zajisti stabilitu, ale nadruhou stranu zatáčení ti to neulehčí.
Podobnej pocit je na SM motorce, ale jelikoz ta je na predek lehka jako enduro navic ma siroke riditka, tak se s tim zataci mnohem lepe, ale ten efekt toho kola pocitis v momente kdy vyjedes zatacku s prednim kolem nad zemi a potom dopadnes na obe, to te i to SM ihned proškolí v tom co je fyzika .
Editoval Joraell (18.06.2014 09:14:40)
Nekrmte toho Trolla !
- Motors
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1144
- Založená vlákna
- Místo: Vepřov
- Motorka: WR250F
- Věk: Víc než Ježíš
- 3 0
Re: Kecárna
jirka87:
Kdo je předchozí majitel? Jak jezdil? Pokud holka nebo začátečník, tak mohou být kola sjeté tak, že se motorce do zatáčky nechce, protože jezdila vždy rovno. Když jsem na silniční motorce dal nové gumy, uplně jsem se divil, že to najedou zatáčí a padá do zatáčky samo. Takže bych se první díval na gumy, udělá to hodně. Když jsem po dvou letech na enduru sedl na kamarádův Monster a vezl mu ho na svatbě z obřadu na hostinu. Připadal jsme si jako bych měl čerstvej řidičák a vůbec jsme se na tom necítil a ani mi to moc nešlo .A to jsem jezdil na silnici 10let...
Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu
Re: Kecárna
Kluci diky, ale porad jsme se nedobrali jadra. Neresme tolik ten pocit z jizdy a zataceni samotneho. ALE PROC se do pr... zaviraji ty riditka ? Je mozne, ze se pletu a je to i pravdepodobne, ale podle me by to takto vypadat nemelo, aby jste jeli 60 uplne volnou zatacku a meli jste pocit, ze proste pojedete rovne...
Gumy - OK, beru ze to je alfa omega, ale nezdaly se nijak zvlastni, dle meho ok.
Potreboval bych si zkusit asi jiny kus, abych vedel, ale jestli se takto chova kazda silnicka, tak nechapu co na tom ty lidi bavi...
S motorkou mam byt v souzneni a ne s ni bojovat pri kazde situaci, kdy nechci jet v primce :´(
Napadlo me, jestli to nemuze byt tim dost kratkym rozvorem (?)
EDIT : Z té CBF 600S co jsem jezdil "A" jsem takový pocit ani v nejmenším neměl. Sice je o 20let novější, než to GS 400, ale ...
Editoval jirka87 (18.06.2014 09:40:14)
Re: Kecárna
jirka87: To co píšeš se mi stává hned po zimě, když vyjedu celý natěšený a zapomenu dofoukat gumy. Nejhorší je cesta k první benzince, pak už dotlačím vzduch do kol a je hned po zavírání řidítek. Ps. pokud to nezměříš nezjistíš zda jsou dost nafoukané.
Re: Kecárna
Martin : to zni rozumne Akorat si myslim, ze ja jako kupujici bych mel teda idealne prijit k motorce, kde je alespon hladina oleje jak ma byt a gumy dofoukane a retez namazany..No zkratka tak, aby se to dalo projet., kdyz se to prodava tak, ze to je pojizdne. Ale tak mam pravdu, ze to neni normalni jev, ne ? Vzdyt prece neni normalni, aby se mi pri naklonu zaviraly riditka..To by melo drzet temer bez hnuti...
Kolik tam mel nebo spis nemel natlaceno, to nevim...Skoda, mozna mi utekla pomerne slusna motorka za penize jake bych normalne dal za 250 MZ...Jinak to nebylo az tak spatne. Vady to melo, ale asi bych je nijak neresil. Proste dojezdit, vyhodit...Nejsem zastancem tohoto pristupu, ale za dane penize by nemelo smysl to resit jinak. za 40 uz se da sehnat fakt pekny polotucny (600) bandit. Kdybych chtel z te 400 v cene 22 tis udelat slusnou motorku, byl bych na cene sestikila v dobrem stavu.
