Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAHonda XR 400 R MOTARD#21 01.03.2011 09:53:41
Re: Honda XR 400 R MOTARDjo komaxit ten drží o tom ale nepadla řeč,řešil to tim stylem,jako by si to doma chtel sříkat pistolý co se dá na vysavač offline #22 01.03.2011 19:19:34
Re: Honda XR 400 R MOTARDšimano TTR 600 - a kde píšu že to budu stříkat doma pistolí na vysavač? offline #23 02.03.2011 14:54:03
Re: Honda XR 400 R MOTARDPokud chceš menší rozetu, tak předtím dej dopředu 16 zubů. Dozadu rozeta, menší než tuším 39 z (na origo náboj) ani nejde dát, páč pak by se články řetězu dotýkaly náboje. offline #24 02.03.2011 18:44:08
Re: Honda XR 400 R MOTARDTagy:tak to se ti hrozně omlouvám.... offline #25 02.03.2011 20:13:58
Re: Honda XR 400 R MOTARDJen otázka. Co se stane, když to s takto upravenýma brzdama do nekoho ťukneš? Pojišťovna dá ruce pryč... offline #26 02.03.2011 20:19:59
Re: Honda XR 400 R MOTARDxkoldy: Ať se práší za kočárem! offline #27 03.03.2011 07:22:30
Re: Honda XR 400 R MOTARDmiyamoto: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #28 03.03.2011 17:33:05
Re: Honda XR 400 R MOTARDono je blbý už jen to, že tam budu mít 17" kola a ne origo takže brzdy už jsou jen třešnička na dortu, prostě to risknu jako ostatní a když se to posere, nezbyde mi než sklidit následky. šimano - v pohodě... offline #29 03.03.2011 17:36:12
Re: Honda XR 400 R MOTARD16ku jsem nezkoušel, ale podle mě půjde. Nemusí se sundat celý kryt, ale jen ten plech, který je nasunuty na šroubcích. offline #30 03.03.2011 22:55:36
Re: Honda XR 400 R MOTARDno právě mi jde o ten nasunutej plech - ten je tam kvůli ochraně motoru ne? už jsem i viděl (pravda, na čínský čtyřkolce) jak rupl řetěz zlomil se a narval to mezi kolečko a blok karteru do kterýho udělal díru offline #31 03.03.2011 23:47:25
Re: Honda XR 400 R MOTARDTagy: offline #32 04.03.2011 07:16:31
Re: Honda XR 400 R MOTARDAno, ten plech má svou funkci offline #33 04.03.2011 07:43:31
Re: Honda XR 400 R MOTARDAno, má svou funkci, ale je slabý, je to jen kryt. Na Betě 450 mám kryt zhotovený z 6 mm pásoviny, to pak už plní svou funkci lépe offline #34 07.03.2011 21:59:05
Re: Honda XR 400 R MOTARDtak demontoval jsem držák brzdiče - hezky to ti kluci japonský u XR 400 vyřešili - složitější už to být nemůže ale věřím, že to vyrobím - jde to dvěma způsoby - tak jak už jsem tady vložil fotku ale nebyl by to jen rovná pásovina ale byla by do tvaru Z a nebo napodobit origo tvar - tímhle směrem se vydám. jinak osy na XR 400 jsou 17mm jak zadní tak přední = nová ložiska. offline #35 08.03.2011 09:30:56
Re: Honda XR 400 R MOTARDtak dneska jsem zjistil, že ložisko 17x42x12 se nevyrábí - mám teda ložisko 20x42x12 - mám si nechat udělat "futro" mezi osu kola a ložisko? a z čeho? ocelové? bude to tedy futro vnější průměr 20mm a vnitřní 17 - síla stěny 1,5mm - bude to fungovat? Editoval Tagy (08.03.2011 17:08:00) offline #36 08.03.2011 11:42:19
Re: Honda XR 400 R MOTARDTagy: Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #37 08.03.2011 17:07:11
Re: Honda XR 400 R MOTARDsuchman ty jseš ale šikovnej jen je blbý, že ty ložiska asi nebudou krytý a do těch kol se nedají usadit gufera nebo je třeba to honda ložisko krytý gumou? za ty prachy je to zlatý to je jasný... offline #38 08.03.2011 17:10:59
Re: Honda XR 400 R MOTARDjinak trošku mimo téma - na xr 400 r krásně pasuje přední blatník z CRF 450 - nevíte, jestli podobně nepasuje z něčeho vzhledově modernějšího i jako zadní blatník? a až tam dám ty 17" kola tak budu muset sehnat motardovej přední blatník - krátkej - máte nějakej typ? offline #39 08.03.2011 17:15:46
Re: Honda XR 400 R MOTARDposlední mimo téma: o víkendu jsem se pustil do svodů - původní vypadaly úplně hrozně - celý oplácaný vypálenou hlínou, poškrábaný, poťukaný a špinavý. nechal jsem toden odmočit v domění, že půjde pak hlína očistit - nešla. tak jsem vzal kotouč s hadrem, leštící pastu silchrom a že to rozleštím - nešlo. po minutě se udělal flíček trochu lesklýho kovu ale nemělo to cenu. vzal jsem teda kotouč na vrtačku - drátěnej a normálně jsem to odřela až na zdravej kov - bohužel jsem s tím odřel i tu nazlátlou vrstvu což mě docela sralo. pak jsem to utřel ubrouskem na čištění rukou (nevím jestli nějaká přísada z toho měla následnej efekt) a nasadil čistý stříbrný svody na motor. nakopl jsem to a svody teplotou za pár vteřin zase zezlátly do původního stavu! za tejden dám fotku - z čeho to sakra je ty svody že to tak hezky změnilo barvu? ani bych se nedivil kdyby to po ještě vyšší teplotě třeba zmodralo offline #40 08.03.2011 17:35:10
Re: Honda XR 400 R MOTARDKdyž jsi měl svody dole, tak jsi měl udělat rovnou i vnitřní očistu. Já jsem to dělal nedávno. Starej náhon tachometru z Liazky, sloupneš gumovej obal, na jeden konec uvázat drátěnku, druhej konec do vrtačky a krásně s tim projedeš celý svody. Je to asi starý, ale kdyby náhodou někdo nevěděl. offline |