Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Motorky vs. Nízké teploty#1 24.02.2011 19:08:09
Motorky vs. Nízké teplotyZdarec,jak řešíte ježdění hlavně na 2T strojích v nízkých teplotách?Zakrýváte chladiče?Nahříváte válce horkovzdušnou pistolí?Píst je ohřátý hned a naroste,naproti tomu válec obalený vodou je smrsknutý.Jak na to,aby se neničil válce a píst.Mám nový píst a čerstvě poskládanou mašinu a nerad bych si snižoval žovotnost pístu a válce víc,než je nutné...máte někdo nějaké typy jak na to?Díkes Editoval _Vlk_ (24.02.2011 19:35:25) Padám sám,zvedám se sám... offline #2 24.02.2011 19:24:12
Re: Motorky vs. Nízké teplotyPokud parkuješ někde, kde je teplota nad 5°C tak je to v pohodě, jen když na dlouho nikde nezastavíš... Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #3 24.02.2011 19:25:01
Re: Motorky vs. Nízké teploty_Vlk_: Editoval Michal724 (24.02.2011 19:26:18) Motokros/ Enduro není obyčejný sport, motokros/ Enduro je extrém,touha vítězit,něco dokázat,vybourat se a po každém pádu mít sílu vstát nasednout a dál se rvát směrem k cíli. offline #4 24.02.2011 19:51:28
Re: Motorky vs. Nízké teplotySuchman: Padám sám,zvedám se sám... offline #5 24.02.2011 19:54:49
Re: Motorky vs. Nízké teplotyMám na motorce Vapor-Trailtech s čidlem teploty vody. offline #6 24.02.2011 19:55:25
Re: Motorky vs. Nízké teplotyMichal724: Padám sám,zvedám se sám... offline #7 24.02.2011 20:01:24
Re: Motorky vs. Nízké teplotyTak v tom případě, olej po startu maže jak má... a pokud nedáš 2 hod přestávku na mrazu, tak se nic nestane... Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #8 24.02.2011 20:03:59
Re: Motorky vs. Nízké teplotyNo já u vzducháče s tímhle nemám nejmenší problém. Válec mám prakticky furt zajebanej od bláta a to je docela dobrá izolace Editoval Noend (24.02.2011 20:10:10) offline #9 24.02.2011 20:04:11
Re: Motorky vs. Nízké teplotyVláďa Ka-čer: Padám sám,zvedám se sám... offline #10 24.02.2011 20:07:46
Re: Motorky vs. Nízké teplotyByl jsem asi 2 hodiny včera a bylo jen -6 a zamrznul mi plyn, asi se dostala do bowdenu voda pri myti jinak pohoda Jinak zamrzani bowdenu byl i nejvetsi problem pri jezdeni na kole v zime Editoval vlk (24.02.2011 20:15:42) život je pes a my jsme jeho patníky offline #11 24.02.2011 20:15:14
Re: Motorky vs. Nízké teplotyvlk: Padám sám,zvedám se sám... offline #12 24.02.2011 20:17:33
Re: Motorky vs. Nízké teploty_Vlk_: Editoval vlk (24.02.2011 20:35:36) život je pes a my jsme jeho patníky offline #13 24.02.2011 20:43:42
Re: Motorky vs. Nízké teplotyvlk: Padám sám,zvedám se sám... offline #14 24.02.2011 21:01:38
Re: Motorky vs. Nízké teplotyNazdar hosi, podla mna to moc mazlite, moc sledujete, motor ked pracuje okolo tych 90-100stupnov, kym sa tam dostane, neviem cca z 15-20 v pohode teplota tak musi prejst rozdiel 70 stupnov ak dobre ratam........nooo a ak je 0 tak prejde rozdiel 90 stupnov... to je v tomto meritku asi o 1/5 len....to len my ludia sme citlivi kedze pre nas je 0 brutalna zima a 40 kurevsky teplo.. to je stroj nedycha, neprdi, netrase sa v zime ready to race.... offline #15 24.02.2011 21:08:35
Re: Motorky vs. Nízké teploty_Vlk_: Editoval vlk (24.02.2011 21:14:08) život je pes a my jsme jeho patníky offline #16 24.02.2011 21:21:05
Re: Motorky vs. Nízké teplotyvlk: ready to race.... offline #17 24.02.2011 21:23:41
Re: Motorky vs. Nízké teplotyVzducháči větší zima než obvykle moc vadit nebude, řidič je na tom trochu hůř Editoval adelanas (24.02.2011 21:24:44) offline #18 24.02.2011 21:51:28
Re: Motorky vs. Nízké teplotyMuj nazor je ten že 2T je neralna zaležitost v tehle zimě zahřat na provozní teplotu bez jakehokoliv zakrytí chladiču musel by jsi pořad držet plny vím jak jsme vyjel na silvestra v noci pul hodiny a pořad byla studena když to zakryješ nevíš jakou maš teplotu a spekulovat o teplotě když nemaš teploměr nevím no. riskuješ to same jako když jezdíš s podchlazenym motorem což je u 2T docela devastace motoru. dokud mě nehřeje vyfuk do nohy vím že není zahřata. asi bych si počkal. termostat by exc měla mít v rozdvojce nad valcem co vede z valce do chladiču Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #19 24.02.2011 22:07:44
Re: Motorky vs. Nízké teplotyhlavně válec i píst je u většinou z jiného materíálu a u vzducháčů je píst slitina AL a válec je ocel/litina atd... AL se rozpíná daleko více než ocel a tak je píst kónický a při dosažení prac. teploty se "srovná"... našel jsem doma informace o starém leteckém motoru Walter Minor a rozložení teplot na pístu: na dně pístu 250-310 a na válci 246-288 (záleží kde), jsou to sice údaje k ničemu, ale jen tak pro zajímavost... offline #20 24.02.2011 22:15:57
Re: Motorky vs. Nízké teplotyKeď je pod nulou zakrývam chladiče oba. WR nemá termostat tiež. KTM majú, ale len endurové. 2T by v zime nebolo od veci aj trochu bohatšie otryskovať. offline |