Re: Kecárna
jirka87: Řeknu ti to tak, proto se jezdí na motorky s lidma kteří tomu rozumí. Už jsem jich koupil kvanta a každá má své kouzlo, své nedostatky.
Re: Kecárna
Martin...Můžeš jezdit se mnou Nikoho totiž neznám...
Re: Kecárna
Jarynn - Drift v negativním náklonu tomu můžeme začít říkat
Mě znejistilo to, že už před jízdou jsem našel - měněný chladič, škráblé světlo a jiné spodky budíků. K nevíře ? Tento bandit 400 byl vodou chlazený
Rám, krk se zdál OK. Ložiska krk, obě kola OK...
Takže asi gumy. Co už
Editoval jirka87 (18.06.2014 16:08:11)
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Kecárna
Sally06 napsal(a):jirka87:
Můžeme se domnívat, že byla pneu dostatečně nafoukané, ale... Já jsem po zimě co jsem měl XR přehodil na motard kola, hned, jak to bylo jsem natěšeně vyjel to testnout a to co se dělo v zatáčkách byl masakr a měl jsem z toho bobky! Když to popíšu, kdybych se nedržel řidítek a lehce se naklonil, tak řidítka sami zatočila tam kam jsem se naklonil a šli by až do dorazu hádám, kdybych je nechal. Když jsem je teda držel, tak měli snahu stále tlačit do směru zatáčky (na obě strany). Prostě se museli do zatáčky držet aby nezatáčeli! (hádám, že je to to samé co se dělo tobě) Přijel jsem ke kámošovi ať to zkusí, ale, že to je divný mu povídám. On se rozjede a po 200 m se točí, přijede a říká, máš to nafoukaný? (na oko to vypadalo plně nafoukaně) :-D U něj mi to dofoukal a hned ta jízda byla jak měla být! Naprosto se to změnilo a řidítka drželi směr. Když jsem je při jízdě pustil a lehce doleva, doprava svoji váhou, tak motorka poslouchala. Předtím nafoukáním prostě po lehkém naklonění doleva už se nedala vrátit, protože stále zatáčela táhla na stranu na kterou jsem ji poslal a nebylo cesty zpět! Potom nafoukání se dalo jezdit na volnoběh bez držení řidítek a kličkovat, předtím ani náhodou. Jestli to bylo podobné nebo stejné, je na vině tlak v pneu! Navíc jsem byl zvyklej foukat max. 1 atm. Na motardy a cestovní mrchy se fouká daleko více. Měl jsem tam 2 atm (když mi řekl, že to mám málo nafoukané, tak se mi to nezdálo, že by to bylo tím), kámoš tam napral 3,5 atm myslím. Bylo to psané na pneu... A to je ten rozdíl... Byl to tenhle případ?
Na pneu se udává maximální tlak. Já foukal motárda na 2,2 a pohoda
- bobkuuu
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1287
- Založená vlákna
- Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
- Motorka: 690
- Věk: 35
- Tel: +421904249455
- 1 2
Re: Kecárna
jirka87:
pozri tie hrany na pneu to cítiš rukou, že to jazdilo len rovno
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)
Re: Kecárna
sally-ano,popisujes totez co ja. skoda.prodejce mohl mit prodane a ja mohl jet domu na Banditovi v cene MZ 250
- Vojtas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1318
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
- 7 0
Re: Kecárna
jo, to je pokaždý, když se sedne na velkou motorku... pujčil jsem si bráchuv TA 650 a 60km jsem na tom v zatáčkách trpěl... jelo to jak po kolejích, do zatáček to nechtělo a když už to zatočilo, tak se tomu zase nechtělo ze zatáčky prostě váha setrvačnýho momentu, na který nejsem zvyklej
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
|