Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nechat si udělat repas podvozku není marné!

#721 23.11.2018 11:19:39

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


bobkuuu:

každý to chválí do nebes, že z uskákané kozy má najednou komančovský polštář a necítí, že jede přes díry atd. Ale nikdo ještě nenapsal kolik to reálně stálo. Jen, že to za ty prachy stojí heh2  Já na tlumiče nekladu téměř žádné nároky a stačí mi, že je na motorce vůbec mám a trošku pruží. Ale taky bych rád poznal tohle, ale pochybuju, že se to dá udělat za člověčí cenu. Tak doufám, že se ta cena tady objeví od motolajna.

 offline 

 

#722 23.11.2018 11:52:44

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Small napsal(a):

bobkuuu:

každý to chválí do nebes, že z uskákané kozy má najednou komančovský polštář a necítí, že jede přes díry atd. Ale nikdo ještě nenapsal kolik to reálně stálo. Jen, že to za ty prachy stojí heh2  Já na tlumiče nekladu téměř žádné nároky a stačí mi, že je na motorce vůbec mám a trošku pruží. Ale taky bych rád poznal tohle, ale pochybuju, že se to dá udělat za člověčí cenu. Tak doufám, že se ta cena tady objeví od motolajna.

Ta cena se bude určitě hodně lišit podle toho co všechno se dělá a mění a hlavně taky podle toho v jakým stavu tam dovezeš tlumiče.

 offline 

 

#723 23.11.2018 12:14:16

rc28
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 178
Založená vlákna
Místo: radši jen Vysočina
Motorka: RR250
3 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Nechal jsem si dělat u Faryna komplet repas předních i zadního tlumiče a stálo to 7000 Kč. Přístup má super, poradí, vysvětlí co a jak. Nastavil mi je jen pouze podle váhy a podle toho co jezdíme - dovezl jsem mu jen samotné tlumiče. Změna je fakt velká, strašně mi to pomohlo a jezdí se mnohem líp. Měl jsem to udělat hned po koupi moto. Po 10mth od repasu začalo téct jedno gufero, ale to přisuzuju záseku na šavli, bordelu a skocích na doraz s nastavením hodně na měkko - určitě ne chybné montáži. Farynovi jsem to nepsal a vyměnil jsem si ho sám...  smile Za mě se to rozhodně vyplatí.

edit: písmenka

Editoval rc28 (24.11.2018 13:16:51)


Co nepovolíš urvi, co neurveš to zkurvi!

 offline 

 

#724 23.11.2018 13:54:35

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Small napsal(a):

bobkuuu:

každý to chválí do nebes, že z uskákané kozy má najednou komančovský polštář a necítí, že jede přes díry atd. Ale nikdo ještě nenapsal kolik to reálně stálo. Jen, že to za ty prachy stojí heh2  Já na tlumiče nekladu téměř žádné nároky a stačí mi, že je na motorce vůbec mám a trošku pruží. Ale taky bych rád poznal tohle, ale pochybuju, že se to dá udělat za člověčí cenu. Tak doufám, že se ta cena tady objeví od motolajna.

Měl jsem do jisté doby stejný pocit- názor, že tlumiče netřeba. Ale po tom co jsem měl možnost vlastnit 3/4 roku motorku po jezdci který jezdil evropu (laděné tlumiče MAC). Tak musím říct že věřím v opravdovou změnu, když to dělá kdo to umí. A doladí ti to. Ušetří to hromadu sil. (ikdyž... snad se na mě nikdo nebude zlobit  vyk!  ... Tak mi přijde článek od motoline lehce přikořeněný  heh2 )
Ale už od koupi GG ec300 se stále chystám prubnout nějakého odborníka na vyladění tlumičů... Ještě jsem se k tomu teda neodhodlal, protože mám silné tušení že by u mě s mou váhou musely jít i pružiny a s tím jsem se ještě po psychické (finanční  ee1  a1 ) stránce nevyrovnal  lol  lol  .... Tak to zatím zachránil nový, hustší olej  heh2  lol 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#725 23.11.2018 13:57:53

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Orientační cena je 8t za celou motorku. Stačí zvednout telefon a zavolat Farynovi, to se stydíte zeptat ?  a30 

Píšu orientační, protože natvrdo daný ceník neexistuje. Je to stejné jako byste přišli do servisu s autem a chtěli vědět co bude stát aby to prošlo technickou. Je třeba vědět jaké to jsou tlumiče a v jakém jsou stavu.

Lidi jsou různí, někomu stačí že tlumiče trošku pruží a radši investuje do eloxovaných šroubků, někdo holt radši věci, které fungují, třetí zase převrtává čtyřipade na pětset. Každý ať si vybere co chce.

Každopádně to je setsakra změna, a je blbost napsat, že bez Ohlins kartridží to nepujde. Ono to jde, jen je potřeba vědět co se vlastně v tlumiči děje, umět to vyhodnotit a dokázat s tím pracovat.

M


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#726 23.11.2018 19:13:12

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


motoline.cz napsal(a):

Orientační cena je 8t za celou motorku. Stačí zvednout telefon a zavolat Farynovi, to se stydíte zeptat ?  a30 

Píšu orientační, protože natvrdo daný ceník neexistuje. Je to stejné jako byste přišli do servisu s autem a chtěli vědět co bude stát aby to prošlo technickou. Je třeba vědět jaké to jsou tlumiče a v jakém jsou stavu.

Lidi jsou různí, někomu stačí že tlumiče trošku pruží a radši investuje do eloxovaných šroubků, někdo holt radši věci, které fungují, třetí zase převrtává čtyřipade na pětset. Každý ať si vybere co chce.

Každopádně to je setsakra změna, a je blbost napsat, že bez Ohlins kartridží to nepujde. Ono to jde, jen je potřeba vědět co se vlastně v tlumiči děje, umět to vyhodnotit a dokázat s tím pracovat.

M

Naprosto presne. Jenze to prave neni schopny pochopit ten kdo nevyskousel.A kdyz je nekdo bytostne presvedcen ze se tam musi dat jine kazety tak uz nema paru vubec.Jenze telefonovani je dneska silene drahe,nedivim se ze lidi nevolaji a nezeptaji se primo a radeji rozvijeji teorie na netu coby kdyby a za kolik asi a proc  lol 

 offline 

 

#727 23.11.2018 19:16:25

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Ja jsem tady psal cca 2 roky (mozna uz skoro 3  big_smile ) zpet podobny hodnoceni. Mozna to nekomu taky prislo prehnany, ale ostatni si musi uvedomit, ze clovek co nema zkusenosti s motorkou v odpovidajcim stavu a starou max  treba 3 roky a jezdi jen stary vrany s radne vylitanym podvozkem ma jinak posazeny meritka.
Tak mu zmena na podvozku pripada opravdu jak nebe a dudy.

Pro me delal repas vidli a centralu na DRZ. Vidle byly gufera, olej, pouzdra. Central byl jen olej, dusik a nastaveni. Vnitrek byl v poradku. Cena byla snad neco kolem 3-3.5 tisice. Uz presne nevim. Ale neprislo mi to drahy.  Kazdopadne tlumice mi tenkrat dovezl az domu, nebot to mel udajne po ceste. A celkove jednani a domluva byla vyborna. Takze jeste jednou diky.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#728 23.11.2018 19:18:21

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Moje zkušenost je taková, že jsem komplet podvozek svěřil člověku, kterýmu jsem věřil a který tlumiče dělá.
Změna byla velká oproti původnímu stavu, který byl ale už předchozími majiteli dojebaný. Vlastně jsem neměl zkušenost, jak má origo podvozek fungovat v základu. Měl jsem rozmrdanou verzi mistrem Faltusem a po úpravě verzi stage 1 Mikiberg
Dostal jsem k tomu takovou tu omáčku, jako že co bylo vše upravený, jako že ty planžety přeskládaný  ... prostě to zastřený nouhau, který člověka drží v napětí, co že to za svý peníze dostal za tajemství a poklad a hřál mě pocit, že taková úprava nestála vlastně ani moc peněz..
Prvních cca 20 - 30 mth byly parádní, ale potom šla fce tlumičů postupně do prdele, ale pořád těsnily a tak jsem je odjel na cca 120 mth, kdy začly téct gufera. Byly to bolavý mth, ale držel jsem, volal jsem servisákovi, klikal .... ale efekt spíš placebo. Tady jsem zpětně pochopil, jakou může mít moc to, že sebe sama přesvědčíme, že černá není černá, ale že je modrá a ještě k tomu dobrá.
Zadek byl o dost lepší a fungoval hodně dobře, ale čím víc šly do kytek přední vidle, byla jízda o to víc rozkopanější.
Repase proběhla u servisáka, který tlumiče stavěl a dostal jsem za svoje peníze verzi nazvanou stage 2. Opět omáčka o planžetách, který si nechává sám dělat, protože jsou lepší než origo díly, ....řeči o tomhletom a támhletom ... a u mě opět pocit krále, co má pod zadkem vyladěný diamant. Tlumiče fungovaly výborně v rychlosti a čím rychleji se jelo, tím byl pocit jistější ... bohužel já chtěl nastavení na pomalou jízdu rozbitými koryty, potoky .... jezdit rychle se bojím, závody nejezdím. Servisák mi opět vysvětlil, že tohle je perfektní a já mu věřil a snažil se přizpůsobovat nastavení podvozku, ale bylo to trápení. Funkce předku byla přijatelná cca 20 - 30 mth a potom opět rychlý popkles na úroveň drncadla. Zadek byl pořád parádní.
Proto jsem se rozhodl pro další repasi po cca 60 mth, ale to už jsem se domluvil v jednom servisu v okolí, na který jsem dostal doporučení. Tlumiče jsem si doma rozebral na základní díly, a vyrazil do servisu, kde jsem byl domluvený na složení "na počkání".
Mechoš vzal tlumiče a poslouchal to, co já poslouchal od svého ladiče, kecy o planžetách, ventilcích ...
Borec chtěl vyndat rebound ventilky a ani s nima nehnul. Povídá, tohle že někdo ladil? Tak mu říkám, že dokonce 2x (v duchu si říkám, wole, to je stage 2 od ladiče ladičů). On na to, že ty ventilky nikdo nikdy neměl ani vyndaný natož aby měnil planžety. Trubky musel ohřát plamenem a ventilky vytáčel sakra dlouho a pomalu, jak byly zarezlý ....
Potom chtěl vyčistit kompresní ventilky a jak je vzal, tak říká, tohle neměl taky nikdo ještě rozebraný, netož před cca 60 mth. Ukázal mi, jak je zapertlovaná trubička nad matkou a ukázal mi další ventilky, co měl z jiných tlumičů, abych viděl, že je to origo pertl, který se musí při rozebrání ubrousit, jinak nejde vytočit matka nad planžetama. Když chtěl povolit tu matku, tak opět musel ohřívat zerezlý spoj.
Tak takhle jsem skočil na lep o ladění tlumičů u profesionála. Veškerý tuning tlumičů probíhal mícháním různých viskozit olejů a úpravou výšky hladiny. Nic jinýho s tím ten podvodník ulhanej nedělal. Ale efekt to mělo ano .
Těžko si umíte představit, jak jsem se cítil, když jsem ten voltr viděl na vlastní oči ... od člověka, kterýmu jsem věřil co se týče moto nejvíc.
Přestal jsem po této zkušenosti věřit na ladění tlumičů za pár tisíc resp. za cenu podobnou ceně za repasi s použitím kvalitních dílů.
Už radši odvezu vidle kotrbovi a nechám je složit u něj a pokud možno do originálního stavu, jak sjely z linky. Je to profík, který posílá svý lidi na školení, má přehled, vysvětlí a hlavně ukáže .... a potom člověk pochopí, co jsou často ti ladiči zač.
Tím neházím všechny do jednoho pytle. s Farynem zkušenost nemám, ale vím jak o velmi pozitivních referencích, tak po ty negativní.

Pokud by někdo věděl o xpolrech nejlíp z HQ, tak prosím o nabídku. Tam není potřeba nic ladit a udělají hobíkovi, co na tom sedí obráceně, velkou parádu ano 

 offline 

 

#729 23.11.2018 19:23:29

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek:
Proc z HSQ jestli se muzu zeptat?Kvuli predpeti pruziny?

 offline 

 

#730 23.11.2018 19:28:52

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Jarynn napsal(a):

Janek:
Proc z HSQ jestli se muzu zeptat?Kvuli predpeti pruziny?

 ano  Nebo 6D exc
Nemám to ověřený, ale std exc má prý jiný složení než HQ/6Dexc

 offline 

 

#731 23.11.2018 19:42:56

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek:

Aha to nevim.

 offline 

 

#732 23.11.2018 19:56:30

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


motoline.cz napsal(a):

Každopádně to je setsakra změna, a je blbost napsat, že bez Ohlins kartridží to nepujde. Ono to jde, jen je potřeba vědět co se vlastně v tlumiči děje, umět to vyhodnotit a dokázat s tím pracovat.

M

Změna to zajisté je, pokud si neumíte doma po 20Mth sami zrepasovat tlumiče, a necháváte je dokud si nevyrazíte zuby.  Pak je repas určitě přínosem.   Ale netvrďte mi, že z toho je žehlička. Výměnou oleje a gufer, z tlumičů zázrak neuděláte, a obzvlášť, když stojí za prd už jako nový.
Vezme si přibližně 7000,- sada na repas předek a zadek mě stojí 4500.-, tak na práci mu zbyde možná 2500.-. Možná si vezme 4000.- na práci. Možná 2000.-. Vážně mi chcete namluvit, že s takovou investicí mi z podvozku udělá zázrak jo ? Olejem?...a novýma guferkama ?  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  ano  ano  ano  ano  Dělejte si prdel z modelíny big_smile


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#733 23.11.2018 20:03:22

Hoždy jitrnice :D
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 595
Založená vlákna
Motorka: Ktm 350 SD, TM 144 EN
Věk: 32 +
Tel: s pavoukem
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


MichalEXC:

Záleží co máš za tlumiče. Např. 4CS od WP nepomůže ani svěcená  lol 

 offline 

 

#734 23.11.2018 20:33:58

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


MichalEXC:

Ty jsi nekde cetl ze by motoline psal ze je to olejem a guferama?Jestli jsi to tak pochopil tak te chapu. Hele vis co stoji dily,ale taky dobre vis ze obcas nepomuze jen vymenit dil,v nekterych pripadech je to i kontraproduktivni.. A nahazet nove streva podle sestavy opravdu neni problem,ale ono to ne vzdycky teda skoro nikdy moc nefunguje. Ja ti nevyvracim ze to s kazetama za dvacku bude lepsi ale jde to slusne i bez nich,ver mi.Nekdy i lepe,ale to ber tak ze je info jen jedna pani povidala,sam poznam chybu az kdyz je ro total k.o. a shazuje me to z motorky.

 offline 

 

#735 23.11.2018 22:04:12

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek:
...by mně teda zajímalo jestli je tam rozdíl...dle mně pouze vršek s předpětím-da se doobjednat ale za 6tis nebo kolik za to chtějí je lepší pružiny rovnou na váhu.

 offline 

 

#736 23.11.2018 22:05:55

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Hoždy: jj vím. Mnohým jezdcům zůstanou z původních WPček jen trubky. Pak to budí dojem že jedou sérii, ale nejedou. Maj vyměněný kompletní cartridge.



Jarynn napsal(a):

MichalEXC:

Ty jsi nekde cetl ze by motoline psal ze je to olejem a guferama?Jestli jsi to tak pochopil tak te chapu. Hele vis co stoji dily,ale taky dobre vis ze obcas nepomuze jen vymenit dil,v nekterych pripadech je to i kontraproduktivni.. A nahazet nove streva podle sestavy opravdu neni problem,ale ono to ne vzdycky teda skoro nikdy moc nefunguje. Ja ti nevyvracim ze to s kazetama za dvacku bude lepsi ale jde to slusne i  wink bez nich,ver mi.Nekdy i lepe,ale to ber tak ze je info jen jedna pani povidala,sam poznam chybu az kdyz je ro total k.o. a shazuje me to z motorky.

A ty jsi někde četl že s tím dělal více ? To je právě ten problém. Celej ten článěk na mě působí jen reklamním dojmem, a působí na mě jako by si kluci poklábosili, a Faryn potřeboval trošku nakopnout kšeft, tak mu Martin udělal krásnou reklamu.Jenže je to napsaný dost blbě.  A jak tu bylo již zmíněno, že je to dost přikořeněné, tak i na mě to působí stejným dojmem. A to tak, že jsem prvně závěr už ani nečetl.  Celé je to zavádějící. Po 10ti letech na motorce na dojebaném podvozku, kde po servisu jezdí Martin jako pán a užívá si jízdu na novém podvozku. Ale no tak lidi. Únava jako kráva, že se večer skoro ani nenajím? A druhý den jdu jezdit? Vážně?  big_smile  Když jsem z motorky dojebaný tak, že se večer ani nenajím, nechodím do fitka, a nevím jak regenerovat svalstvo, tak nejdu jezdit ani třetí den, a nebo jedu jak na kole, protože druhý den nejsem schopen skoro vylézt z postele a neudělám dřep. Musím jet ve stoje, protože prdelní svaly bolí tak, že seru ve stoje.  A třetí den to není o moc lepší. Já se dávám dohromady 4 dny po prvním, druhém a třetím ježdění.  Tak co jezdili kluci za terén, kde motorka nefungovala, a následně fungovala, a že po takovém unavení jezdil Martin jako drak, a dovolil si i nějaké kravinky nad rámec. Přijde mi to že ladili podvozek jízdou přes pískoviště  a1  Sorry, ale prostě to na mě tak působí! Pokud dělám takovou recenzi a prasím se se sepsáním takového  článku, a někomu chci udělat reklamu, dám video, fotky 30ti cm schodů z kořenů na které  se drapal. Vyfotím/natočím to, kde motorka nefungovala  a následně jsem letěl.  Ten článěk mě nepřesvědčil. Vůbec. Vlastně přesvědčil o jedné věci. Není nad to si dělat věci sám, protože pro mě je to ušetřených 2500 až 4000.- za práci. Nové zákazníky to jistě přiláká, ne všichni maj dar rozumět mechanice,  ale já nejsem naivní, ten dar mám, a potřebuju víc abych to někomu svěřil.  A sere mě, jak ty šikovný, a mnohdy i lemplové a podvodnící, zneužívají těch méně škovných, a ještě větších lemplů, aby na nich vyrejžovali.

Něco jiného je ladění podvozku. A tak si nepleťme repas s laděním. A Martin psal o repasi. Ne o ladění. Proto vycházím z toho, že došlo k výměně opotřebovaných dílů za nové.


S kazetama za dvacku to bude lepší, ale smysl to má s kazetama za 50. Kdo si to koupí. Kdo to zkusil. Kdo to jezdí. Kdo ano, tak ví, že nikdo s tlumiči po výměně starých dílů za nové zázrak neudělá. Nebuďte blbý lidi, nenechte si nakecat a neplaťte za píčoviny! Výměnou starých dílů za nové, se zázraky nedějí, jen vrátíte tlumičům jejich původní funkci. Klikat můžete jak chcete. Jen nepočítejte s tím, že kolo zajedete za 2:30 místo 3:05. Na to potřebujete nové tlumiče, ne nové díly do starých tlumičů.

Je mi uplně jasný že se tady toho co píšu chytne pár pisálků co je baví chytračit, ale co. Já vim svoje. big_smile 


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#737 23.11.2018 22:48:55

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


MichalEXC:
Ok ja to vidim jinak,zaměrne jsem to tady nepsal proc,pac to tuplem.bude vypadat jako reklama o hovnech.. U repasu a upravy svych podvozku jsem vzdycky byl,vzdycky jsem videl co jak a proc se meni ,co jak nefungune nebo funguje . To co popisuje Janek s ojebavkou non plus ultra mi nehrozi,pac nepredavam podvozek tajemnemu guru a nejsem clovek neznaly,divam se Farynovi pod ruce kdyz na tom dela a nema s tim taky problem. Nemam totiz potrebu resit to pak doma pac stejne moc nevyresim(nemam kybl planzet a nebudu laborovat s tesnosti a viskozitou ktera pri trochu vybehanem ventilu bude potreba jina.. kdyz mi to nekdo udela naprvni sup),navic nejsem kosoctverec abych pak nekomu vykladal co a jak coz by sice nebylo nic platne kdyz dotycny nevi o co go ale i tak..jen se ti snazim rict ze naladit se da i to co radoby mechanik nazve kovosrotem a rekne ze to nepujde bez investice v cene moto...

 offline 

 

#738 23.11.2018 22:49:07

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Michale tak já se ještě vyjádřím.
Není to reklamní článek, je to článek o tom co jsem zažil a jak to na mě zapůsobilo. A štve mě, že se do mně navážíš, že je to napsáno blbě, a že Ti chybí časy a videa. To si přece nezasloužím. Žádnou profi recenzi jsem přece tobě ani nikomu jinému nesliboval.

Že jsem měl 10 let pauzu, no a co, tohle je holt článek od jezdce, který je prostě v takové fázi ježdění a vnímá to jinak než profík. Řešíš tady slovíčka, že jsem vlastně nenapsal, že to bylo ladění - četl jsi nadpis článku? Že nemám fotky a videa? No nemám - já si šel zajezdit a ne tvořit materiál pro nějaké čtenáře. Že jsem po jednom ježdění vyřízeny? Vážně jsem, ale to snad treningem zlepším (pro motorku jsem jel až třetí den, druhý den se ladilo) atd.


Vidím to tak, že napíšu článek o mých pocitech a ty tady všem pak tvrdíš: ne ne, tak to není, on kecá...

Já si za svými tvrzeními stojím, ostatně jako všichni, kdo tohle vyzkoušeli. Vyzkoušej to taky (navíc, když ti to připadá nesmyslně levné) a napiš vlastní recenzi. Klidně v fotkama a videama. Všichni se tady na to rádi mrknou.

M


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#739 24.11.2018 07:46:48

Indian
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 203
Založená vlákna
Motorka: WR450F/06
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Z pohladu dost amatera, ja to vidim asi takto,servisujem si sam, ale..:

jazdim na moto 2kom od kayabay,
v podstate mi vyhovovali, ale zacal som trocha pokukavat po zmene, navysse zacinali slzit.

1.krok -gufera,kontrola puzdier, olej, atd.. Uz po rozobrati som videl napr., ze slzenie ma stalo 3/4 oleja..
Takze po poskladani a cerstvom oleji dost zmena a rozdiel.

2. Mal som pocit, ze by mohli predky fungovat aj lepsie,
a kedze kayaba sss su dost rozsirene, ak vie clovek trocha anglicky, da sa dost vela dohladat, co a ako funguje.. (planzety, kartridge ..).
Lopatisticky, jednosuchy postup: docital som sa vo fore (ano su fora kde su aj konkretne rady a technicke y) po nejaku stranu, kedy sa mi uz zdalo, ze to maju tipci vychytane, otvoril tlmice a prehodil par podloziek.
Rozdiel bol dost velky, tlmice fachali tak ako tipci popisovali, ale malo to nejake ale..rozdiel oproti povodnym bol dost znacny.

3.Nedalo mi to, postupne som zacal zistovat co co ovplyvnuje, a docital son sa o par stran dalej, kde tipci zvolili iny pristup. Pozdavalo sa mi to viac, kupil som par podloziek a  zasa spravil zmenu. (tlmice aninnesli dole z moto wink) Teraz je to parada ! Tipci sice odvtedy zasa vsetko prekopali big_smile ale ja som moment.spokojny. Pri dalsom servise ale este asi par zmien spravim.

Vysledok: "ladenie " doma..a sam. A za cenu dielov. A viem co tam mam. A aapon tusim, co je to "zazracne ladenie"

Stalo ma to kopu casu, citania, a pokusov, kde clovek moze hocico naozaj skurvit, pretoze napr. kopa dielov je skutocne makky hlinik.. Dalej ako laik nemozem vediet posudit, ci niektore casti su alebo nie su ok, ci napr. planzety nie su unavene a netreba ich vymenit vsetky, ci mi urcite tesnia gufera v kartridgi a vela dalsich detajlov.

Navysse, su to tlmuce, to posledne , co niekto chce, je mat s nimi problem napr. na dopade z 15m skoku.

Podla mna, zazraky sa nedeju ani u ladicov, hodia vam tam planzety podla svojich skusenosti, +/-nejaka uprava podla vasich poziadaviek a finito. A planzety su v podstate lacne.. Ale zasa, za tu cenu, co to stoji, ( a nezda sa mi to fakt vela) a s istotou, ze mi to poskladal clovek, co vie co robi, je to dost dobra investicia.
JE TO FAKT ROZDIEL ! A RIADNY!!

Samodomo bola sice zdlhavejsia  a narocnejsia  a mozno aj drahsia cesta, naucil som sa ale vela nepotrebnych veci, ktore okrem seba nijak nezuzitkujem a este aj neviem, ci ich vlastne viem dobre wink

 offline 

 

#740 24.11.2018 07:46:54

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


motoline.cz:
Jarynn:

Kluci, my už víme, protože jsme zkusili a "investovali".
Pak jsou ti, co nezkusili, "neinvestovali" a radějí "investují" jinam. Řádky se slovy "velká změna, šetření sil, dobrá investice" je buď nakopnou správným směrem a zkusí nebo naštvou, že "investovali špatným směrem". Ti pak hledají důvody, proč je to doma dělané lepší.
Ne všichni lidé jsou poučitelní.

Ve zkratce - my víme, přijedeme/pošleme k Farynovi zase, protože jsme zkusili a víme (nedomníváme se).

Reklamu má Faryn na úvodní straně nahoře. Tohle jsou reálné příběhy, které si faryn "koupil" tím, jak vypadají výsledky jeho práce. Nepleťme hovno s kokem vyk! 

Komenty k článku od Martina - jen to sepsat/číst dalo práci... Mohl se na to vyprdnout, tak proč tyhle komenty?  nee1 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů