Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nechat si udělat repas podvozku není marné!

#961 18.09.2020 14:02:53

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Toto mam v manualu, ale pri propruzeni prednich vidlic u montaze predniho kola na brzdu nesaham a propruzim jen vahou, protoze si myslim, ze pri zmacknute brzde a propruzeni se osa kola muze mirne vytacet. Mozna to delam blbe, klidne si necham vysvetlit proc.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/257_screenshot_20200918-135539.png http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/257_screenshot_20200918-135016.png

 offline 

 

#962 18.09.2020 16:19:32

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1282
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


liba23: Pokiaľ som dobre čítal, tak ty najskôr utiahneš brýle dole aj hore a pak uťahuješ krk riadenia? Ako tou hornou matkou vymedzíš vôľu ložiska krku riadenia, keď máš utiahlé horné aj dolné brýle (tým pádom sa nemôžu nikam už pohnúť)?  ee2 


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#963 19.09.2020 00:02:16

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1254
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


bodliCZ: kasli na manuál na preteku máš len sedliacky rozum, nič sa nevytáča, strmeň aj kotúč sú plávajúce a sú na ľavej nohe (na ktorej je už matica utiahnutá a stiahnuté ložiská k ľavej nohe), prepružením sa len nastaví pravá noha (posun do strán) na hlave osky,
Krk vyčistíš, premažeš a pootočíš ložiská o 90°,
dotiahneš nahotovo spodné okuliare (na ktorých máš dopredu fixkou výšku zasunutia nohy, ušetríš tým potom drahocenný čas do ďalšej rozjazdy   a14  môžeš niečo  beer zbaštiť)
dotiahneš vrchné okuliare a s citom ich trochu povolíš,
poklepeš rúčkou kladiva po okuliaroch (od matice do kruhu ku krajom ako keď doťahuješ hlavu na 8valci)
utiahneš hornú maticu ale zapieraš o h.okuliare, zakontruješ bočný, utiahneš si h.matice na tlmičoch ak boli povolené a konečne posledné okuliare

Po každom väčšom páde raz do mesiaca to tak robím (ak vyhlo kolo do strany a ohlo skrutky v klemoch) skúsil som ešte AllBalls semeringy už sú tam 22.mesiac čiže 22 takýchto zložení a držia asi je to súoso  a22  
Normálne ohne Underground Machine držiak Scotta, ten sa po rozobraní vráti do pôvodného stavu ale skrutky (dávam 12,9; origo 10,9) idú vždy do šrotu ledva ich vytočím odtiaľ,  aké dávate skrutky do klemov? Vďaka


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2192_img_20200917_123912.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2192_img_20200918_155448.jpg


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#964 19.09.2020 11:51:12

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tak omluva, já jsem úplně vypustil variantu kdy pod horními brýlemi není matice na stažení ložisek řízení  a šroubem nebo maticí shora se současně seřizuje i vůle v ložiskách řízení. Ale i v tomto případě je to obdobné - číslo jedna je uložení ve spodních brýlích  pak horní  a střed poslední . Bavím se jen o vycentrování tlumičů, ne že bylo všechno venku a potřebuju seřídit i ložiska v krku. Před seřizováním si povolím matku nebo šroub středu, " tak aby byl opřený ale netlačil " pak povoluji šroub objímky a po seřízení obráceně , objímka a pak středový šroub.  Nikdo mi tento způsob neurčil a já ho také nikomu nenutím, zkrátka mi přijde logické nejdříve ustavit horní a spodní brýle do roviny vůči sobě - aby nebyli vůči sobě přetočené, což se při pádu stane. Až pak tuto polohu fixuju - dotažením horní matice na horních brýlích nebo stažením objímky osy ložisek řízení na horních brýlích.

 offline 

 

#965 19.09.2020 21:07:10

danger
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 361
Založená vlákna
Motorka: XCF 250 2019
Věk: 29
Web
2 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Aké máte skúsenosti s prácou na tlmičoch u p. Faltusa?

 offline 

 

#966 25.09.2020 07:17:21

Billy
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 41
Založená vlákna
Motorka: Beta 300RR 2019
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Chtěl bych poreferovat velmi kladně opět Faryna z Horní Bečvy, dělal mi kdysi už komplet podvozek KTM EXC 250 a bylo perfektní, včera jsem si jel pro moto s komplet upravenym podvozkem SACHS na nove Beta 300 RR 2019 rok, mnel sem za ukol od Faryna na nove moto najet 15 mth at se podvozek aspon zajede a dovezu celou moto. Včera mně vzal do lesa kde mají pěkný kamenitý kopce a schody z kamenů. Musím říct že v origu stavu z fabriky  motorka na předek nejdřív měkká a najednou rána tvrdá že odskakoval strašně předek, kopalo to, ruce trpej,přenastavením se trošku změkčilo ale němělo vliv na tvrdej konec. Takže po předělání komplet předku i zadku jiná motorka, ktera jde ohodně lepší do zatáček, ale hlavně to jemný tlumení, to je prostě necítíš nic v rukách ty sekance jak se zbýječkou zmizly, nebezpečí tedkoň může být že člověk jezdí asi rychlejš než dřív. Na rychlejch přejezdech kořeny kameně, díry to přežehlí a na tváři sem mněl včera rohlík. Pánové je to asi nej investice do motorky co můžete udělat. Díky Faryne za tvůj přístup i čas a energii, poklona pane.  ano 

Kdo by nevěděl z nováčků kam se vlastně obrátit, jsem pořád taky nováček žádnej závodník, ale prostě amatér kterýho motorky baví a jezdí s fajn bandou, jak silnice tak enduro.
http://www.farynsuspension.cz/

 offline 

 

#967 25.09.2020 18:51:19

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Billy napsal(a):

Chtěl bych poreferovat velmi kladně opět Faryna z Horní Bečvy, dělal mi kdysi už komplet podvozek KTM EXC 250 a bylo perfektní, včera jsem si jel pro moto s komplet upravenym podvozkem SACHS na nove Beta 300 RR 2019 rok, mnel sem za ukol od Faryna na nove moto najet 15 mth at se podvozek aspon zajede a dovezu celou moto. Včera mně vzal do lesa kde mají pěkný kamenitý kopce a schody z kamenů. Musím říct že v origu stavu z fabriky  motorka na předek nejdřív měkká a najednou rána tvrdá že odskakoval strašně předek, kopalo to, ruce trpej,přenastavením se trošku změkčilo ale němělo vliv na tvrdej konec. Takže po předělání komplet předku i zadku jiná motorka, ktera jde ohodně lepší do zatáček, ale hlavně to jemný tlumení, to je prostě necítíš nic v rukách ty sekance jak se zbýječkou zmizly, nebezpečí tedkoň může být že člověk jezdí asi rychlejš než dřív. Na rychlejch přejezdech kořeny kameně, díry to přežehlí a na tváři sem mněl včera rohlík. Pánové je to asi nej investice do motorky co můžete udělat. Díky Faryne za tvůj přístup i čas a energii, poklona pane.  ano 

Kdo by nevěděl z nováčků kam se vlastně obrátit, jsem pořád taky nováček žádnej závodník, ale prostě amatér kterýho motorky baví a jezdí s fajn bandou, jak silnice tak enduro.
http://www.farynsuspension.cz/

Předpokládám, že ti Faryn řekl, čím bylo způsobený, že nová byl předek měkký a za chvíli tvrdý a začal tlouct do rukou. Čím to bylo způsobený? To snad musí být nějaká výrobní vada, jinak nedává smysl .... Doufám, že to není tajemství.

Co znamená komplet předělání předku i zadku? Dostlas k tomu nějaký relevantní data, starý díly zpět .... ? Co se měnilo? Kolik jsi platil za práci a kolik za díly? To by mělo být na účtence rozepsaný - elementární slušnost servisáka ....

Jaký máš teď olej - výrobce, značení?

Jak jsi měl naklikáno před servisem a jak máš naklikáno teď?

Kolik vážíš?

Nejen moje zkušenost s podvozkem Beta 2019 - v základu parádní podvozek, který filtruje a přesto je progresivně tuhý, takže i se suchou váhou 90 - 100 kilo reálně lepší, než WP Xpor u KTM, HQ ...
Jediný, co mi osobně způsobilo nejistý odskakující předek, bylo, když jsem si neodfukoval přední tlumiče. Jinak podvozek pěkně reaguje v základu na klikání, je to cítit  ano 

Doufám, že tu recenzi podpoříš i nějakými daty, protože takových omáček už je moc.

 offline 

 

#968 25.09.2020 19:41:44

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1605
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek:

Zase jsi pobavil  big_smile  a1  lol 

 offline 

 

#969 25.09.2020 22:40:35

Indian
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 190
Založená vlákna
Motorka: WR450F/06
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tipujem, ze mozno len 2-3 planzetky big_smile
Ale vediet kde, ktore, za ake a ako, a este si byt vysledkom isty, ze je to pre daneho jazdca to naj, to je to majstrovstvo, ktore malokto doma dosiahne..
A to na uctenku asi nik nenapise :-)

 offline 

 

#970 09.10.2020 13:35:51

wáca
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1683
Založená vlákna
Místo: Liberecký kraj
Motorka: XRV 750 Africa Twin
Věk: 22
Tel: 723-735-777
9 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Ahoj. Mám přední tlumiče z CRF 450 rok 06. Chtěl bych si ke nastavit na svoji váhu. Mohl by někdo poradit jak na to. Nebo nějaký video kde by to vysvětlili co k čemu je a jak by to mělo správně fungovat ? Tlumiče mám komplet po servisu. Diky


Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)

 offline 

 

#971 09.10.2020 20:03:35

Johny5
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 434
Založená vlákna
Motorka: Hsg TE 300
Věk: mládí dávno pryč
3 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


wáca:Ahoj zkus zavolat p.Mencla 723691500 nejlépe k němu zajet máš to kousek ten Ti určitě dobře poradí
Kaškovice 1 kousek od Jenišovic


Skáču dobře skáču rád.

 offline 

 

#972 09.10.2020 20:45:40

wáca
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1683
Založená vlákna
Místo: Liberecký kraj
Motorka: XRV 750 Africa Twin
Věk: 22
Tel: 723-735-777
9 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Vím a znám. Nechtěl jsem ho otravovat aby mě tam učil a vysvětloval. On mi dělal ty tlumiče ale asi mi nic jiného nezbyde.
. Jednou jsem prave viděl video kde frajer ladil tlumiče a na zpomalených záběrech bylo vidět jak se mění chování motorky. Ale nemůžu to už najít.


Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů