Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

přetryskovani TTR

#21 11.12.2010 08:17:00

radeva
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 368
Založená vlákna
Místo: Šumperk
Motorka: TT 600 R
Věk: 47
0 0

Re: přetryskovani TTR


adelanas:

Já mám pocit, že 99% ze 100 si řekne o ranec a to kolikrát za zmetek, který vytvoří. Nastrkal jsem do TTRa celkem dost peněz. A z toho důvodu už mě zůstane. Potom je člověku líto to zrasit v lese a na silnici su nepříčetnej na jaký čur...,kolikrát narazím. Pokud bych se chtěl vyblbnout, tak bych po těch zkušenostech pořídil lehké ostré enduro. Já už bez toho vydržím, vyblbnu se z motorovkou smile ale dvecetiletýmu klukovi bych poradil nestrkat do motorky peníze navíc, než je potřeba na údržbu a náhr. díly. Ty peníze(a taky nervy ano2 ) co ušetříte se budou hodit na jinou motorku, který jistě přijde za pár let. A to by mohla potvrdit spousta kluků tady z Offmota. Vždycky když se dívám do inzerce, tak si říkám, ten už to taky dává pryč?
Tak at ti to frčí a13 

 offline 

 

#22 11.12.2010 11:02:12

adelanas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 247
Založená vlákna
Místo: u Brna
Motorka: TTR, XT 600, WAVE
1 0

Re: přetryskovani TTR


radeva:

To je  fakt, spousta  lidí si pořídí motorku,  chvíli  ji ojezdí a z nějakého důvodu  pošle  dál,taky  jsem to  už  hodněkrát  udělal, letos v létě  jsem  prodal bmw r 100 dakara, parádní motorka,  spolehlivá, jednoduchá, za  tři sezony  semnou  dala 6o tis kiláků bez vážné  poruchy,  jen trochu  moc  chlastá a  je  tam  znát  váha, teď  mám TTR a  doufám že  mě  nesklame  životností,je  to ještě endurko  na  kterém se údržba  počítá  na kilometry,  ne na  motohodiny, kravení po lese  uplně  nevyznávám, spíš  se  kochám nebo  cestuju... jinak  chci mít  moto technicky v  pořádku ikdyž to stojí kačky a s laděním výkonu a  nějakým kolikrát pro  ostatní zbytečným vylepšováním  si  prostě nemůžu  pomoct smile
Ve fotogalerii mám pár grafů z  brzdy, jen se to nějak  zmenšilo,  a33  tak tomu dodělám popisky....

Editoval adelanas (11.12.2010 11:03:45)

 offline 

 

#23 11.12.2010 11:10:00

ViTTek
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2017
Založená vlákna
Místo: SeveroVýchod
Motorka: TT 600S
Věk: 37
Tel: 731 587 67nula
Web
0 0

Re: přetryskovani TTR


Plánoval jsem taky něco udělat se svým TTS, ale jak si to tady tak pročítám tak se na to vykvajznu. hmm 


Pojedeme zkratkou...http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/61_51622.gif

 offline 

 

#24 11.12.2010 11:37:54

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: přetryskovani TTR


taky uvažuju o nějakým potunění ala Radeva, je to samozřejmě o tom, na jak dlouho si motorku ponechat, jestli jen vyzkoušet v jedný sezóně, nebo na dýl...

ale taky jsem přemýšlel o alternativě, líbí se mi WR 450, ale ty servisní intervaly a to, že se jedná o vodník, mě odradilo - na tom se nedá odjet nějaká delší "expedice".

moc alternativ k TTrku vlastně ani není, vzduchová žádná (myslím aktuálně v prodeji), a ty, který by mohly připadat v úvahu, jsou dvě: KTM 690 (E nebo R) a BMW 650 X Challenge - ještě rozumná váha a servisní intervaly. případně ještě brutální vzduchový BMW HP2, ale to už je v říši snů...


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#25 11.12.2010 12:03:03

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: přetryskovani TTR


Jak píše radeva, někdy je opravdu lepší řešit jen údržbu a nevrážet zbytečně peníze do tunění něčeho, co ti v konečném výsledku moc nepřinese. Měl jsem taky vzducháče- TT 350 a XR 400. Na obou jsem zkozušel KN filtry s otevřeným laďákem. Nešlo mi o nárust výkonu, ale o spodek a s výsledkem jsem byl spokojený. Jelikož ale jezdím s mladými střelci, tak nakonec jsem skončil u vodníka a světe div se, za rok a půl jsem s ním neměl problém a nyní bych už neměnil. Moto nemám na nějaké delší expedice a pod., ale na vyřádění i v náročném terénu. Je zbytečné se bavit o náročnější údržbě, s pořízením takového stroje s tím člověk musí počítat. TTR 600 není špatný stroj, ale celkový požitek z jízdy v terénu kazí váha. Popdobně je to s XR 600. Supr stroj, ale pokud někdo z ní přesedlá např, na KTM, tak už pak se nevrátí zpět.

 offline 

 

#26 11.12.2010 12:59:55

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: přetryskovani TTR


jo jo, kdybych chtěl řádit jenom v terénu po okolí, taky bych taky šel do něčeho ostřejšího, bez debat  a2

ale když od endura očekávám, že mě zaveze i někam dál a na delší dobu, tak mi nejlíp vycházejí šestitovky (jako rozumnej kompromis) ano 
samo, pokud nejsem vyznavačem čvrttunových mastodontů v suchý váze... 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#27 11.12.2010 13:10:11

adelanas
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 247
Založená vlákna
Místo: u Brna
Motorka: TTR, XT 600, WAVE
1 0

Re: přetryskovani TTR


Nejlepšího  výsledku jsem  dosáhl  bez investic  se  sériovými  díly v karbecu, airboxu a X3 jediná  nevýhoda  je  že v  otáčkách  trochu  vzrostla spotřeba,ale  letělo to jak  z  praku,
po  doladění s DNA a DYNOJETEM to  má  o  dva koníky míň, při  chudší  směsi,  takže  by  to  mohlo  méně žrát...  ale  jestli se  spotřeba  sníží  o  půllitr  tak  to  nemá  smysl  vzhledem  k  ceně  těchto  věcí. jinak  u  výfuku  velká  laborace  s průměrem  díry v koncovce, neplatí  čím  větší a  víc  randálu tím lepší, ve  výfuku  má  dvě topenářský kolena  tuším půlcoul a dirku 25mm

Před  laděním: http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1685_schranka01.jpg



Po  ladění je  to  takhle :http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1685_schrankavv01.jpg
vyšší  křivky  jsou  před  použitím  dynojetu a DNA,jako na prvním  obrázku,   nižší  jsou zatím  s  nejlepším  vyladěním těchto  dílů, dobré  je  že se dynojetem  povedlo nastavit ideálnější  bohatost  směsi

poslední  zjištění  po  projetí  je to  že  motor  s  DNA  a Dynojetem   asi  líp  nejede,  ale  pocitově  má  příjemnější  reakce na  plyn a  nástup  výkonu  přijde  tak  nějak  kultivovaněj,  není  to  kopanec  z  ničeho  jak sem to  měl  předtím

Editoval adelanas (12.12.2010 11:39:38)

 offline 

 

#28 04.05.2012 20:35:10

YZ 450
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 697
Založená vlákna
Místo: VVP Libavá
Motorka: SV 1000S,KTM 525 EXC,KTM 990 Adventure
Věk: 41 let
Tel: 732 913 143
1 0

Re: přetryskovani TTR


Chlapi ted jsem se tady dočetl že TTR 600 je nějek omezeno na vykonu nějakym dratem pod sedlem,vite o tom někdo něco? a11 


Lepší být první v pekle,než druhej v nebi..
Vzít za plyn umí každý,ale ubrat ho jen ti nejlepší!

 offline 

 

#29 05.05.2012 09:03:55

BOLDA
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 205
Založená vlákna
Místo: Bučovice
Motorka: KTM EXC 250
2 0

Re: přetryskovani TTR


YZ 450:
Jestli je to pravda tak by mě to taky zajímalo.  smile 

 offline 

 

#30 05.05.2012 09:11:35

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: přetryskovani TTR


YZ 450:

rozpojí se dva dráty u CDI, jestli si dobře pamatuju, tak černej a červenej, ale je to posaný tady na fóru, radši pohledej wink 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#31 05.05.2012 09:26:41

Leorim
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 710
Založená vlákna
Místo: Jaroměřice nad Rokytnou
Motorka: TT600R
Věk: 25
Tel: Nokia x6
4 0

Re: přetryskovani TTR


je tam omezovač na 25kw je to konektor u CDi-jestli nebude někdo rychlejší tak hodím foto.

 offline 

 

#32 05.05.2012 10:01:43

Vláďa
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 935
Založená vlákna
Místo: ČR
Věk: 50+
Tel: Lenovo
0 0

Re: přetryskovani TTR


YZ 450, BOLDA:

Text (česky) je tady , ale zmizely obrázky. Ty jsem našel jen v němčině, snad se s tím nějak srovnáte  tongue 

Editoval Vláďa (05.05.2012 10:04:53)

 offline 

 

#33 05.05.2012 16:03:08

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: přetryskovani TTR


Leorim napsal(a):

je tam omezovač na 25kw je to konektor u CDi-jestli nebude někdo rychlejší tak hodím foto.

Není to omezení na 25kW, je to pouze omezení kroutícího momentu v prvních dvou třetinách otáček. Výkon to nezmění. A dělalo se to pouze na německý verze.


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#34 23.05.2014 10:44:34

Šéďa
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 387
Založená vlákna
Místo: Plzeňský kraj
Motorka: Ktm exc 450
Věk: 30
Tel: mám
0 0

Re: přetryskovani TTR


tak dneska se jdu kouknout taky na ten konektor měl bych mít asi taky německou verzi týpek předemnou to dotáhl z německa a v TP to má 24kw tak jsem zvědavej jestli  bude znát rozdíl big_smile 


Když řežu....., musíte mi přidat plyn.

 offline 

 

#35 23.05.2014 15:33:33

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: přetryskovani TTR


ja som rozdiel nespozoroval, a jazdím s rozpojenými kontaktmi...


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#36 23.05.2014 22:21:12

Šéďa
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 387
Založená vlákna
Místo: Plzeňský kraj
Motorka: Ktm exc 450
Věk: 30
Tel: mám
0 0

Re: přetryskovani TTR


tak jsem zjistil že už to mam rozpojený od předchozího majitele a8 


Když řežu....., musíte mi přidat plyn.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů