Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAKarburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.#1 01.08.2010 12:47:56
Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Tímto tématem bych chtěl udělat přítrž dohadům k čemu a jak slouží šroubek směsi u Yamahy XT, TT. Jelikož si myslím že tady dodnes nepanuje jednotná odpověď (a já vtom plavu) jestli škrtí palivo či vzduch. A potom hlavně na kterou stranu sním točit a proč. Tak snad jsem to nezkonil. Kdyby jo tak mě opravte a já to napravím. offline #2 01.08.2010 14:51:03
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.mě se zdá že by to mělo brat z arbecu podtlakem trochu vic benzinu, ne? Takže povolováním by se směs měla obohacovat offline #3 01.08.2010 16:41:35
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.ViTTek offline #4 01.08.2010 17:50:14
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.kick-start: offline #5 01.08.2010 18:32:22
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.a kudma se tam bere vzduch? Mě to tam teda jde z plovákové komory k tomu štelování směsi offline #6 01.08.2010 20:37:30
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.kick-start: Editoval ViTTek (01.08.2010 21:21:04) offline #7 01.08.2010 20:46:51
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Navrc.TT-R: offline #8 01.08.2010 22:24:43
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.ViTTek: offline #9 01.08.2010 22:46:08
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Navrc.TT-R: offline #10 01.08.2010 22:48:03
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.
jo, jo presne jak pises. lidi jsou zvykli to pojmenovavat obrecene offline #11 01.08.2010 23:09:23
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Přidal bych se k Vittkovy z vlastních zkušenosti Editoval Tristan (01.08.2010 23:48:47) Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #12 03.08.2010 00:53:18
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.No, já bych řekl, že je to asi o místních zvyklostech v názvosloví. Mám s tím matnou zkušenost jen z leteckých motorů. U emerickejch jsou používány termíny rich/bohatá a lean/chudá mixture/směs právě a jedině ve vztahu k benzínu (bývá tam takovej kvedlák, kterým se ve větších výškách směs ochuzuje aby se "vyrovnalo řídnutí vzduchu"). Otátka tedy je, co je "obráceně"? Je v tom pěknej chlív. offline #13 03.08.2010 06:13:54
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.nj, taky by mě zajmalo kdo to má obráceny. Sem v životě neslyšel, že by někdo mluvil o chudé směsi s tim, že je tam málo vzduchu offline #14 06.08.2010 11:24:34
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Měl bych jednu otázku.. Jak by měl být správně ten šroubek nastevaný? Kolik otáček ze zavřené polohy..(když ho úplně dotáhnu a budu povolovat) ? Editoval Jawson (06.08.2010 11:25:39) FULL GAZ..! Ride fast or be last.. Není důležité mít omezovač v motorce,ale v hlavě.. offline #15 06.08.2010 13:05:16
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.to je na každou motorku jiny. Na TT-R podle manuálu 2,75 +- 0,5, na XT 90-95 bylo 1,75+-0,5 a já sem to měl na XT na asi 4ot offline #16 13.03.2011 16:10:40
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Zdarsky chlapi nevite nekdo na co je sroubek č. 2 na tom prvnim obrazku??mel jsem ho venku ale neviim kolik otacek by mel mit. Volnobezkou sice seridim aby to nezdechlo ale i kdyz je na 4 otackach tak to blbe chyta a strili do vejfuku. Dal taky se sem tam zasekava plyn a proste ty prechody nez spadnou otacky na volnobeh po ubrani plynu jsou dlouhy. Podle me to ma porad bohatou smes ale nejde mi do hlavy proc to strili do vejfuku a kdyz pridam vzduch strili to taky a na volnobeh to zdechne S volnobezkou jsem si hral dost ale nic podstatnyho nevite nekdo?? offline #17 13.03.2011 16:43:24
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.
Myslím,že je to naopak,když máš bohatou směs(moc benzínu a málo vzduchu) tak benzín nemá dost kyslíku na spálení ve válci a zbytky nespáleného benzínu se vzněcují ve výfuku a proto to střílí,nebo ne? Padám sám,zvedám se sám... offline #18 13.03.2011 18:50:26
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Právě že když je chudá, hoří dlouho.Při otevírání výfukovýho ventilu už by hořet neměla, ale když hoří, tak ten tlak expanduje do výfuku a proto ty rány. Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?! offline #19 13.03.2011 18:57:39
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.Shrnul bych to asi takhle: offline #20 13.03.2011 18:58:27
Re: Karburátor XT, TT - šroubek bohatosti směsi.A bohatost směsi se určuje dávkou paliva do vzduchu a ne vzduchu do paliva.Čím je směs bohatší, tím je v ní víc paliva.Vždy se škrtí přívod paliva, ne vzduchu.Letadla maj ochuzování směsi z toho důvodu, že čím větší výška, tím méně kyslíku ve vzduchu a tím méně třeba paliva, páč pro hoření neni podstatnej vzduch, ale ten kysllík v něm. Proč mám ničit gumu na asfaltě Protože GasGas Kdo to ruší lesa klid?! offline |