INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Michal_RC600 napsal(a):remus511:
Největší problém u 2T jsou dle mého názoru delší přejezdy (vibrace a plynulost jízdy) motor jakoby neví jestli má jet nebo brzdit, prostě to chce plyn, ale v terénu maximální spokojenost, EXC 200 je lehká jako dváca, ale výkon má srovnatelný s 250, mám laděný MX výfuk DOMA a někdy to ve špici jede až moc, hlavně když je člověk utahanej a trochu víc vezme za plyn tak se mi na trati zvedne i na 5. Na 6ku je maximálka 135km/h, s jiným převodem by udělala i 150 ale k čemu? Velkou výhodou 2T je že mohu držet krok s 4T 450kama ale když to nehoním, tak na 1-2 se dá jet skoro trial. Radůz může potvrdit jak se chová na dvojku v extrémních výjezdech (rozjede se skoro z volnoběhu) Obrovská výhoda je startování, chytá na max. druhé šlápnutí a jde to velmi lehce a to i když ji položím na bok, u 4T jsem měl skoro vždy problém nastartovat. Do benzínu dávám MOTUL 800
Ano, mohu potvrdit
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Honzan
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1037
- Založená vlákna
- Motorka: xrv. xlv, jawa
- Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
- Tel: mam
- 4 0
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Jsem teda zvyklej na nejedouci a tezkotonazni ttr. O vikendu jsem zkusil honzovu tusim husku te450. Potreboval bych vic casu na sziti se s ni. Prislo mi ale prebytek vykonu ve spicce, potreba hodne citu na plynu jinak se proste zadek utrhnul aniz by nejak vyrazne zrychlila - motor se strasne rychle vytocil. Neslo mi jen lehce vrknuti plynem a prizvednuti predku. Jak rikam, chtelo by to vic casu na seznameni, ale z prvniho dojmu bych ubral kone na vrsku a pridal spodek - ovsem je to urcite o zvyku. Osobne by me pri nakupu stroje ted zajimaly motorky: gas300 (pomer cena-vykon asi nejlepsi , suprova vaha), nastejno novy vm enduro (to na moje jezdeni asi nejvic v pripade rozumnych servisnich intervalu), exc 300,400,450,525, a pak zbytek... proste univerzal s homolaci se kterym se svezu enduro i na trati, aby v pohode daval mych 100kg zvyklych na zatah odspodu a nerad motorku vytacim do bezvedomi...
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Honzan:
taky mám necelych 100kg a k tomu WR 250F. Dá se v pohodě podtočit, aji do výjezdu to jde podtočit pokud to neni moc dlouho, ale nikdy sem neměl problém vyjet (ne že bych to měl zas nějak extra dlouho, ale něco sem už pojezdil) a když to pod kopcem trochu podržiš, tak všude vylitneš že ani neviš jak. To co sem dal na TT-R je na WR s prstem v nose a to na co sem se s TT radši nai nepodival, tam WR leti uplně samo. Někdy doslova samo
http://www.youtube.com/watch?v=BnTUk5ZUwdg
- _Vlk_
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1163
- Založená vlákna
- Místo: Valašsko
- Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
- Věk: 28
- Tel: 776588125
- Web
- 8 3
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Semis napsal(a):Jen bych upřesnil, že EXC450 4T je motoricky měkčí ne EXC300 2T. 450 je rozhodně hodnější. SX450 je jiná, ale to tu neřešíme.
viteka 32: Myslim, že nenajdeš sjezd, kde bys u 2T musel vrkat plynem abys promazal motor. Navíc u 2T všechno sjíždim s vymáčklou spojkou a jen na brzdách. Tam by mi motor v ničem nepomohl, kromě toho že bych si ho určitě zašlápnul Pravda je to, že většina 4taktářů má největší problém právě s tim, že 2T nemá žádnej brzdnej účinek motoru a vyžaduje to hodně používat zadní brzdu. Taky zadní desky sjedu 3x rychleji než přední, což se u 4T asi nestane.
Tristan: WP fachaj dobře, ale řekl bych že třeba Marzocchi nebo i Kayaby jsou momentálně o kus lepší.
No myslím,že bys měl provrkávat plynem i když jedeš kratší sjezdy....motor se točí pořád,ale nejdo do něj žádný benzín(tudíž žádný olej)takže určitě z kopce plynovat...jinak já to mám s brzdama naopak...na troje přední desky jedny zadní jinak jak bylo zmíněno..další velká výhoda 2T je,že ji můžete válet jak chcete a stejně chytne napoprvé max napodruhé a to je luxus který si často úžívám
Editoval _Vlk_ (03.11.2010 17:10:55)
Padám sám,zvedám se sám...
- mrazikxr
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 609
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 450
- Tel: Jabko
- 0 0
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Nevyhoda 4T jecasta udrzba s kontrola ventilu. Kdyz tam necopadne je vydelano,u 2T to tak boli. Vibrace a redeni benzinu je minus
- Suchman
- Administrator
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4498
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
- Věk: už moc
- Tel: 774 817 423
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
- mrazikxr
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 609
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 450
- Tel: Jabko
- 0 0
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Suchman:
To teda nevim,u novyho modelu sou podlozky,takze zadna slava
- Suchman
- Administrator
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4498
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
- Věk: už moc
- Tel: 774 817 423
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
- Honzan
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1037
- Založená vlákna
- Motorka: xrv. xlv, jawa
- Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
- Tel: mam
- 4 0
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Navrc.WR-F: koukam jak to pekne brbla, ale to je 4t , myslim ze 2t se nebude tak pekne sbirat... jak je na tom se servisem oproti 2t 250?
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Honzan napsal(a):Navrc.WR-F: koukam jak to pekne brbla, ale to je 4t , myslim ze 2t se nebude tak pekne sbirat... jak je na tom se servisem oproti 2t 250?
já ti jenom ukazuju že 250 4T zvládá bez problémů výjezdy aji se 100kg chlapem
V rámci prevence zkouknu tuhle zimu jak je na tom píst a ventily, pak budu měnit olej každych 10-20mth, eště uvidim podle stylu ježdění. Mění se něco málo přes litr oleje, to vyjde asi na 170,- k tomu za 100,- filtr, ten se ale muže měnit každou druhou vyměnu. Každou druhou vyměnu asi kouknu na ventily. Na píst se mrknu každou zimu. Stejně za rok těch 100mth asi ani nenahrkám
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
_Vlk_ napsal(a):Semis napsal(a):Jen bych upřesnil, že EXC450 4T je motoricky měkčí ne EXC300 2T. 450 je rozhodně hodnější. SX450 je jiná, ale to tu neřešíme.
viteka 32: Myslim, že nenajdeš sjezd, kde bys u 2T musel vrkat plynem abys promazal motor. Navíc u 2T všechno sjíždim s vymáčklou spojkou a jen na brzdách. Tam by mi motor v ničem nepomohl, kromě toho že bych si ho určitě zašlápnul Pravda je to, že většina 4taktářů má největší problém právě s tim, že 2T nemá žádnej brzdnej účinek motoru a vyžaduje to hodně používat zadní brzdu. Taky zadní desky sjedu 3x rychleji než přední, což se u 4T asi nestane.
Tristan: WP fachaj dobře, ale řekl bych že třeba Marzocchi nebo i Kayaby jsou momentálně o kus lepší.
No myslím,že bys měl provrkávat plynem i když jedeš kratší sjezdy....motor se točí pořád,ale nejdo do něj žádný benzín(tudíž žádný olej)takže určitě z kopce plynovat...jinak já to mám s brzdama naopak...na troje přední desky jedny zadní jinak jak bylo zmíněno..další velká výhoda 2T je,že ji můžete válet jak chcete a stejně chytne napoprvé max napodruhé a to je luxus který si často úžívám
Při zavřeným plynu jde do válce pořád směs volnoběžnou tryskou ne?? tudíš si myslim že vrkat porad s plynem neni tak nutny..
- Honzan
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1037
- Založená vlákna
- Motorka: xrv. xlv, jawa
- Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
- Tel: mam
- 4 0
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Vojta_410: Taky si myslim, ze vrkani plynem melo smysl jen u motorek s externim mazanim, kde se pohanelo olejovy cerpadlo, pokud do motoru jde smes a bezi, nema duvos se nemazat. Opotrebeni na neutral by mohlo byt znatelne na jakemkoliv motoru, ale pri behu v radu desitek hodin, vyjimkou by snad byl vzduchem chlazeny stroj, kde by mohlo dochazet k prehrati a tim ztrate vlastnosti olej. filmu, ale u novych vodniku....
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
_Vlk_: JJ Vojta má pravdu. Benzín tam jde furt jak na volnoběh tak i z kopce bez plynu. Navíc většina dvoutaktů má spíš tendence při většim náklonu přeplavovat plovákovku v karbeci a tim pádem tam je spíš benzínu víc. Chápal bych ale tvoje obavy v případě že bys jel nějakej sakra dlouhej sjezd se zařazenou rychlostí a motorem ve vysokejch otáčkách a s uplně zavřenym plynem. Potom by množství přitejkajícího benzínu nemuselo odpovídat potřebě množství pro umazání pístu.
Dej koním pít...
- Michal_RC600
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 80
- Založená vlákna
- Místo: Dub nad Moravou
- Motorka: KTM 200 EXC 2T, Yamaha YP 250 4T
- Věk: 34
- 0 0
Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????
Pokud by člověk nemusel řešit cenu, přikláněl bych se taky k Husarovi, je to paráda, strašně se mi líbí a vycházi z EXC 300 což je osvědčený stroj, u nového nejde prakticky šlápnout vedle.
|