Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????

#1 01.11.2010 13:58:31

EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Po dlouhé době jsem se rozhodl, že si udělám radost novou kozičkou. Ale radost se začíná měni v noční můru do čeho jít!!!! Asi už rozmýšlím mezi 2T, ale vážně nevím  a30 Co kdo mi k tomu z vlastní zkušenosti řekne?
Taky mi vrtá hlavou FE570.... myslel jsem jak je neohrabaná, ale po svezení  ano  ugh2 

Editoval remus511 (01.11.2010 14:00:12)

 offline 

 

#2 01.11.2010 14:05:16

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Tak to se chystáš na docela nabroušené stroje. Já jsem jel na EXC200 a musím velmi pochválit jak zpracování, tak techniku, výkon, spotřebu a jiné vlastnosti. Jel jsem taky na Gasu EC300 a to je docela kotel už na "mráček", "sluníčko" ani nezapínat. Tam je horší dostupnost neoriginálních dílů.
Osobně bych šel do značky s širokým zastoupení v ČR a modelu s dobrýma referencema.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#3 01.11.2010 14:22:35

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Dnes bych řekl, že nejde koupit špatnou motorku. Gas je určitě dobrej, jen mě děsí až ho budu prodávat... Husáky prodává známej a navíc nejsou tak nějak moc orange  a23  Mám to na klasický enduro a sem tam cc  smile 
Další věc je, že na 2T nemusím ani sáhnout, jen lejt benál a valit..

 offline 

 

#4 01.11.2010 14:52:24

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Spíš jde o to na co jsi zvyklej a co ti vyhovuje a taky jak starý to chceš. Jsou lidi, kterejm ten 2T prostě nesedí. Je to obratnější a splašenější, někdy až moc.
Nevýhoda při dlouhých enduro výletech je že musíš míchat olej do benzínu.
Ze 4T je prej výbornej ten Husar 390. Já na tom bohužel nejel, ale kámoš řikal že to stojí za to. Obratný jako EXC 300 a průběh výkonu jako na velkym čtařtaktu.


Dej koním pít...

 offline 

 

#5 01.11.2010 14:52:55

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


remus511 napsal(a):

Mám to na klasický enduro a sem tam cc  smile 
Další věc je, že na 2T nemusím ani sáhnout, jen lejt benál a valit..

No, takhle to taky úplně není. Pořád řešíš olej do benálu, olej v převodovce, vatu v laufu, výměny pístu apod. Není to bez údržby!
A na klasické enduro 2T...

No, tady bych možná bral něco s větším spodkem a tupějším vrškem. Je to jinak strašně splašené  a23   cool   ano 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#6 01.11.2010 16:32:36

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Mám 2T a při enduru mi vadí jen tyhle věci:
1.míchání oleje přímo do nádrže, což dělám opravdu nerad
2.jízda po silnici, ale to hlavně kvůli ojetí drapáků
3.jízda kolem 100km/h už neni moc příjemná

Jinak mě ani motorce nevadí někde se celej den mordovat v těžkym terénu smile


Dej koním pít...

 offline 

 

#7 01.11.2010 17:07:25

_Vlk_
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1163
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
Věk: 28
Tel: 776588125
Web
8 3

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Semis:

Mám úplně stejné pocity...jinak 2T není co vytknout.Teda pokud nemáš 125 heh2 


Padám sám,zvedám se sám...

 offline 

 

#8 01.11.2010 19:29:00

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Vlku ja tě vidím co maš proti dvácám lol  lol  lol  Jinak bych šel do Ktm nevidím v ničem problem dostupnost dílu kvalitní servis silnější přední tlumiče  oproti housce navíc od WP motorka prověřena zavody na stupních vítězu co víc si přat. pokud nejsi fanda ani jedne značky tak maš rozhodovaní jednoduche.


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#9 01.11.2010 19:33:16

viteka32
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 261
Založená vlákna
Motorka: HSQ Te300
0 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Podle toho co chces jezdit, ktm 450 i 300 si myslim ze snima se da zajezdit uplne vsechno od vozeni az po extremy, ale 450 je sice ostra, zase te bude krasne brzdit motorem, a u 300 bude sice lehci, obratnejsi, ale zase na ukor ze budes brzdit jen brzdama motor ti moc nepomuze. Je to o zvyku. Me 2t laka jenom kvuli vaze, jinak bych se 4t nevzdal.


Kdo nepadá, jezdí pod svý možnosti.

 offline 

 

#10 01.11.2010 20:18:01

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Jak píše Petr, je to jen o zvyku. Taky mne lákalo EXC 300 kvůli váze a určitě až budu mít možnost, tak si ho zkusím . Jelikož u nás všichni jezdíme se 4 t a většinou používáme jen předení brzdu, tak si dost dobře nedovedu představit, jak bych na delším sjezdu měl držet přední brzdu a ještě občas vrknout plynem, aby se to dobře mazalo.
Nejlepší je osobní zkušenost, každému vyhovuje něco jiného. Pokud máš možnost se svézt na tvojich favoritech, tak potom se rozhodneš sám, co ti nejlíp sedne.

 offline 

 

#11 01.11.2010 20:18:18

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11379
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Motor jako brzda - nezaměnitelné. Ale 2T mají něco do sebe. Jak jsem se párkrát svezl na tom Gasu, tak jsem nakonec usoudil, že to taková vrána fakt není. Ale když si to papí olej z převodovky, tak je to peklo pro jezdce za vámi (málem jsem si za _Vlkem_ po hodině nablil do helmy)  usch  usch  usch  usch   a22 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#12 01.11.2010 20:29:40

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Raduz TT600r:
Seš měkkej nebo máš fajnovej rypák usch  usch  usch 

 offline 

 

#13 01.11.2010 21:04:38

mrazikxr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 609
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 450
Tel: Jabko
0 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Me se 2T libi,ale vadi mi jiz zminovane dlouhe prejezdy-vybrace pri velkych rychlostech a redeni benzinu. Jinak obratnost je vazne super. u 4T musis porad kontrolovat ventily,tj. po 30mth do servisu,pac tam jsou podlozky,to doma sam jen tak neudelas. Pist a retizek cca 10tis.Vydrzi tam prej 150-200MTH. U 300 vydrzi az 100MTH.Samozrejme podle toho jak kdo jezdi....

 offline 

 

#14 01.11.2010 21:11:19

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Jen bych upřesnil, že EXC450 4T je motoricky měkčí ne EXC300 2T. 450 je rozhodně hodnější. SX450 je jiná, ale to tu neřešíme.

viteka 32:
Myslim, že nenajdeš sjezd, kde bys u 2T musel vrkat plynem abys promazal motor. Navíc u 2T všechno sjíždim s vymáčklou spojkou a jen na brzdách. Tam by mi motor v ničem nepomohl, kromě toho že bych si ho určitě zašlápnul smile
Pravda je to, že většina 4taktářů má největší problém právě s tim, že 2T nemá žádnej brzdnej účinek motoru a vyžaduje to hodně používat zadní brzdu. Taky zadní desky sjedu 3x rychleji než přední, což se u 4T asi nestane.

Tristan:
WP fachaj dobře, ale řekl bych že třeba Marzocchi nebo i Kayaby jsou momentálně o kus lepší.


Dej koním pít...

 offline 

 

#15 01.11.2010 21:11:37

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Tristan napsal(a):

Vlku ja tě vidím co maš proti dvácám lol  lol  lol  Jinak bych šel do Ktm nevidím v ničem problem dostupnost dílu kvalitní servis silnější přední tlumiče  oproti housce navíc od WP motorka prověřena zavody na stupních vítězu co víc si přat. pokud nejsi fanda ani jedne značky tak maš rozhodovaní jednoduche.

Housky a Husky sou Husqvarny, ale tady se řeší spiš Husaberg a ten má WPčka taky a dokonce ty stejny jak KTM, ne? EXC 300 a TE300 by měla byt stejná motorka až na plasty a nádrž, ne?


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#16 01.11.2010 21:21:04

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Navrc.TT-R:

JJ řekl bych že je to tak.

Ještě jsem si všiml jedný zajímavý věci. V USA v motocrossu (450) docela schopně kraluje Kawasaki, zatimco v Evropě po ní skoro ani neštěkne pes. Přitom všichni co opravdu jedou, tak vědí že je to jedna z mála značek, která už v serii funguje výborně jak motorem tak podvozkem. Kde je teda zakopanej pes? Že by tady celkově Evropská Kawa tak nepodporovala tovární teamy?


Dej koním pít...

 offline 

 

#17 01.11.2010 21:32:01

_Vlk_
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1163
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
Věk: 28
Tel: 776588125
Web
8 3

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Tristan:

No jo vidíš...ma tvou mašinu jsem zapomněl....ale tak poštelovanou jak ty ji hned tak nikdo nemá..takže je to spíš vyjímka deb1 


Padám sám,zvedám se sám...

 offline 

 

#18 02.11.2010 09:01:29

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Navrc.TT-R:

Promin špatně jsem to v tom spěchu přečetl.

Vlku však ty si ji taky poladíš přes zimu a taky ti to hezky pojede ano  gp 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#19 02.11.2010 12:21:14

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


Vím, že 2T není bezůdržbová mašinka. Jde mi především o tu muší váhu  ugh2  Tak nevím, svezu se na Husaru a uvidím  ano 

 offline 

 

#20 03.11.2010 10:29:19

Michal_RC600
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 80
Založená vlákna
Místo: Dub nad Moravou
Motorka: KTM 200 EXC 2T, Yamaha YP 250 4T
Věk: 34
0 0

Re: EXC 300 r.v.2010 nebo EXC450 r.v.2010 á nébó Husar TE300 2011 ????


remus511:

Největší problém u 2T jsou dle mého názoru delší přejezdy (vibrace a plynulost jízdy) motor jakoby neví jestli má jet nebo brzdit, prostě to chce plyn, ale v terénu maximální spokojenost, EXC 200 je lehká jako dváca, ale výkon má srovnatelný s 250, mám laděný MX výfuk DOMA a někdy to ve špici jede až moc, hlavně když je člověk utahanej a trochu víc vezme za plyn tak se mi na trati zvedne i na 5. Na 6ku je maximálka 135km/h, s jiným převodem by udělala i 150 ale k čemu? Velkou výhodou 2T je že mohu držet krok s 4T 450kama ale když to nehoním, tak na 1-2 se dá jet skoro trial. Radůz může potvrdit jak se chová na dvojku v extrémních výjezdech  ano (rozjede se skoro z volnoběhu)
Obrovská výhoda je startování, chytá na max. druhé šlápnutí a jde to velmi lehce a to i když ji položím na bok, u 4T jsem měl skoro vždy problém nastartovat.
Do benzínu dávám MOTUL 800 a po 30Mth je píst i kroužky naprosto bez karbonu.
Celkové zpracování a spolehlivost stroje je na vynikající úrovni, dostupnost dílů naprosto bezproblémová. Původně jsem chtěl 2T 300ccm, ale nakonec vůbec nelituju, pokud bych jezdil jen na trati, tak bych šel asi do YZ 250F.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů