Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMASHINERAY XY 250 Motocross 2010#21 01.10.2010 19:54:53
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010radekvaculik: offline #22 28.11.2010 02:17:17
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010Už tady dlouho nebylo nic o tom Číneráji ráno si zapějeme hymnu, protáhneme se, a to se to pak pracuje offline #23 28.11.2010 07:54:07
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010Nevím, co k tomu dodat, osobně mi nevadí jejich stejnokroje a ani jejich filosofie, je vidět snaha a vývoj, který jde dopředu. Věřím tomu, že za několik let budou tvrdě šlapat na paty renomovaným značkám, nebo je koupí. Pracuji u nás v kovárně, kde se dělá na kovacích lisech 25 let starých s dvojnásobnými normami a s požadovanou přesností, ktzerou stroje nejsou schopny ani udělat. Mzdy jsou na ůrovni 7 let nazpět. Je mi z toho na offline #24 13.12.2011 00:31:59
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
To je pořád fajn. Tu motorku dělají lidi, kteří makají za desetkrát min jak ty. offline #25 13.12.2011 03:31:46
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010trochu starý téma :-) ...ale myslím,že řadit na motokrosu bez spojky se předpokládá,nic moc to nekurví a je to normální...v motokrosu není čas na spojku...ale v MOTOKROSU.A na druhou stranu,dávám za pravdu Palcovi,chtěl bych vidět co vydrží na enduru v lese,výjezdy,brody atd...nevěřím čínám,at se tváří jakkoliv,nikdo mi nenamluví,že je to srovnatelný,8 bodů z 10-ti a podobně,to podle Vás by neměla za 1 ani KTM,Honda,Yamaha,měli by jste se stát konstruktéry... offline #26 13.12.2011 15:01:38
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010já bych se toho časem (možná už i teď) nebál, výrobky z číny jsme obklopeni a fungují. Nejde porovnávat neporovnávatelné, ale klidně bych se o tomhle nebál říct že to je dobrý pokud si to budu myslet.. Je to dobrý na to na co to je určený - pro mladýho člověka bez hromady peněz, který si chce zablbnout - ideální. Při tomhle nasazení ale třeba absolutně nechápu uváděné řazení bez spojky. Bych chtěl vidět kdo tady na svym XT/TT řadí po lese bez spojky, trochu chujovina. offline #27 13.12.2011 15:44:42
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010XT/TT není motokros,takže právě srovnáváš nesrovnatelné a to jsi nechtěl a tento výrobek,nemýlím-li se,je určený na MX motokros...takže,začal bych tím,co tady vadí téměř každému-předek...a tím taky končím,kdo chce jezdit motokros bez předních vidlí tak asi moc neuspěje...a jak říká Raduzz,při větším doskoku se nestačil divit i když dali menší náplň.Takže,na typ sportu,na který je ta věc určená,je nevyhovující,přepákování zadku chybí úplně,prostě konec,NEMĚLO to být na motokros ale na nějaké popojíždění terénem.Potvrzuje to jediné,vše co je z číny je napodobenina,mnohdy to má i věci které má mít,ale nefunkční a nebo z materiálů,které nevyhovují.V době,kdy máme vývoj motocyklů rychlejší,dokonce tolik,že motorku kterou si jeden rok koupíš,už se Ti nevyplatí prodávat protože její cena je díky novým modelům hned sražená na nesmysl,jsou pozadu,protože budou vždy jen využívat technologie a kupovat výrobní linky,od kterých už opravdové značky ustoupily.Ve spojení s podřadnými materiály mi vychází jednoduchá rovnice-nemůžou vyrobit nic,co by se dočkalo zdejšího hodnocení-8 bodů z 10-ti,prominte mi otázku,kolik bodů pak dostane tedy taková Yamaha YZ 250 F,Honda CRF 250,KTM SXF 250...??? offline #28 13.12.2011 15:46:54
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010přesně jak říkáš,pro mladého člověka bez hromady peněz co si chce ZABLBNOUT...ale ne jezdit motokros.Vím o co jde,že tady nikdo závodně motokros nejezdí a že se hodnotí hobby ježdění,ale ten výrobek je URČENÝ na motokros,to je to,co by nemělo být. offline #29 13.12.2011 18:23:05
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010YZ426F: Je fakt že to má motocross už v názvu, nevím proč jsem žil v tom, že to má být kopie endura Takže nerad to říkám, ale máš recht noo.. Editoval teknet (13.12.2011 18:38:40) offline #30 13.12.2011 18:46:04
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010netuším,nevím ani kolik taková věc stojí.Nesnažím se to nějak hanit,sám jsem neměl tu čest se na tom projet,ale prostě levné verze závodních strojů mi přijdou zcestné... offline #31 13.12.2011 18:53:13
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
To mi nikdo neřek Ale na XT aji TT se dá řadit bez spojky, ale chce to hodně citu. Minimálně 6x jsem dojižděl dom se zlomenou spojkovou páčkou nebo přetrženym spojkovym lankem. A to u XT aji TT offline #32 13.12.2011 19:04:26
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010no já to napsal proto,že to má v názvu slovo "motokros" jestli se nepletu a Teknet to srovnával s XT/TT a řazením bez spojky.Na každý mašině se dá bez spojky jet,otázka je,čemu to škodí.Motokrosový speciál má tuto vymoženost mít,tam se to prostě dá a at si každý říká co chce,na trati se spojkou jezditi pořádně a ostře je blbost. offline #33 13.12.2011 20:02:05
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010Já bych tu Čínu moc nepodceňoval.Peněz mají dost na vývoj.Podívejte se pár let zpět.Měl sem pittbike Shinerait 200ccm.Dal sem tam jiný vidle a centrál,ty opravdu stály za h..... ,ale motor šlapal jako hodinky.Stihal sem i YZ250 na nasi tratičce co máme na zahradě.V technických úsecích sem by YZ na zadku,ale na rovince tom chyběla rychlost.Po naší zkoužce se vypadal jako na to přání PF 2012 co je tady.Tak s vemte jak daleko sem byl od drapáku YZ když sem měl modřiny na sobě i přes tryko,mikinu a monterky.Trať je kombinace hlína a jemný řiční stěrk s pískem.Další plus byla u tohu spotřeba při plném plynu. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #34 13.12.2011 20:19:33
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010ok,takže si koupím novou mašinu za 65 tisíc a pak si půjdu koupit jiné vidle,jinou kyvku s přepákováním a tlumič...tramtadá,radši dva roky starou KTM za ty peníze offline #35 13.12.2011 20:27:38
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010psal sem,že to byl pittbike.To co je tady na fotkách a videich sem na živo neviděl.Jen uvadím příklad. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #36 13.12.2011 20:37:17
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010offline #37 13.12.2011 22:34:06
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010Popisuješ tady 250 - zkus si najít info o VV MX 450, nebo na Slovensku se to prodává jako Tokens. Stojí to cca 95000Kč nové s dvouletou zárukou, má to kick i starter, poměrně nízkou kompresi - nebude odcházet tolik volnoběžka ani klika a stejně jako každou motorku si to upravíš k obrazu svému. Na vlastní oči jsem viděl moto po roce ježdění motokrosu i endura s tím, že se v podstatě zkoušelo, co to vydrží. A světe div se - vydrželo to celou sezonu a ještě to jezdilo na bednu - mezi ostatníma strojema samozřejmě Made in Japan či Austria offline #38 13.12.2011 23:24:49
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010jo,určitě jsem si z Tvého názoru něco vzal,nepopírám.Záruka je záruka,ale myslím,že raději budu repasovat opravdové stroje,možná se tedy někam blíží,ale ještě tam rozhodně nejsou a i když také už nejezdím jako dřív a spíš vlastivědu jako Ty,ten konfort,co poskytujou mé stroje (nemám jen 426,ale i 250 a k tomu EXCF 250) si myslím že tohle zatím neposkytuje.Já si osobně myslím,že to je jen boj za jedno jediné a to je levnost.Nemůžu si pomoct,ale pořád tam cítím nějakou takovou podřadnost,nejsem nijak rozmazlenej,jen to tak cítím.Nikdo z Vás mi tady zatím nenapsal ano,já to mám dva roky a funguje to.A mě mých třicet ročně do mašiny nepřijde moc.Nemám titanové ventily a když to jednou přijde,tak se to bude řešit.To bych si nemohl koupit nic,kdybych pořád brečel,že se to možná rozbije. offline #39 13.12.2011 23:31:41
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010ještě dodatek-za 95.000,- Kč deset let starý japonec?Tak to Ti ho klidně prodám,a věř,že ho mám v hodně super stavu...jsem zvyklý deset let starýho japonce kupovat někde kolem třiceti tisíc.A když tomu dávám co mám,je to super stroj.Nevím,mám docela přehled,kupuju a prodávám čili prostřídám za rok šest až osm motorek a minulý týden jsem zrovna YZ 250 F rok 2008 koupil v super stavu s tři roky mě známou historií a servisem za 60.000,-Kč.... offline #40 14.12.2011 08:09:11
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010Souhlasím se skutečností, že za ty peníze lze sehnat cca 4 roky starou ostrou - nyní se bavím o enduru, na cross tento stroj nebude ani náhodou - a to je na stroji docela znát. Mám-li možnost to koupit jako OSVČ na firmu, odečtu DPH a jsem hned na ceně cca 79000 Kč za zcela nový stroj. A za ty peníze se už posouvám do kategorie ojetin cca 6 - 7 let starých................no a tam už pravděpodobně tebou popisované třicet ročně do mašiny hrozí velkou pravděpodobností. Rázem jsem se posunul na cenu cca 110 000Kč za opravovanou 6ti letou - za předpokladu, že mám jistotu opravy, protože jsem u toho byl ( a ne jako tvrzení prodávajícího - 5MTH po GO, super stav, jetá jen louky atp.) offline |