Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMADR400,XR400/600,TT600 ???#1 25.01.2010 12:21:23
DR400,XR400/600,TT600 ???Zdar jak svina vsem, offline #2 25.01.2010 12:31:21
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???TT-R má suchou hmotnost 131kg, plně natankovany ale 150. Já bych šel jednoznačně do XR400, ale vadi mi na tom že vzhledem ke stáří to má dost vysokou cenu offline #3 25.01.2010 12:42:53
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Navrc.TT-R: offline #4 25.01.2010 12:53:43
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???jedině drz protože ji mám. ale jinak bych ti poradil musíš se na všech třech svést.všechny 3 jsou stejně dobrý a každá má něco. offline #5 25.01.2010 13:22:33
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???DR-Z 400 S - suchá hmotnosť 132 kg, s náplňami má do 150 kg. Prestala sa u nás (v EU) predávať len pred nedávnom, preto nie je problém zohnať staršie i novšie modely. S-ko je plne homologizované, má väčšiu trvácnosť motora ako E, dá sa s ním ale stále kvalitne zajazdiť v teréne. Veľká výhoda je el. štartér. Výkonovo je podobné TT 600 či XR 400... Cesta je cieľ ! offline #6 25.01.2010 13:25:14
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Chlapi je supr jak rychle reagujete!!!! offline #7 25.01.2010 13:33:03
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???DR400S ma 132kg suchou a 150kg s plnou?! Ajjjjj to je i dost Tak to je srovnatelne s TT, to by pak pripadala v uvahu fakt jen XR,u ni to vypada okolo 130kg s plnou. offline #8 25.01.2010 13:37:32
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???bohužel u TT-R je 131kg suchá hmotnost, plně natankovaná a připravená k provozu váži asi 152kg. Počitá se tam benzin, olej do motoru aji podvozku, snad aji gumy. Tahle suchá hmotnost by měla byt pouze vlastní hmotnost motorky bez všech spotřebních věcí offline #9 25.01.2010 13:44:42
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Takze pokud by clovek nesahl nebo nesehnal dobre XRko,tak potom nejlevnejsi variantou je TTR bez starteru, protoze DR se bude dlouho drzet na cene a TTcek je vic v inzeratech.... offline #10 25.01.2010 14:25:10
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Panove vy mne davate brouky do hlavy:)) offline #11 25.01.2010 14:37:34
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Mám pro tebe takový zajímavý čtení o snad úplně stejném případu, jako jsi ty a je to tady: Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #12 25.01.2010 15:09:34
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???XR 600 bych nechtěl z jednoho jedinyho duvodu a to je napinání a kontrola stavu rozvoďáku offline #13 25.01.2010 15:34:18
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Vždycky sem chtěl hondu.Jezdil sem CB500 silnici a Hondice byla prostě top.Když sem přelejzal do lesa tak sem chtěl jen a jen XR400.Ale všecky byli za neskutečný prachy.Pak sem objevil TT600R a tu sem koupil. offline #14 25.01.2010 16:38:12
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???no ja myslim ze dr nebude strela vedle ta hmotnost neni nejak prehnana v terenu se da zajezdit dobre a da se sehnat i ta ostra verze s papirama. vim to protoze muj bratranec ji ma. a tady sem nasel dokonce i jednu na prodej http://www.tipmoto.com/motorky/suzuki/1 … 400-e.html offline #15 25.01.2010 21:11:21
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???vzhledem k tomu ze tu resis hmotnost a zaroven i homologaci pro dva lidi predpokladam ze s tou motorkou chces casto jezdit v terenu ale zaroven musi byt schopna dojet nekam na sraz atp... takze taky ber hodne v uvahu ze budes potrebovat sem tam koupit nejaky ten dil kdyz s tim nekde v terenu lehnes. ja kdyz shanel dily na Suzuki tak borec na prodejne koukal do mikrofise na foliich na necem co bylo podobny meotaru. ja ani nevidel na co kouka a jestli me ojedna presne to co ja chci. kdyz jsem potom presel na Yamahu a tam mi prodavac pohodlne na monitoru ukazoval jaky presne dil chci, muzes se mrknout pro jake rocniky se dana soucastka vyrabela nez doslo ke zmene, hend ti to vyhodi katalogovy cislo i cenu a to vsechno on-line, takze se nestane ze prijdes pro soucastku za tri dny a prodejce ti rekne ze ji zdrazily protoze on mel jeste stare ceny. proste Yamaha ma tohle pramakany uplne nejvic ze vsech znacek. offline #16 26.01.2010 07:03:12
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Jel jsem loni na TTR do Chorvatska a můžu ti říct, že si to ne něčem jiným nedokážu představit. Naložená motorka ve dvou víc jak 130kmh po rovině nejela. Byl jsem rád za "široký" sedlo oproti třeba DRZ a taky to, že na TTR můžeš naložit 320kg, což využiješ při cestování s přítelkyní... (BTW stejně jsem to o 20kg překročil) Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #17 26.01.2010 07:18:24
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Suchman: Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #18 26.01.2010 09:31:29
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Dik za to cteni o TTeRku a ted jak jste to mysleli s tim rozvodakem u XRka??Po kolika km???? offline #19 26.01.2010 10:44:55
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???Tak tak, musíš si opravdu vybrat dle požadavků a ne podle čehokoliv jiného. Hlavně se na všem svez! Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 offline #20 26.01.2010 10:46:28
Re: DR400,XR400/600,TT600 ???
HonzaXT jel na DRZku celou Albanii Je teda fakt ze jel skoro celou cestu ve stupackach:-) offline |