Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Husqvarna TE 410 / 610

#21 07.06.2011 21:01:04

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: Husqvarna TE 410 / 610


jarakinc:

to já jsem ji tady pomlouval, tak pardoun. Ale je to fakt podloženo mými osobními zkušenostmi. Tady u nás měli borci 3 tyhle motorky a všecky byly problémové. Trošku slabší baterka a nenastartuješ kdyby ses posral... Volnoběžky na startérech s vylámanými zuby. Všechny měly prasklé levé víko motoru (úplně ten nejnižší šroubek, ono když se to přetáhne tak se celé to očko naklopí a odlomí, kdo o tom ví, tak to nedotahuje na smrt - pak se ale zase ukazuje problémek s ukapujícím víčkem...) Nefunkční CDI, uchycené zevnitř na masce - asi vibrace. No prostě fakt nejhorší typ motorky co znám. A to jich pár znám

Tak kolem tej svoji našlapuj po špičkách, at taky nezvlčí  big_smile 


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#22 07.06.2011 22:23:44

jarakinc
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 165
Založená vlákna
Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
Věk: jak kdy
Tel: vysouvací
1 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


motoline.cz:

Tak to ani náhodou zítra zas dostane plnej céres. Jako kdybych se za poslední dva roky nevyžral ve 100kg hovado a všude nebylo lidí jak sraček tak řvu blahem. Origo yuasa mi vydržela 9 let tak sem koupil zas tu samou a ta mi klekla za dva roky. Ted startuju s Bannerem. Víko zapalování je problém pouze při tlamě na levou stranu vinou řadičky páč to víko je dost slabý a je to nějaká tvrdší slitina. Zavařit nelze. Nový stojí kolem 3 tisíc. Pod víkem má být těsnění tak není důvod aby se ty chudery šestky šroubky rvaly natvrdo. Co sem ted zjištoval tak ceny dílů šly dost dolů. Rád bych poznal toho taloša co ten motor montoval a pozval ho na  beer protože to co píšeš je bohužel zkušenost většiny majitelů. Já sem holt vyjímka nebo se o to jinak starám.

 offline 

 

#23 12.06.2011 15:27:22

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Jestli bych teda mohl mít ještě otázečku ohledně "ostré" verze a verze "E". Jde mě oto která ztěch verzí je větší držák a má teda delší servisní intervaly. Je to asi ta TE xxx E že ? takže co byste doporučili víc (aby se to co nejmíň sypalo) tu ostrou verzi(s rozetou v pravo) nebo Ečkouvou se startérem ? obě by byli asi rok 99. A to olejový čerpadlo jak je nový od roku 99 to je i u ostré a i u Ečkové ?

Editoval kotty (12.06.2011 15:44:32)

 offline 

 

#24 12.06.2011 17:31:46

Pepr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Slovensko, Holíč
Motorka: Suzuki DR650se
Věk: 25
1 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


kotty:

sype se Ečko ale zase ostra ma logicky kratsi intervaly ( dedukuju z toho co tu je popsano,vlastni skusenost nemam)

 offline 

 

#25 12.06.2011 18:59:00

jarakinc
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 165
Založená vlákna
Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
Věk: jak kdy
Tel: vysouvací
1 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


kotty:

Porovnáváš neporovnatelný. TE (ostrá)má 60 koní
                                          TE-e (startérovka) má 45koní
Ostrá má plně stavitelnej podvozek .Vepředu upside-down vidlice Marczochi.
Startérovka má akorát předpětí pružiny vzadu. Vepředu nejlevnější (aspon že je o průměru 50 mm) klasická vidlice Marczhochi.

Ostrá má kontroly a výměny po motohodinách.
Startérovka počítá po tisících km.

Suma sumárum musíš vědět na co to chceš. Na dvouhodinový blbnutí po poli či trati lepší bude ostrá. Na celodenní ježdění po lehčích polnáčkách a silnici a třeba i 400 km denně tak startérovka je lepší volba. Doufám že si uvědomuješ že to sou 12 let starý motorky? Jak sem psal většina lidí koupí Husku zrasuje ju a pak se jí snaží prodat. (Jinak já sem do své startérovky za tu dobu nedolejval mezi intervaly ani kapku oleje a spotřeba se drží pořád kolem 5 litrů benzínu při ostřejším tempu. Ona na to ta mrcha italská nevypadá ale umí jet i 170 a to su kus chlapa heh2 . Dřív jezdila i přes 180 ale to sem měl 80 kg). No nevím třebas potkal někoho kdo se na ni chodil jen koukat a je v solidním stavu.

 offline 

 

#26 12.06.2011 19:09:23

Re: Husqvarna TE 410 / 610


No zřejmě by mě asi víc vyhovovala ta startérová verze..uvidím no ale s italskou elektrikou nemám dobrý zkušenosti.

 offline 

 

#27 12.06.2011 22:37:27

Re: Husqvarna TE 410 / 610


A ta Ečková je normálně přiškrcená ? Jako jestli by šla taky otevřít pže 25KW na takovou váhu je celkem málo

 offline 

 

#28 13.06.2011 11:01:12

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Starterová 610 má myslim 36 kw a neco kolem 60 N/m. To už je docela slušný i na tu váhu  wink 

 offline 

 

#29 13.06.2011 15:35:46

jarakinc
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 165
Založená vlákna
Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
Věk: jak kdy
Tel: vysouvací
1 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


kotty:

V roce 1999 si bud měl řidičák na pincka nebo na mašinu. Tenkrát se u nás na to kolik máš roků tak silnou motorku budeš řídit nehrálo. Tudíž co ital v 99 vyrobil tos taky dostal. Pokud má českej původ tak žádný škrcení tenkrát nebylo. Pokud má cizí tak je to možný páč na západě sou divný. Jinak Husqvarna výkony nikdy moc neuváděla. Jaksi to neměla zapotřebí. Bude to + - jak píše Vojta 410. Nicméně si kup tohoto stroje pořádně rozmysli. Bližší info a foto motorky by nebylo na škodu. Takhle je to jen o dohadech.

 offline 

 

#30 13.06.2011 16:20:24

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Ne jde mě oto jestli když mám 2 nabídky TE 610 ostrá a TE 410 Ečková no a u té Ečkové je v papírech 25KW tak mě zajímá jestli to de otevřít(prostě zvýšit  ten výkon).

 offline 

 

#31 13.06.2011 16:25:54

Carel
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1173
Založená vlákna
Místo: moje Jižní čéchy
Motorka: Exc 250/19
Věk:
5 1

Re: Husqvarna TE 410 / 610


kotty:

myslim si že to co je napsaný v papírech je uplně nepodstatný. Jestli to teda opravdu někdo nazavřel, což si myslim je blbost. Koukni třeba na KTM ty maj napsáno tušim 9kW nebo tak a žádná takovej "výkon" nemá  smile 


... hop, přes potok ...

 offline 

 

#32 13.06.2011 16:50:36

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Husqvarna TE 410 / 610


TE 410E měla v roce ´99 výkon jenom 25kW. Od roku 2000 už byla otevřená, ale otevřená měla 30kW. Nevim čim to bylo otevirany. Tyhle motory měly oproti ostrejm sniženej vykon, aby dyl jezdily. Myslim že hlavy měly tupy a ostry modely stejny, jenom byl jinej spodek motoru. Možná by trochu pomohla výměna karburátoru, ale to neni uplně zadarmo...


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#33 13.06.2011 18:04:29

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Takže když koupím 25KW Ečkovou verzi 99 mohl bych si ji teoreticky otevřít? Nevím jestli to tam je třeba nějak zavřený třeba vtom karbecu či ve vejfuku nebo je těch 25KW max výkon.

 offline 

 

#34 13.06.2011 18:16:01

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Husqvarna TE 410 / 610


25kW je maximální výkon pro modelovej rok ´99. Zkus sehnat manuál na ´99 a ´00 a porovnej karburátory, nastavení a trysky. Maximálně bude nějakej restriktor v sání


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#35 13.06.2011 23:30:58

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Navrc.WR-F napsal(a):

25kW je maximální výkon pro modelovej rok ´99. Zkus sehnat manuál na ´99 a ´00 a porovnej karburátory, nastavení a trysky. Maximálně bude nějakej restriktor v sání

A kde jsi slyšel že 99 měla menší výkon než 2000? Já myslim že to bylo uplně stejný, mám originál manual Husqvarna a je společnej pro roky 98,99 a 00...

Měl jsem 99 a v sání a ani nikde jinde jsem si ničeho nevšiml, maximalně něco v elektrice, ale tý já nerozumim..

 offline 

 

#36 14.06.2011 05:19:32

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Husqvarna TE 410 / 610


v každym katalogu a v testech v časácich to tak bylo


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#37 14.06.2011 09:40:38

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Aha ttj, já jsem se to nikde nedočetl ani jsem to neslyšel tak mě to docela překvapuje  smile 

 offline 

 

#38 14.06.2011 11:02:31

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Třeba to udělali jako 25kW a pak při měření v roce 2000 zjistili že to má vykon 30kW wink 


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#39 14.06.2011 13:59:05

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Navrc.WR-F:

 lol  lol  lol  ano 


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#40 14.06.2011 16:13:09

jarakinc
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 165
Založená vlákna
Motorka: Huska 610 E SM r.v.99
Věk: jak kdy
Tel: vysouvací
1 0

Re: Husqvarna TE 410 / 610


Jako u soudruhů z Itálie člověk nikdy neví. Osobně sem nikdy nepochopil proč se k nám tehdá vůbec 410 dovážela. Tenkrát výkonostní řidičáky u nás nebyly a váhovej rozdíl mezi 610 a 410 byl minimální. To na západě to už fungovalo tak jestli to nebude nějáká cizina. Hledal sem jak sem mohl ale žádnej restriktor nebo jiný karburátor či něco co by snižovolo u 410 výkon sem fakt nenašel. Tudíž si myslím že těch 25KW bude jen v TP nebo maximálně daly menší dufizor či jinou trysku. Ale že by to tam dával Ital tak to se mi nezdá. Leda že by to omezení udělaly na objednávku dovozci té země kde byly výkonostní řidičáky. A to u nás fakt tenkrát nebylo. Ikdyž Cagiva Bělohorská Praha s pány Medvěděm a Kvasničkou se s tím tenkrát moc nesraly.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů