Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

DR400,XR400/600,TT600 ???

#1 25.01.2010 12:21:23

DR400,XR400/600,TT600 ???


Zdar jak svina vsem,
procitam si tak cely web a nejen ten a porad nemam uplne info a rozhodnuti.....
Moji prioritou pri koupi endura hraje jednoznacne hmotnost a vydrz,proto nevolim nic cestovniho typu DR600,XT,XL,KLX atd ani ostreho jako WR,KTM,HQ...
Patrat po TT350 ci DR350 je asi bezvyznamne a snad i vzhledem ke stari nepodstatne ????
Proto uvadim DR400,XR400/600/(650 snad...) a TT600, ale dalsi prioritou je homologace a prejeti po silnici.
Tim padem asi vypada DR400E......a zustava S jestli se nemylim???
Jak je to s XR tak to netusim???
A ted TTecka....ale bojim se,ze nebudou padat v uvahu vzhledem k hmotnosti (mimochodem kolik vubec opravdu ma???).
Prosim vsechny kdo ma k tomu co rict o vas nazor,pomoc a dalsi info...
DIIIIIIIIIIIKKKK

 offline 

 

#2 25.01.2010 12:31:21

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


TT-R má suchou hmotnost 131kg, plně natankovany ale 150. Já bych šel jednoznačně do XR400, ale vadi mi na tom že vzhledem ke stáří to má dost vysokou cenu a11 


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#3 25.01.2010 12:42:53

johnyquatro
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 500
Založená vlákna
Místo: okr. Prachatice
Motorka: XR 400R
Věk: 27
0 0

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Navrc.TT-R:

jj je to tak, XRka si dost drzi cenu, ale zas se jim musi nechat ze neco vydrzi pokud se k nim clovek aspon drobet chova

michal650: XRko vazi necelejch 130 s plnou, s homologaci je to vetsinou v cajku, sice do roku 2000 u nas oficialne homogovany nebyly ale v podstate vsechny co se prodavaj homologovany jsou, jinak pokud budes chtit nejaky info tak napis, taky zalezi jestli to chces mit homologovany pro dva

 offline 

 

#4 25.01.2010 12:53:43

jerabekdusan
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 100
Založená vlákna
Místo: brno
0 0

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


jedině drz a2  big_smile protože ji mám. ale jinak bych ti poradil musíš se na všech třech svést.všechny 3 jsou stejně dobrý a každá má něco.

 offline 

 

#5 25.01.2010 13:22:33

dragonhunter
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 226
Založená vlákna
Motorka: KTM LC4 640 Adventure
Věk: 21
1 0

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


DR-Z 400 S - suchá hmotnosť 132 kg, s náplňami má do 150 kg. Prestala sa u nás (v EU) predávať len pred nedávnom, preto nie je problém zohnať staršie i novšie modely. S-ko je plne homologizované, má väčšiu trvácnosť motora ako E, dá sa s ním ale stále kvalitne zajazdiť v teréne. Veľká výhoda je el. štartér. Výkonovo je podobné TT 600 či XR 400...


Cesta je cieľ !

 offline 

 

#6 25.01.2010 13:25:14

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Chlapi je supr jak rychle reagujete!!!!
Takove recenze nejsou snad ani na motorkarich.cz......
Trochu mne zaskocila ta hmotnost 131 kg,ktera tady byla uvadena....v clanci psali o 163kg za TTR-E a 152 u TTR a o E a S jako starterovych silnicnich verzich uz zminka nebyla.
Cena za XR400 okolo 65tis se uz da.....je jasne,ze nikdo nebude chtit nasypat do mota hned dalsi tisice.

johnyquatro: vyborna poznamka okolo homologace 2 osob, to je taky jednim z pozadavku na moto!!!

Zprvu jsem byl taky rozhodnuty pro DR, ale ta hmotnost je priorita a XR ji (nejspis) plni na jednicku????

 offline 

 

#7 25.01.2010 13:33:03

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


DR400S ma 132kg suchou a 150kg s plnou?! Ajjjjj to je i dost sad Tak to je srovnatelne s TT, to by pak pripadala v uvahu fakt jen XR,u ni to vypada okolo 130kg s plnou.
Mate hodnoty pro XR600????

 offline 

 

#8 25.01.2010 13:37:32

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


bohužel u TT-R je 131kg suchá hmotnost, plně natankovaná a připravená k provozu váži asi 152kg. Počitá se tam benzin, olej do motoru aji podvozku, snad aji gumy. Tahle suchá hmotnost by měla byt pouze vlastní hmotnost motorky bez všech spotřebních věcí ne 


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#9 25.01.2010 13:44:42

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Takze pokud by clovek nesahl nebo nesehnal dobre XRko,tak potom nejlevnejsi variantou je TTR bez starteru, protoze DR se bude dlouho drzet na cene a TTcek je vic v inzeratech....

 offline 

 

#10 25.01.2010 14:25:10

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Panove vy mne davate brouky do hlavy:))
Ale asi to vyhraje XR 400/600 a to stylem dlouheho hledani jak to vidim,slysim a ctu sad

prosim jeste johnyquatro:muzes mi dat vic info okolo tech XR??? DIK

 offline 

 

#11 25.01.2010 14:37:34

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11381
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Mám pro tebe takový zajímavý čtení o snad úplně stejném případu, jako jsi ty a je to tady:
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=1773&p=1

Taky hledal a myslím velmi dobře našel a koupil. Zkus si to projít a jak psali výše je nutný si každou projet.


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#12 25.01.2010 15:09:34

Navrc.WR-F
Moderátor
Fotogalerie
Příspěvky: 5901
Založená vlákna
Místo: Kósek od Olomóca
Motorka: XT660Z Ténéré , XT660R, Asiawing NC250
Věk: 33
Tel: Redmi Note 8 PRO

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


XR 600 bych nechtěl z jednoho jedinyho duvodu a to je napinání a kontrola stavu rozvoďáku


http://www.offmoto.com/uploads/6_killer_off.jpg

 offline 

 

#13 25.01.2010 15:34:18

Frantis
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Místo: Lesy okolo Týna nad Vltavou
Motorka: TT600R
Věk: 25
0 0

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Vždycky sem chtěl hondu.Jezdil sem CB500 silnici a Hondice byla prostě top.Když sem přelejzal do lesa tak sem chtěl jen a jen XR400.Ale všecky byli za neskutečný prachy.Pak sem objevil TT600R a tu sem koupil.


Kámoš má DRZ-400.tam je luxus startér,je v terénu citlivější víc ovladatelnější,přijde mi taková drobounká.ale v lese si stačíme.Při jízdě po silnici (myslim tim okrsky a  spíše kochací jízda,sem tam spojená s polňačkou) bych byl spíš pro TT-široký pohodlný sedlo oproti DRZ je paráda.Pro dva na motorce to pak platí dvojnásob.Ve srovnání s TT je DRZ  prostě  kroska.
Ale TT mi sedlo.V dohledné době neplánuju změnu.Občas mě sere jen ten kick.třeba když se někde v bordelu rozštípu a pak to mam ještě startovat.Chytá v pohodě,ale startér je startér.Ikdyž já argumentuju,když si ze mě dělaj kluci prdel,že musim kopat tim,že pořádnej krosař má kick a éčko je akorát pro holky  tongue  , zase se ale nemusim bát, že v zimě kvůli špatný baterce nenastartuju.neřešim vodu v chladiči.na množství oleje vidim pokaždý když přicházim k motorce,ventily si pošteluju,...


Srovnat s XR400 bohužel nemůžu neměl sem čest jí nějak víc poznat,ale vzhledově je TT větší krasavice.

Dnes kdybych si měl vybrat tak jdu do TTRE.Pokud by nebylo žádný rozumný bral bych TTR.

 offline 

 

#14 25.01.2010 16:38:12

pigr
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 58
Založená vlákna
Motorka: suzuki dr-z 400 s
Věk: stale mlad
0 0

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


no ja myslim ze dr nebude strela vedle ta hmotnost neni nejak prehnana v terenu se da zajezdit dobre a da se sehnat i ta ostra verze s papirama. vim to protoze muj bratranec ji ma. a tady sem nasel dokonce i jednu na prodej http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 … 400-e.html
jeste bych na tvym miste mrkl na hondu xr 650 r, vyrabela se do roku 2002, ale taky se jich neda sehnat moc a taky drzej cenu tongue . vim ze to tady pisu docela casto ale na tu motorku jsme nikdy neslysel krivyho slova jen samou chvalu

 offline 

 

#15 25.01.2010 21:11:21

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


vzhledem k tomu ze tu resis hmotnost a zaroven i homologaci pro dva lidi predpokladam ze s tou motorkou chces casto jezdit v terenu ale zaroven musi byt schopna dojet nekam na sraz atp... takze taky ber hodne v uvahu ze budes potrebovat sem tam koupit nejaky ten dil kdyz s tim nekde v terenu lehnes. ja kdyz shanel dily na Suzuki tak borec na prodejne koukal do mikrofise na foliich na necem co bylo podobny meotaru. ja ani nevidel na co kouka a jestli me ojedna presne to co ja chci.  kdyz jsem potom presel na Yamahu a tam mi prodavac pohodlne na monitoru ukazoval jaky presne dil chci, muzes se mrknout pro jake rocniky se dana soucastka vyrabela nez doslo ke zmene, hend ti to vyhodi katalogovy cislo i cenu a to vsechno on-line, takze se nestane ze prijdes pro soucastku za tri dny a prodejce ti rekne ze ji zdrazily protoze on mel jeste stare ceny. ano  ano  proste Yamaha ma tohle pramakany uplne nejvic ze vsech znacek.

v terenu ti bude 4-stovka stacit, ale jakmile ve dvou vyrazis na silnici  ne  ne  i tady plati stare horkane "objem nicim nenahradis"
takze za me jasna volba TTR, nebo starsi XT do r.90 to pokud mas dilnu a naladu se v tom obcas hrabat

 offline 

 

#16 26.01.2010 07:03:12

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Jel jsem loni na TTR do Chorvatska a můžu ti říct, že si to ne něčem jiným nedokážu představit. Naložená motorka ve dvou víc jak 130kmh po rovině nejela. Byl jsem rád za "široký" sedlo oproti třeba DRZ a taky to, že na TTR můžeš naložit 320kg, což využiješ při cestování s přítelkyní... (BTW stejně jsem to o 20kg překročil)

V terénu jezdím bez problémů, je to taky tím že mám 193cm a teď už 100kg  blee1 (stydím se).

TTR není obratná, lehká, dravá mrcha co tě potahá na čtyřku. Je to takovej spolehlivej univerzál pro lidi co chcou cestovat i jezdit terén co nezajedeš s cestovníma endurama.


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#17 26.01.2010 07:18:24

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11381
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Suchman:

Taky pravda. Akorát bych si dovolil nesouhlasit s poslední větou - Když jí trochu poladíš, odlehčíš, tak je dravá dost a potahá tě taky. Je to takový umírněnější kladivo, co vystupuje jako dobromyslnej parťák.
S dílama problém žádnej není, se spolehlivostí není třeba pochybovat, ale je nutná údržba, jako na každým jiným stroji.  cool   ano 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#18 26.01.2010 09:31:29

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Dik za to cteni o TTeRku a ted jak jste to mysleli s tim rozvodakem u XRka??Po kolika km????
A jak tady zaznelo...jezdit teren a obcas se na sraz dopravit ve dvou,proto ty stupacky.
Je to fakt o tom co nejlehci motorku pro dva,s kterou se bude jezdit nejezdit po cestach necestach a prejezd do hospody s tim,ze clovek nebude hledet na sram,kdyz motorka spadne.
Porad mne tam vychazi to XRko......

 offline 

 

#19 26.01.2010 10:44:55

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11381
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Tak tak, musíš si opravdu vybrat dle požadavků a ne podle čehokoliv jiného. Hlavně se na všem svez!


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#20 26.01.2010 10:46:28

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 468
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Transalp, Konopnice
0 0

Re: DR400,XR400/600,TT600 ???


Suchman napsal(a):

Jel jsem loni na TTR do Chorvatska a můžu ti říct, že si to ne něčem jiným nedokážu představit. Naložená motorka ve dvou víc jak 130kmh po rovině nejela. Byl jsem rád za "široký" sedlo oproti třeba DRZ a taky to, že na TTR můžeš naložit 320kg, což využiješ při cestování s přítelkyní... (BTW stejně jsem to o 20kg překročil)

V terénu jezdím bez problémů, je to taky tím že mám 193cm a teď už 100kg  blee1 (stydím se).

TTR není obratná, lehká, dravá mrcha co tě potahá na čtyřku. Je to takovej spolehlivej univerzál pro lidi co chcou cestovat i jezdit terén co nezajedeš s cestovníma endurama.

HonzaXT jel na DRZku celou Albanii wink Je teda fakt ze jel skoro celou cestu ve stupackach:-)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů