Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 čz250/513#1 18.01.2010 21:38:49
čz250/513Prodím čtěte to co je psané letos Editoval Kubeja (25.11.2012 20:25:45) offline #2 19.01.2010 07:51:03
Re: čz250/513Kamoš má jednu po generálce motoru, nevím, v jakým je stádiu GO s ostatním... Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval. offline #3 19.01.2010 09:37:28
Re: čz250/513No nevím, zda je to vhodná volba na enduro ježdění. Já měl kdysi 380 ccm a už nikdy více. Nakonec jsem byl rád, že jsem to vůbec prodal. Styl ježdění na těchto strojích mi nevyhovoval. To spíš tak na vyřádění na nějaké trati, ale ty jsi mladý, možná ti sedne víc. offline #4 24.01.2010 12:10:22
Re: čz250/513je to pěkna motorka...ale pokut chceš jezdit, tak si kup už něco lepšiho...ja měl 380,250...a nee...naučiš se docela spravovat motorkya přemyšlet proč to nejede offline #5 24.01.2010 16:57:18
Re: čz250/513Lesy louky stráně - enduro offline #6 25.01.2010 09:19:36
Re: čz250/513Myslim že koupě starý krosový ČZ bude mít pro tebe jedinej pozitivní dopad a to ten že se zlepšíš v opravování motorek. Dej koním pít... offline #7 25.11.2012 12:49:55
Re: čz250/513heh...jak to čtu tak jsem rád že jsem před dvěma lety koupil YZ 250....Ale za 10.000 kamarád koupil právě tu 513, je tu někdo kdo má zkušenosti s montováním? Konkrétně mi jde o povolení spojkového kola, jestli tam je levý či pravý závit offline #8 25.11.2012 13:23:36
Re: čz250/513brácha má 513 a jezdí s ní veterány. offline #9 25.11.2012 13:32:03
Re: čz250/513Čau, ČZ 250-380 jsem mněl několik, co se tyka jezdění, tak je to opravdu na povození, ale musíš bydlet někde na samotě, já se potykal s nevědším problemem a to je hrozný řev, který nejde nijak přidusit, takže pokud na to nemáš podminky ani nad tím neuvažuj, je to na problémy. Cenově je to celkem dostupné, zaměřil bych se spíš na původní stav a hlavně hned po dovezení domů bych koupil bezkontaktní zapalovaní MOTOPLAT z ČZ 516, bez toho budež víc tlačit a nadavat než se vozit. Ten Motoplat tomu moc přidá na spolehlivosti, startuje to takřka na poprvé. Ještě bych rozebral spojku koupil nové suché Lamely a gufero od spojky. Potom Zetka začne celkem uspěšně fungovat, když ji nebudeš srovnavat cose jizdnich vlastností tyká s Japoncema apod. Přeju hodně uspěchu na ČZ, taky ještě jednu doma mám, ale už spíš jen na parádu a vzpominani offline #10 25.11.2012 16:18:20
Re: čz250/513ja som mal 513 v original stave pred terajšiou XR, skladal som ju dva roky a potom peklo, ja som dal dozadu rozetu z 380(menšia) a dopredu 12z koliečo a dalo sa aj enduro, rád na ňu vzpomínam a ešte si takú kúpim s takým zrýchlením som sa predtým nestretol a bol to držiak v provnaní s dnešnými kroskami keď nepočítam zapalovanie pretože mne sa iba to sralo uklepala sa cievka často potom to skratovalo (raz šlo raz nie) Inak neviem aká je maximálka ale s tou 380-touvou rozetou to šlo strašne rýchlo aj na zadné sa brala ako nič, xr-ko nehrozí to je lemra proti tomu . offline #11 25.11.2012 19:28:55
Re: čz250/513já měl 250 střeďák a povozil sem se cirka deset minut v plném záběru motoru,pak se vysypal řadicí automat a už to nejelo.Jen sem se s tím jebal a tlačil a ta mrcha nejala.ČZ jen na podívaní.Za mě nebrat!!!!!!! Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #12 25.11.2012 19:45:26
Re: čz250/513kámoš má 380 tku nevím kolik vám žrala ale zrovna dneska sem se sním bavil pře fejs.. a prej 8l za 40min ježdění pryč je to normální? jestli jo tak to má velkou žizen offline #13 25.11.2012 19:48:52
Re: čz250/513tady to je přesně vona a vidko pro zasmání Editoval Leorim (25.11.2012 19:50:09) offline #14 25.11.2012 19:59:21
Re: čz250/513No žízeň to má určitě, žere to a řve to, spodek to moc nemá, ale ve vrchu letí pěkně 250ka a 380 to už je někdy Kázeň, mněl jsem 4kvalt i 5kvalt a s převotovkou žádny problém nebyl, ani u jedné, spíš ty spojky byly horší, ale nové lamely, gufero a fungovala mi i při občasném spojkovani bez problemu. U 380 bylo těžké zapalko tam to bylo horší, ale 250ka tam sem daval Motoplat, pro vědší uspěchy a jezdil sem celé leto, jen sem lel benzín sem tam svíčka občas něco přitáhl, vesměs prkotiny , sem tam nějaký suvenýr sem vezl pod paží (výfuk )atd. Na poblbnutí mužu doporučit. offline #15 25.11.2012 20:04:34
Re: čz250/513
jak odšroubovat koš z toho ozubeného kola prim. převodu? tam je tedy opačný závit? offline #16 25.11.2012 20:14:15
Re: čz250/513Jak sem psal.Za první,když to jede,můžeš zažádat o invalidní důchod ohledně vazoneurozy. Za druhé pořídit si detektor kovu a motorku po jízdě posbírat nebo vše zavařit. Za třetí se v tom budeš jen hrabat. Nejpěknější zásah do přírody je drapákem. offline #17 25.11.2012 20:24:06
Re: čz250/513513 mam vape a jsem plně spokojenej mam komplet motor po go za 15tis Enduro je celej muj život offline #18 25.11.2012 20:31:20
Re: čz250/513Tu je jeden Bočák s kterým by se dalo už něco dělat. offline #19 26.11.2012 14:03:53
Re: čz250/513LukysXR: Editoval Pepr (26.11.2012 14:04:04) offline #20 26.11.2012 17:45:30
Re: čz250/513Kubeja ano, keď ho chceš sundat z víka aby ostalo už len víko a gufero aby si odedlil kolo primaru od koša mám to aj pofotené niekde aj "prípravok" mám ešte . a tá matica s tými dvomi zubami má normálny . offline |