INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
SHINERAY XY 250 Motocross 2010
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Zakládám toto vlákno dle domluvy s panem Vojtou. Zde se vám všem pokusíme popsat všechno to, co jsme mohli vidět, zkusit, otestovat a vyptat. Dostal jsem také příslib, že položené otázky na dovozce budou zodpovězeny.
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Moje závěry a jejich důvody:
Stroj jsme ráno nastartovali a až na 3 kratší návštěvy v boxu se nezastavil. Jezdil po trati v rukách kdekoho. Jeli na tom vyježdění borci i amatéři, malý 65kg klučina i 130kg řízek. Za celou dobu motor neškytl, neměl sklony k jiným muškám ani nijak nebyl slyšet. Naopak. Chod motoru byl kultivovaný, výkonová křivka neměla žádné díry - zde není (až na váhu) moc co vytknout. O váze se vedly dlouhé debaty. Stroj není určitě pírko, ale kila, která jsou zde možná "navíc" sbírají pak body jinde. Nejedná se o vypilovaného japonce. Startér . I já, ano čtete dobře, i já musím uznat, že ten čudlík není úplně k ničemu. Několikrát jsem ho zkusil a dokonce jsem ho potřeboval 2 poté, co motorka ležela po pádu v písku (i celou minutu na boku). "Přibehl" jsem, zvedl stroj, zmáčkl a motor ihned naskočil - víceméně pohádka! Tady teda opravdu 10 bodů z deseti Výkon motoru není takový, že by vás naprosto unesl, ale zmíněných 22kW tam určitě bude a jek je dokumentace vidět, stačio to. Podvozek byl připrvních jídách naprosto otřesný. Zadek fungoval dobře (asi bych zde uvítak přitáhnout pružinu, bo mám kolem metráku), byl stavitelný a vzhledm k tomu, že je v nabídce výběr z tří druhů pružin(dle váhy), tak zde víceméně není co k řešení. Přepákování zde není a centrál je připevněn rovnou ke kyvce. Ale předek. Ten byl naprosto disfunkční. Ztěžoval si na to naprosto každý včetně mě. Proběhly pokusy o nějaké nastavení, ale trubka zajížděla do vidlice jen z 2/5 a zbylé 3/5 byly zaprášené. Rány do rukou byly úděsné. Nedalo mi to a vyžádal jsem si odpustit olej z vidlí - tak se stalo a ejhle. Najednou chodily vidle úplně jinak, začaly fungovat a já jsem se konečne svezl. Pokud si každý nejde své nastavení, které zde již je možné, tak v tom nevidím problém. Brzdy fungovaly, jen dopředu bych asi volil jinou směs (to je ale na vkusu každého soudruha). Víceméně Ergonomie a stavba stroje byla taková, že jsem neměl problém po druhém kole naložit tomu před skokem a pustit se až tam, kam stačil výkon motoru. Ve stupačkých se jelo dobře (na TT350 se mi sedělo o dost hůř), řídítka byly docela příjemně vysoko, jen byl stroj váhou více zatížen na předek (kdyby mě na to Michal neupozornil, tak by mi to ani nepřišlo). Vzhled dospělé motorky, který je na úrovni - mnohým z nás se moc líbila Zpracování bylo takové, že nebudilo žádné pochybnosti, netrčely nikde žádné věci navíc, rám se dá vařit, víceméně opět bez výtek Sedlo bylo docela kluzké a moc mi nevyhovovalo, ale jiný potah vše napraví (motocross nejezdím - možná je to správně) Sání je jako u spousty motocrossů na levé straně a tím se samozřejmě vylučuje hlubší brodivost (osobně moc brody nemusím, takže mi to nevadí).
Zkušenosti jsou asi tyto: stroj se za celý den moc nezastavil a ani neměl čas si moc odpočinout. Nemyslím si, že by tohle všechno snesl stroj, který by stál úplně za nic. Měli jsme 3x zastávku v boxu. 1 - tankování, 2 - upuštění oleje z vidlí, 3 - přidání ztraceného šrubu, který jsme ve spěchu nedotáhli (naše chyba). Jak psal v úvodu vlákna srazu Miyamoto, stroj byl upraven. Vzadu se nacházel jiný plast z KTM, protože se tým potýkal s potížemi v soutěžích, když po pádu ztratil stroj tabulku s číslem (tohle nepovažuju za úpravu), měl laděný výfuk DOMA, který otevřel dýchací cestu motoru a umožnil jeho maximální otáčky posunout o 500ot/min výše (ani já na TTR nemám seriový lauf - tohle je taková poloúprava, kterou může každý jednoduše taky a pokud koupí jetý lauf, tak to ani tolik nestojí). Jiná kónická řídítka a páčky, které velmi zpříjemnili dojem z jízdy a komfort (to si děláme jako úpravu na strojích běžně a máme vesměs japonce). Jediná věc, která už mi jako úprava sedí, tak byla jiná zadní pružina v centrálu. Tu ale lze podle vaší váhy dokoupit za pár babek, takže pohoda.
Jízda po zadním nebyla jako na RM-Z 450, to je asi každému jasné, ale je to o5 o pilotovi. Kluci se samozřejmě pokoušeli, ale pokud to nebylo v pohybu, moc se tomu nahoru nechtělo. Nebyl na to ani vhodný povrch/obutí - kolo prokluzovalo. Při jízdě ale přizvednout šlo v klidu - normální stav. Každopádně pohled na Michala, jak se na tom po přestupu z RM-Zka nemůže najít, byl opravdu komický. Sám ale řekl, to samé, co zde píšu jako poslední větu
Celkově jsem tyto úpravy bral tak, že se na stroji jezdí závody, několikrát se určitě někde válela a tedy na 100% něco vzalo za své. Náhrada za komponentu, která vám sedí víc, je přece přirozená. Každý si místo seriového laufu, který se rozbil, koupí LV, DOMu nebo Akrapa. Tedy s tím problém nemám.
Naopak 2 věci, které jsem rád, že se nestaly: 1. Jednou jsem tomu naložil před skokem opravdu moc a ta rána, která následovala z výšky, byla stršná. Ale motorka se nerozlomila 2. Spousta z nás řadila 2 nebo 3 kola bez spojky i přes to, že je to blbost a převodovka tím dost trpí - nic se neposralo
Moje hodnocení je 8/10 ty 2 body nechávám pro možnost lepžího podvozku, ale tenhle stačí. Kdyby mi tohle někdo v mých 18letech koupil, tak bych asi skákal 2m dostropu radostí
Zde je video s průjezdem trati (sklon kamery se ale zrovna moc nepovedl) http://www.youtube.com/watch?v=AQ9lOTTQOj0
a něco málo na pískovně http://www.youtube.com/watch?v=gsC-ytiCTXs
http://www.youtube.com/watch?v=_pXN1DHtfAo
http://www.youtube.com/watch?v=xuS2xPB3nSw
http://www.youtube.com/watch?v=PM0i59HSbuU
http://www.youtube.com/watch?v=Kh8cRQdIfrU
http://www.youtube.com/watch?v=KgCK9iH5llM
později budou záznamy ze statického místa, tak snad....
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
pod tohle se můžu jenom podepsat. Chtěl bych měkčí směs předních destiček, eště drobet upustit oleje z předku a taky mi trochu vadily boční plasty nádrže - při skoku a posunu noh sem se háčil za ten výběžek, nevim jestli botou nebo kalhotama, ale ten bych zapiloval. Váhy na předek sem si všiml, ale aji při skocích se dala motorka korigovat. Vadilo by to spíš někde v lese kde je potřeba nadhodit přední kolo přes překážku, ale z místa by asi nebyl problém. Na trati sem si už dlouho tak pěkně nezajezdil jak právě na Shineray-díky pořadatelům
Jenom mě trochu mrzí že nedorazila 450. Ale to se snad někdy napraví a třeba bude už k dispozici aji ta kopie CRF 250X o které sme se tam bavili
- _Vlk_
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1163
- Založená vlákna
- Místo: Valašsko
- Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
- Věk: 28
- Tel: 776588125
- Web
- 8 3
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Mě velice pozitivně překvapil motor,ale míň už přední tlumiče,od kterých jsem čekal hodně
Motor není žádné kladivo,ale je pružný,nechá se pěkně podtáčet a jede pěkně od spodu.Jako velké pozitivum bych uvedl krásnou čitelnost a proto i nezáludnost motoru.Motor se nezdá být moc nakoňovaný a proto doufám,že by mohl docela dlouho vydržet.Za celou dobu testování s motorem nebyl jediný problém,elektrický startér je další velké plus,ale pozor motor nemá kick start,což je za mě 2 bodu z 10 dolů(Další modely už nakopávačku mít prý budou)
8/10 bodů
Podvozek Tlumiče jsou opravdu velice podobné KTM od roku 2004+.Jak průměry,tak systém vyoseného zadního tlumiče bez přepákování,což je za mě velké plus.Zadek fungoval pěkně,v zatáčkách držel a neustřeloval a na skocích nekopal. Předek byl horší.Tvrdý jak beton a chodil jen asi třetinu zdvihu.Jak jsem říkal bylo tam moc oleje Po odlití a úpravě vše ok,tlumiče tlumily,přední kolo neuskakovalo a celkem pěkně se motorka lámala do zatáček.Tlumiče mají celkem velký rozsah nastavení,které opravdu funguje takže za mě
9/10 bodů
Brzdy a rám rám klasický trubkový páteřový,ne nepodobný KTM k němu nemám žádnou výtku.Pěkné sváry,nakolik to jen můžu posoudit
10/10 bodů
Zadní brzda,nevím,nepoužívám a už pomalu ani nevím kde je takže k té nic,ale od přední brzdy jsem čekal víc...je potřeba ji opravdu hodně mačkat a dvěma prsty motorku jen tak nezabrzdíte,jelikož byla motorka určitě před tím než jsme ji dostali do pracek hodně šolíchaná a laděná,tak to může být opravdu jen špatně zvolenými destičkami
6/10 bodů
Celkově celkem dobře rozložená váha,až na hodně těžký předek,což šlo na trati hodně poznat,jinak dost vysokou váhu vyvažuje dobrý motor a solidní tlumiče,ale hlavně super nízká cena.Ke zbytku...spojka v pohodě,řazení byla pohádka,kvalty tam padaly krásně,přesně bez jakýchkoli pazvuků Zadní plasty jsou skoro totožné s KTM 2004+ a na to,že blatník a destičky jsou dělené.Prsíčka jsou unikátního tvaru,který je asi zcela čínský počin,přední blatník KTM a světlo polisport.Motorka je moc pěkná,za ty prachy je tam hodně muziky,pro začínající,ale i pro hoby zkušené jezdce bezva stroj.
(Body jsem uváděl ve srovnání s mou KTM 10/10 )
Padám sám,zvedám se sám...
- Suchman
- Administrator
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4498
- Založená vlákna
- Místo: Brno
- Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
- Věk: už moc
- Tel: 774 817 423
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Naprosto souhlasím s tím co se napsalo výše.
Mám jedinou výtku a to provedení dorazového šroubu řízení a víčka chladiče. Šroub byl ještě značně vyšroubovaný, ale vidlice skoro narážela do víčka chladiče. V případě ohnutí šroubu po pádu, tak jako u Vlka na KTM, dojde zbytečně k újmě na chladiči... (zase ale chladič nový 1000,-Kč)
S mojí bolavou nohou (mimochodem už zase mám fofrhole) jsem to nemohl dostatečně otestovat, ale i tak z pozorování dám 8/10. Dobré provedení, slušný motor, dobrá cena ND.
Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Tak jel jsem tu motorku v pískovně na trati jsem to nezkoušel pač jsem měl strach že bych ji mou jezdeckou nešikovnosti mohl zpusobit ujmu. a zajimalo spíš jaka ta motorka bude spíš na ježděni po lese.
Motor 225 kubíku bylo velice příjemnych měl vyvaženy čisty chod od volnoběhu po max otačky a nešli z něj žadne pazvuky. Jak psal Vlk není žadne kladivo ale překvapil mě nad očekavaní a jel naprosto pěkně a plynule od ostatních tomu podobnych stroju. pravda ta paka pro chlapy tam trochu chybí jako nouzovovka ale budil dojem spolehliveho motoru ktery by mohl něco vydržet. Nečekejte od něj že se to na rovince bude stavět na zadní a pojede to jako ostry 4-takt je to klidny motor ktery tě nepošle někam kam nechceš a ani neni na to dělany aby letěl jak pichla svině takže jsem si to ani od toho nesliboval ale i tak jsem byl překvapen Za mě jedine co mi na tom moc vadilo tak strach o hřídel řadící páky ktera trčela dlouhy kus z motoru a nad ní běhal hnací řetěz ktery při větším povolení mohl o ní dřit a v kamenitem terenu a v lese kde jsou všeljake nastrahy tak je tam dost nepěkně na raně ale šlo by to vyřešit krytem pod motor ktery je tak či tak nutnost.
brzdit to brzdilo podvozek hezky chodil přední tlumiče a central neodskakoval soudě i podle toho když ten kluk jel přede mnou a nakladal tomu a to měl mín jak 65kg sedlo na muj vkus a zvyk z Katuš pohoda.
Jízda v pískovně dal jsem si trochu kličkovanou v male rychlosti a motorka mi přišla těžší na předek ale jezdím lehkou motorku tak možna otazka zvyku jinak motorka mi hezky sedla ve vyšších rychlostech jak v sedě tak ve stoje manevrovatelnost a prudke otačení kolem nohy se mi na tom hodně zamlouvalo až mě to s ní bavilo rychlosti tam padali uplně samy jak nahoru tak dolu spojka a plyn naprosto přesne bez vule
Celkovy dojem konstrukčně dobře spracovana plnohodnotna enduro motorka pro hobby jezdce s krotkym motorem ktery vyskače každy kopec s pohodlnym funkčním podvozkem myslím že na ten den co zažila kdy se od 10 do 4 hodin teměř nezastavila a každy ji naložil co se do ni vešlo tak obstala na vybornou jen podotknu že hodotím stroj ktery měl asi par uprav a neviděl jsem ji tak jak ji vybalili z krabice ale v každem případě povedeny stroj ktery zažil nehezke zachazení. Jen mi kuwa vypadlo jestli to ma spz nebo ne za ty prachy
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
kdy že má byt ten motor s 270ccm?
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
takže od prosince model 2011, 272ccm, ostry vačky, 28kW. To už muže byt slušny
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Jáárda napsal(a):jak tady čtu ty vaše chvalozpěvy, tak až budu v Sušici tak se asi s do těch Klatov na to zajedu číhnout
Jo, zajeď, omrkni, svez se! Po DR-Z to bude krok z5, ale hodnoť to pak z pozice začátečníka!
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
POZVÁNKA Klatovy Luby 281 14.10.2010 od 10hod -18hod BIGSHOCK SHINERAY TEAM Srdečně zveme všechny příznivce a zájemce o motosport především Motocross a endura za účasti Managera výrobce SHINERAY CHINA na slavnostní setkání jezdců mechaniků diváků novinářů v rámci setkání budou představeny nové modely motocross 2011 250ccm 450ccm v rámci dne mohou účastníci nové stroje vyzkoušet na nově připravené motocross trati.Občerstvení pro všechny příchozí ZDARMA!!!
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
není 14.10. čtvrtek? Kdyby to bylo v sobotu, tak bych tam snad aji dojel. Ale ve čtvrtek to jaksi nezvládám a to je škoda
Editoval Navrc.TT-R (28.09.2010 21:06:45)
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11379
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Škoda, že ta 450ka nevyšla na sraz - dost jsem se na to těšil...
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Palec
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1451
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov/blízko německé čáry/
- Motorka: Honda CRF 450 JPS
- Věk: 50
- Tel: Otravná věc
- 2 1
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
nejezdil jsem na tom pekelném stroji jen si tak pročítám poznatky amatérských odborníků a nestačím se divit jak to dokáží popsat,chtěl bych to vidět ne na trati ale v lese při enduru aby na tom jel jezdec ktery to zvlada,bylo to v zakladnim provedeni tak jako ma zastarala Betka nebo Tondova KTM a dat s nama výjezd ať můžeme ty stroje porovnat,člověk co s ni jezdi by měl s nama držet krok a pak ten test bude dobry,každý sovnava s tím s čím jezdí a to není ono,přerovská trať to je luxusní dálnice pro enduro i když má výjezdy sjezdy a skoky,ale zrádný les,ježění po kořenech stromů,skalách,brody potokem,průjezdy hlubokým blátem po lakatoši,bažiny a louže hluboké po sedlo tam se teprve prověří technika,kdo si chce prověřit svou techniku a jezdecké zkušenosti může klidně pojezdit s náma ogarama z valach a pak pozná o čem mluvím
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Já si myslím ,že pro začátečníka to bude dostačující motorka na naučení.Cena není asronomicka samozřejmě ,že nevydrží to co ktm nebo beta,ale může překvapit. Já vím ,že jeden den neprověří funkčnost a životnost sroje ,ale to je jen o času a oni tyto stroje vypilují ,aby byly konkurence schopné. To se ,ale uvidí
- Palec
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1451
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov/blízko německé čáry/
- Motorka: Honda CRF 450 JPS
- Věk: 50
- Tel: Otravná věc
- 2 1
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
radekvaculik: rádi uvítáme odborníka na zítřejším výjezdu
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Palec:
No je vidět, že asi moc nejezdíš závodit nebo koukat po závodech crosscountry. Jezdí tam s tim Kroupa a nejenže se stíhá všem okolo, ale ještě jezdí pravidelně na bedně. U něj se na to dá ale nahlížet spíš z té druhé stránky a to že by jezdce jako jsem já nebo většina z nás tady předjel i 85ce.
Dej koním pít...
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
To víš ,že bych se rád přidal ,ale nemám dobrou zadní pneu a na novou nejsou love .Ta marodka mě dost vycucala,byl jsem rád,že jsem mohl jet na offmoto sraz . Letos mám poslabší sezonu a jsem rád,že to mám za sebou . Ale jen co to bude možné rád se přidám
- Palec
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1451
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov/blízko německé čáry/
- Motorka: Honda CRF 450 JPS
- Věk: 50
- Tel: Otravná věc
- 2 1
Re: SHINERAY XY 250 Motocross 2010
Semis:
ja jsem psal at prijede na seriove motorce a nemyslim tim profesionala ja jsem posranej hobik co jezdi 3h v tydnu v sobotu nekdy v nedeli s takovym to chci srovnat
|