INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Honda XR 400
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Honda XR 400
Ten chlap neví, co chce. Hondu XR 400 měl před KTM 450. Hondu prodával 3/4 roku. nejdříve zkoušel nesmyslnou cenu přes 100 papírů, nakonec možná prodal kolem 60. A na cestu do práce si koupí ostré enduro KTM:usch:
Editoval viteka 32 (22.08.2011 22:03:15)
Re: Honda XR 400
tak to je borec Jardo, vítej v oranžovém světě, kde není nic nemožné (nejetelné)
- C.J.
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2580
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 450 05
- Věk: 36
- 13 1
Re: Honda XR 400
viteka 32 napsal(a):Ten chlap neví, co chce.
Jo, to je naprosto přesné.. Měl XR, SV650, pak EXC jelikož ho bral od známého. O výměně uvažuju, jelikož to je bývalá motorka od Dolpha-CZ z Kopřivnice a ten mi potvrdil, že tam žádén zakopaný pes není. Teda mimo nutnosti GO motoru Nalítáno 250MTH bez zásahu.
A i když je XR super, tak mi přijde, že výměna za EXC 450 i v takovém stavu je dobrá nabídka, protože za tyhle peníze bych už dneska XR neprodal ani náhodou..
- ladik164
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 599
- Založená vlákna
- Místo: Tišnovsko
- Motorka: KTM 530 EXC-R
- Věk: 27
- Tel: Galaxy S4
- 8 0
Re: Honda XR 400
C.J.:
kam jsi dal rozum.....
Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....
- C.J.
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2580
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 450 05
- Věk: 36
- 13 1
Re: Honda XR 400
XR400 jsem měl jen 9 měsíců..
KTM potřebuje velký servis, má najeto (údajně) 260MTH a zatím bez jakéhokoliv zásahu. Motor je hlučný, určitě píst, asi i sací ventily, možná i ojnice a modlit se, ať je OK převodovka, vačky, vahadla... Ale s tím počítám.
Najeto zatím nic, mohu jen porovnat XR s EXC450 od StrejdyGC, KTM je nižší, má níže těžiště, motor dole nejede (oproti XR), musí se udržovat v otáčkách, nenechá se podtočit, to s sebou pak cuká jako ratlík. V otáčkách, kde XR umíráý začíná KTM teprve jet, je nutno udržovat stále vyšší otáčky. Na asfaltu secelá klepe a je to spíše k vzteku, nepohodlné úzké sedlo, ale v terénu je oproti XR poloviční, je fakt malá, má ostré brzdy a na plyn reauguje divočeji. Na trojku se zvedá rychlejším přidáním plynu. Což asi dost odnesou gumy a řetězovka a hlavně ruce . Ale startér je luxusní věc a jediný důvod proč jsem měnil..
- ladik164
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 599
- Založená vlákna
- Místo: Tišnovsko
- Motorka: KTM 530 EXC-R
- Věk: 27
- Tel: Galaxy S4
- 8 0
Re: Honda XR 400
C.J.:
Jen kvůli startéru? teď do ní musíš vrazit přinejmenším dvacet litrů... nevím nevím, ale nový majitel tvé xr se jisto jistě musí smát až se za břicho popadá..... udržované moto vs vrak se startérem !!!!
-jestli nejseš profi jezdec tak vysoký otáčky jak říkáš jsou ti na nic, protože ten zátah a brutál výkon nemáš šanci ukočítovat. takže ji budeš stejně dusit na půl plynu.....
Editoval ladik164 (24.08.2011 09:31:23)
Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....
Re: Honda XR 400
Rohlik:
hele, ale když to spočítáš, tak vychází lépe to co CJ udělal
XR by možná prodal za 55 litrů, pak by musel přihodit minimálně dalších 30 litrů, aby koupil ostrou v dobrém stavu (a nebude si jistý na 100% co koupil)............takže má teď oranžádu, do které sypne v tom nejhorším případě 20litrů a má stroj o kterém ví co v něm je a jak dlouho mu vydrží, takže smysl to má
- ViTTek
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2017
- Založená vlákna
- Místo: SeveroVýchod
- Motorka: TT 600S
- Věk: 37
- Tel: 731 587 67nula
- Web
- 0 0
Re: Honda XR 400
Strejda-GC:
20 v případě že se bavíme jen o motoru. A co zbytek? pokaď není podvozek se všemi detaily ok tak to bude další pálka. Já tedy rozhodně vybírám podle stavu ikdyž jsem měl na mušce podobnou koupi za cca 35 ale s baťohem investic na které nemám ani náladu a ani čas. Tak radši něco málo přidám a zbylý čas investuji jinde s většímy výsledky. Jo a být na mě tak si XR nechám (těžko by jsi hledal nějaké hezčí ve stejně dobrém stavu) aspoň na nějaký ten asfaltoterén, projížďky, atd. - na to, se totiž EXC vůbec nehodí.
Pojedeme zkratkou...
Re: Honda XR 400
ViTTek:
ok, tak třicet i s podvozkem a má zánovní EXC 06, které by za ty peníze a v tom stavu stejně nepořídil, takže pořád v tom vidím pozitiva když to dá do KTM, tak to má za týden opravené
když to jen orientačně spočítám, podle svých investic: píst 4500kč,sací ventily 1500kč,ojka+komplet ložiska 6000kč (ojka bude určitě ještě dobrá,takže by se nemusela měnit),komplet těsnění 2000kč = 14tisíc (výfukové ventily budou ok,spojka+lamely taky)
další investice: ložiska kola 1000kč originál ktm( repliky se dají sehnat levněji),PDS kloubek 800kč, repas vidlí 1500+1000 zadek, motor nový olej+filtry 600kč, přední + zadní guma 2500kč = 7600 kč
takže celková částka 21 600kč bez práce, takže kdyby i s prací 25 litrů v servise KTM, to mi připadá pořád dobrá investice na aktuální potřeby drancování lesů a tratí s výhledem předního umístění v lokálních enduro závodech
Editoval Strejda-GC (24.08.2011 14:27:57)
Re: Honda XR 400
Strejda - pěkně! Jednoduchý rozpočet je vždycky přesnější vodítko než pocity a dohady.
Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.
- C.J.
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2580
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 450 05
- Věk: 36
- 13 1
Re: Honda XR 400
Tak KTM rozhodně bránit nebudu Je určitě pravda, že XR byla v super stavu. Taky stála 60tis. Ale kdybych ji chtěl prodat, tak pochybuju, že bych za 50 prodal.. Nebo by to trvalo rok. Nechavat si XR ke KTM je pro mě nesmysl.
Kdyby jsme s Mírou nepoznali Dana, Vítka, Luďka.. Tristana, Kawase.. tak jsme spoustu let spokojeni s DR-Z a XR. Ale s těmi cvoky by to ty endura nepřežily (nebo my ).. Než jsme je poznali, tak tohle byl nejtěžší terén, co jsme jezdili
Na asfaltomrdaní mám jawu a stejně jen na dojíždění do práce, na žádné další ježdění prostě není čas.
KTM je čerstvě po repasi předních teleskopů i zadního tlumiče. Jak je na tom PDS kloubek nevím. Měl jsem nabídku i na jinou EXC450, nové gumy, řetězovka, nové plasty, ale bez jakékoliv historie, bez sebemenší předtuchy najetých MTH a provedených věcí. U té již mé aspoň vím, že se do ní nezasahovalo a to je pro mě přijatelnější, než koupit něco naleštěného, ale s několika kostlivci v motoru.. Že mě bude stát nynější servis 20-25tis vím, proto jsem prodal GSXR
Editoval C.J. (24.08.2011 22:16:17)
|