Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nechat si udělat repas podvozku není marné!

#921 04.09.2020 09:19:42

Toman
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 355
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: KTM 500 exc-f
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


roxteedy:.. já si k narozeninám dopřeju max novou zadní gumu  lol  Popravdě, ani bych se na tom nechtěl svést k porovnání, aby mi nemusel hlodat červík v hlavě " že to taky moc potřebuju" ee1 Ale popravdě.. za červenec a srpen jsem byl na moto asi 2x takže "u mě dobrý".
 ano 

 offline 

 

#922 04.09.2020 10:56:25

Martin993
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 703
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 24
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Jak je to se servisem a cenovou náročností u traxu a cone valvů? Zvládne to dealer zrepásnout nebo to posílají do Rakouska?

 offline 

 

#923 04.09.2020 12:59:20

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1605
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Martin993:

Normálně ti to udělají i u nás a ceny už nejsou takovej rozdíl oproti serii, interval 30 mth ale u hobika to je vic samozřejmě

 offline 

 

#924 04.09.2020 17:29:45

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1605
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Toman:

Jo to půjčeni je nebezpečný u mě to začalo pujčenim předků a už to jelo  lol nejdřív koupě starších Cone valve pak dozadu sölva a výsledek je tohle  a1 

Editoval roxteedy (04.09.2020 17:46:47)

 offline 

 

#925 08.09.2020 09:43:43

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Máte někdo zkušenosti se snížením tlumiče např. https://www.mototechnika.cz/technika-of … 32246.html
Šlo by něco podobného i na Husqvarnu TC 50?

 offline 

 

#926 08.09.2020 20:32:47

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1119
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
2 7

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Stann:

Rekl bych ze bude lepsi koupit delsi tahlo prepacka


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#927 08.09.2020 21:03:10

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Joraell:
Delší kost přepáčka nekoupíš ani nevyrobíš, protože dětský KTM/Huska žádný nemají  ano  Zkušenost s kroužkem nemám, nepotřebovali jsme, ale zkrátí ti to chod tlumiče. Počítej s tím, že budeš mít hodně stlačenou pružinu, takže to bude asi hodně tvrdý a na váhu prcka málo pružit. Až dostane jistotu, tak to odděláš a jezdíte, tak bych to vyzkoušel  gp

 offline 

 

#928 09.09.2020 08:21:45

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Fantom1945: Pružina by šla povolit cca o 15mm, tak by to mohlo být skoro stejně tvrdé. Teď už jen musím sehnat někoho, kdo by to udělal.
Zatím se s tím pere statečně, i když nedosáhne na zem  a1 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2935_20200522_163240_hdr.jpg

 offline 

 

#929 09.09.2020 12:34:32

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Stann:
Ufoukni mu ještě předky, ať to trošku sedne, asi bych to moc víc neupravoval. Už je skoro podzim a do jara se ti mladej vytáhne. To že nedosáhne úplně na zem, není taková tragedie, taky jsme to řešili, když mladej přecházel na větší a větší. Je to lepší, než kdyby ti tahal nohy po zemi  lol Stačí přistavit nějakou bedýnku a startuje a zastavuje na ní.

 offline 

 

#930 09.09.2020 13:44:45

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Fantom1945: Předek je na minimálním tlaku a popuštěný co to šlo. Na start má "špalky" pod každou nohu vysoký skoro 20cm, při zastavování ho musím chytit  lol 

 offline 

 

#931 11.09.2020 12:46:57

Rischwon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 448
Založená vlákna
Motorka: EXC250
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


začal mě téct olej z předního tlumiče,..tak jsem to proštoural kouskem plastu na čistění vidlic a pomohlo to,..teda jestli tam ještě nějaký olej zbyl  big_smile kdybych chtěl vyměnit olej kolik se ho tam dává? po repasu mám 40mth,..takže se mě ještě nechce dávat 3000+ za komplet,... EXC250 2014

a jen tak btw jak často dělate předky? díky za každé info

 offline 

 

#932 11.09.2020 13:07:42

seznam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 623
Založená vlákna
Motorka: WR250F
Věk: to nestojí za řeč
Tel: 0609 jsem celý vlhký
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Rischwon:

předky se dělají kazdých 30mth, takže to máš 10hodin po smrti  a14  a29 


jez do polosyta, pij do vybuleňa..

 offline 

 

#933 11.09.2020 14:07:37

Toman
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 355
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: KTM 500 exc-f
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


seznam: u hobby endura bych to neviděl tak černě.. Ja delal u nové moto poprvé předky v 80ti a zadek ve 120 a to už byla asi  a29 
..  Takže těch 30-40mth bude ještě Ok smile 

Co se týče oleje do daných vidlic, myslím ze pan Google se servisním manuálem k dané moto ti odpoví přesněji než tady na fóru  a27 

 offline 

 

#934 11.09.2020 14:46:22

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Rischwon:

Dává se tam něco kolem půl litru, tak pokud ti trochu vyteklo kolem gufera, tak to bylo minimum a oleje je tam ještě dost :-).

 offline 

 

#935 11.09.2020 17:46:45

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Ahoj, mam dotaz. Ma nekdo vysledovane jestli je rozdil v zivotnosti tlumicu,pruzin kdyz nejezdim jestli je moto na stojanu, nebo jen oprene o zed. Ja mam moto vetsinou pres zimu v garazi pod polickou kam se na stojanu nevejde na vysku, tak me zajima jestli je tam nejaky rozdil. Je je me jasne ze asi to nebude moc ale treba nejaky odbornik me rekne jaky je tam rozdil jestli vubec nejaky je.  smile 

 offline 

 

#936 11.09.2020 19:50:17

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 834
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
3 2

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Norous123:

Když se na tohle ptáš tak to nepoznáš. Olej degraduje, může se v tlumiči srážet voda, kal si sedá, pružiny se unavujou (jak při stání tak jízdě) jako hobby jezdec nepoznáš nic. Stávšlo se mi že přes zimu začne téct vidle, už se mi to par sezon nestalo - důvod nevim   deb1 

 offline 

 

#937 14.09.2020 19:21:03

wáca
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1683
Založená vlákna
Místo: Liberecký kraj
Motorka: XRV 750 Africa Twin
Věk: 22
Tel: 723-735-777
9 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Pánové poradíte jakou koupit vazelinu co se dává mezi gufero a prachovku ? Co jsem Koukal tak tam mám dost hustou vazelinu teda. Diky


Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)

 offline 

 

#938 15.09.2020 01:32:42

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1254
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


koll: nemáš ju posledné sezóny v zime na stojane?

Vazelínu dávam od MOL voduodpudivú nie moc hustú ako aj pod guferá kolies a do prepákovania
Ku oleju tlmiča ani pod prachovky nevytečie


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#939 15.09.2020 11:04:02

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Skoro se divím, že si z motorů nevyndáváte vačky, aby nezůstávaly zmáčlý pružiny ventilů ... a21 
Přitom pružiny na ventilech zpravidla přežijou celý auto o několik desetiletí ...
Nechat motorku opřenou o zeď samozřejmě pružiny nepoškodí a neunaví. ono stačí neodpuštět po jízdě vzduch z předků a i to pomůže, že pružina není tak namáhaná. A na poškození gufer to samozřejmě vliv nemá žádný.
Pokud začnou gufera téct po zimní odstávce, tak to může být i degradací materiálu, což u kvalitních gufer není.
Hlavní příčina ale bude jednoduše bordel a asi i ta vazelina, kterou tlačíte mezi prachovku a gufero. Při používání moto je plná bordelu a to toho nejjemnějšího. Vlastně se z toho udělá brusná pasta. Nejhorší jsou zaschlý zbytky na chromech. Některý typy bláta po zaschnutí drží jak nějaký cement. Stírák to nestrhne a už to jezdí po guferu ...
Po jizdě dát moto na stojan a chromy pořádně očistit. Tohle prodlouží životnost gufer asi nejvíc. Dál jsou to drobný sekance na trubkách. Netýká se to všech, ale má to snad naždý enduro, který jezdí a padá v kamenech. On stačí i jeden malý sekanc a gufero je game over během chvilky. Na to stačí pár tahů nejjemnějším brusným kamenem po trubkách. Tímhle je cítit i to, co není na první pohled vidět. Hrana se zahladí a nedrbe gufero. Případný "důlek" potom sice tahá olej z nohavice, ale nikdy jsem s tím neměl žádný problém, je to minimum množství.
Další chyba, která je dost častá, když si leštíte trubky, tak to nedělat pouze v ose, jako když si honíte péro, ale je dobrý kouknout. jak vypadá honování a ten samý povrch dělat i na trubkách.
Další důležitá věc je naučit se montovat správně přední kolo, protože si tipnu, že víc než 50% majitelů to neumí. Taky velký vliv na životnost tlumičů.
Podle mě jsou nejlepší prevence takový ty "přídavný" stíráky myslím od SKF. To mi fungovalo  ano  ano 

 offline 

 

#940 15.09.2020 11:32:14

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1221
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, KTM EXCF350-6D/2020,KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 57
10 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek napsal(a):

Skoro se divím, že si z motorů nevyndáváte vačky, aby nezůstávaly zmáčlý pružiny ventilů ... a21 
Přitom pružiny na ventilech zpravidla přežijou celý auto o několik desetiletí ...
Nechat motorku opřenou o zeď samozřejmě pružiny nepoškodí a neunaví. ono stačí neodpuštět po jízdě vzduch z předků a i to pomůže, že pružina není tak namáhaná. A na poškození gufer to samozřejmě vliv nemá žádný.
Pokud začnou gufera téct po zimní odstávce, tak to může být i degradací materiálu, což u kvalitních gufer není.
Hlavní příčina ale bude jednoduše bordel a asi i ta vazelina, kterou tlačíte mezi prachovku a gufero. Při používání moto je plná bordelu a to toho nejjemnějšího. Vlastně se z toho udělá brusná pasta. Nejhorší jsou zaschlý zbytky na chromech. Některý typy bláta po zaschnutí drží jak nějaký cement. Stírák to nestrhne a už to jezdí po guferu ...
Po jizdě dát moto na stojan a chromy pořádně očistit. Tohle prodlouží životnost gufer asi nejvíc. Dál jsou to drobný sekance na trubkách. Netýká se to všech, ale má to snad naždý enduro, který jezdí a padá v kamenech. On stačí i jeden malý sekanc a gufero je game over během chvilky. Na to stačí pár tahů nejjemnějším brusným kamenem po trubkách. Tímhle je cítit i to, co není na první pohled vidět. Hrana se zahladí a nedrbe gufero. Případný "důlek" potom sice tahá olej z nohavice, ale nikdy jsem s tím neměl žádný problém, je to minimum množství.
Další chyba, která je dost častá, když si leštíte trubky, tak to nedělat pouze v ose, jako když si honíte péro, ale je dobrý kouknout. jak vypadá honování a ten samý povrch dělat i na trubkách.
Další důležitá věc je naučit se montovat správně přední kolo, protože si tipnu, že víc než 50% majitelů to neumí. Taky velký vliv na životnost tlumičů.
Podle mě jsou nejlepší prevence takový ty "přídavný" stíráky myslím od SKF. To mi fungovalo  ano  ano 

Musím dát 100% souhlas ano  ano  ano akorát s tou montáží kola, bych nebyl tak "skromný"... dle mých zkušeností, je to procento daleko horší a31  a přitom, utažení/usazení kola, respektive př.osy ve vidlicích a vidlic v brýlích, je alfa a omega fungování a životnosti....


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů