INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
SHINERAY XY 250 Motocross 2010
- Brůča
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: BMW R 1150 GS,BMW K 1200 GT,Triumph 955i RS
- Věk: 51
- Tel: funkční
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Já před cca 35ti lety měl povoleno v druhé třídě psát čínskou propiskou - super. Kdo ji měl byl king - nemusela se plnit inkoustem a nedělala kaňky. To je také zkušenost s Čínou.
- YZ426F
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 577
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Yamaha YZ426F,KTM 250 EXCF,Yamaha YZ250F,Honda XR400R
- Věk: 36
- Web
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
jo ta byla dobrá,byla lehčí,lépe psala a lépe se držela...na rozdíl od jiných tehdy na trhu a zbytečně se pořád nedávej do starýho železa,mě je 36 a psal jsem s ní ještě na učňáku.Mám stejně starýho parťáka a jezdí mu to jedna radost.
Editoval YZ426F (15.12.2011 22:40:10)
život se mi rozpadá jako čínská motorka :-) www.bebile.cz
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
hele a je to stejný jako Tokens nebo NM Competition? Protože to vypadá úplně stejně...
- Brůča
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: BMW R 1150 GS,BMW K 1200 GT,Triumph 955i RS
- Věk: 51
- Tel: funkční
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Williams napsal(a):hele a je to stejný jako Tokens nebo NM Competition? Protože to vypadá úplně stejně...
ANO - jsou to jen jiné názvy pro stejný výrobek. Což samo o sobě také na důvěře moc nepřidá - Shyneray, Mikilon, Tokens, NM Competition, VV MX 450 a možná ještě spousta jiných. Jejich obchodní politiku ale neznám, ale je to poměrně častý jev. Třeba u čtyřkolek jsou i různé názvy pro Suzuku a to je Japan. Firma zaplatí homologaci pro danou prodejní oblast a nazve si to podle sebe - jiný zcela identický stroj již homologaci nemá jen proto, že se jmenuje jinak.
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Williams:
NM Competition neznám, ale Tokens by měl byt to stejny. Ale zajmavy je to, že VV 450 MX přiznává že jde z Číny, Tokens tvrdí že se vyrábí v Brazílii. V Americe je taky několik značek ktery prodávaj tuhle 450 pod ruznyma značkama a všude tvrdijou, že je to vyráběny v Brazílii.
Přemyšlim že se zajedu podivat na Slovensko na Tokens - mám to o 150km blíž než do Plzně na VV MX
- Brůča
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: BMW R 1150 GS,BMW K 1200 GT,Triumph 955i RS
- Věk: 51
- Tel: funkční
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Navrc.WR-F:To je to co nechci - chci získat co nejvíce info od ostatních - jak majitelů, tak i odpůrců. Prodejce má jen jeden cíl - PRODAT. A vím, že to jsou schopni slovy i pozlatit, aby byl úspěch zaručen. Daleko větší váhu pro mě má recenze majitele, který to hobluje v lese - i když jak jsem psal, každý chválí to svoje. V okolí mám dva lidi do cca 60km o kterých jsem se dozvěděl - jeden spokojen velice (věk přes 50let), druhý zatím dělá mrtvého Úpravy typu - jiné pneu, laďák, svíčka a polepy mě docela rozesmály. Dostal jsem ujištění - na lidi se vys.r, klidně do toho jdi, maká to a dokonce díky větší zátěži na předek to vyjíždí více než kačeny. Výkon posazen hodně dole a teprve s laďákem se zlepšila reakce na plyn (tak prý jiný výfuk nutností). To je zatím vše, co se dá považovat za informaci po kterých pasu. Buď otevřít originál, nebo dát za cca 10+ něco z široké nabídky jiných výrobců. Takže k ceně nového stroje cca +15 (výfuk, pneu) A to je stále v kategorii cenově zajímavé.
- Brůča
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: BMW R 1150 GS,BMW K 1200 GT,Triumph 955i RS
- Věk: 51
- Tel: funkční
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Jinak Competition jsou jen 250, proto jsi to zřejmě nanašel u 450.
- Brůča
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 253
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: BMW R 1150 GS,BMW K 1200 GT,Triumph 955i RS
- Věk: 51
- Tel: funkční
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Majitelem dokumentace potřebné k výrobě je firma z Brazilie, která toto zakoupila u Hondy (již pro hondu umrtvený typ, za účelem vyrobit levný a alespoň trochu použitelný stroj(Honda už to nevyrábí, tak alespoň nějaká pětka za výkresy z archívu, že by i tam byla krize?). Výroba je samozřejmě z ekonomických důvodů kompletně v Číně.
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Brůča:
Tak to hodně vysvětluje. Kvalita dílů bude teda asi trocha proměnlivá, co? Nevyhrabeš někde aji kterymu modelu ten motor odpovídá? To bude někdy 2004-05?
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Brůča napsal(a):Williams napsal(a):hele a je to stejný jako Tokens nebo NM Competition? Protože to vypadá úplně stejně...
ANO - jsou to jen jiné názvy pro stejný výrobek. Což samo o sobě také na důvěře moc nepřidá - Shyneray, Mikilon, Tokens, NM Competition, VV MX 450 a možná ještě spousta jiných. Jejich obchodní politiku ale neznám, ale je to poměrně častý jev. Třeba u čtyřkolek jsou i různé názvy pro Suzuku a to je Japan. Firma zaplatí homologaci pro danou prodejní oblast a nazve si to podle sebe - jiný zcela identický stroj již homologaci nemá jen proto, že se jmenuje jinak.
Je to jak píše Bruča ve finale neexistuje vyrobce Mikilon nebo tokens yuki V.D.O. SOHOO jsou to jen obchodní názvy pro stroje ktere vyrabí jedna možna dvě to je jedno čínska fabrika a jen si ten každy obchodník co to kupuje da obchodni nazev určí jake chce plasty připadně se připlatí za nějake esteticke vylepšeni aby to odlišil a tak to funguje
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11377
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Tak tedy trochu čistého vína ode mě.
1. To, co vidíte na těch závodech opravdu v krabici nepřijde. 2. Jak píše Kuba - jedno šasi a motor, uděláte objednávku u čínské fabriky a za příplatek udělají požadované logo, brand, frézování... cokoliv. 3. Když 2 dělají totéž, není to totéž! Proč se tady, v Améru, kdekoliv na světě,... v renomovaných enduro/cross závodech nejezdí tyhle stroje? 4. Když vemu WR 450 2008 v rozumném stavu a tuhle VV, která asi vydrží déle? 5. Jedna věc je vnější vzhled, druhá věc je, z čeho je to vyrobené, jaké ložiska vevnitř jsou, jaký píst.... 6. Licence Hondy neznamená, že tam najdete to, co je na Hondě. 7. Říkáte ND jsou plné regály a objednání u Japonce jsou týdny.... Objednávali jste někdy něco na Japonce? Pokud se jedná o běžné zboží, ihned na skladě nebo jsou to 3dny. Pokud to jde z Japonska, tak 10 dní. To je fakt. 8. Pokud se někomu VV líbí, kupte si to, dojeďte na sraz, zajezdíme a pak se o tom můžeme bavit. Zatím slyším prázdná slova a nevidím činy - to mě nikdy nepřesvědčí. 10. Píšete, že výroba je čínská, výkresy brazilské - to není zárukou, že kvalita zpracování a použitých komponent bude alespoň na podobné úrovni. 11. Jste ochotni vyhodit 94.000,- za něco, co nevíte, kolik vydrží a budete mít s největší pravděpodobností těžké potíže při následném prodeji? Za kolik prodáš 2roky olítanou VV? 12. ND od čínkých výrobců nejsou zdaleka tak přesně evidované, abyste přišli do nejbližšího krámu a koupili napoprvé pro daný typ a ročník (jak píše Vlk).
Čím je tedy VV450 tak zajímavá?
Poznámka: 250ka, kterou jsme si měli možnos testnout nebyla špatně zpracovaná, ale už to nebyl stroj z krabice a i tak měl nemoci, které bych na stroji nikdy nechtěl - podvozek, váha dost na předku(těžký motor vůči zbytku), nemožné sehnad díly na klasickou údržbu(pístní sadu) atd.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Raduz TT600r:
z Japonska mi objednávali na TT-R trysyku a trvalo to 30 dní. Teď mám objednanou jehlu na WR-F a už ju mám objednanou 8 pracovních dní - říkali že do týdne bude na prodejně. Ryychle je asi jenom to co má tak terá prodejna skladem
- skinas
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 615
- Založená vlákna
- Místo: Paterin
- Motorka: Aprilia RSV 1000 R FACTORY
- Věk: 39
- Tel: 722956627
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Navrc.WR-F:kde si to objednal??
Kdo se boji,sere v sini
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11377
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Objednával jsem pro Tondu čerpadlo na TT350 a myslím 10dní to trvalo. Je to tak Tondo? Myslím, že jo. Bylo to rychlé.
Jinak. Fandím každému, kdo vyrobí něco kvalitního za odpovídající cenu, ALE!!!!
1. Nesouhlasím s ideologií - vyrobit za nejnižší cenu a ještě dindat slevu. Proč? Za chvíli přijdeš o práci ty, tvoje žena, děti.... Proč? Vše bude dělat někdo jiný v číně za hrstku rýže. Koupím radši Betu, KTM nebo Gase a podpořím Evropu. (u jeté je to jedno)
2. Až bude čínský výrobek na úrovni Kayaby, Ohlinse, Sachse apod, tak pak to bude good - teď to tak není = koupím si kvalitu.
3. U Japonské motorky není člověk zvyklý zabývat se mouchami, které naseká nepřesná výroba nebo nevhodné materiály. Zkušenosti lidí kolem mě říkají(opravdové zkušenosti) hodně podobný scénář, co tu popisoval Vlk. Pak ložiska v kolech, nekvalitní nicasil, lámající se kolečka převodovek, 2x rozebraná část motoru a můžeš dělat závitové vložky a hromada dalších věcí, které u japonců skoro neznáš.
4. Brůča: Máš v některých věcech pravdu, ale nejdřív vyjadřuješ souhlasný názor k VV a pak o něm scháníš info s tím, že tento postup nemáš rád. Jak psal myslím Semis - pokud si stojíš za tím, co píšeš, tak máš sice málo informací a žádné podložené fakta, ale stroj ti papírově stačí a nejspíš bude vyhovovat. Kvalitativně bude jak Honda 06/07, tak není co řešit - běž, svez se a pokud bude pocit dobrý, kup to. Hoří tu spousta lidí zvědavostí, na co přijdeš.
On mě za tohle asi Palec o5 nepochválí, ale sem se to hodí a je to reálný příběh(pokud nekecal) Ten má ročník cca 2006, tedy enduro z té doby. Taky 450ka. Za cenu kolem 60.000,- koupíš ve slušném stavu. Dostaneš ověřený fungující podvozek(nikoliv pseudopodvozek), rám, co vydrží, kola, které nepraskají, motor, co vydrží 600mth bez nutného zásahu(pokud servisuješ), brzdy co brzdí, řídítka, které se nezlomí při větší ráně, sedlo, ze kterého tě nebude bolet prdel, plasty, co neprasknou pohledem, ND po ČR za velmi přijatelnou cenu a dostupnost takřka kdykoliv cokoliv hned a hlavně manuál, dokumentaci a spoustu zkušeností u ostatních. K tomu širokou škálu alternativních výrobců, kde si vybereš to, co ti sedí. Od desek počínaje, lamelama konče. Prodej doplňků je samozřejmostí.
Pokud si myslíš o VV (nebo ti prodejce nabídne) totéž a v budoucnu se to potvrdí, potřepu ti pravicí, poplácám po rameni a řeknu ti, že sis vybral opravdu dobře. Zatím je můj názor ale opačný - o tomto mě VV nepřesvědčilo a tedy raději koupím EXC250 za podobné peníze a jsem klidný. Záruku u Shineraye jsem tenkrát konzultoval s p. Vojtou osobně a ani on sám neměl tenkrát jasno, jak to budou řešit. U Japonce na ni můžeš skoro zapomenout a tady to nebude jiné - prodělali by gatě.
Vše myšleno neutrálně, bráno nestraně. Pokud by to někdo bral posměvačně, není to tak. Píšu to v rychlosti, tak to berte fakt jako neutrální postoj.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Myslim, že Raduz to tady velice pěkně vystihl a to co napsal VLK v tom "jedna paní povídala" přesně vystihuje to co jsem naznačoval. Uplně přesně to totiž odpovídá "naprosto přesné" kopii závodního minibiku Blaty. Taky všichni tvrdili, že je to ta samá věc ze stejné fabriky. Výsledek byl až děsivě odlišný a celý motor se musel znovu rozebrat, slícovat, začistit a některé díly dokonce vyměnit za originál aby to fungoval srovnatelně jako původní kus, který se taky vyráběl pro Blatu v číně. Je to prostě dané tím, že Blata si evidentně pohlídal kvalitu, kdežto ny těch kopiích se šetřilo kde to šlo. To že je něco kopie Hondy ještě ani zdaleka neznamená, že to bude na srovnatelné úrovni a to nejen výknem, tak i výdrží. Dokud tedy čong nezainvestuje trošku do kvalitnějších matrošů, tak bude konkurovat spíš jen na oko než opravdu. Jen by mě docela zajímalo jak taková motorka projde homologací, když jí neprošlo ani DR-Z?
VLK: jinak k těm tlumičům. Progresivita se nerovná tuhosti nebo tvrdosti. RMZ opravdu výrazně líp kopíruje drobné nerovnosti i přesto, že je celkově tvrdší. To ale neznamená že to je ideální podvozek pro enduro. Mluvil jsem jen o zpracování tlumičů. A to jsem si jist, že je na trhu ještě hafo lepších tlumičů než má moje RMZ.
Dej koním pít...
- YZ426F
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 577
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: Yamaha YZ426F,KTM 250 EXCF,Yamaha YZ250F,Honda XR400R
- Věk: 36
- Web
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
říkám to od začátku a jednoduše,něco vyrobit stejného jako honda za pár korun znamená jedno jediné-ojebávat materiál a to u motorek není nic dobrého jak na podvozku,tak na motoru.Takže souhlasím i se Semisem,dokud nepřestane číňan šetřit na materiálu,nic dobrýho nevyrobí.Neměl jsem nikdy nic z toho,o čem tady diskutujeme,ale číňana jsem měl a byla to katastrofa,to Vám povídám.
život se mi rozpadá jako čínská motorka :-) www.bebile.cz
- Jurnec
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 160
- Založená vlákna
- Motorka: Suzuki DR 350
- Věk: 26
- 0 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Já jednu tu mini z číny měl,první co tak všechny šrouby a ložiska vyměnit,díky tuning věcem se to dalo aji dost oživit,ale pořád problémy,materiál byl jak bláto,povolil sem šroub v rozetě a vyrval sem závit,rám praskal ohybal se,na plast sem kápl bekzín a popraskal aniž by se ho někdo dotkl,karburátor furt tekl,nakonec sem v tom měl tolik peněz že bych měl hezkou blatu.Tohle téma nejni o mini ale píšu to sem jako zkušenost s číňanem,což si myslim bude u všeho podobný.Stačí si zajít na fórum o čínskejch čtyřkolkách,všechno origo vymění za jiný lepší věci a nakonec se jim stejně rozpraská rám. Když sem vloni začínal s endurem lákal mě novej mikilon(nevim jak mě to napadlo ),pak sem si začal schánět info a radši sem skončil u dr 350 a zpokojenost a nemusim se v tom furt vrtat.
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
skinas napsal(a):Navrc.WR-F:kde si to objednal??
MojeMotorka.cz - bejvalá RadevaRacing
|