Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

čz250/513

#1 18.01.2010 21:38:49

Kubeja
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 730
Založená vlákna
Místo: DKnL
Motorka: Yamaha XTZ690
Věk: 33
2 0

čz250/513


Prodím čtěte to co je psané letos  ano 


(Jelikož jsem endura vyměnil za silnici a terén mi chybí(prachy taky  yikes ), pokukuju po 513. Máte někdo nějaké zkušenosti hlavně co se  výdrže týče?)

Editoval Kubeja (25.11.2012 20:25:45)

 offline 

 

#2 19.01.2010 07:51:03

Suchman
Administrator
Fotogalerie
Příspěvky: 4498
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: ETX50, TT600R(e), XR600R, NX650, Betta 207,210
Věk: už moc
Tel: 774 817 423

Re: čz250/513


Kamoš má jednu po generálce motoru, nevím, v jakým je stádiu GO s ostatním...


Zkušenost je věc, kterou získáš až potom, cos ji potřeboval.

 offline 

 

#3 19.01.2010 09:37:28

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: čz250/513


No nevím, zda je to vhodná volba na enduro ježdění. Já měl kdysi 380 ccm a už nikdy více. Nakonec jsem byl rád, že jsem to  vůbec prodal. Styl ježdění na těchto strojích mi nevyhovoval. To spíš tak na vyřádění na nějaké trati, ale ty jsi mladý, možná ti sedne víc.

 offline 

 

#4 24.01.2010 12:10:22

Re: čz250/513


je to pěkna motorka...ale pokut chceš jezdit, tak si kup už něco lepšiho...ja měl 380,250...a nee...naučiš se docela spravovat motorkya přemyšlet proč to nejede wink 

 offline 

 

#5 24.01.2010 16:57:18

Dingo
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 263
Založená vlákna
Motorka: XL600V
1 0

Re: čz250/513


Lesy louky stráně - enduro
Tratě - krosky

čz250/513 atd - kroska

 offline 

 

#6 25.01.2010 09:19:36

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: čz250/513


Myslim že koupě starý krosový ČZ bude mít pro tebe jedinej pozitivní dopad a to ten že se zlepšíš v opravování motorek.
Když si zvykneš na moderní motorku, kterou TTR proti číze je, tak se pak těžko přesedá zpátky.
Znal jsem kluka co jezdil jenom ČZ a stavěl to víceméně z novejch dílů. Stejně se to furt sypalo a podvozek byl i po repasi dost pod úrovní podvozku TTR. (a to TTR neni kroska)
Podle mě to je dobrý tak do muzea, ale na ježdění je lepší nemít nic než sypku.
Dneska bych si takovouhle motorku koupil už jedině na vystavení.


Dej koním pít...

 offline 

 

#7 25.11.2012 12:49:55

Kubeja
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 730
Založená vlákna
Místo: DKnL
Motorka: Yamaha XTZ690
Věk: 33
2 0

Re: čz250/513


heh...jak to čtu tak jsem rád že jsem před dvěma lety koupil YZ 250....Ale za 10.000 kamarád koupil právě tu 513, je tu někdo kdo má zkušenosti s montováním? Konkrétně mi jde o povolení spojkového kola, jestli tam je levý či pravý závit

 offline 

 

#8 25.11.2012 13:23:36

mmozga
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 466
Založená vlákna
Motorka: Husaberg FE 570 12
Věk: 23 zatím :)
Tel: galaxy s4
0 0

Re: čz250/513


brácha má 513 a jezdí s ní veterány.
oproti 516 vydrží motor mraky a jakž takž s ním nejsou problémy.
má ji komplet v originál stavu ale na enduro ježdění je to totálně nevhodné moto.
strašná spojka,průběh výkonu a extrémně krátké kvalty kde ji na rovnějším useku uženeš..
na trať na ty veterán hobby závody se to dá pokud máš pro ty motorky vášeň ale taky by šel raděj do nějaké veteránské KTM

 offline 

 

#9 25.11.2012 13:32:03

LukysXR
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Místo: Vsetinsko
Motorka: Honda XR 400
0 0

Re: čz250/513


Čau, ČZ 250-380 jsem mněl několik, co se tyka jezdění, tak je to opravdu na povození, ale musíš bydlet někde na samotě, já se potykal s nevědším problemem a to je hrozný řev, který nejde nijak přidusit, takže pokud na to nemáš podminky ani nad tím neuvažuj, je to na problémy. Cenově je to celkem dostupné, zaměřil bych se spíš na původní stav a hlavně hned po dovezení domů bych koupil bezkontaktní zapalovaní MOTOPLAT z ČZ 516, bez toho budež víc tlačit a nadavat než se vozit. Ten Motoplat tomu moc přidá na spolehlivosti, startuje to takřka na poprvé. Ještě bych rozebral spojku koupil nové suché Lamely a gufero od spojky. Potom Zetka začne celkem uspěšně fungovat, když ji nebudeš srovnavat cose jizdnich vlastností tyká s Japoncema apod. Přeju hodně uspěchu na ČZ, taky ještě jednu doma mám, ale už spíš jen na parádu a vzpominani  usch 

 offline 

 

#10 25.11.2012 16:18:20

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 619
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: čz250/513


ja som mal 513 v original stave pred terajšiou XR, skladal som ju dva roky a potom peklo, ja som dal dozadu rozetu z 380(menšia) a dopredu 12z koliečo a dalo sa aj enduro, rád na ňu vzpomínam a ešte si takú kúpim s takým zrýchlením som sa predtým nestretol a bol to držiak v provnaní s dnešnými kroskami keď nepočítam zapalovanie pretože mne sa iba to sralo uklepala sa cievka často potom to skratovalo (raz šlo raz nie) Inak neviem aká je maximálka ale s tou 380-touvou rozetou to šlo strašne rýchlo aj na zadné sa brala ako nič, xr-ko nehrozí to je lemra proti tomu .

Kubeja čo teraz myslíš ? Maticu na hriadelke čo drží koš alebo ideš meniť gufero pod spojkovým kšom ? Matica je normálny závit ale a ak to chceš rozobrať kvoli guferu tak tam je opačný, ja som to rozobral pomocou zveráku a metrovej trubky .

 offline 

 

#11 25.11.2012 19:28:55

Mišák ttr600
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1802
Založená vlákna
Motorka: TT600R
Věk: 31
19 1

Re: čz250/513


já měl 250 střeďák a povozil sem se cirka deset minut v plném záběru motoru,pak se vysypal řadicí automat a už to nejelo.Jen sem se s tím jebal a tlačil a ta mrcha nejala.ČZ jen na podívaní.Za mě nebrat!!!!!!! vyk!  vyk!  vyk!  a29  a29  a29 


Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.

 offline 

 

#12 25.11.2012 19:45:26

Leorim
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 710
Založená vlákna
Místo: Jaroměřice nad Rokytnou
Motorka: TT600R
Věk: 25
Tel: Nokia x6
4 0

Re: čz250/513


kámoš má 380 tku nevím kolik vám žrala ale zrovna dneska sem se sním bavil pře fejs.. a prej 8l za 40min ježdění pryč je to normální? jestli jo tak to má velkou žizen

 offline 

 

#13 25.11.2012 19:48:52

Leorim
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 710
Založená vlákna
Místo: Jaroměřice nad Rokytnou
Motorka: TT600R
Věk: 25
Tel: Nokia x6
4 0

Re: čz250/513


tady to je přesně vona a vidko pro zasmání lol 
http://www.youtube.com/watch?v=6FjdGOwgeCU&feature=plcp

Editoval Leorim (25.11.2012 19:50:09)

 offline 

 

#14 25.11.2012 19:59:21

LukysXR
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Místo: Vsetinsko
Motorka: Honda XR 400
0 0

Re: čz250/513


No žízeň to má určitě, žere to a řve to, spodek to moc nemá, ale ve vrchu letí pěkně 250ka a 380 to už je někdy Kázeň, mněl jsem 4kvalt i 5kvalt a s převotovkou žádny problém nebyl, ani u jedné, spíš ty spojky byly horší, ale nové lamely, gufero a fungovala mi i při občasném spojkovani bez problemu. U 380 bylo těžké zapalko tam to bylo horší, ale 250ka tam sem daval Motoplat, pro vědší uspěchy a jezdil sem celé leto, jen sem lel benzín sem tam svíčka občas něco přitáhl, vesměs prkotiny key , sem tam nějaký suvenýr sem vezl pod paží (výfuk )atd. Na poblbnutí mužu doporučit.  a12 

 offline 

 

#15 25.11.2012 20:04:34

Kubeja
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 730
Založená vlákna
Místo: DKnL
Motorka: Yamaha XTZ690
Věk: 33
2 0

Re: čz250/513


duso napsal(a):

ja som mal 513 v original stave pred terajšiou XR, skladal som ju dva roky a potom peklo, ja som dal dozadu rozetu z 380(menšia) a dopredu 12z koliečo a dalo sa aj enduro, rád na ňu vzpomínam a ešte si takú kúpim s takým zrýchlením som sa predtým nestretol a bol to držiak v provnaní s dnešnými kroskami keď nepočítam zapalovanie pretože mne sa iba to sralo uklepala sa cievka často potom to skratovalo (raz šlo raz nie) Inak neviem aká je maximálka ale s tou 380-touvou rozetou to šlo strašne rýchlo aj na zadné sa brala ako nič, xr-ko nehrozí to je lemra proti tomu .

Kubeja čo teraz myslíš ? Maticu na hriadelke čo drží koš alebo ideš meniť gufero pod spojkovým kšom ? Matica je normálny závit ale a ak to chceš rozobrať kvoli guferu tak tam je opačný, ja som to rozobral pomocou zveráku a metrovej trubky .

jak odšroubovat koš z toho ozubeného kola prim. převodu? tam je tedy opačný závit?

 offline 

 

#16 25.11.2012 20:14:15

Mišák ttr600
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1802
Založená vlákna
Motorka: TT600R
Věk: 31
19 1

Re: čz250/513


Jak sem psal.Za první,když to jede,můžeš zažádat o invalidní důchod ohledně vazoneurozy. Za druhé pořídit si detektor kovu a motorku po jízdě posbírat nebo vše zavařit. Za třetí se v tom budeš jen hrabat.


Nejpěknější zásah do přírody je drapákem.

 offline 

 

#17 25.11.2012 20:24:06

kendy
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 458
Založená vlákna
Místo: prostějov
Motorka: Varadero,čz 513
Web
1 0

Re: čz250/513


513 mam vape a jsem plně spokojenej mam komplet motor po go za 15tis


Enduro je celej muj život

 offline 

 

#18 25.11.2012 20:31:20

LukysXR
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 155
Založená vlákna
Místo: Vsetinsko
Motorka: Honda XR 400
0 0

Re: čz250/513


Tu je jeden Bočák s kterým by se dalo už něco dělat.  gp 

http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/67 … 0-997.html

 offline 

 

#19 26.11.2012 14:03:53

Pepr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Slovensko, Holíč
Motorka: Suzuki DR650se
Věk: 25
1 0

Re: čz250/513


LukysXR:

jen tak pro zajimavost , kolik zubu muze mit ta rozeta ?

Editoval Pepr (26.11.2012 14:04:04)

 offline 

 

#20 26.11.2012 17:45:30

duso
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 619
Založená vlákna
Motorka: XR600 97
Věk: 29
2 0

Re: čz250/513


Kubeja ano, keď ho chceš sundat z víka aby ostalo už len víko a gufero aby si odedlil kolo primaru od koša mám to aj pofotené niekde aj "prípravok" mám ešte . a tá matica s tými dvomi zubami má normálny .
Mišákttr tak to si musel mať strašný črep  a8 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů