Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (120)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nechat si udělat repas podvozku není marné!

#901 13.04.2020 15:03:32

Hugila
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 699
Založená vlákna
Motorka: XRV
5 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


no co si tak nějak z praxe vzpomínám, tak sem gufero vytlačené vazelínou neviděl, a když ze všech mazacích míst nelezla vazelína, tak sem si  musel kolečko zopakovat.  A jak mi bylo řečeno a bylo to i vidět, vazelína musí vylézt, aby se vytlačil bordel, špína  a dostala se tam čistá vazelína.

Takže postup rozebrat, vyčistit, poskládat, natlačit vazelínou a pak už jenom dokrmovat se mě jeví v pohodě.

 offline 

 

#902 13.04.2020 15:44:15

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2834
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Mě ty maznice taky přijdou oka (ikdyž bych si je na moto nedal). Ale třeba na XT je mám a žádné gufera jsem nikdy nevytlačil, jen špínu a přepákování je věčné. Třeba Gas Gas má na přepákování o-kroužky, tak tam by se mi ti maznice fakt líbily.


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#903 13.04.2020 16:03:35

tryskáč
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 132
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: TT 600e 1999
Věk: 43
Tel: 0905 311902
4 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Dôvody prečo sa nedávajú mazničky sú dva, a to ušetriť vo výrobe a aby to čím skôr odišlo, kedže sa to kvôli mazaniu nechce každému rozoberať...  Spacy ideálne by to bolo spravené tak, žeby maznice boli v čapoch a pod stredom ložísk by boli mazacie drážky vŕtaním prepojené s mazničkami.

 offline 

 

#904 16.04.2020 18:03:00

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


před časem se tu řešily vnitřky K-tech, objednal jsem si je na EXCčko
https://store.ktechsuspension.com/front … -2019.html
jsou to tyhle a můžu jen doporučit, konečně mám pocit, že když na vidlicích těma kolečkama potočím, tak se skutečně něco děje. rozsah nastavení je opravdu značný.
a stojí to pár šušňů...

Editoval Miguel (16.04.2020 18:04:16)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#905 17.04.2020 06:52:34

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2834
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Miguel:

Kámoš uvažuje o tomhle.... Prý to funguje stejně jak ten k-tech... Na sk to prý vychází okolo 260eur.
https://www.dalsoggiorace.com/kit/


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#906 17.04.2020 08:00:32

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Já byl spokojený s K-tech na motokrossu tak jsem neváhal... ale ostatním určitě pomůže ano 


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#907 17.04.2020 08:13:37

Toman
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 355
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: KTM 500 exc-f
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


peTTR: já osadil dal sogio 17-19 na xplory, vyslo to do 200e s dopravou z IT. Zaregistroval jsem se rovnou na jejich stranky, potvrzení druhej třetí den. Objednání, platba kartou, za 3dny mi to docezla nějaká GLS..
Na 4CS je to trosku dražší..

Já teda zmenu poznal hned...je to vlastne preplanzetovani obou spodků a úplná změna toho propousteciho mech na průtok oleje u komprese.

Doporučené nastavení je od maxima 13C 16R.. Ja nakonec zkončil na 17C 17R.  2-3otacky na té compresi je citelne poznat na "pritvrzení" .

Olej mícham putoline 2,5W s 5w v pomeru 200ml ku 400ml.

Editoval Toman (17.04.2020 13:05:05)

 offline 

 

#908 17.04.2020 08:13:40

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


peTTR napsal(a):

Miguel:

Kámoš uvažuje o tomhle.... Prý to funguje stejně jak ten k-tech... Na sk to prý vychází okolo 260eur.
https://www.dalsoggiorace.com/kit/

Trnka Suspension - udělá Ti stejnou úpravu - přestavbu vidlice na starou starší typ  -ted kdy oboje vidlice tlumí a mají obě štelování jak útlum tak komprese.

Velká ochota a hlavně vysvětlí co bude dělat - což většinou se nikde nedozvíš.

Jo a ta úprava je super - úplně jiná vidlice.

Tom

 offline 

 

#909 17.04.2020 12:29:01

majo720
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 22
Založená vlákna
Místo: Púchov
Motorka: TPI 300
Věk: 35
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!

 offline 

 

#910 17.04.2020 13:41:55

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2834
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


majo720 napsal(a):

peTTR:
Dá sa aj na slovensku kúpiť súprava na Xplor
http://mzracing.sk/index.php?id_product … er=product
aj na 4CS
http://mzracing.sk/index.php?id_product … er=product

Jo, tak teď mluvím s tím kámošem a to z odkazu je přesně ono co našel  big_smile  Tak jsem se v té ceně trochu felil.


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#911 17.04.2020 21:19:11

viteka32
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 261
Založená vlákna
Motorka: HSQ Te300
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Má Kit WP 4CS Kit Ray version 2013 – 2015 namontovaný na své motorce. Po cca 7 jízdách musím říct, že je to super. Tlumiče jsou rázem daleko více progresivnější, přední kolo stále kopíruje terén. Měl jsem nad pružinami dané dodávané 2 mm podložky na přitvrdění. Ačkoliv mám již pružiny na váhu, tak i tyto 2 milimetry navíc byly moc, a motorka byla jak kdyby pořád moc vysunutá na předních tlumičích.(divný pocit, ve výjezdech se moc stavělo přední kolo nad povrch) Podložky jsem vytáhl a přidal 2 kliky na útlumu. Teď jsem spokojen, docela jsi jízdu užívám a nepřemýšlím tolik kde mě tlumiče rozhodí. Jezdím namíchaný olej na cca 4,1W. Standardní naklikání jsem zatím nezkoušel, už od základu jsem to blbě naklikal a jak na potvoru jsem to trefil na výbornou. Mám tvrdší útlum a rychlejší odskok než v základním nastavení.
Moje pocity:
- veliké spektrum nastavení pomoci pouhého naklikání
- tlumiče v horní části stále pěkně měkké
- při velkých změnách nerovností tlumiče ztvrdnou, dříve to šlo na doraz
- lepši kontakt předního kola s povrchem, celkově mě to zrychlilo se zachováním jistoty jízdy, neplavu tolik v zatáčkách ven

dal Soggio dělá i celé kartrige za cca 30 tisíc. Jestli je to další skok o level výše, jak píšou na různých amerických fórech, tak by mě docela zajímalo, jak potom fungují takové cone valve + trax nastavené přímo na míru. :-)

Tady je ukázka chodu kitu od Racetechu. Jde vidět, že rozhození které vypadá, že je od zadního tlumiče, tak není. :-D
https://www.youtube.com/watch?v=9LbT495IiWQ

Před koupí jsem dobrý rok pročítal různé cizí fóra, než jsem se odhodlal za tuto úpravu utratit tolik peněz. Všude většinou psali, že 4CS tlumiče prostě nestíhají, kvůli oddělenému útlumu a odskoku,... A že tato sada je to nejlevnější co jde opravdu poznat. Samozřejmě, to nejvíc poznají lidé, co ví co zhruba od tlumičů očekávají. Lojza z Horní Hroznové, co jezdí 200 mth na stejný olej tuto změnu moc nepozná. Základem jsou ale pružiny na váhu, jak předek tak i zadek, bez tohoto nemá smysl začít ladit tlumiče. :-)

Editoval viteka32 (18.04.2020 00:15:18)


Kdo nepadá, jezdí pod svý možnosti.

 offline 

 

#912 18.04.2020 21:30:01

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1605
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


viteka32:

Cone valve jsou boží  heart dřív jsem furt jezdil se šroubovakem a klikal do lesa a na trať a na Cc ale už jsem si na nich našel jedno nastavení kdy to je v lese ještě hodně příjemný a když nedoskočím lavici nevysadí mi to ramena  lol s centrálem porad trochu laboruju teď tam půjde solva tak jsem zvedavej jakej to bude rozdíl  smile  měl jsem teď na 350 chvíli sériový xplory a to je velká bída  ne 

 offline 

 

#913 19.04.2020 09:19:13

lečo
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 213
Založená vlákna
Místo: Zlín
Motorka: yamaha xt 125 r, WR 250 F
Věk: 22
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


roxteedy:

Co bys chtel za 220t  lol 

 offline 

 

#914 19.04.2020 09:51:17

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1605
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


lečo:

To je fakt   a1 

 offline 

 

#915 22.06.2020 11:35:58

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Toman napsal(a):

peTTR: já osadil dal sogio 17-19 na xplory, vyslo to do 200e s dopravou z IT. Zaregistroval jsem se rovnou na jejich stranky, potvrzení druhej třetí den. Objednání, platba kartou, za 3dny mi to docezla nějaká GLS..
Na 4CS je to trosku dražší..

Já teda zmenu poznal hned...je to vlastne preplanzetovani obou spodků a úplná změna toho propousteciho mech na průtok oleje u komprese.

Doporučené nastavení je od maxima 13C 16R.. Ja nakonec zkončil na 17C 17R.  2-3otacky na té compresi je citelne poznat na "pritvrzení" .

Olej mícham putoline 2,5W s 5w v pomeru 200ml ku 400ml.

A přehazoval sis to sám? Podle videa tam je potřeba akorát nějaká "obímka" na povolení té tyčky cartrige, tu máš, nebo jsi to udělal nějak jinak..?
Olej od Motorexu 4w by taky mohl fungovat ne? A nebylo by třeba míchat 2..
Na Slovensku vypadá něco podobně tady: https://www.facebook.com/permalink.php? … 2488218362
Máte někdo..?
Nebo ještě nějaký postřeh..?

 offline 

 

#916 22.06.2020 11:37:54

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2834
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


sasaa_ napsal(a):

Toman napsal(a):

peTTR: já osadil dal sogio 17-19 na xplory, vyslo to do 200e s dopravou z IT. Zaregistroval jsem se rovnou na jejich stranky, potvrzení druhej třetí den. Objednání, platba kartou, za 3dny mi to docezla nějaká GLS..
Na 4CS je to trosku dražší..

Já teda zmenu poznal hned...je to vlastne preplanzetovani obou spodků a úplná změna toho propousteciho mech na průtok oleje u komprese.

Doporučené nastavení je od maxima 13C 16R.. Ja nakonec zkončil na 17C 17R.  2-3otacky na té compresi je citelne poznat na "pritvrzení" .

Olej mícham putoline 2,5W s 5w v pomeru 200ml ku 400ml.

A přehazoval sis to sám? Podle videa tam je potřeba akorát nějaká "obímka" na povolení té tyčky cartrige, tu máš, nebo jsi to udělal nějak jinak..?
Olej od Motorexu 4w by taky mohl fungovat ne? A nebylo by třeba míchat 2..
Na Slovensku vypadá něco podobně tady: https://www.facebook.com/permalink.php? … 2488218362
Máte někdo..?
Nebo ještě nějaký postřeh..?

Olej od Motorexu 4w funguje super. Můžu jen doporučit.


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#917 22.06.2020 12:02:32

Toman
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 355
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: KTM 500 exc-f
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


sasaa_: Jo přehazoval jsem si to sám... vnitřní Tyčku jsem chytnul přes hliniková Lka normálně ve svěráku... šlo to pak dole po nahřátí povolit viz návod na youtube.
Jinak v klikání jsem na CC šiklák apod.. (tedy něco jiného než plácání se po lese) na C - 14 R-16)

Co se týče oleje... ten putoline byl obecně chválen a cena 250,- za litr je dle mě super... míchání olejů není problém a jsou na to tabulky.

 offline 

 

#918 24.08.2020 17:57:47

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Nevíte někdo rozměr podložek pružin do wp xplor?
https://slavensracing.com/shop/fork-spr … 4cs-forks/

Editoval sasaa_ (24.08.2020 17:58:16)

 offline 

 

#919 24.08.2020 18:29:54

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 834
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
3 2

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


sasaa_:

35x43x1,5 2,5 atd

 offline 

 

#920 03.09.2020 20:55:50

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1605
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tak jsem si udělal radost k narozeninám, čekal jsem na to 4 týdny a celou dobu si říkal “doufam že to za ten balík bude stát” . Dneska jsem na tom poprvé jel a ten rozdíl mezi timhle a tou sračkou co dávají v serii na nový motorky je neuvěřitelnej...  rozhodně to za to stojí i pro mrdala jako jsem já  a1 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4496_f57ccfa1-8cb3-43e6-9907-04a73fc155cc.jpeg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4496_1cbe5c5d-4331-4889-b563-0b7c1d1673d1.jpeg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4496_09ac91ea-7da6-4c06-9a05-9ad85f8c8ea2.jpeg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4496_34159b60-5e1e-46f5-8c40-fa9442211a29.jpeg
http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4496_953d2e50-7e74-4c4a-aebe-ec822132a5ed.jpeg

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů