INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Honda XR 600 problémy
- zxr
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 75
- Založená vlákna
- Motorka: XR600, ZX9R
- Věk: 23
- 0 0
Re: Honda XR 600 problémy
jirka87: No mě to přijde docela jasný co píšou, při výměně vodítek rozvoďáku musí hlava dolu, a tím se povolí i válec a může začít protejkat olej pod ním. Nepíšou že válec musí dolu kvuli vyměně vodítek, ale kvůli výměně toho těsnění:-)
Re: Honda XR 600 problémy
zxr- delas si prdel,nebo jsi to fakt necetl? mrkni na to znovu a lepe. a spotrebu oleje vysvetluje pootocenim pistniho krouzku
Re: Honda XR 600 problémy
On pise, ze to teoreticky muze v budoucnu uchcavat pres krouzky a spalovat olej, ne ze by tekl nekde pres tesneni ven, jak jsem to prvne pochopil ja.
Kazdopadne z tech servisu by se jeden posral..Asi se to fakt budu muset naucit a delat to sam..Sroubky na Loctite, dotahovat momentem a ve spravnem poradi a kdesi cosi..To aby se clovek bal nekomu neco sverit a hlavne nikdo neni schopen se normalne vyjadrit.
Honda z Valmezu..nic..volal jsem a pry mi daji vedet pristi tyden, ze je tam chlapek sam
Re: Honda XR 600 problémy
Takže všem příznivcům neoriginálních servisů !
Odpověď Honda Valmez :
"Dobry den,
pokud ma motor najeto Vami udanych 28000km,tak bych udelal klasicky velky servis tzn.: seřízeni ventil.vuli,zmereni komprese,vyčištěni karburatoru a jeho spravne seřízení(bohatost,volnobeh),seřizeni dekompresoru.Kontrola uložení krku řízení(vule).Dale kontrola svice,vyčištěni air boxu+vyprani a namazani vzduch.filtru.Samozrejmne kontrola brzdoveho systemu a kapaliny a kontrola stavu řetězové sady+celkova kontrola stavu motocyklu.Co se tyce rozvod.řetězu tak dle ujetych km a Vašeho popisu(tichy chod) bych jej a uz vzadnem pripade voditka-NEMENIL!Jsou to vyhozene penize...To same rozvodove kolo,ložiska na vačce. Za tuto praci počítejte cca 1600-2000kc bez DPH+material ktery by byl třeba.Bez Vaseho souhlasu u nas nikdy nebudete platit cokoliv co si neodsouhlasime po telefonicke domluve..."
Takže za mě : SERU na neorigo servisy. Kladivo půjde do Hondy !!!!
Editoval jirka87 (30.01.2014 12:36:54)
- ladik164
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 599
- Založená vlákna
- Místo: Tišnovsko
- Motorka: KTM 530 EXC-R
- Věk: 27
- Tel: Galaxy S4
- 8 0
Re: Honda XR 600 problémy
Jestli chceš měnit vodítka tak musíš sundat hlavu, ale pokud nejsou zlomený nebo nalomený tak se na to vykašli. Je blbost aby se po sundání hlavy pootočil válec nebo něco podobnýho. k motoru ho drží 4x M10 šrouby. Jestli ti nežere olej tak do válce ani nelez. ložiska naa vačce jsou 2. jedno je obyč dá se sehnat za 30 kaček ale druhý je atip a jen v hondě za 7 kil. těsnění jsem bral z inmoto. měl zrovna v akci za nějakou tisícovku komplet sadu na celej vršek včetně gufer na ventily. pokud ti to žere olej tak sundej válec a pošli to panu oulehlovi. 4 stovky za výbrus a 18 stovek pístní sada s origo pístem. Do smrti máš pak pokoj. Pokud nejseš úplnej trotl tak si to uděláš doma sám. stačí namazat válec olejem a nepomíchat kroužky.
XRko není tak složitý abys to musel někam dávat. 90% si na tom uděláš sám. za ušetřený pěníze kup nový brzdy nebo řetězovku a kašli na marchry v hodně
Editoval ladik164 (30.01.2014 13:53:43)
Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....
- ladik164
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 599
- Založená vlákna
- Místo: Tišnovsko
- Motorka: KTM 530 EXC-R
- Věk: 27
- Tel: Galaxy S4
- 8 0
Re: Honda XR 600 problémy
Honda ten rozvoďák trochu nafukuje aby to vypadalo složitě a dals jim to tam a zaplatil. ten kdo to někdy doma dělal tak bude zajisté souhlasit. a kup DID. v hodně je dávají taky ale s dvojtou cenovkou.
Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....
- wáca
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1810
- Založená vlákna
- Místo: Liberecký kraj
- Motorka: XRV 750 Africa Twin
- Věk: 22
- Tel: 723-735-777
- 11 0
Re: Honda XR 600 problémy
jirka87:
já bych to nikdy do hondy nedal, krom jedný kde dělá kámoš, který ví co dělá a věřim mu.
1600-2000,- není moc, ale co ti za to udělaj? to co zvládne snad každý doma. a zabere ti to jedno odpoledne.
toď můj názor
jinak jestli má 28000km tak tomu nemůže nic být, a opravdu bude stačit jen kontrola
Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-)
Re: Honda XR 600 problémy
Kluci souhlas..Ale na rozvoďák si prostě nevěřím a zastávám názor, že pokud to má někdo posrat, tak hlavně ne já...Sám na sobě si žádnou reklamaci nemůžu vymoct..Na nich ano.
Díly si samozřejmě budu kupovat sám, chci vědět, že tam bude opravdu to, co má a rozvoďák bude opravdu D.I.D
Ložiska v kolech a další hovadiny si budu dělat sám, ale rozvoďák a ty ložiska na vačce ne-e Nestojí mi to zkurvit za ušetřené 2...3 000Kč.
Pokud vydrží motor, tak až s tou motorkou skončím, bude z ní youngtimer
Editoval jirka87 (31.01.2014 13:52:07)
Re: Honda XR 600 problémy
Re: Honda XR 600 problémy
Tak,
Hondice má vše za sebou. Ještě teďka pláču dojetím, ajk přijel doktor Ladik164 z Tišnova a chopil se úkolu
Tímto mu tady chci veřejně poděkovat, jsem rád, že přijel a odvedl dobrou práci. O momentovém klíči se mu bude zdát ještě měsíc
Byl jsem překvapen !!! jak čisté bylo sítko v motoru ! Nic tam nebylo...Dělalo se toho nakonec malinko více, než se plánovalo a hlavně více rozebíralo, protože rozvoďák se dával vcelku a nenýtoval se.
Všechny díly origo Honda
- Výměna rozvodového řetězu D.I.D. (nasazován cnýtovaný jako originál celek) + nové péro napínáku - Obě ložiska vačky - Kontrola spojkových lamel a plechů (když už to bylo dole ) - Přetěsnění předních tlakových hadic oleje (nějaký blb tam dal naprosto nevhodný o-kroužek a docela to pídilo..Oprava za 5Kč a sucho) - Výměna gufera startovací páky - Kontrola sítka oleje v motoru - Výměna těsnění pravého karteru - Výměna těsnění ventilového víka - Seřízení vůlí ventilů
Každopádně MOTOR NEMUSÍ VEN Z RÁMU PROBOHA !! A´t už si to ti kokoti v Hondě jednou pro vždy odpustí takto lhát lidem. Nebo ať jedou někam na školení....
Nějaké fotky zde :
http://img.motorkari.cz/upload/images/d … 137112.jpg http://img.motorkari.cz/upload/images/d … 137115.jpg http://img.motorkari.cz/upload/images/d … 137111.jpg http://img.motorkari.cz/upload/images/d … 137110.jpg
Jo a v karbcu mám toho proklatého "smajlíka", takže pohoda = http://img.motorkari.cz/upload/images/d … 137116.jpg
Už jen objednám nové sítko do rámu, které má trochu jetou hranu na 17 klíč...Nehodlám to pak řešit nějakým navařováním kde čeho...To je tak, když to blb povoluje plochám stranovým klíčem, než aby si vzal ořech.
Každopádně vše skládáno a dotaženo na moment a jsem spokojený jak kráva. Tak aby mi to vydrželo.
Editoval jirka87 (23.03.2014 19:47:14)
- ladik164
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 599
- Založená vlákna
- Místo: Tišnovsko
- Motorka: KTM 530 EXC-R
- Věk: 27
- Tel: Galaxy S4
- 8 0
Re: Honda XR 600 problémy
jirka87:
Jaktože sis ještě nepřejmenoval ten nick?
Editoval ladik164 (23.03.2014 21:11:47)
Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....
Re: Honda XR 600 problémy
Re: Honda XR 600 problémy
Zdravým chci se jen zeptat uz delší dobu vlastním xr 600 a teď když jsem vyměnil těsnění pod hlavou které mi fouklo z důvodu stržených šroubů hlavy se mi děje to ze za studena a to o bez sitice chytne na první nakopnutí ale jak myle se ohřeje chcípne a dokud trochu nevychladne tak ji nenatocim. Když vyndam svíčku tak je černá. Za kAždou radu vám děkuji.
Re: Honda XR 600 problémy
Bohata smes. Serid dle manualu na 2,25 otacky od uplneho zasroubovani. Pokud mas upraveny karburator a ladak,muze byt tato hodnota stejne na prd
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: Honda XR 600 problémy
Radim luks:
Moje zkušenost s XL 500 : Studená chytala napoprvé bez problémů, po ohřátí přestala jet a startovat úplně, musel sem čekat než se trochu ochladí, pak to zase šlo do tý doby než se ohřála. Problém byl snímač otáčet /neplést s náhonem, nebo otáčkoměrem/ Jedná se o elektrickej sráč, schovanej v olejový lázni pod pravym deklem, ke krerýmu z přední strany víka vede el. svazek, uvnitř prychycen na ,,kotvě". Snímá odpor-ohmy a jejich hodnoty potom distribuuje jednotce CDI. Pokud je v prdeli, hlásí kokotiny a CDIčko ho po zahřátí utne. Najít někde hodnoty, zmerať a vyloučit tuhle příp. příčinu.
Ta lepší verze je ta rozhašená směs, může bejt i svíce, která studená dává, ale při zahřátí už ne. Běž cestou nejmenšího odporu. Pokud by ses dostal k tomu že to bude ten snímač, tak klíčová slova na ebay jsou - coil ignition - Mě tenkrát stál asi 800,- včetně pošty z USA.
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: Honda XR 600 problémy
Sojkin : Já měl se současnou XR (a stále trochu mám, protože jsem na tu směs ještě nesáhnul), stejný problém jako popisuje tazatel.
Jenže já tam mám úplně jinou klapku karburátoru a výfuk se svodama. v CDI problém stopro nemám, to vím. Protože před úpravou karbecu a výměnou výfuku to startovalo teplé i studené, ikdyž chtě nechtě i po dokonalém vyladění tyhle motorky teplé startovat budou hůř.
Taky Sojkiči - ta XL 500 ti nešla teplá ani roztlačit ?
U mě je to současně tak, že sytič nemá v podstatě vliv na start..Jde to nahodit na první dobrou v podstatě i bez něj.
V postatě mám místo origo klapky toto : http://eurobiker.smugmug.com/photos/270 … iWRW-M.jpg
|