Já jen probral staré, nudné, neaktuální a nicneříkající videa. To můžu... Ty fajnové jsem nechal.
A mázl jsem (vidím zpětně) i něco, co tu Husar použil... To se stane. Spacak: ale já to nenkrát vyjel, pamatuješ? A tenkrát jsem toho vůbec dal hodně a jiní se tam trápili na lehčích strojích. Jojo, bejvávalo...
motohellrider: Cenzura? Jsme ve svobodném státě a tohle video vidělo za tu dobu tolik lidí.... Vyvěsil jsem ho přece sám, tak jaká cenzura...
Maže je autor - ten může, když je vyvěsil. Nebo ne?
To si maž klidně, co chceš . Já třeba mažu svý videa jen když mě o to někdo požádá ... No, začínal jsem před 5ti lety (tak nějak) taky na tupím enduru horším než TTR, krásný časy, o nic nešlo, ... Nejsi jediný šílenec na TTR, co jezdí bomby. Třeba tady jsem našel dva borce, co si to dávaj 1A ... asi trénink na Erzberg či co Part1
, ...Nejsi jediný šílenec na TTR, co jezdí bomby. Třeba tady jsem našel dva borce, co si to dávaj 1A ... asi trénink na Erzberg či co
Já už na TT600r nějakej pátek nejezdím. Bomby jsem nejezdil nikdy. Trochu jsi zaspal čas, ale nevadí. To doženeš... jednou... snad....možná... A když ne, najdeš něco jinýho, neboj.
Raduz , dam ti radu ze stare znamosti: "zkus nekdy odpovedet primo" spousta lidi by to ocekavala, zbytecne ze sebe delas hloupeho, ale ja si myslim (verim) , ze hloupy nejsi, jen se to ze sebe snazis delat a schovavas se za to, aby jsi nemusel odpovedet.
Zkus take pro kazdeho pouzit stejny metr, ktery by mel pro kazdeho merit 100cm.
Husíbrk: Ty tu píšeš Radúzovi TrakToR 600 že si našiel nejaké videá a na nich Navrč TrakToR a Raduz TrakToR a ešte Ti to nedochádza?
To je zas nějakej fejk nebo parodie, shoda přezdívek ... ne? Slyšel jsem od kluků, a nebyl to žádný hej nebo počkej, že majitel stránek je střelec, snad bejvalej motokrosař, co v sedle TTR proháněl kluky na ostrejch krojdách. Doteď zůstal věrný MX a má heslo, že nejlepší enduro je kroska s bigbore kitem . Vo tomhle si může EXC nechat jen zdát
roxteedy napsal(a):
počkej a to ti jako přijde že tam na tý TTR dělá něco extra jo???
A tobě ne!!! Vrať se k hodnocení AJP, to ti jde asi nejlíp
... jednu nakitovanou YZ jsem letos viděl v RO a pod kopcem jí bylo dobře... nakonec jen turistovala po šotolinách (když jela) ... ale jinak pozitivní motorka i rider ... z problému který vidíš ty si hlavu nelámali ... relax pohoda klídek .. možná zástěrka svý osobní neschopnosti ale i tak se to může presentovat když máš tolerantní publikum ... resp. publikum stejnýho smýšlení ... na venek drsňáci jeden vedle druhýho
no já o něm slyšel, že že je UKRUTNEJ" dávač a že kdyby potkal někde v traverzu na TTRku medvěda, tak dokouří v klidu cigáro, v klidu jej típne o holou dlaň a ujede mu s jedním prstem v nose a druhým v prcině - tomu se musíš klanět, když mu chceš jen tak něco sdělit A krosaře? Ty dá na TTRku o půl kola na každým kole tratě kdekoliv a kdykoliv. Cross, motardy, cokoliv. Umí i vzducholě! Na sjetý olačce třeba klidně.... Nějakej Kučírek, Michek nebo Čepelák na něj nemůžou ani pomyslet, páč maj jen 450ccm. To je úplně jasný. Prostě těm řečem kámošů věř, jako že zítra slunce vyjde.
No jakej je to člověk? Hele, nafoukanej, ulhanej, na pozdrav ti neodpoví a při loučení ruku nepodá. Ale tak víš jak. on si to může dovolit. Ženský a pokladničky mů lítaj k nohám, zajištěnej na 3 generace i s rezervou, co by se stresoval a rozptyloval.
Jo a když si jen pomyslí a uprdne, tak nasere do rána kýbl nových motorek a ty pak rozdává chudejm a nemocnejm. Prostě je to můj idol.
MikiberG: Dochází mi inspirace, ale zkusím:
To musel bejt nějakej tutan. Na YZ se RO jet přece nedá, páč to má převodovku, motor, rám, naladění, 19" kolo a celej zbytek úplně na lejna a v terénu nepoužitelný, takže se splnilo, co se čekalo. Nic nevyjel, všude zdržoval nejen neschopností, ale i nepřipraveností, kde nebyl poslední, nedojel vůbec, co mu ostatní nedali, tak neměl, večer po jídle hned spát, aby ráno po GO motorky stihl alespoň vyrazit na těch pár metrů s ostatními. Jestli se po 50m nenatáhl a s brekem netlačil z5, tak mu to po 100m stejně nejelo a tlačil domů zase. Prostě kámoš do party jak se patří . No a když mu to nejelo, musel počkat na ostatní, aby mu to alepoň "opravili" (ale co na tom chceš opravovat - kde nic není, ani smrt nebere, že jo...), páč držel šroubovák za opačnej konec a na golu hleděl jak husa na letadlo (asi to chtěl nějak poskládat dohromady a nenašel návod). Toho šroubováku se navíc nechtěl pustit, že prej je jeho, při tom na rukojeti nápis jak kráwa RENDA - VRACET. Ostatní ho měli plný zuby, ale tak ze slušnosti mu jen nadávali a zesměšňovali ho. Nakonec ještě říkali, že prej tam měl naprasenou palici z "po servise" a prej proč mu to nejelo...
Tak konečně alespoň malá krátká přeháňka, spíš krápění.
To musel bejt nějakej tutan. Na YZ se RO jet přece nedá, páč to má převodovku, motor, rám, naladění, 19" kolo a celej zbytek úplně na lejna a v terénu nepoužitelný, takže se splnilo, co se čekalo. Nic nevyjel, všude zdržoval nejen neschopností, ale i nepřipraveností, kde nebyl poslední, nedojel vůbec, co mu ostatní nedali, tak neměl, večer po jídle hned spát, aby ráno po GO motorky stihl alespoň vyrazit na těch pár metrů s ostatními. Jestli se po 50m nenatáhl a s brekem netlačil z5, tak mu to po 100m stejně nejelo a tlačil domů zase. Prostě kámoš do party jak se patří . No a když mu to nejelo, musel počkat na ostatní, aby mu to alepoň "opravili" (ale co na tom chceš opravovat - kde nic není, ani smrt nebere, že jo...), páč držel šroubovák za opačnej konec a na golu hleděl jak husa na letadlo (asi to chtěl nějak poskládat dohromady a nenašel návod). Toho šroubováku se navíc nechtěl pustit, že prej je jeho, při tom na rukojeti nápis jak kráwa RENDA - VRACET. Ostatní ho měli plný zuby, ale tak ze slušnosti mu jen nadávali a zesměšňovali ho. Nakonec ještě říkali, že prej tam měl naprasenou palici z "po servise" a prej proč mu to nejelo...
Tak konečně alespoň malá krátká přeháňka, spíš krápění.
... nejel jsem s ním tak ti na všechno nemůžu odpovědět, pokud ho znáš tak víš sám nejlíp ... já viděl jen okraj tý veliký černý díry... jen vím, že jsou to všechno dobří kamarádi a že si navzájem pomáhaj a tolerujou se ... myslí to se sebou dobře a vůbec - byla to skvělá parta do nepohody
... nepochybuju, že si motorku připravil zodpovědně jak nejlíp uměl (to každý kdo jede od rodiny na motodovolenou) , myslím že tady na tomhle foru čerpal informace , gumy a tak ... prostě věděl jak foukat, jakou gumu obout když prší atd ... to že se mu nedařilo jak by třeba chtěl .. no co, času je dost ... to bych neřešil. Poruchy přijdou kdykoli to bych taky neřešil. ... ale nejdůležitější je dobrá parta lidí kolem, to pak jde všechno přenýst ... vím, že drželi spolu doslova za každou cenu a nekoukali při tom jen na sebe. ... líbilo se mi jaká tam panovala hierarchie ... žádná anarchie, doslova vojenská jednotka kde každý věděl co si může dovolit a co už nesmí ... všechno to vypadalo navenek jako groteska ale ono to nebyla groteska ...
... až tam člověk pozná lidi, jací jsou , rovní, upřímní, přející , pevní ... atd ... je dobře, že takové situace nastanou a ukáže se kdo za co stojí.
Hele zdravej člověk se vyvíjí , poučí se z chyb, postupně se mění, přibírá si hodnoty, utřibuje si myšlenky .... každá zkušenost je k tomu dobrá ... a jestli se s ním znáš tak víš že si poradí , je dospělej a zodpovědnej.
no jak tak vidím, tak kočkování vás pořád baví, ale k tématu gum
první pořádná guma co jsem obul po Michelin AC 10 (což byla totální hrůza), ale na to jsem přišel až jsem přesedlal na lepší a to Michelin S12 (ta už není, tak zbytečné rozebírat) ... potom přišla Mitas C18, která má na pohled podobně poskládané špalky, takže funguje podobně, jen se mi zdálo, že sjetá S12 brala o moc líp stejně sjetá C18, ale začal jsem ostřit špunty pájkou a dobrý
loni na podzim přišla první XT 754, jel jsem na ní celou i letošní sezónu, no a když se na tu gumu podíváte, je jasný, že nemůže mít takový boční vedení jako C18, s tímhle jsme zajedno s Kick-startem...
každé gumě je třeba uzpůsobit styl jízdy (to je moudro co ) , ta 754 bere opravdu parádně, je dobrá i po seříznutí špuntů, kdy se velké čtvercové špalky začnou měnit na obdelníky, je mezi nima víc místa a krásně bere ve volných šutrech, větvích a kořenech, co byl pro mne problém, byly sjezdy, na klouzavějším povrchu listí apod, jsem si vždycky na tutti lehnul , ale stačilo začít prostě citlivěji pracovat se zadní brzdou, taky dávat víc bacha na mokré trávě atd a motku jsem měl pod kontrolou, letos když jsem 754 totálně zrušil při popojíždění na ISDE, tak jsem dal zase C18, první jízda, výjezd na mokré kamenité cestě, trochu jsem tam tomu víc nandal a strašná tlama a do šutrů bolelo to jak sviňa, první moje koktavá slova byla, ku*va na 754 by se mi to nestalo ... teď s odstupem - těžko říct, každá guma má svoje a bere jinak, musí se s ní jezdec sžít, 754 je úžasná v bahně, sněhu, i klacky jakž takž bere,
C18 je perfektní při traverzování, díky bočnímu vedení a taky na trávě je určitě lepší než 754
offroaderTE: .. konečně jedna rozumná odpověď ... sice zbytečně dlouhý ale srozumitelný
... není špatný gumy, je jen špatnej jezdec a špatně zvolená guma ... a případně špatně zvolená výplň gumy... každopádně to je jako celek ta největší alchymie a kouzlo co tě kopne o level výš nebo o dva níž.
Výborně si zajezdím i na EF07 (výborná soft ralye volba) ale necpu se s ní na jebačky do koryt ...atd.
gumy Enduro Fim jsou častým tématem našich každotýdenních enduro schůzí
nicméně, vždy zůstalo jen u toho tlachání, ale možná se k tomu někdy taky dopracujeme, pár známých ji jezdí, loni ji měl na Rumunsko odloženou i Kukyn a ze jednu akci (5 dní ježdění) ji tam zrušil,
offroaderTE: jasný 754 je universál a zvládne kde co ... něco s omezením ale to co většina sleduje na 1a ... hlavně tam v tý době hodně pršelo a do hlobokých sraček je nej. Kukinovi by tam EF07 bohatě stačila a mnohem líp by se cítil na šotolinách, obecně cestách , kamení... a hlavně v rychlejších pasážích... není to guma na pr..ní v blátě.
to je jednoduché, do YT napiš Toni Bou a představ si, že to jede na TTR
Myslíš něco takovýho??
počkej a to ti jako přijde že tam na tý TTR dělá něco extra jo???
sakra fakt nič extra, na TTR som nadával že má 155kg, teraz jazdím MX trate (trénujem na Bosnian Warior 2016) na XT660Z 208,5kg -stupačky, smerovky svetlá, ŠPZ, v 23l bande len 3l benzínu +rám a dám to asi tak isto ako ten na videu na TTR
dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)