Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

TECHNIKA JAZDY

#21 20.02.2011 20:21:42

dudydrz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 572
Založená vlákna
Motorka: xtrainer 300
Věk: 38
Tel: 725311272
2 1

Re: TECHNIKA JAZDY


honzane už jsem tě popíchl jednou stou betou usch a ted pozor mám petersena osobně podepsanýho na helmě vyk!  ano ale moc mě to na jízdě nepomáhá yikes  yikes 

 offline 

 

#22 01.10.2014 21:54:49

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: TECHNIKA JAZDY


Obnovím staršie téma..
Včera som u nás na trati v lesíku mal problém s jedným výjazdom - prudký cca 15 m dlhý hlinitý výjazd, asi 2 m odvrchu je krížom cez výjazd koreň stromu trčiaci 15-20 cm nad povrch. Rozjazd do výjazdu vpohode, zaradené za 2, motor vytočený... prichádza koreň, pokaždé ma to nakopáva, zadné koleso letí do vzduchu, ja strácam rýchlosť, pri dopade kolesa na zem ledva ledva cez spojku sa vyškrábem posledné 2 metre nahor.  Každé kolo ma ten výjazd pekne naserie.
Všimol som si, že poslednú dobu je to tu samý strelec  smile , tak snáď niekto poradí ako na takýto výjazd s prekážkou. Spomaliť pred koreňom? Nadvihnúť predné?
Tu je ilustrácia  usch 



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/372_supreuprnakres2.png

Editoval kiwibibo (01.10.2014 21:56:01)


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#23 01.10.2014 22:02:55

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: TECHNIKA JAZDY


Veru v motorke som problém nehľadal, myslel som že je chyba vo mne. Odľahlo mi  lol 


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#24 01.10.2014 22:04:02

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: TECHNIKA JAZDY


Ani nehledej...


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#25 01.10.2014 23:37:36

kossak
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 413
Založená vlákna
Motorka: BETA300RR
0 0

Re: TECHNIKA JAZDY


Pipo:
dost toho najdes uz tady  gp 

www.offmoto.com/viewtopic.php?id=8133&p=1

http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=8302&p=1

Editoval kossak (01.10.2014 23:41:06)

 offline 

 

#26 02.10.2014 00:00:41

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: TECHNIKA JAZDY


Možná naladění podvozku....
ale já bych to zkusil takto:  a1  před překážkou lehce zpomalit, zrychlit- odpálit to po spojce, pomoct tělem (nadlevit motorku)... za kořenem váhu na zadek, vyspojovat se zpět do rychloasti a otáček s tím přenést váhu na předek (nejlíp rozhrabat zadní kolo). Třeba z toho vyzní to co tím chtěl básník říct... Rád se dozvím i to že je to úplná sračka  usch Ale takto nějak bych se to snažil praktikovat já ( nebo to spíš takto dělám)  heh2 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#27 02.10.2014 01:17:11

Full Throttle
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 182
Založená vlákna
Motorka: KTM 500 EXC-F
1 0

Re: TECHNIKA JAZDY


kiwibibo:  Těžko říct... možná podvozek. Třeba je jen předek tupej,že pohltí hodně a zadek proti tomu dělá co má a nejde to pak moc dohromady,nebo je tvrdej víc než je zdrávo  wink Asi bude i hodně záležet jak moc si vyzrálej jezdec a jaký máš zkušenosti. Vyváženej a dobře nastavenej podvozek bude základ. A určitě se to pojede trošlu jinak s nastaveným podvozkem pro začátečníka a pro střelce. Pravděpodobně by to chtělo od tebe víc informací,aby si dostal od někoho uspokojivou odpověd s kladným výsledkem pro tebe.
Jinak na youtube určitě při trošce snahy najdeš instruktážní video ,který ti dá základní informace o konkrétní technice na překonání podobné překážky wink  už jen když se podíváš jak jedou borci Strmý vrch Chýnov,Strmý vrch Jablůnka a podobný závody něco málo ti to napoví  wink 

 offline 

 

#28 02.10.2014 08:21:32

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: TECHNIKA JAZDY


skoč to až nahoru.


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#29 02.10.2014 09:44:47

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: TECHNIKA JAZDY


Joraell napsal(a):

skoč to až nahoru.

= roztočená trojka  usch 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#30 02.10.2014 11:14:12

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: TECHNIKA JAZDY


Tak jistě, žádný sraní, buď do cíle nebo do nemocnice.  ano2 


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#31 02.10.2014 12:16:34

Radek990
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 58
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: KTM Adventure 990 S, KTM 350 EXC ISDE
Věk: 36
0 0

Re: TECHNIKA JAZDY


kiwibibo:

Pokud je to tak, jak máš kresleno na obrázku, tak pravděpodobně jseš moc rychlej a necháváš kolo pod plynem napálit ten kořen. Jak to kolo pod plynem najede na ten kořen, tak dojde k vykopnutí toho zadní kola kolmo nahoru a v tom kopci kterej ještě pokračuje dál tě to zazdí.. Týhle techniky se dá využívat třeba při trialovém výskoku na nějaký šutr atd., ale tady je to naprosto nevhodný. Řešením je trošku snížit nájezdovou rychlost tak, aby tam při přidání plynu byl ještě trošku prostor na zrychlení. A nájezd by měl vypadat asi takto: Jedeš ve stoje na 2 s lehce pokrčenýma nohama, cca 1-2 metry po kořenem nohy propneš a zatlačíš tím zadní tlumič do zdvihu a ve fázi kdy je ten tlumič nejvíc zamačknutej, tak vrkneš do plynu, případně si pomůžeš spojkou, prostě aby motorka dostala bodlíčko a uvidíš jak to kolo vyskočí ještě dřív než napálí ten kořen. Potom jen s lehkým plynem, měkkýma nohama a vytaženým zadním tlumičem se dostaneš přes ten kořen a jak dopadáš zpět na zem a promačkává se tlumič, tak opět začít nohy propínat (tím tlačíš zadní kolo pořádně k podkladu a máš nejlepší grip) a nasleduje druhý plyn na který dojedeš zbytek kopce. Snad jsem to napsal srozumitelně smile

 offline 

 

#32 02.10.2014 13:12:21

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: TECHNIKA JAZDY


quix:

kua popis geniální, škoda že to celé trvá asi 5 vteřin ... a1  a v křeči se to propínání a vypružení, přidání, ubrání a případně trošku spojkování - teda dost blbě dělá  a23   a22 


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů