Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha WR 426 F

#21 11.02.2011 17:14:23

Kopi
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Strmilov
Motorka: Yamaha WR 250 F
Věk: 26
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


Michal724:

To se může i u xr něco podělat.Ostrý stroje od yamahy jsou všeobecně držáky.Bejvalá wr400 mě o tom dostatečně přesvědčila a teď i wr250f.Je to jednoduchý.Já chtěl první ostrej stroj,tak jsem do toho šel.Buď chceš nebo nechceš a podle toho se zařídíš.U každý ojetiny musíš počítat s tim,že se něco může stát.

 offline 

 

#22 11.02.2011 18:30:53

Re: Yamaha WR 426 F


ty jsi měl DR 350 a chceš XR 400? to by sis moc nepomohl...  o 426 je strašně pověr, ale většina z nich je výplodem neznalosti a trochou fantazie....  nakopávání, svíčky, výdrž atd... všechno jsou to blbosti... viděl jsem už hodně lidí, kteří absolutně nechápali jak startovat ostrej 4t, pojem horní úvrať slyšeli poprvé a pracovat s ochuzovačem/sytičem neuměli a hlavně brali za plyn jak u 2t... pak tenhle tipan příjde mezi normální lidi a šíří bludy, že to nejde startovat a že je to na hovno vymyšlený...

pár rozdílů mezi 400/426 je...

trošku jiná hlava (ale ventily mají stejné rozměry), 01-02 426 maj titanové ventily
jiné zapalování a elektrika, 426 se staruje LÉPE než 400
lepší spojkový koš
válec, píst, ojnice, klika
karburátor
určitě je toho víc, ale už si nevzpomínám...

 offline 

 

#23 11.02.2011 18:54:54

Kopi
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Strmilov
Motorka: Yamaha WR 250 F
Věk: 26
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


Williams:

Souhlasím s tebou.Tyhle neználkové šířej fámy a pak se toho každej chytá.Bejvalý čtyřkylo startovalo na drc.Studený i teplý.Chce to cvik a pak to neni problém.Motorku jsem kupoval od jednoho dovozce.Za boha jí nemohl studenou oživit.Furt povídal nojo neni to honda a takový ty kecy(měl crf 450).Po dlouhým přemlouvání jí oživil a já pak zjistil,že jí studenou startoval na ochuzovač...

 offline 

 

#24 13.02.2011 23:18:33

Michal724
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 93
Založená vlákna
Místo: Znojmo
Motorka: ČZ 250/471,Jawa 250/353,Suzuki DR 350,Honda XR 400.Triumph Speed Triple 1050,Beta RR 525,KTM EXC 300 2012
Věk: 27
Tel: 724979564
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


Williams:

Hmm muj kamos mel XR kdyz ja DR a to si pis ze mezi seriovkama je kuwa rozdil.. to dero ve spodku ubec nejelo a v otackach to bylo taky takovy nijaky..kdezto XR byla oproti tomu bomba.. treti kamos ma WR a to jede no sice tam neni takovej spodek jak na XR ale rozmotava se to pekne.. cili mam srovnani tech 3motorek,odjezdili sme spolu celou sezonu..


Motokros/ Enduro není obyčejný sport, motokros/ Enduro je extrém,touha vítězit,něco dokázat,vybourat se a po každém pádu mít sílu vstát nasednout a dál se rvát směrem k cíli.

 offline 

 

#25 13.02.2011 23:36:40

Jpour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 378
Založená vlákna
Motorka: yz 400, KTM EXC 450
Tel: 725521561
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


mam yz 400 a presne jak pisete super stroj se startovanim a vsim moznym bez problemu--jeste poznatek WR 400-426 jsou se seriovym vyfukem hodne liny ve spodku (to se o yz rict neda) ale vse vyresi ladenej vyfuk jinak super stroje s nenarocnou udrzbou wink 

 offline 

 

#26 13.02.2011 23:56:03

Kopi
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Strmilov
Motorka: Yamaha WR 250 F
Věk: 26
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


Já měl právě wr400 s origo vejfukem a stejně to jelo jak splašený.No a pak jsem kámošovi co to ode mě koupil sehnal vejfuk z yz400 a je to dost znát.Ani to neni takovej rachot jako můj Raas.Prostě mě yamaha přesvědčila.

 offline 

 

#27 14.02.2011 09:19:14

Jpour
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 378
Založená vlákna
Motorka: yz 400, KTM EXC 450
Tel: 725521561
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


je to proste : za molo penez(rozumny mnozstvi) hoooodne muziky wink 

 offline 

 

#28 15.02.2011 20:25:43

Re: Yamaha WR 426 F


Williams napsal(a):

pár rozdílů mezi 400/426 je...
trošku jiná hlava (ale ventily mají stejné rozměry), 01-02 426 maj titanové ventily

titanove ventily jsou u YZ426 az od r.v. 2002 to vim na 100% protoze 01 mam doma.
u WR426 by ocelove mohly byt jeste i na r.v. 02 protoze Yamaho to delala tak ze prvne prisla s nejakou inovaci u YZ a az za rok ji davala na WR.

 offline 

 

#29 15.02.2011 22:29:10

Kopi
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Strmilov
Motorka: Yamaha WR 250 F
Věk: 26
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


kick-start:

Něco na tom bude.Duralovej rám mělo nejdřív yz a pak teprv wr.

 offline 

 

#30 17.02.2011 18:19:16

Jimmos
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 238
Založená vlákna
Místo: Gotham City
Motorka: Gas Gas, ČZ 175/487
Věk: 31
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


Já mám YZ 426 a zatím nemůžu říct křivýho slova.. Ty fámy o tom, co vyjížďka to svíčka a podobně jsou naprosto plané a píšou to lidi co motorku mají asi jen imaginárně  lol 


Harry, jdu do baráku!

 offline 

 

#31 19.02.2011 18:32:57

Kopi
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Místo: Strmilov
Motorka: Yamaha WR 250 F
Věk: 26
0 0

Re: Yamaha WR 426 F


Dneska jsem kontroloval ventily u mojí bejvalý wr400f a po třech letech,kdy jsem nechal zbrousit podložky se ani nehly. ano 

 offline 

 

#32 19.02.2011 18:47:26

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: Yamaha WR 426 F


Prestavam tomu rozumet? tak bud chces ostrou a mas na provoz, nebo nemas na provoz a potom zustan u toho co mas...
Kazdej starej stroj muze kleknout, at je to drzak nebo nedrzak... Musis proste udelat rezervu a az bude oprava tak se z toho proste nepo... Nebo rok, dva setri a jezdi zatim na svoji a az budou kovaky, porid neco novejsiho a mej rezervu... (tuhle variantu asi zvolim ja...  wink )

Mno a jeste - jakykoliv enduro za 50 bude spolehlive a ojete adekvatne cene...

Editoval Honzan (19.02.2011 18:48:12)

 offline 

 

#33 19.02.2011 18:52:55

Re: Yamaha WR 426 F


kick-start napsal(a):

Williams napsal(a):

pár rozdílů mezi 400/426 je...
trošku jiná hlava (ale ventily mají stejné rozměry), 01-02 426 maj titanové ventily

titanove ventily jsou u YZ426 az od r.v. 2002 to vim na 100% protoze 01 mam doma.
u WR426 by ocelove mohly byt jeste i na r.v. 02 protoze Yamaho to delala tak ze prvne prisla s nejakou inovaci u YZ a az za rok ji davala na WR.

tak to nějaký člověk před tebou dal ocelový, protože 01 měli už titan... právě mám 426 01 rozdělanou a mám titanový ventily... a píšou to i ve specifikacích...

 offline 

 

#34 20.02.2011 15:14:36

Re: Yamaha WR 426 F


Michal724 napsal(a):

Williams:

Hmm muj kamos mel XR kdyz ja DR a to si pis ze mezi seriovkama je kuwa rozdil.. to dero ve spodku ubec nejelo a v otackach to bylo taky takovy nijaky..kdezto XR byla oproti tomu bomba.. treti kamos ma WR a to jede no sice tam neni takovej spodek jak na XR ale rozmotava se to pekne.. cili mam srovnani tech 3motorek,odjezdili sme spolu celou sezonu..

si piš, že v porovnání se všemi motorkami je mezi nima kuwa malej rozdíl... DR i XR jsou buď pro lidi co začínaj a mají to jako přestupní motorku k ostrý, nebo pro lidi co se rádi kochají krajinou a pro vyprdlání nějakého kopečka jim to stačí... vzhledem k ceně XR je to trochu blbost si to kupovat po DR... spodek motorky se dá vyřešit...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů