Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nechat si udělat repas podvozku není marné!

#401 21.06.2014 11:44:05

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


To je děs tohle tu číst. Tady vyloženě platí pravidlo, čím větší blbec ne tím většího boha si hraje smile A klidně se v tom shlédněte všichni. Moudra tu lítají z jedné na druhou stranu, ale absolutně bez jakéhokoliv smyslu.  Nechápu, že pořád tu máte potřebu si přeměřovat péra. Janek napíše (oklikou), že Faltus je "dement" co vůbec neví, další se toho chytne, že údájně tlumiče na motorce co  koupil dělal někdy v minulosti faltus a ono to stálo za hovno a je to bráno jako fakt. Já znám 30 lidí co od něj má tlumiče udělaný, od úplných začátečníků až po opravdu dobrý jezdce a nikdo si na to nestěžuje a určitě se tu za to nebudu být a přesvědčovat všechny o tom, že je to jejich jediná možná volba, tak jak to děla vždy Janek smile a všechno ostatní je hotové kacířství.


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#402 21.06.2014 11:49:56

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


MikiberG napsal(a):

Tristan:
naplňuje  ano 

Ted věřím ale
myslím až budeš mít ceduli na vratech svou firmu zavřenou a věnovat se jen tlumičum  ano 

E:Joraell tady vubec nejde o to co tu kdo napíše a kdo ze sebe uděla vola ma to trochu jine pozadí ještě vyhrocením radasove věty to začlo a končí míma hovnama.

Editoval Tristan (21.06.2014 11:52:45)


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#403 21.06.2014 11:54:58

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Já mám ještě dost jiných výmluv, který můžu použít když něco nevyjedu, tak se do podvozku vrtat nebudu  big_smile  Bylo by super, kdyby se tohle vlákno, který je zaměřený na repas a ladění podvozku, ubíralo směrem v nadpisu, a ne směrem doporučování jednoho či druhého borce. Dělení o zkušenosti a rady na fóru jsou to, co bych zde rád viděl. Ten zbytek co tu je kolem toho, je jen plácání nesmyslů který nikomu nic nedají. Kdyby se tu lidi podělili o to, kolik maj na svých strojích naklikáno na vidlích, bylo by to přínosem. Kdyby mi někdo řekl, že váží tolik, jezdí tohle na tomto stroji, a má tam takovéhle pružiny, a má tolik naklikáno, jo to by bylo fajn. To by se tu člověk něco dozvěděl, ale to by byli ladiči bez práce. Tuhle jsem koukal po internetu na laděni podvozku, a všude je napsáno to, co je napsaný v manuálu. Ale narazil jsem na stránky o silničních motorkách, a docela se mi líbilo, jak to tam mají vypsaný. Nic podobného zde vidět není. Nad tím by se tu lidi měli zamyslet. Tady se skoro každý téma zvrhne v kohoutí zápasy.

Než začnete cokoliv "ladit" na tlumičích, ujistěte se, že máte
a) pokud možno nové gumy
b) správně utažené, nevymačkané ložisko řízení
c) suché, tedy správně utěsněné, vidlice a zadní jednotku se správným obsahem tlumičového oleje
d) že nemáte nabouraný, ohnutý nebo prasklý rám, vidlice, kyvku, ráfek nebo paprsky kola
to všechno může způsobit problémy s chováním motorky.
Nastavení předpětí
Předpětí pružin vpředu i vzadu by mělo být nastaveno tak, že motorka při statickém zatížení jezdcem klesne přibližně o 30% délky zdvihu. Většina sportovních motorek má zdvih 125 - 150mm, takže budete chtít 35 - 45mm poklesu.
Proto mají závodníci na kluzácích př. vidlic gumičky, nebo stahovací pásky.
Zvedněte motorku za řídítka a podsedlovku, aby kola byla nad zemí a tlumiče vyvěšené. Těsně pod/nad (up-side/klasik) trubku př. vidlice u stíracího kroužku přichyťte pásku a na podsedlovku nad osu kola si udělejte značku. Změřte vzdálenost mezi značkou a osou kola. Potom motorku spusťte opatrně zpět na zem a sedněte si na ní. Někdo by Vám měl podržet motorku, aby jste mohli dát nohy na stupačky jako při jízdě a další člověk změří vzdálenost mezi značkou na podsedlovce a osou zadního kola. Potom zase slezete a změříte vzdálenost mezi páskou a stíracím kroužkem př. vidlice.
Změřené hodnoty správně nastaveného předpětí by měly mít výše uvedené parametry.
Nastavení tlumení stlačení
Provádí se šroubky na plochý šroubovák na spodní straně vidlic a na expanzní nádobce zadního tlumiče, obvykle v horní části zadní jednotky. Utahováním přitvrzujete , povolováním změkčujete pohyb při stlačování. "Ladění" začněte na továrním nastavení nebo s úplně povolenou kompresí.
Nastavení tlumení odskoku
Provádí se šroubky na plochý šroubovák uprostřed vidlic nahoře u "brýlí" u zadní jednotky je šroubek umístěn ve spodní části, většinou nad uchycením k přepákování. Utahováním přitvrzujete , povolováním změkčujete pohyb při roztahování. Na začátek nastavte tlumení odskoku na tovární hodnoty, nebo na polovinu rozsahu.
Jak rozumět podvozku aneb co zkusit, když...
Řízení
Pokud se Vám zdá řízení těžké, pomalé, nebo se motorka při brždění narovnává, nebo se jí nechce do zatáčky, je potřeba zvýšit zadek nebo snížit předek.
Máte následující možnosti:
- zvednout zadek motorky v tlumiči - bohužel většina motorek tuto možnost nemá
- popustit brýle níže směrem k zemi, tady ale pozor i 5mm dokáže úplně změnit chování motorky
- zvětšit předpětí předních pružin, což může narazit na maximální možnosti tohoto nastavení
- přitvrdit přední odskok nebo přitvrdit kompresi zadního tlumiče, ale pozor! tyhle úpravy mohou způsobit potíže s chováním motorky při jiných podmínkách
- poslední, nejkomplikovanější a nejdražší možností je vyměnit zadní pružinu za delší nebo tvrdší nebo s jinou progresí.
Pokud Vám řízení motorky připadá naopak příliš lehké, rychlé nebo se škube a motorka padá do zatáček více než chcete, proveďte úpravy v opačném smyslu k výše uvedenému.
Vlnění a houpání při průjezdu zatáčkou
Tohle je většinou způsobeno špatnou údržbou (ložiska, starý tlumičový olej,...).
Pokud máte motorku ve výborném technickém stavu, zkuste přitvrdit odskok vpředu i vzadu a prověřte jestli není příliš velký rozdíl mezi nastavením předku a zadku.
Chvění řídítek
Je způsobené příliš velkým výkonem, malým zatížením předního kola a příliš strmým úhlem řízení nebo krátkou stopou kola kvůli rychlejšímu řízení.
Zkuste - přizvednout předek, nebo snížit zadek
           - přitvrdit kompresi na předku
           - změkčit přední odskok
           - změnit svůj jízdní styl. Při výjezdu se tlačte dopředu na nádrž a přenášejte  váhu co nejvíc dopředu přes nohy, neopírejte se o řídítka, jen je lehce držte.
Brždění
Pokud se při brždění předek motorky moc potápí přitvrďte přední kompresi.
Jestliže předek při brždění odskakuje, přitvrďte přední odskok.
Jakmile se zadek odlepuje od země nebo poskakuje, přitvrďte zadní kompresi nebo zkuste sedět víc vzadu.
Akcelerace
Těžko ovladatelná motorka se lépe řídí při akceleraci, protože je řízena zadním kolem; zadní kolo pracuje mnohem více, než přední a proto, začne-li se motorka při akceleraci příliš naklánět dozadu pomůžete si přitvrzením zadní komprese.
Ostatní je na Vás, motorka musí se správným nastavením hladce překonat nerovnost a při tom neztratit kontakt kol s vozovkou a co nejdříve se uklidnit. Pak bude Váš pocit z jízdy dokonalý, Vaše důvěra v motocykl vzroste a zlepší se i časy...

ZX9R:


98-99
statický pokles vpředu 30mm                        statický pokles vzadu 5mm
komprese vpředu 3 kliknutí z maxima            komprese vzadu 2 kliknutí zpět z maxima
osdskok vpředu 4 kliknutí z maxima              odskok vzadu 4 kliknutí zpět z maxima
Předpětí pružiny 2 čárky viditelné
tlak přední gumy 32psi okruh, 34psi silnice     tlak zadní gumy 34psi okruh, 36psi silnice
00-01
originál
komprese vpředu 8 kliknutí z maxima             komprese vzadu 8 kliknutí zpět z maxima
osdskok vpředu 10 kliknutí z maxima              odskok vzadu 8 kliknutí zpět z maxima
Předpětí pružiny 4 čárky viditelné                   předpětí - délka zadní pružiny 178,5mm
okruh
komprese vpředu 6 kliknutí z maxima             komprese vzadu 2 kliknutí zpět z maxima
osdskok vpředu utahnout na maximum           odskok vzadu 3 kliknutí zpět z maxima
Předpětí pružiny utáhnout na maximum           předpětí - délka zadní pružiny 178,5mm

R6


standard
komprese vpředu 1 a 1/4 otáčky z maxima     komprese vzadu 1 otáčka zpět z maxima
osdskok vpředu 1 a 1/2 otáčky z maxima        odskok vzadu 12 kliknutí zpět z maxima
Předpětí pružiny 7 čárek viditelných                předpětí 4 poloha z devíti (9 je nejtvrdší)
okruh
komprese vpředu 3/4 otáčky z maxima         komprese vzadu 1/2 otáčky zpět z maxima
osdskok vpředu 1 otáčka z maxima               odskok vzadu 8 kliknutí zpět z maxima
Předpětí pružiny 2 čárky viditelné                  předpětí 7 poloha z 9
Př. vidlice popustit tak, aby koukalo 5mm trubky nad brýlemi. Měřeno bez horního uzávěru!

VTR SP 1

Standard
komprese vpředu 12 kliknutí z maxima           komprese vzadu 10 kliknutí z maxima
osdskok vpředu 7 kliknutí z maxima               odskok vzadu 1 otáčka z maxima
Předpětí pružiny 4 čárky viditelné                   předpětí 4 poloha z devíti (9 je nejtvrdší)
Okruh
komprese vpředu 15 kliknutí z maxima           komprese vzadu 14 kliknutí z maxima
osdskok vpředu 5 kliknutí z maxima               odskok vzadu 2 otáčky z maxima
Předpětí pružiny 1 čárka viditelná                   předpětí 4 poloha z devíti (9 je nejtvrdší)
Vidlice vystrčit 8mm nad brýle                       vzadu použít 4mm vymezovací podložku

GSX-R 600 01

Nastavení pro okruh:
komprese vpředu 1/2 otáčky z maxima          komprese vzadu 1 a 1/4 otáčky z maxima
osdskok vpředu 1/2 otáčky z maxima            odskok vzadu 1/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 1 čárka viditelná                  předpětí vzadu 10mm závitu viditelných
Ještě píšou, že pokud se tlumič příliš ohřívá má se odskok vzadu úplně utáhnout.

CBR 900 RR

Standardní nastavení
komprese vpředu 1,5 otáčky z maxima             komprese vzadu 1 otáčka z maxima
osdskok vpředu 1 otáčka z maxima                  odskok vzadu 1 a 1/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 4 čárky viditelné                   předpětí vzadu poloha 4 z 9
Nastavení na okruh Mallory Park
komprese vpředu 3/4 otáčky z maxima              komprese vzadu úplně utažená
osdskok vpředu 1/2 otáčky z maxima                odskok vzadu 3/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 2 čárky viditelné                      předpětí vzadu poloha 7 z 9



GSX-R 750 2000 …

Standardní nastavení
komprese vpředu 1 otáčka z maxima             komprese vzadu 1 otáčka z maxima
osdskok vpředu 1 a 1/4 otáčky z maxima       odskok vzadu 1 a 1/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 4 čárky viditelné  (8mm)       předpětí vzadu 10mm viditelného závitu
Nastavení na okruh
komprese vpředu 3/4 otáčky z maxima              komprese vzadu 1 a 1/4 otáčky z max.
osdskok vpředu 1 a 1/2 otáčky z maxima           odskok vzadu 3/4 otáčky z maxima
předpětí pružiny 2 čárky viditelné  (5mm)           předpětí vzadu 15mm viditelného závitu

GSX-R 1000 K6 r.v.:6/06 doporučené nastavení :


Předpětí předních pružin            4 čárky viditelné
Přední odskok                 povolit o 2 otáčky z utaženého
Přední stlačení                      13 kliknutí z utaženého

Předpětí zadní pružiny        16mm závitu viditelného
Zadní odskok                      9 kliknutí z utaženého
Zadní stlačení                     13 kliknutí z utaženého   

Tak co, kdo tu něco podobnýho vytvoří ? smile


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#404 21.06.2014 13:31:52

Jarvis
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 32
Založená vlákna
Motorka: KTM exc 500 F
Věk: 32
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Dá si někdo malinovou limonádu ? lol  big_smile prosím další příspěvky at se drží tématu ....Děkuji  zipp1 
Jedině Mikiberg  lol Miki,Miki  a1 


Chce to plyn smile no a co...kdybych měl Babetu ,tak jsem to dal big_smile

 offline 

 

#405 21.06.2014 14:20:13

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Jarvis china forever pruměrný jedinec ví i janek to zminil ve svem příspěvku že na jedne cihle na dvou na desteti na 30 nestojí dum vždy si musíš mít měřítko celkoveho oběmu uspěšných kusu neuspěšných přístupu ceny plus nakladu a fer jednaní.


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#406 21.06.2014 14:35:17

Jarvis
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 32
Založená vlákna
Motorka: KTM exc 500 F
Věk: 32
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tristan napsal(a):

Jarvis china forever pruměrný jedinec ví i janek to zminil ve svem příspěvku že na jedne cihle na dvou na desteti na 30 nestojí dum vždy si musíš mít měřítko celkoveho oběmu uspěšných kusu neuspěšných přístupu ceny plus nakladu a fer jednaní.

Přelož te mi to někdo prosím  a1 to je zas blábol a vůbec tomu nerozumím ...ale jako opravdu ...vůbec nevím co jsi psal  lol  lol 


Chce to plyn smile no a co...kdybych měl Babetu ,tak jsem to dal big_smile

 offline 

 

#407 21.06.2014 15:29:51

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Napsal ti to, že jedna vlaštovka jaro nedělá. Už rozumíš?


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#408 21.06.2014 15:45:46

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tristan napsal(a):

MikiberG napsal(a):

Tristan:
naplňuje  ano 

Ted věřím ale
myslím až budeš mít ceduli na vratech svou firmu zavřenou a věnovat se jen tlumičum  ano 

E:Joraell tady vubec nejde o to co tu kdo napíše a kdo ze sebe uděla vola ma to trochu jine pozadí ještě vyhrocením radasove věty to začlo a končí míma hovnama.

Právě proto že vím co to je něco dělat jako pravidelnou práci tak asi takhle:
... dělám to jako hoby a chci aby to tak zůstalo co nejdýl
... nechci dělat masovky a pro každého a protože z nějakýho důvodu musím
... o to víc se chci věnovat těm kteří to chtějí o de mě (někdy to trvá dýl to přiznám, ale zase si to dělám jako pro sebe od a-z, spíš líp protože na svý čas už moc nemám)
... já si můžu dovolit si s tím hrát, relaxovat u toho
...  živí mě jiná věc a tu musím dělat na úrovni a věnovat se tomu profesně - dnes už to je převážně kancelářina a dohled a to mě nenaplňuje,  .. to neznamená že tím dělám charitu  wink 
... nemám absolutně jinej důvod to měnit a ani experimentovat ... nechci z koníčka byznys... proč taky
... firmu mám tak velkou a tolik prostředků, že bych to mohl obratem jen rozšířit, nalepit na "vrata" ceduli vedle jiných cedulí a jet jako většina ale to právě nechci

...a pak bych ti moh dál povídat ale to myslím už je mimo téma , byznys a další voloviny...

 offline 

 

#409 21.06.2014 15:56:02

Jarvis
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 32
Založená vlákna
Motorka: KTM exc 500 F
Věk: 32
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Raduz TT600r napsal(a):

Napsal ti to, že jedna vlaštovka jaro nedělá. Už rozumíš?

...hm spíš to vypadá, že si spletl téma s čínskou motorkou  a1 ,takže mě sleduje lol  lol  lol  lol  lol 


Chce to plyn smile no a co...kdybych měl Babetu ,tak jsem to dal big_smile

 offline 

 

#410 21.06.2014 23:07:57

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


32 let? Tipuju spis 17, vecne zhulenej, rovnatka i na prdeli a navic panic

To je uplne zoufaly Jarvisi. . . Dej se dokupy

 offline 

 

#411 23.06.2014 06:20:25

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


MikiberG napsal(a):

viteka 32 napsal(a):

MikiberG:
Nic proti, ale hlavu bys měl používat někdy i ty.
Janek napsal:
Skupina číslo 8 je tady a1
Novej, koukal jsem, jak ti jde zvedání zelených palečků na slova Suchmana, http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pi … p217889... ale kážem vodu, pijeme víno, co, pozére zkurvenej.

To snad patří na takové fórum, jako je offmoto?. Je to jen jedna z mála jeho přestřelků za poslední dny. Myslel jsem si, že offmoto je o pohodových lidech a liší se od motorkářů, ale poslední dobou se to tu začíná zvrhávat na špatnou stranu.
Jak píše Sally, tady na netu se mnohdy lidi chovají jinak, než v reálu, když je pak poznáš.
Než číst to, co se tu píše, je lepší jít si zajezdit do terénu, aspoň tím se řídím já, takže dnes a zítra to bude zase vydařený a nepromarněný víkend, jak má být ano 

tak si ale přečti příspěvek na který reagoval + v tom jsou věci z minulosti..

novej napsal(a):

Já a můj kluk (YZ,WR) máme tlumiče od Faltuse a chodí to jak víno, bylo to samozřejmně poznat, ale to proto, že z opotřebovanejch se udělali nový. Teď na novým WR mám všechny tlumiče od ohlins motomencl a taky fungujou i když tady jsem rozdíl nepoznal protože byly dělaný hned na funglnovým stroji.
PS: To jen můj poznatek, nestojím o odpověď o třiceti řádcích od nějakýho kompota.

čtu to celé a celkem pozorně, myslím že mi toho moc neuteklo

Ale naprosto s tebou souhlasím že už je toho hodně za limit. Na druhou stranu je lepší se fackovat ve foru než live smile ... mě to je fuk schazujou se obě strany a nervy jim lítaj .. jeden nemůže kousnout druhýho... njn.

Ano taky se tady na foru postavím za kamaráda i když mele blbosti, proč ne když on sám mi tady pořád pochlebuje. Ale tohle jsi nezvládl, za prvé jsem nebyl sprostej (aspoň si to myslím,ale pokud to u Vás znamená něco sprostýho tak se omlouvám) a za druhé jsem nejmenoval a pokud se to někoho vztahovačnýho( ať už ze zvyku že mu jiní často nadávají) dotklo, je to jen jeho boj.

 offline 

 

#412 23.06.2014 08:36:12

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


novej:
Lítaj nervy, ďoubete tam kde víte, že je to efektivní ... jasně jeho blbost že se nezvládnul . Kdyby jste se drželi technických věci nerejpali do lidí a jejich charakteru nikdy by se to nezvrtnulo.

Každý tu čeká max odpověď na to proč je to nebo tamto dobrý, i když si druhý myslí, že je to na hovno. Ne řeči o tom kdo je kompot a kdo čalamáda...

Jak téma Free tak podvozky se neustále zvrhávaj v osobní záležitosti. Myslím že tu je dost osobních témat a  pokd někomu chybí , není problém si založit několik témat např. "Janek versus Novej" když na to nestačí SZ a musíte si honit ego veřejně.

 offline 

 

#413 23.06.2014 10:16:58

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


vrátím to k tématu...

Potřebuju přetěsnit a nastavit na váhu tlumiče na WR400F, jsou dobrý reference na někoho ze západních Čech?
Díky.


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#414 23.06.2014 10:41:30

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Poradí ti nejspíš xFany s nejbižším zérvisem, jinak to můžeš poslat Mikibergovi nebo Farynovi tady z fóra.
Pokud budeš posílat, tak už je jedno kam.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#415 23.06.2014 11:16:00

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Kamarád si koupil WR450 - 2011 najeto cca 150mth a má tam pružiny 4,4KN/mm. (na jezdce cca 90kg) a on sám má 70kg. Včera mi říkal že je vyndá a dá na net za půlku takže kdyby někdo měl zájem tak budou k dispozici. Jsou to originály Yamaha a stojí 4000 http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … FA/389624/   jsem koukal, takže kdyby měl někdo zájem.

 offline 

 

#416 23.06.2014 11:18:53

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


novej napsal(a):

Kamarád si koupil WR450 - 2011 najeto cca 150mth a má tam pružiny 4,4KN/mm. (na jezdce cca 90kg) a on sám má 70kg. Včera mi říkal že je vyndá a dá na net za půlku takže kdyby někdo měl zájem tak budou k dispozici. Jsou to originály Yamaha a stojí 4000 http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … FA/389624/   jsem koukal, takže kdyby měl někdo zájem.

Tak až je vyndá at mi je změří, když budou rozměrově sedět tak bych je vzal.

 offline 

 

#417 23.06.2014 12:47:25

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Raduz TT600r napsal(a):

Poradí ti nejspíš xFany s nejbižším zérvisem, jinak to můžeš poslat Mikibergovi nebo Farynovi tady z fóra.
Pokud budeš posílat, tak už je jedno kam.

Díky za tip ano Nejradši bych servis s rozumným dojezdem a osobně, ale jak to tak sleduju, tak budu asi posílat sms 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#418 23.06.2014 14:37:52

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


mart napsal(a):

Raduz TT600r napsal(a):

Poradí ti nejspíš xFany s nejbižším zérvisem, jinak to můžeš poslat Mikibergovi nebo Farynovi tady z fóra.
Pokud budeš posílat, tak už je jedno kam.

Díky za tip ano Nejradši bych servis s rozumným dojezdem a osobně, ale jak to tak sleduju, tak budu asi posílat sms 

Hlavně kvalitně zabalit - balíkové služby jsou někdy fakt drsné!  wink 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#419 23.06.2014 17:34:28

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


MikiberG napsal(a):

novej:
Lítaj nervy, ďoubete tam kde víte, že je to efektivní ... jasně jeho blbost že se nezvládnul . Kdyby jste se drželi technických věci nerejpali do lidí a jejich charakteru nikdy by se to nezvrtnulo.

Každý tu čeká max odpověď na to proč je to nebo tamto dobrý, i když si druhý myslí, že je to na hovno. Ne řeči o tom kdo je kompot a kdo čalamáda...

Jak téma Free tak podvozky se neustále zvrhávaj v osobní záležitosti. Myslím že tu je dost osobních témat a  pokd někomu chybí , není problém si založit několik témat např. "Janek versus Novej" když na to nestačí SZ a musíte si honit ego veřejně.

Tak jsi to konečně rozlousk když se karty otočí a ted už tu bude za referencema klid a fakta  za kterýma nebudou zaměrně hlouposti. Fer by bylo aby tu zustali zkušenosti a poznatky od jednotlivých lidi a každy at se rozhodne jak chce a všem je stejně jasne kdo tu jezdí bomby.  ano 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#420 23.06.2014 21:16:55

Syphoon
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 30 pryč
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek napsal(a):

MichalEXC napsal(a):

.... Tak co, kdo tu něco podobnýho vytvoří ? smile

Něco najdeš v uživatelským manuálu a něco v manuálu od tlumičů. Dostal jsem je při koupi motorky a prý to bylo součást dokumentace při koupi nový v čr. Takže k origo tlumičům je to asi vytvořený + musíš brát v potaz, že každý má jinou váhu, ve stejný drážce se dá jezdit jiný styl ... takže nějaká uni tabulka asi vytvořit nejde. A když ano, dopadlo by to tak, že jednomu by to sedělo super a druhý by řekl, že je to k ničemu.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2597_p1080238.jpg

Kdyby někdo chtěl zašlu tyto manuály v češtině mailem, stačí SZ.


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4268_navod.jpg

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů