Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

pomoc

#21 12.04.2011 17:02:16

tumpach
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 38
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: DR 350S
0 0

Re: pomoc


Čistě teoreticky, co DRZ 400 ?

 offline 

 

#22 12.04.2011 17:23:03

Re: pomoc


No konečně kloudnej nápad!!!! ano  usch Mám S-ko- na popjíždění do 100 km v pohodě, jen ta prdel trocha bolí. a22  V terénu je ale na tvých 65 kg asi trochu těžká (teda pokud to není překlep)
Tady máš fotečku pro inspiraci


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1205_suza_velet_008.jpg

 offline 

 

#23 12.04.2011 20:09:30

kpetr
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 29
Založená vlákna
Místo: Nejdek
Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
Věk: 22
Tel: 723882556
0 0

Re: pomoc


Jimmos napsal(a):

Raduz TT600r: Poslední modely XT bych vůbec nepovažoval za motorky.. Dle mého to byl krok zpět.

taky se mi ty nový Xtéčka moc nelíběj neutral 

 offline 

 

#24 12.04.2011 20:13:04

kpetr
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 29
Založená vlákna
Místo: Nejdek
Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
Věk: 22
Tel: 723882556
0 0

Re: pomoc


Ataman napsal(a):

No konečně kloudnej nápad!!!! ano  usch Mám S-ko- na popjíždění do 100 km v pohodě, jen ta prdel trocha bolí. a22  V terénu je ale na tvých 65 kg asi trochu těžká (teda pokud to není překlep)
Tady máš fotečku pro inspiraci


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1 … et_008.jpg

pěkná smile  nejlepší by bylo co nejvíc si toho vyzkoušet a asi pak se rozhodovat roll 

 offline 

 

#25 12.04.2011 20:18:54

ja401
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 123
Založená vlákna
Místo: Čelákovice
Motorka: DRZ 400S,Stadion S11
0 0

Re: pomoc


Já jezdím na DRZ na cross gumách i po silnici. Když za to netaháš,tak vydrží i na silnici docela dlouho a v terénu dobrý.

 offline 

 

#26 12.04.2011 21:28:24

Mira450
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 225
Založená vlákna
Motorka: Suzuki Rm 250
Věk: ...
Tel: Pevná Linka
1 0

 offline 

 

#27 13.04.2011 07:30:05

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: pomoc


motoline.cz:

No jo, taky je na tom naložený 340kg  usch  a stojím do kopce na Grossglockner. Normálně to nevypadá zas tak špatně...


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#28 13.04.2011 15:54:20

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: pomoc


Suchman:

Když jsem prvně viděl fotku toho tvýho TTR s kuframa a že stím cestuješ,tak mi to přišlo divný. Pak jsem jednou potkal kluka s holkou,kteří měli skůtr Aprilia SR50 takhle obloženej zavazadlama a ve dvou na tom jezdili po celý republice. By co mě překvapí příště.


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#29 13.04.2011 16:10:41

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: pomoc


No ja bych to shrnul asi takto, servisni intervaly dle vyrobce:

xr 400 - vic tereni, min silnice, vic pro jednoho, servis po 1000km, jednoznacne nejlepsi terenak

ttr - teren i silnice tak nastejno a ve dvou i na silnici ma 600 lepsi rezervu vykonu, trvale s tim jde   
       pri dobrem prevodu jet 120 km-h na pul plynu...servis po 6000 km, podle me nejlepsi univerzal,

dr400 - teren i silnice nastejno, nizsi, ve dvou horsi nez ttr, v terenu horsi nez xr (mluvim o neostre verzi), servis taky po 6000, modernejsi koncepce, ma starter, nejzvladatelnejsi na zacatecnika...

dr 400- ostra verze naopak blizko xr, ale nevim jak dobre se shani na papirech...

Zbyva se rozhodnout co bude tve uziti a priorita... osobne bych hodne vahal a pak zvolil xr(a ostrejsi) kvuli vaze a tomu, ze mam jeste jiny moto na cesty, mit jen jedno, ttr bych se v zivote nezbavil...

 offline 

 

#30 13.04.2011 16:16:46

Mira450
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 225
Založená vlákna
Motorka: Suzuki Rm 250
Věk: ...
Tel: Pevná Linka
1 0

Re: pomoc


Honzan:

byt to na mne tak beru xr 400

 offline 

 

#31 13.04.2011 19:38:46

kpetr
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 29
Založená vlákna
Místo: Nejdek
Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
Věk: 22
Tel: 723882556
0 0

Re: pomoc


tak to Vypadá na to TTR je hezký je jich dost a asi ani s dílama nebude problém heh2 

 offline 

 

#32 14.04.2011 08:05:41

Lasky
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 878
Založená vlákna
Místo: Lišov u Č.Budějovic
Motorka: 2ks Honda XRV 750 Africa Twin, jedna se sajdou a jedna sólo
Věk: 35
2 0

Re: pomoc


Jo chlape to máš dost těžkej výběr. Ideální motorka na tohle všechno neexistuje,ale když už je třeba dělat kompromis,tak mi přijde dobrý TT600,XR600. Ale když říkáš,že je to těžký k tvojí váze? No je,ale to je těžký pro každýho když nešťastnej tahá motorku zapadlou po motor do bahna. Z druhý strany tvých 65kg má k takovýmu kompromisu jednu nespornou výhodu a to je převod. Abys rozuměl,já mám 120kg a tím pádem je pro mě univerzální použití TT mimo. Aby to tahalo v terénu,tak mám velkou rozetu,ale na silnici se to vleče jak traktor. Brácha používá TT600S přesně k tomu účelu jako ty.Jinej dopravní prostředek ani nemá.Váží asi taky tak jako ty nezbylo mu než si na tu váhu zvyknout. Jenže proti mě tam má sakra rychlejší převod vhodnej i na silnici a s jeho váhou to tahá i v terénu. Samozřejmě ty gumy na asfaltu mizí.
Jestli si na tu váhu nezvykneš,tak nezbyde než snížit objem na 400,ale abys to na silnici neuštval. Víme všichni,co jsme dělali v tomhle věku. Na DR350 zapomeň úplně. To je super motorka,držák,ale vhodná tak pro starší pány,co už se chtěj svézt v klidu,a není moc vhodná,aby jí někdo držel s vyvráceným zápěstím naplno půl hod.

Podle mojeho názoru,absolutně nejvhodnější dopravní prostředek na cesty do práce,nákupy a prostě jakýkoliv ježdění po silnici je velkej skůtr. Měl jsem Hondu Pantheon 150 dvoutakt. To byl úžasnej stroj. Dal jsem na to velkej kufr,vysoký plexi a jezdil jsem na tom furt i v zimě. Když je to celý oplastovaný a vysoký plexi,tak na tebe nefouká a neprší když jedeš. Jezdilo to 120km/h a žralo úplný hovno. Používali jsme to se ženskou ny výlety,ale ve dvou tomu už chyběly koně,tak jsem to prodal,že koupím Aprilia Atlantic 500,ale nějak na ní dodnes nezbyly peníze.Teď mě to tolik netlačí,páč na výlety mám sajdu,ale kdybych měl každej den dojíždět 50km do práce,tak si toho skůtra koupím,protože on se zaplatí. Ty náklady na provoz jsou proti čemukoli jinýmu zdaleka nejnižší.


Slunce v duši, promile v krvi a Heavy Metal v srdci. Haleluja beer

 offline 

 

#33 14.04.2011 08:28:39

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: pomoc


kpetr: hele najdi si nekde v okoli nekoho s ttr a vez se... zjistis ze to s novejsim xt nejde porovnavat a uvidis jestli ti sedne... Kdyz ne, hledej dal... ale vzdycky to bude kompromis - bud vetsi obsah, vaha, rychlost a delsi vydrz nebo nizka vaha, lepsi teren a castejsi servis...

 offline 

 

#34 14.04.2011 17:26:42

VDrakeV
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 260
Založená vlákna
Místo: Praha - západ
Motorka: XR 250 , XR 400 R, Yamaha WR 450
Věk: 33
0 0

Re: pomoc


ja si myslim ze kdybys mel dostatecny prostredky, tak by bylo idealní koupit DRZ 400 s normalnima kolama a navic s motardovýmí. Jediný co by si musel delat je přehazovat kola. Na motardech by si mel i jinou rozetu do rychla abylo by to.
Jen by to chtelo dat do toho vic penez a taky chut to vyměnovat. Ale jinak by to byl idealni stroj pro tebe.

 offline 

 

#35 14.04.2011 19:30:17

Mira450
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 225
Založená vlákna
Motorka: Suzuki Rm 250
Věk: ...
Tel: Pevná Linka
1 0

 offline 

 

#36 14.04.2011 20:41:05

kpetr
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 29
Založená vlákna
Místo: Nejdek
Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
Věk: 22
Tel: 723882556
0 0

Re: pomoc


Lasky:No zkusím někoho oplašit kdo to ttr ma... Nebo pořádně zainvestuju do toho mýho xt aby vydrželo dalších 22let a bude.

Víte někdo o mouchách tohohle stroje?


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1324_04052010.jpg

 offline 

 

#37 23.05.2011 10:11:02

Wiblyz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 173
Založená vlákna
Místo: Rakovník
Motorka: TT600S
Věk: 37
Tel: 911 ( chtějte kapitána Kolečka )
1 0

Re: pomoc


ja401 napsal(a):

Já jezdím na DRZ na cross gumách i po silnici. Když za to netaháš,tak vydrží i na silnici docela dlouho a v terénu dobrý.

Neni to takova hruza, presne jak pises. Urcite je potreba se naucit - jsou tam malinko jiny reakce nez na gume typu E07. Ja jezdim na TT-S C04, C05 a taky v podstate vsude vcetne silnice a jde to. Akorat si na to musi clovek zvyknout a davat si majzla na mokru a v zatackach ani moc nepridavat ani moc neubirat. Ta masina ma stejne cestovniho potencialu jako terenniho. Dal jsem na ni za den i 350 km ( z toho 250 silnice, 100 teren nebo 150 km teren v kuse ) Musis teda u tehle masin pocitat s hmotnosti plny kolem 150 kg, nadrz je mensi, takze castejc tankujes, ale podvozek bych hodnotil jako paradni, na to ze je to univerzalni enduro. Porad mi pripada lepsi jezdit silnicni useky na ceckach nez dat na masinu 17" motardy a bejt uvazanej jen na rozbitou silnici.


Větev ti neublíží, když ji před tebou nikdo nenatáhne.

 offline 

 

#38 23.05.2011 20:22:13

kpetr
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 29
Založená vlákna
Místo: Nejdek
Motorka: Xt 600 Ténéré už ne!!! nyní CR 125
Věk: 22
Tel: 723882556
0 0

Re: pomoc


tak tenhle problém už mam taky vyřešenej,pořídil sem CR 125 a každej víkend blbnu na trati a mam z toho větší radost než jezdit někde po lese sám heh2 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1324_pict0046.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1324_pict0057.jpg

 offline 

 

#39 24.05.2011 14:59:54

HanesRc
Bahnomil - "Manďák"
Fotogalerie
Příspěvky: 466
Založená vlákna
Místo: Kósek od starosty
Motorka: XL 600V Transalp, KTM exc 200
Věk: 37
Tel: taky mám :)
3 0

Re: pomoc


Zdar,
asi tě můj názor nenatchne, ale ideální kompromis je dvě motorky heh2 .
Jak už tady bylo napsané (skůtr a kroska). Já už taky něco vyzkoušel a toto je jediná rozumná varianta.
Charakter motorky je jedna věc, ale taky ber v potaz obutí, protože to je druhej problém. Univerzální guma se taky hodně těžko hledá. Jasně jsou enduro pneu FIM, které mají homologace a docela dobře fungují v terénu, ale už nová má menší špunt a to co necháš na cestě do práce na asfaltu, tak to ti bude sakra v blátě chybět a tomu věř  a2 
I výbava je problém. Nevím, kde děláš a jaké tam máš zázemí, ale chrániče, helma, boty atd. co je do terénu potřeba ti v práci bude překážet.
O provozních nákladech nemluvím (olej, filtry, ... jednou za rok, nebo jednou za pár MTH?)


Kloudnej vercajk je každopádně TTR nebo DRZ


poc   Louže,bláto,kaluže, ty jsou tady pro muže!   gp 


               http://www.farynenduroteam.cz/

 offline 

 

#40 24.05.2011 15:14:00

peeco81
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 363
Založená vlákna
Motorka: TTR + babeTTa :)
Věk: 2000
0 0

Re: pomoc


Hosi 2 motorky je jasna vec, to je proste stav nirvany, len chce riadnu financnu injekciu.... pre mne by to bola dvojica YAMAHA XJR 1300 + WR450F  ale chce to este cas


ready to race....

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů