INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Kladivo na čarodejnice XR650R
Kladivo na čarodejnice XR650R
Technicky velmi vyspělý model XR650R se opírá o neunavitelný čtyřtaktní motor nejnovější konstrukce, jehož výkonový potenciál a ostrý zátah umožňuje celodenní jízdu pouští či horským terénem v závodním tempu. High-Tech rám z hliníkové slitiny je lehký a kompaktní, a navíc dostatečně pevný, aby umožňoval ten nejagresivnější styl jízdy. Plně nastavitelné zadní odpružení Honda Pro-Link dokáže dlouhodobě absorbovat jakoukoli porci nárazů bez úbytku účinnosti. (text je z roku 2004)
TYP MOTORU Čtyřdobý kapalinou chlazený 4 ventilový jednoválec RFVC SOHC
- VRTÁNÍ x ZDVIH (mm) 100x82,6 - ZDVIHOVÝ OBJEM (ccm) 649 - KOMPRESNÍ POMĚR 10:1 - MAX. VÝKON (kW/ot.za min.) (95/1/EC) 45/6750 (DIK) - MAX. KROUTÍCÍ MOMENT (Nm/ot. za min.) (95/1/EC) 64/5500 (DIN) - SPOUŠTĚNÍ MOTORU nožní - PŘEVODOVKA 5 rychlostí - SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD "0" kroužk. řetěz - ROZMĚRY (D x Š x V) (mm) 2178x873x1227 - ROZVOR (mm) 1481 - VÝŠKA SEDLA (mm) 935 - SVĚTLÁ VÝŠKA (mm) 302 - OBJEM NÁDRŽE (l) 10
PNEU - přední 3,00-21 51P - zadní 4.5-1870P
ODPRUŽENÍ - přední 46mm teleskop, vidlice olej-vzduch s předsunutou osou 285mm - zadníPro-Link s nastavitelnými útlumy 307mm
BRZDY - přední kotoučová dvoupístková - zadní kotoučová jednopístková
HMOTNOST BEZ NÁPLNÍ (kg) 129
Chci motorku na rally. Takže rychlé přejezdy, brody, dlouhé výjezdy a sjezdy, Maroko, Libye, Tunis... Rok výroby 2003. Moto mělo najeto 3650km, ale asi jen někde po garáži protože ten stav nechápu. Výbava: Acerbis nádrž 24l, Acerbis zadní blatník, Acerbis kryty na ruce s výztuhou, Rental řidítka + hrazdička + zvýšení řidítek, XRs rally stupačky, XRs kryty rámu, XRs zadní nosič,XRs velkej šusplech, progresivní pružiny v předních vidlicích,...
Najel jsem na ní pouze 1000km, ale je to opravdu pecka. Vždy jsem enduro miloval, ale tohle je dar z nebes
P.S. Jede jak kámen!
- Navrc.WR-F
- Moderátor
- Fotogalerie
- Příspěvky: 5901
- Založená vlákna
- Místo: Kósek od Olomóca
- Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
- Věk: 33
- Tel: Redmi Note 8 PRO
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
Tohle se mi taky libi, ale těžko k sehnání a vyšší cena. Vždycky sem si to chtěl aspoň vyzkoušet, třeba někdy budu mit přeližitost... Gratulace...
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
Olej je psaný po 1000km, ale záleží jak se tomu dá napít. Nemám problém dělat oil po 500km když dostane sodu
Dimensions Length: 2255 mm (88.8 in) Width: 825 mm (32.5 in) Height: 1245 mm (49.0 in) Wheelbase: ED, DK - 1425 mm (56.1 in), U - 1490 mm (58.7 in) Seat Height: 939 mm (37.0 in) Ground Clearance: 305 mm (12.0 in) Dry Weight: ED, DK - 131.0 kg (289 lbs), U - 133.0 kg (293 lbs) Curb Weight: ED, DK - 142.0 kg (313 lbs), U - 144.0 kg (317 lbs)
Frame Frame Type: Semi-double cradle Front Suspension: Telescopic fork Front Wheel Travel: 285 mm (11.2 in) Rear Suspension: Swingarm Rear Wheel Travel: 307 mm (12.1 in) Front Tyre (Tire) Size: 3.00-21 51P Rear Tyre (Tire) Size: 4.50-18 70P Tyre (Tire) Brand FR/RR: TR8/TR8 (IRC) Front Brake: Hydraulic single disc Rear Brake: Hydraulic single disc Caster Angle: 27 degrees 32' Trail Length: 108 mm (4.3 in) Fuel Tank Capacity: 10.0 l (2.64 US Gal, 2.2 Imp Gal) Fuel Tank Reserve Capacity: 4.5 l (1.19 US Gal, 0.99 Imp Gal)
Engine Type: Petrol (Gasoline), liquid cooled 4-stroke SOHC Cylinder Arrangement: Single cylinder inclined 13 degrees Bore and Stroke: 100.0 x 82.6 mm (3.94 x 3.25 in) Displacement: 649 cm cubed (39.6 cu-in) Compression Ratio: 10.0:1 Valve Train: 4-valve, single chain driven SOHC Intake Valve Opens: 15 degrees BTDC Intake Valve Closes: 45 degrees ABDC Exhaust Valve Opens: 45 degrees BBDC Exhaust Valve Closes: 15 degrees ATDC Lubrication System: Forced pressure and dry sump Oil Pump Type: Trochoid/double rotor Cooling System: Liquid cooled Air Filtration: Oiled polyurethane foam Engine Weight: 40.9 kg (90.2 lbs)
Carburettor (Carburetor) Carburettor (Carburetor) type: Piston valve Throttle Bore: 42 mm (1.7 in)
Drive Train Clutch System: Multi-plate, wet Clutch Operation System: Cable operating Transmission: Constant mesh, 5 speeds Primary Reduction: 1.651 (71/43) Final Reduction: ED, DK - 3.429 (48/14) U - 2.733 (41/15)
Gear Ratio 1st: 3.083 (37/12) Gear Ratio 2nd: 2.125 (34/16) Gear Ratio 3rd: 1.666 (30/18 ) Gear Ratio 4th: 1.333 (28/21) Gear Ratio 5th: 1.115 (29/26) Gearshift Pattern: Left operated return system 1 - N - 2 - 3 - 4 - 5
Electrical Ignition System: CDI (Capacitive Discharge Ignition)
Lubrication System Engine Oil Capacity: at draining 1.56 l (1.65 US qt, 1.37 Imp qt) at disassembly 2.0 l (2.1 US qt, 1.8 Imp qt) at filter change 1.6 l (1.7 US qt, 1.4 Imp qt)
Recommended Engine Oil: Honda 4-stroke oil or equivalent motor oil. API service classification: SE, SF or SG Viscosity. Oil Pump Rotor: Tip clearance: 0.15 (0.006) Body clearance: 0.15 - 0.22 (0.006 - 0.009) Side clearance: 0.03 - 0.08 (0.001 - 0.003)
Fuel System Carburettor Identification Number: ED, DK: PE78C U: PE78D
Main Jet: ED, DK: #175 U: #112
Slow Jet: #65 Jet Needle Clip Position: 3rd groove from top Pilot Screw Opening: Factory setting 1 3/4 turns out Float Level: 16.0 mm (0.63 in) Idle Speed: 1400 +/- 100 rpm Throttle Grip Free Play: 2 - 6 mm (1/16 - 1/4 in)
Cooling System Coolant Capacity: Radiator and engine: 1.52 l (1.61 US qt, 1.34 Imp qt) Reserve tank: 0.20 l (0.21 US qt, 0.18 Imp qt)
Radiator Cap Relief Pressure: 108 - 137 kPa (1.1 - 1.4 kgf/cm squared, 16 - 20 psi) Thermostat: Begins to open: 80 - 84 degrees C (176 - 183 degrees F) Fully open: 95 degrees C (203 degrees F) Valve Lift: 8mm (0.3 in) minimum
Standard Coolant Concentration: 50% mixture with soft water
Cylinder Head / Valves Decompressor Lever Free Play: 5 - 8 mm (3/16 - 5/16 in) Cylinder Compression: Valve clearance at standard (decompressor applied): 600 kPa (6.12 kgf/cm squared, 87 psi) at 400 rpm Valve clearance at 1 mm (0.04 in) (decompressor not applied): 1100 kPa (11.22 kgf/cm squared, 160 psi) at 400 rpm
Valve Clearances: IN: 0.15 +/- 0.02 (0.006 +/- 0.001 ) EX: 0.20 +/- 0.02 (0.008 +/- 0.001 )
Clutch Clutch Lever Free Play: 10 - 20 (3/8 - 3/4) Clutch Spring Free Length: 49.0 (1.93) A (6 Discs): 45.5 (1.79) Service Limit - 44.5 (1.75) 43.2 (1.70) Service Limit - 41.6 (1.64)
Clutch Disc Thickness: A (6 Discs): 3.22 - 3.38 (0.127 - 0.133) Service Limit 3.00 (0.118 ) B (1 Disc): 2.92 - 3.08 (0.115 - 0.121) Service Limit 2.69 (0.106) Clutch Plate Warpage Service Limit: 0.30 (0.012)
Front Wheel / Suspension / Steering Cold Tyre (Tire) Pressure: 175kPa (25 psi) Front Wheel Rim Runout Service Limit: Radial 2.0 (0.8 ), Axial 2.0 (0.8 ) Fork Spring Free Length: 506 (19.9) Service Limit 496 (19.5) Fork Tube Runout Service Limit: 0.20 (0.01) Recommended Fork Oil: Pro Honda Suspension Fluid SS - 7 Fork Oil Level: 120 (4.7) Fork Oil Capacity: 637 cc Compression damping adjuster standard position: 11 clicks out from full in Rebound damping adjuster standard: 9 clicks from full in
Rear Wheel / Suspension Cold Tyre (Tire) Pressure: 125 kPa (18 psi) Rear Wheel Rim Runout Service Limit: Radial 2.0 (0.8 ), Axial 2.0 (0.8 ) Drive Chain Slack: 20 - 30 (13/16 - 1 3/16) Drive Chain Length (at 41 pins / 40 links) Service Limit: 638 (25.1) Drive Chain Size / Link: ED, DK: DID 520VM-110LE or RK520KZO-110LE U: DID 520VM-108LE or RK520KZO-108LE Compression damping adjuster standard position: 6 - 10 clicks out from full in Rebound damping adjuster standard position: 11 - 15 clicks out from full in
Disc Brakes Specified Brake Fluid: Dot 4 Brake Disc Thickness: ED, DK: 2.8 - 3.2 (0.11 - 0.13) Service Limit 2.5 (0.10) U: 3.3 - 3.7 (0.13 - 0.15 ) Service Limit 3.0 (0.12)
Brake Disc Runout: Service Limit 0.20 (0.008 )
Electrical System Spark Plug: Standard Riding: NGK BKR7E-11, DENSO K22PR-U11 High Speed Riding: NGK BKR8E-11, DENSO K24PR-U11 Spark Plug Gap: 1.0 -1.10 (0.039 - 0.043 ) Headlight Bulb: 12 V 35/35 W Taillight Bulb: 12V 21/5 W
Torque Values Unless specified all bolts should be tightened to the following torque values. Standard Fasteners N-m (kgf-m, lbf-ft): 5 mm Bolt and Nut: 5 (0.5, 3.6) 6 mm Bolt and Nut: 10 (1, 7) 8 mm Bolt and Nut: 22 (2.2, 16) 10 mm Bolt and Nut: 34 (3.5, 25) 12 mm Bolt and Nut: 54 (5.5, 40) 5 mm Screw: 4 (0.4, 2.9) 6 mm Screw: 9 (0.9, 6.5) 6 mm Flange Bolt (8 mm Head: Small Flange): 9 (0.9, 6.5) 6 mm Flange Bolt (8 mm Head: Large Flange - engine only): 12 (1.2, 9) 6 mm Flange Bolt (10 mm Head) and Nut: 12 (1.2, 9) 8 mm Flange Bolt and Nut: 26 (2.7, 20) 10 mm Flange Bolt and Nut: 39 (4.0, 29)
Engine N-m (kgf-m, lbf-ft): Valve Adjust Cover Hole Bolt 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Oil Drain Bolt (at crankcase) 1 x 12 mm: 25 (2.5, 18 ) Valve Adjusting Lock Nut 4 x 8 mm: 25 (2.5, 18 ) Spark Plug 1 x 14 mm: 18 (1.8, 13) Oil Pump Plate Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Water Pump Assembly Bolt 2 x 6 mm: 13 (1.3, 9) Thermostat Housing Cover Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Cylinder Head Nut 4 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 4 Head Cover Bolt 2 x 8 mm: 23 (2.3, 17) Head Cover Bolt 8 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Cam Sprocket Bolt 2 x 7 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1 Cam Chain Tensioner Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9) NOTE 1 Cylinder Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Kickstarter Pedal Pinch Bolt 1 x 8 mm: 37 (3.8, 27) Flywheel Bolt 1 x 12 mm: 127 (13.0, 94) NOTE 4 Left Crankcase Cover Stud Bolt 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Timing Hole Cap 1 x 14 mm: 10 (1.0, 7)
Frame N-m (kgf-m, lbf-ft): Exhaust Pipe Joint Nut 4 x 8 mm: 18 (1.8, 13) Exhaust Pipe Clamp Bolt 1 x 8 mm: 20 (2.0, 14) Muffler Mounting Bolt 2 x 8 mm: 32 (3.3, 24) Muffler Clamp Bolt 1 x 8 mm: 20 (2.0, 14) Muffler Mounting Bolt 2 x 8 mm: 32 (3.3, 24) Exhaust Pipe Protector Bolt 2 x 6 mm: 12(1.2, 9)
Maintenance N-m (kgf-m, lbf-ft): Fuel Valve Mounting Bolt 2 x 6 mm: 9 (0.9, 6.5) Down tube Oil Drain bolt 1 x 8 mm: 39 (4.0, 29) Rear Brake Pedal Adjuster Lock Nut 1 x 8 mm: 18 (1.8, 13) Side Stand Pivot Nut 1 x 10 mm: 39 (4.0, 29) Spark Arrestor Bolt 3 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Rim Lock 2 x 8 mm: 13 (1.3, 9)
Lubrication N-m (kgf-m, lbf-ft): Down Tube Oil Strainer 1 x 27 mm: 54 (5.5, 40) Oil inlet Pipe Bolt 1 x 12 mm: 37 (3.8, 27)
Front Wheel / Suspension / Steering N-m (kgf-m, lbf-ft): Front Brake Disc Bolt 4 x 6 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1 Front Axle 1 x 16 mm: 88 (9.0, 65) Front Axle Holder Nut 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9) NOTE 5 Fork Center Bolt 2 x 27 mm: 54 (5.5, 40) NOTE 1 Fork Cap Bolt 2 x 43 mm: 30 (3.1, 22) Steering Stem Nut 1 x 24 mm: 98 (10.0, 72)
Rear Wheel / Suspension / Steering N-m (kgf-m, lbf-ft): Rear Brake Disc Bolt 4 x 6 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1 Rear Axle Nut 1 x 16 mm: 93 (9.5, 69) NOTE 5 Driven Sprocket Nut 6 x 8 mm: 42 (4.3, 31) NOTE 5 Swingarm Pivot Nut 1 x 18 mm: 108 (11.0, 80) NOTE 5 Shock Absorber Upper Mounting Nut 1 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 5 Shock Absorber Lower Mounting Nut 1 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 5 Shock Arm-to-Swingarm Nut 1 x 12 mm: 78 (8.0, 58 ) NOTE 5 Shock Link-to-Shock Arm Nut 1 x 12 mm: 69 (7.0, 51) NOTE 5 Shock Link Nut 1 x 12 mm: 69 (7.0, 51) NOTE 5 Shock Absorber Spring Lock Nut 1 x 56 mm: 29 (3.0, 22) Swingarm Pivot Lock Nut 1 x 28 mm: 64 (6.5, 47) Side Stand Mounting Bolt 1 x 8 mm: 26 (2.7, 20) Side Stand Mounting Bolt 2 x 10 mm: 39 (4.0, 29)
Hydraulic Brake N-m (kgf-m, lbf-ft): Brake Hose Oil Bolt 4 x 10 mm: 34 (3.5, 25) Brake Lever Pivot Bolt/Nut 1/1 x 6 mm: 6 (0.6, 4.3) Brake Lever Adjuster Lock Nut 1 x 5 mm: 6 (0.6, 4.3) Front Caliper Mounting Bolt 2 x 8 mm: 29 (3.0, 22) NOTE 1 Caliper Bleed Valve 2 x 8 mm: 6 (0.6, 4.3) Rear Master Cylinder Mounting Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9) Pad Pin 2 x 10 mm: 18 (1.8, 13) Pad Pin Plug 2 x 10 mm: 3.0 (0.3, 2.2 ) Front Caliper Pin Bolt 1 x 8 mm: 23 (2.3, 17) NOTE 1 Front Caliper Bracket Pin Bolt 1 x 8 mm: 23 (2.3, 17) NOTE 1 Rear Caliper Pin Bolt 1 x 12 mm: 27 (2.8, 20) Rear Caliper Bracket Pin Bolt 1 x 8 mm: 13 (1.3, 9) NOTE 1 Brake Pdeal Pivot Bolt 1 x 8 mm: 25 (2.6, 19) Rear Master Cylinder Push Rod Lock Nut 1 x 8 mm: 18 (1.8, 13)
NOTE 1: Apply locking agent to the threads. NOTE 2: Apply grease to the threads and seating surface. NOTE 3: Stake. NOTE 4: Apply oil to the threads and seating surface. NOTE 5: U-nut
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
KTM LC4
- dragonhunter
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 226
- Založená vlákna
- Motorka: KTM LC4 640 Adventure
- Věk: 21
- 1 0
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
XR 650 R sa mi vždy páčila - len škoda, že ich je u nás pomenej a sú dosť drahé... inak by to pre mňa bol horúci kandidát na kúpu
Cesta je cieľ !
- Máca tt600r
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 499
- Založená vlákna
- Místo: Praha-východ(sever)
- Motorka: GasGas EC300R
- Věk: 38
- 1 0
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every motherfucking last one of you
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
- MartiinK
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 66
- Založená vlákna
- Motorka: Wrrko brko
- Věk: 35
- 0 0
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
ViTTek napsal(a):Baju jezdí jeden týpek z Klimkovic (městečko 2km od mé rodné vísky) a shodou okolností taky na XR 650. Bohužel jeho jméno mi tak nějak vypadlo...
Myslíš Karla Ležatku... znám se s ním... začal po lesích, pak Rumunsko, kde potkal Kaštana, kterej ho dovedl k závodění. Napřed na náhradu dakaru, pak úspěch na Baja... Na podzim byli v JAR, teď tuším chystá Maroko. Moc fajn kluk Na fotce vlevo jeho "dakar" verze XR 650
Editoval MartiinK (23.02.2010 23:40:31)
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
- Fullspeed
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 30
- Založená vlákna
- Motorka: Honda XR650R
- Věk: 33
- 0 0
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
Mám tam nacpané FMF ale jen koncovku,svod je stejnej jak origo akorát je z nerezu a o malinko lehčí,jinak je nakroucenej úplně stejně i hrdla maj stejný průměr,kamoš mi to sfotil mašinou a bylo zbytečný jej tam dávat
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
- lrmaty
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 137
- Založená vlákna
- Místo: Sockolov tedy Sokolov
- Motorka: Husaberg 550 FE
- Věk: 28
- Tel: 776247539
- 0 0
Re: Kladivo na čarodejnice XR650R
Moc pěkné moto a taky dost použitelné. Já jsem ulítl na Husabergu a zůstávám u něj. Ale XR650 je good
|