Ahoj Najde se tady někdo, kdo mi poradí .. pomůže se seřízením karburátoru Mikumi BST 40 na Suzuki DR650SE rok 1997?
Mám namontován otevřený laďák, otevřený vzduchový filtr ... aitbox.
Karburátor jsem měl vyndaný, provedl jsem vyčištění, vyměnil všechny těsnění a pak přišel na řadu tunng podle info z AdvRider.com
AdvRider.com
Takže jiná hlavní tryska, volmoběžná tryska, jinak nastavený palivová šroub, vyvrtaná dírka v šoupátku, zbroušená jehla...
Už jsem zkusil několik nastavení a kombinací trysek a nastavení šroubu a volnoběhu a pořád to nemužu doladit??
Kupa lidí píše kupu postupů a variamt jak na to, ale mě zatím nic nefunguje.
Motorka se v nízkejch otáčkách dusí, po zavření plynu střílí do výfuku, špatně drží volnoběh,...
Je to bohatou nebo chudou směsí.
Částečně byl karbec vytuněnej už po koupi motorky. Hlavní tryska byla 157,5, volnoběžná 45, Otáčky na palivovým šroubu cca 1,75, Jehla na 3pozici zhora z 5ti .. Po vyčištění a osazení otevřenýho filtru tohle nastavení nefunguje?!
Jak postupovat dál??
Předem díky za jakoukoli radu
Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=233164
Copyright © Motorkari.cz
Editoval tomik.trb (24.08.2024 17:44:53)