a tady email od původního majitele z října.. jedná se tuhle XR http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda … 400-r.html
(nechápu,jaktože nový majitel není schopný ani moto nafotit a používá staré fotky..)
Dobrý den,
pokusím se tedy napsat o motorce co nejvíce z její historie a současného
stavu...
XR 400 byla zakoupena v 7/2001 ve Zlíně a až do mého zakoupení ji měl jeden
majitel... nejdříve ji měl koupenou na firmu, kvuli odpočtu DPH a po
doplacení leasingu ji přepsal na sebe.
Je to náš obchodní partner, solidní člověk, tudíž jsem věděl, že o ní bylo
pečováno. Já jsem ji zakoupil v 11/2009 a až do teď jsem s motorkou neměl
jedinný problém. Najel jsem cca 2000km. Píšete, že máte XR 250, což je
technicky v podstatě stejný stroj, tak sám určitě víte, že co se nákladů na
provoz týče je XR naprosto bezkonkurenční. Proto jsem ji taky koupil, má ji
kamarád a díky jeho referencím jsem se rozhodl pro XR 400. Bohužel měl
kamarád nepříjemné zranění a tudíž teď nemám s kým jezdit, jelikož to byl
jdinný člověk v okolí, který má crossku a samotnému po polích a lesích se
mi moc jezdit nechce, už i z hlediska mého bezpečí... proto chci zpět na
cestu. Kamarádů s cesťákama mám spoustu.
Co se kW týče, v TP je napsáno 18kW taky mě to překvapilo, ale jede
nádherně, tak to neřeším zda-li je to správně, či nikoli...
pokusím se vypsat co bylo na motorce měněno, více méně byly všechny díly
měněny preventivně, a ne z důvodu poruchy...
- přední pneu Mitas (50%), zadní pneu Michelin (90%)
- na jaře původní řídítka vyměněné za bezhrazdové Reikon a zvednutá pomocí
redukcí
- vyměněny oba brzd. kotouče... v terénu přece jen dostanou pěkně zabrat
hlavně díky bahnu a prachu, navíc jsem je dostal k moto, tak jsem je v zimě
pro jistotu vyměnil i když to možná ještě nebylo úplně nutné
- vyměněny ložiska v hlavovém složení (krku)
- vyměněny gufera, manžety Polisport a olej v přední vidlici
- vyměněny ložiska a pouzdra v přepákovaní zadní kyvky
- v zimě kontrola/seřízení vůle ventilů
- vyměněn rozvodový řetízek, taky spíše jen preventivně, původní je k
dispozici a myslím že ještě v pohodě použitelný. Opět jsem dostal k moto.
Při jednom zkontrolovám píst i válec - 100%
- v 6/2010 výměněna zapal. svíčka
- původní rozeta vyměněna za 50-ti zubovou ( v terénu k nezaplacení)
- plastové ochrany rámu Polisport
- přední maska Polisport (původní je k dispozici)
- blastry Acerbis s hliníkovou výztuhou (původní jsou k dispozici)
- olej byl měněn před sezónou, takže mě teď čeká výměna, filtr a olej už je
koupen. Olej měněn po 2000km
- řetězovka už je v koncích, nicméně už mám poptaný nový řetěz
- přední desky mám objednané, takže píšu 100%
- z výfuku je vyndán spark restrictor, má hezčí zvuk a jede lépe odspoda
- z motorky původní majitel sundal originální budíky (je na nich 5000km),
protože nefunguje náhon tachometru... je uštípnutý u kola. mám sice
nainstalovaný digitální z kola, ale dlouho nefungoval... s terénem a otřesy
si moc nerozumí, možná by stačilo lépe vymyslet uchycení snímače otáček a
vše by fungovalo. Já osobně na tomhle typu mtorky rychloměr ani
nepotřebuji, proto jsem to ani neřešil. podle toho, co jsem dostal za
informace od původního majitlele a dle stavu motorky nebude mít najeto více
jak 15tis.km, spíše méně...
K moto je kompletní příbal pro STK, ta je do 4/2011
- 4ks blinkrů, držáky a kabeláž
- zadní blatníček s úchytem pro RZ a osvětlením
- klakson
- kryt řetězu a zadního kotouče
- zrcátko
Z toho co jsem vypsal, tak pokud stihnu vyměnit olej, řetězovku, a oželíte
nefunkční rychloměr, je motocykl bez investic... jen sednout a jezdit.
Opticky má samozřejmě oděrky z drobných pádů, od větví atp. Žádné
praskliny...
Přidám origo příručku pro uživatele v češtině a servisní manuál v
angličtině na CD.
Pokud máte nějaké dotazy, píšte... rád odpovím.
Pokud budete chtít nafotím aktualní detailní fotky celého motocyklu.
Hezký den, Dan.
> Děkuji za obsáhlou odpověď.
>
> Fotky v inzerátu jsou dostatečné (pokud jim teda dnešní stav odpovídá,
> koukám, že jsou z dubna), je to nejhezčí XR v inzerci.
>
> Když je moto kupované v ČR, má servisní knížku? Ne že by to bylo
potřeba,
> ale při dalším prodeji to přece jen je výhoda a rozhoduji se mezi vaší a
> druhou z rožnova, která je o dost levnější (a ke jejímu stavu mi majitel
> moc neřekl..)
>
Zdravím,
servisní knížku mám, nicméně je v ní zapsána pouze předprodejní prohlídka
ze dne 18.6.2001, ale vzhledem k zaručním podmínkám, kdy na vsechny
nabízené motocykly je záruka 2 roky s výjimkou modelů XR, na které je
záruka pouze 3 měsíce, se vubec nedivím...
Rozdíl mezi fotkama a aktuálním stavem je:
- jiná řídítka
- nová zadní pneu
- přibyla červená kapsička na zadním blatníku.
- přední maska je teď celá červená, jelikož se mi při mytí vapkou strhnul
bílý polep
Pokud provedu ještě opravy, které jsem psal, tak bych s cenou nerad nějak
zásadně hýbal... samozřejmě drobná sleva by připadala v úvahu.
Máte to z Hlučína kousek, tak se stavte kouknout a projet...
Hezký zbytek dne. Dan.
Zdravím,
u mě je aktuální stav takový, že včera jsme dojednali s pánem výměnu mé XR
za jeho VFR, tudíž XR aktuálně není k dispozici a až do výměny je
rezervována.
S pozdravem Dan.
On Thu, 21 Oct 2010 10:32:28
Editoval C.J. (09.03.2011 22:46:45)