Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha WR 250 R rekapitulace

#1 22.09.2011 14:15:18

MartiinK
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 66
Založená vlákna
Motorka: Wrrko brko
Věk: 35
0 0

Yamaha WR 250 R rekapitulace


Poslední dobou se na mě obrací víc lidí s dotazy na tuning a zkušenosti s WRR. Su línej psát to furt dokola, tak sem hodím shrnutí, budoucí tazatele budu odkazovat přímo sem. Zdroj - vlastní zkušenosti, ThumperTalk, WRR fóra.

Provedení úprav nebudu podrobně popisovat, vše je polopaticky tu:
http://www.wrrdualsport.com/

WRR je v sérii extrémně udušený, otevření podle mě nezbytný. K úpravám – je třeba udělat komplet. Otevření jen něčeho je k hovnu, nemá větší efekt.

Výfuk:
Laďák - nejrozšířenější je FMF Q4, vč.dopravy cca 340 USD + clo a DPH. Údajně nejtišší z dostupných (zas tak tichej není). Jeho instalací dojde k odstranění lambdy (vytáhnout z konektoru) a Exupu. Jeho servo buď odstranit a do konektoru vrazit „Exup eliminator“, nebo jen odstranit bovdeny a servo nechat chodit naprázdno. Odstranění lambdy nezpůsobí žádnou chybovou hlášku (směsi stejně nepomáhá, je to jen „policajt“, kterej případně ochudí qůli katu)
Svod FMF Power Bomb – cca 250 USD vč.dopravy. Není nezbytnej, trochu zlepší střed a vršek, něco ubere ve spodku.

Sání:
Odstranění klapky na sání, otevření airboxu (buď díry nebo elegantněji zvětšením průřezu šnorchlu), odstranění AIS.
Úprava směsi – buď FMF programmer (cca 220 USD vč.dopravy) – ověřené nastavení: 3-5-0,5-8-0,5-8. Nebo Power Commander, pomůže doladit spodek otáček, kde je FMF programmer moc bohatej.  Stojí víc, ladění je komplikovanější. Úpravy v CO módu sem nezkoušel, ze zkušeností jiných možnosti doladění omezený.

Převod:
V sérii je dlouhej. O zub menší kolečko je přijatelnej kompromis silnice / terén. Čistě na enduro určitě větší rozetu.

Tyto úpravy přidají oproti sérii v maximu cca 5-6 koní na zadním kole (necucáno z prstu, ověřená hodnota), zlepší se i spodek a střed. Motorka výrazně živější, za cca desítku (bez svodu) to myslim stojí.

Zkušenosti po roce
Terén: Plusy - slušnej podvozek, slušnej výkon, startér, dlouhý intervaly, odpustí chyby. Mínusy – měla by být o 20 kg lehčí, v extrému chybí dole výkon.
Silnice: Plusy – Je s ní prdel, delší štreky nejsou problém, malá spotřeba, špalky tolik nemizí. Mínusy – malá nádrž, tvrdý sedlo (ale na enduro slušný, sou horší).

Do terénu i na cesty je mraky lepších strojů. Síla tohoto bajku je podle mě v tom, že zvládne slušně obojí a lamu nepokouše. Ideal pro toho, kdo chce denně jezdit do práce, občas delší výlet po silnici, vyjížďka v terénu, Rumunsko v pohodě.

 offline 

 

#2 22.09.2011 14:37:23

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: Yamaha WR 250 R rekapitulace


MartiinK:

Super  cool  ano 

Chceš to zamčít?


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů