Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAHusqvarna TE 410 / 610#1 06.06.2011 18:41:26
Husqvarna TE 410 / 610Ahoj v poslední době sem přemýšlel nad těmahle huskama TE 410 a TE 610 ale. Jen se chci zeptat jaký je to jezdit s takhle těžkou motorkou jako je 610 ( co sem koukal asi 150Kg) v terénu. jakože ji unesu jen nejsem zvyklej na takovou váhu tak proto se ptám. A 410 je myslím o dost lehčí. A taky se bojím jestli to není moc silný ta 610. Editoval kotty (06.06.2011 19:33:38) offline #2 06.06.2011 19:35:45
Re: Husqvarna TE 410 / 610kotty: offline #3 06.06.2011 19:40:54
Re: Husqvarna TE 410 / 610Proč by neměl ? když vpodstatě stejný motorky se prodávají i s papírama normálně. Editoval kotty (06.06.2011 19:44:31) offline #4 06.06.2011 19:49:08
Re: Husqvarna TE 410 / 610kotty: offline #5 06.06.2011 20:52:02
Re: Husqvarna TE 410 / 610Když jí koupíš bez papírů, tak si můžeš trhnout nohou. Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?! offline #6 06.06.2011 22:19:34
Re: Husqvarna TE 410 / 610Dobře dobře to mě jen tak zajímalo.. Chtěl bych hlavně slyšet odpovědi k první části mýho dotazu dík . TE 410 vs TE 610. offline #7 07.06.2011 06:42:06
Re: Husqvarna TE 410 / 610Podle toho co pišeš, tak myslíš TE 610e a TE 410e. 610e se začla dělat od roku ´98 a to bylo pořád stejny po celou dobu výroby, akorát v roce 2000 přišla o nakopávačku. 410e byla bez nakopávačky hned od roku ´99, navic v roce ´99 měla 25kW, od roku 2000 už 40 koní - nevim kolik to je kW (asi30kW?). Mělo to dvojity čerpadlo a docela spolehlivy, ale jak to u Italek bejvá, někomu sloužila bez problémů, někomu se sypala pod rukama... Když se tyhle startérovky už začly jmenovat jenom TE 610, pozdějc TE610 i.e., tak to dostalo uplně jinej podvozek a drobny změny na motoru. Ovladatelnost a cena (ojeté motorky - nová +- stejná) uplně jinde, ale občasná poruchovost zůstala. Hlavně ta italská elektrika.... offline #8 07.06.2011 08:53:49
Re: Husqvarna TE 410 / 610mezi verzema TE a TExxxE je rozdílů podstatně víc. Neliší se jen absencí nakopávačky. Je to ÚPLNĚ jiný motor, starterovky mají řetěz po levé straně a celé jsou docela na hovno, sype se to pod rukama, elektronika, převodovky, startéry.... Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #9 07.06.2011 09:18:16
Re: Husqvarna TE 410 / 610motoline.cz: offline #10 07.06.2011 09:33:53
Re: Husqvarna TE 410 / 610aha, tak to jsem si nevšim, já to vzal zgruntu na všechny TE x TE e Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #11 07.06.2011 10:31:16
Re: Husqvarna TE 410 / 610Navrc.WR-F: Editoval B.Stratton (07.06.2011 10:32:32) Pila je prostě pila offline #12 07.06.2011 10:59:45
Re: Husqvarna TE 410 / 610B.Stratton: offline #13 07.06.2011 17:02:35
Re: Husqvarna TE 410 / 610No jak ste už psali rok 99 je bez startéru tudíž řeším spíš tenhle. Prostě s řetězem na pravý straně. No a dost by mě zajímalo jakej je vahovej a výkonovej rozdíl mezi 610 a 410 pže 610 můžu mít celkem lacinu a 410 jen o málo dráž. Hlavně když jsem nikdy na takhle silným 4taktu neseděl Editoval kotty (07.06.2011 17:03:54) offline #14 07.06.2011 17:49:09
Re: Husqvarna TE 410 / 610
Myslim že v tom mas porád zmatek. Jsou TE 410/610 - ostré verze bez el. starteru a s řetezem na pravé strane. Vyrábí se snad uz od roku 90, do roku 2004, myslim... Od roku asi 2001/02 maji TE 610 oznaceni TE 570.. Váží něco kolem 130 kg a mají krátké servisní intervaly. offline #15 07.06.2011 17:52:18
Re: Husqvarna TE 410 / 610Co mi tady pomlouváte tu mou mrchu italskou. Tolik dršek co sem na ní hodil by žádná šikmina nebo uklepaná oranžáda nevydržela. Jako jestli 410e nebo 610e tak rozhodně 610 páč to víc jede o moc víc to neváží a hlavně se na to ještě dá něco sehnat. Na 410 už je třeba problém sehnat těsnění pod hlavu. 99 bych nebral tam si našteluješ maximálně péro na zadku. 2000 už měly aspon předpětí na předku a tuhost na zadku. Bohužel nevím o nikom kdo by slušně zacházel s Husqvarnou. Tak pochybuju že se dá sehnat v pěkným stavu. Motor je v pohodě teda pokud se o něj trošku stará a pravidelně dělaj ventily. Na motoru mám měněný akorát spojkový lamely a rozvodák s rolnama a furt to vrčí (mám 99). Osobně bych šel do 2006 s karbecem (keihen fcr 41 mx) 56 koní to mělo a podvozek plně štelovatelnej. Starší ročníky nemaj rády vodu a ráfky jsou ten nejlevnější šunt co je. Husqvarna je hodně o fandoství něco jako Gilera. Ajo vždyt já mám SMko ale kromě kol a jinýho úhlu řízení je to vlastně stejný a takovou dobu sem to psal. offline #16 07.06.2011 18:00:27
Re: Husqvarna TE 410 / 610Já jsem ji nikdy nepomlouval, byl jsem s ní spokojenej. Kdybych si mel dneska koupit tu starterovou, tak bych sel asi taky do 610, protože už má slušnej výkon o proti 410 a ten rozdil ve váze je zanedbatelny. Nějaké 2 kilca mozná ani ne... offline #17 07.06.2011 18:30:34
Re: Husqvarna TE 410 / 610Vojta_410: offline #18 07.06.2011 19:58:30
Re: Husqvarna TE 410 / 610Jo tohle mě dost pomohlo už vtom mám více jasno ale 610e asi jen tak neseženu tolik peněz zas nemám prostě mám výhodnou nabídku na TE 610 rv.99. offline #19 07.06.2011 20:37:57
Re: Husqvarna TE 410 / 610kotty: offline #20 07.06.2011 20:48:57
Re: Husqvarna TE 410 / 610A jak byste srovnali husqvarnu třeba s japoncama ? suzuki,honda,kawa,yamaha? jako jestli ta poruchovost/údržba atd není tak odlišná a včem je třeba lepší či horší. offline |