Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

rozdil motoru 4GV vs 3UW

#1 04.10.2011 21:10:34

Wiblyz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 173
Založená vlákna
Místo: Rakovník
Motorka: TT600S
Věk: 37
Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
1 0

rozdil motoru 4GV vs 3UW


Cau, chci se zeptat nekoho znalyho, jakej je mezi temito motory rozdil. V podstate je 4GV normalne v TT600S, ale ja mam v TT motor z XT600K ( 3UW ). Takze prisel jsem o neco? Jsou tam nejaky parametrovy rozdily nebo bych to proste nepoznal a 99% je na tech motorech totoznejch?


Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.

 offline 

 

#2 07.10.2011 09:18:16

Wiblyz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 173
Založená vlákna
Místo: Rakovník
Motorka: TT600S
Věk: 37
Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
1 0

Re: rozdil motoru 4GV vs 3UW


Takze je to potvrzeny, udelal jsem podrobny zkoumani. Motor je doopravdy komplet XT 600K a to jak fyzicky, tak sedi i typ ve velkym TP. V podstate je to stavba, pac je i upravovanej ram, ale je to temer k nepoznani. Typek kterej to delal, musel udelat predelavku na olejovej obvod TT 600S a to ma ulozeni v nadobce a ne v ramu vyk!  Takze mam pridanej vypustak do ramu, protoze asi nebyla jina moznost jak tenhle vstup a vystup oleje eliminovat primo na bloku. Timpadem mam i pridanej vstup do motoru na stejnym miste hadickou jako to maj vsechny TT, a olej lita okruh dokolecka na ne tam a zpatky. Upozornuju, ze je to pro laika, kterej nema znalost a srovnani s jinym TT-S, prakticky k nepoznani - i ty motory jsou si, co do vnejsiho vzhledu, az na malou cast levyho vika hrozne podobny. Kdyz jsem to kupoval, tak jsem samozrejme zkontroloval cisla, ty sedely. I celkovej stav a chovani masiny vcetne motoru a jizdnich vlastnosti bylo v poradku. Z technickyho i uredniho hlediska motorce nic neni, jezdi dobre, ale v zivote by mne nenapadlo, ze by nekdo neco takovyho predelaval a ze nebude v papirech jedinej zaznam, proste jen jinej typ motoru. To abych si priste zjistoval dopredu i typ motoru, nez pujdu masinu koupit? Dodneska jsem myslel, ze to neni mozny dat do urcityho ramu jinej typ a legalne to provozovat. Je to jak hodit do ramu sestky Diverze motor z sestky Fazera nebo do Megana narvat motor z Laguny. Proc to kdo delal a neupravil na zaklade shodnejch dilu jen ( pravdepodobne mrtvej ) motor TT 600S nebo jak to kdo dokazal osetrit papirove na menu typu motoru bez jedinyho zaznamu, to uz se nejspis nikdy nedozvim.

e: XT 600K je jen motor samotnej, vnejsi olejovej obvod, vyfuk, svody, sani, karburatory, jsou komplet TT 600S

Editoval Wiblyz (07.10.2011 09:23:14)


Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.

 offline 

 

#3 07.10.2011 10:55:56

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: rozdil motoru 4GV vs 3UW


Wiblyz:

Mám to taky na TTR s typem motoru 5CH předělalný na 3AJ... stačilo dobrozdání yamahy a kamarád na technické...


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#4 07.10.2011 11:19:36

Wiblyz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 173
Založená vlákna
Místo: Rakovník
Motorka: TT600S
Věk: 37
Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
1 0

Re: rozdil motoru 4GV vs 3UW


To mas prakticky TT-R s Tenerovejma karterama a vikama ne? Ja mam prave komplet motor a predelanej olejovej okruh. Jizdni rozdil bych proti TT motoru asi nepoznal, co? Rozdily, ktery jsem nasel ve zprevodovani na primaru jsou 71/34 u XT a 74/31 u TT a ze XT ma o nejaky 4 koniky vic. Prej je jeste rozdil ve vacce.


Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.

 offline 

 

#5 07.10.2011 11:34:39

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: rozdil motoru 4GV vs 3UW


Wiblyz:

TTR oproti XT motoru má ostřejší vačku, lehčí píst a klikovku, o něco větší výkon ale rozhodně rychlejší reakce na plyn...

Teď dám do TTR motor z XT 3AJ (tenere) se startérem a výkon doženu vačkou a dinojetem.


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů