Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????

#21 03.11.2010 11:33:05

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Michal_RC600 napsal(a):

remus511:

Největší problém u 2T jsou dle mého názoru delší přejezdy (vibrace a plynulost jízdy) motor jakoby neví jestli má jet nebo brzdit, prostě to chce plyn, ale v terénu maximální spokojenost, EXC 200 je lehká jako dváca, ale výkon má srovnatelný s 250, mám laděný MX výfuk DOMA a někdy to ve špici jede až moc, hlavně když je člověk utahanej a trochu víc vezme za plyn tak se mi na trati zvedne i na 5. Na 6ku je maximálka 135km/h, s jiným převodem by udělala i 150 ale k čemu? Velkou výhodou 2T je že mohu držet krok s 4T 450kama ale když to nehoním, tak na 1-2 se dá jet skoro trial. Radůz může potvrdit jak se chová na dvojku v extrémních výjezdech  ano (rozjede se skoro z volnoběhu)
Obrovská výhoda je startování, chytá na max. druhé šlápnutí a jde to velmi lehce a to i když ji položím na bok, u 4T jsem měl skoro vždy problém nastartovat.
Do benzínu dávám MOTUL 800

Ano, mohu potvrdit  cool   ano 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#22 03.11.2010 13:59:34

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Jsem teda zvyklej na nejedouci a tezkotonazni ttr. O vikendu jsem zkusil honzovu tusim husku te450. Potreboval bych vic casu na sziti se s ni. Prislo mi ale prebytek vykonu ve spicce, potreba hodne citu na plynu jinak se proste zadek utrhnul aniz by nejak vyrazne zrychlila - motor se strasne rychle vytocil. Neslo mi jen lehce vrknuti plynem a prizvednuti predku. Jak rikam, chtelo by to vic casu na seznameni, ale z prvniho dojmu bych ubral kone na vrsku a pridal spodek - ovsem je to urcite o zvyku. Osobne by me pri nakupu stroje ted zajimaly motorky: gas300 (pomer cena-vykon asi nejlepsi , suprova vaha), nastejno novy vm enduro (to na moje jezdeni asi nejvic v pripade rozumnych servisnich intervalu), exc 300,400,450,525, a pak zbytek... proste univerzal s homolaci se kterym se svezu enduro i na trati, aby v pohode daval mych 100kg zvyklych na zatah odspodu a nerad motorku vytacim do bezvedomi...

 offline 

 

#23 03.11.2010 14:27:45

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Honzan:

taky mám necelych 100kg a k tomu WR 250F. Dá se v pohodě podtočit, aji do výjezdu to jde podtočit pokud to neni moc dlouho, ale nikdy sem neměl problém vyjet (ne že bych to měl zas nějak extra dlouho, ale něco sem už pojezdil) a když to pod kopcem trochu podržiš, tak všude vylitneš že ani neviš jak. To co sem dal na TT-R je na WR s prstem v nose a to na co sem se s TT radši nai nepodival, tam WR leti uplně samo. Někdy doslova samo  big_smile 

http://www.youtube.com/watch?v=BnTUk5ZUwdg


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#24 03.11.2010 17:07:38

_Vlk_
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1163
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
Věk: 28
Tel: 776588125
Web
8 3

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Semis napsal(a):

Jen bych upřesnil, že EXC450 4T je motoricky měkčí ne EXC300 2T. 450 je rozhodně hodnější. SX450 je jiná, ale to tu neřešíme.

viteka 32:
Myslim, že nenajdeš sjezd, kde bys u 2T musel vrkat plynem abys promazal motor. Navíc u 2T všechno sjíždim s vymáčklou spojkou a jen na brzdách. Tam by mi motor v ničem nepomohl, kromě toho že bych si ho určitě zašlápnul smile
Pravda je to, že většina 4taktářů má největší problém právě s tim, že 2T nemá žádnej brzdnej účinek motoru a vyžaduje to hodně používat zadní brzdu. Taky zadní desky sjedu 3x rychleji než přední, což se u 4T asi nestane.

Tristan:
WP fachaj dobře, ale řekl bych že třeba Marzocchi nebo i Kayaby jsou momentálně o kus lepší.

No myslím,že bys měl provrkávat plynem i když jedeš kratší sjezdy....motor se točí pořád,ale nejdo do něj žádný benzín(tudíž žádný olej)takže určitě z kopce plynovat...jinak já to mám s brzdama naopak...na troje přední desky jedny zadní heh2 jinak jak bylo zmíněno..další velká výhoda 2T je,že ji můžete válet jak chcete a stejně chytne napoprvé max napodruhé a to je luxus který si často úžívám heh2 

Editoval _Vlk_ (03.11.2010 17:10:55)


Padám sám,zvedám se sám...

 offline 

 

#25 03.11.2010 18:20:58

mrazikxr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 609
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 450
Tel: Jabko
0 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Nevyhoda 4T jecasta udrzba s kontrola ventilu. Kdyz tam necopadne je vydelano,u  2T to tak boli. Vibrace a redeni benzinu je minus

 offline 

 

#26 03.11.2010 20:26:57

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


mrazikxr:

Kontrola ventilů je třeba u TTR na 30min. A když sečteš časy co tě stojí míchání oleje do benzínu na benzinkách, tak si myslím, že to bude i déle jak 30 min.  a1  a1  a1 


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#27 03.11.2010 21:44:28

mrazikxr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 609
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 450
Tel: Jabko
0 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Suchman:

To teda nevim,u novyho modelu sou podlozky,takze zadna slava  a13 

 offline 

 

#28 04.11.2010 06:32:46

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


mrazikxr:

To jo...


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#29 04.11.2010 08:05:35

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Navrc.WR-F:
koukam jak to pekne brbla, ale to je 4t , myslim ze 2t se nebude tak pekne sbirat... jak je na tom se servisem oproti 2t 250?

 offline 

 

#30 04.11.2010 09:23:46

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Honzan napsal(a):

Navrc.WR-F:
koukam jak to pekne brbla, ale to je 4t , myslim ze 2t se nebude tak pekne sbirat... jak je na tom se servisem oproti 2t 250?

já ti jenom ukazuju že 250 4T zvládá bez problémů výjezdy aji se 100kg chlapem wink 

V rámci prevence zkouknu tuhle zimu jak je na tom píst a ventily, pak budu měnit  olej každych 10-20mth, eště uvidim podle stylu ježdění. Mění se něco málo přes litr oleje, to vyjde asi na 170,- k tomu za 100,- filtr, ten se ale muže měnit každou druhou vyměnu. Každou druhou vyměnu asi kouknu na ventily. Na píst se mrknu každou zimu. Stejně za rok těch 100mth asi ani nenahrkám


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#31 04.11.2010 09:47:10

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


no rozhodne je to zajimava alternativa, kdyz se nic nepokazi a nebude treba vetsiho servisu, tak to bude asi prijemny jezdeni...  ano 

 offline 

 

#32 04.11.2010 19:03:43

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


_Vlk_ napsal(a):

Semis napsal(a):

Jen bych upřesnil, že EXC450 4T je motoricky měkčí ne EXC300 2T. 450 je rozhodně hodnější. SX450 je jiná, ale to tu neřešíme.

viteka 32:
Myslim, že nenajdeš sjezd, kde bys u 2T musel vrkat plynem abys promazal motor. Navíc u 2T všechno sjíždim s vymáčklou spojkou a jen na brzdách. Tam by mi motor v ničem nepomohl, kromě toho že bych si ho určitě zašlápnul smile
Pravda je to, že většina 4taktářů má největší problém právě s tim, že 2T nemá žádnej brzdnej účinek motoru a vyžaduje to hodně používat zadní brzdu. Taky zadní desky sjedu 3x rychleji než přední, což se u 4T asi nestane.

Tristan:
WP fachaj dobře, ale řekl bych že třeba Marzocchi nebo i Kayaby jsou momentálně o kus lepší.

No myslím,že bys měl provrkávat plynem i když jedeš kratší sjezdy....motor se točí pořád,ale nejdo do něj žádný benzín(tudíž žádný olej)takže určitě z kopce plynovat...jinak já to mám s brzdama naopak...na troje přední desky jedny zadní heh2 jinak jak bylo zmíněno..další velká výhoda 2T je,že ji můžete válet jak chcete a stejně chytne napoprvé max napodruhé a to je luxus který si často úžívám heh2 

Při zavřeným plynu jde do válce pořád směs volnoběžnou tryskou ne?? tudíš si myslim že vrkat porad s plynem neni tak nutny..

 offline 

 

#33 04.11.2010 19:16:15

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Vojta_410:
Taky si myslim, ze vrkani plynem melo smysl jen u motorek s externim mazanim, kde se pohanelo olejovy cerpadlo, pokud do motoru jde smes a bezi, nema duvos se nemazat. Opotrebeni na neutral by mohlo byt znatelne na jakemkoliv motoru, ale pri behu v radu desitek hodin, vyjimkou by snad byl vzduchem chlazeny stroj, kde by mohlo dochazet k prehrati a tim ztrate vlastnosti olej. filmu, ale u novych vodniku....

 offline 

 

#34 04.11.2010 21:12:06

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


_Vlk_:

JJ Vojta má pravdu. Benzín tam jde furt jak na volnoběh tak i z kopce bez plynu. Navíc většina dvoutaktů má spíš tendence při většim náklonu přeplavovat plovákovku v karbeci a tim pádem tam je spíš benzínu víc.
Chápal bych ale tvoje obavy v případě že bys jel nějakej sakra dlouhej sjezd se zařazenou rychlostí a motorem ve vysokejch otáčkách a s uplně zavřenym plynem. Potom by množství přitejkajícího benzínu nemuselo odpovídat potřebě množství pro umazání pístu.


Dej koním pít...

 offline 

 

#35 05.11.2010 09:49:32

Michal_RC600
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 80
Založená vlákna
Místo: Dub nad Moravou
Motorka: KTM 200 EXC 2T, Yamaha YP 250 4T
Věk: 34
0 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Pokud by člověk nemusel řešit cenu, přikláněl bych se taky k Husarovi, je to paráda, strašně se mi líbí a vycházi z EXC 300 což je osvědčený stroj, u nového nejde prakticky šlápnout vedle.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů