Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro

#61 10.12.2022 07:23:42

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


sirr: Trosku to poopravim
690R 2007-2014 46KW, 2015-2016 49KW, 2019- 54KW

Polozme si otazku "A k cemu je to dobre?" takovy vykon.
V NEzavodnim motardu na litani po okreskach a nahaneni vseho co dojedeme at uz to ma 4 nebo 2 kola - parada.
Ale do terenu, na skakani kolem komina, co tam s takovym stadem? Navic kdyz je ten vykon vykoupen tou spoustou "zbytecne" sloziteho agregatu.
Dlouha jednicka, jak zde na ni upozornovali, je v terenu fakt k prdu. Ja si to odzkousel kdyz jsem mel YZ a jet s ni v terenu krokem bylo hodne problematice. Po presednuti na TTR (mel jsem tehdy doma obe) byl ten rozdil markantni.

 offline 

 

#62 10.12.2022 09:28:34

pospa5
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 302
Založená vlákna
Motorka: YZ 125, TTR 600
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


kick-start:
K cemu ten vykon? No pro nekoho, kdo uz ma trochu odjeto, nejezdi tezkej teren a chce se na motorce obcas trochu vyradit. Na sviznej presun krajinou staci tech 30kw v ttr bohate, ale tak nejak mam potrebu mit tolik vykonu, aby sla motorka v pohode na zada kdy chci a ne jen rekneme do dvojky na ttr. To stejny na silnici, kdyz za to vezmu treba na 3 plnej, tak chci, aby sla vykonem na zada, ne jen zrychlovala. Jasne, objektivne to neni potreba, ale ja se na ty motorce chci bavit, kdyz uz si na ni udelam cas. Neco jinyho je pak na trati, tam mam naopak 125 a libuju si v tom, ale to je trochu neco jinyho. Proste na krosce je zaba jet na plno, ale na dualu je podle me zabava mit vzdycky dost vykonu, i kdyz ho vyuzijes treba jen parkrat za jizdu pro ten pocit a jinak jedes pohodicku.
S prevodama mi rozhodne neprijde jednicka na ttr kratka a uz vubec ne v porovnani s yz. Pocitove bych rekl, ze 1 na ttr odpovida u me tak 2ce na yz a s yz na 1 se da jet krokem, coz s ttr relativne taky, ale bezi na volnobeh.

 offline 

 

#63 13.12.2022 16:46:57

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


pospa5: výkon se hodí třeba v Albánských napůl vyschlých říčních korytech, kde říční písek a štěrk "žere" výkon a motky jako DRZ400 mají velkej problém, páč v těch korytech se dá jet 30 i více km. O jízdě v pouštním písku, dunách a fesh feshi asi škoda mluvit,že?  cool 

co se týče rychlé jedničky, stačí změnit řetězové kolečko a je to ok


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1994_319904847_5399451053516889_3640892324938307860_n.jpg

Editoval offroaderTE (13.12.2022 16:48:21)


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#64 16.12.2022 07:57:15

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


pospa5 napsal(a):

mam potrebu mit tolik vykonu, aby sla motorka v pohode na zada kdy chci a ne jen rekneme do dvojky na ttr. To stejny na silnici, kdyz za to vezmu treba na 3 plnej, tak chci, aby sla vykonem na zada, ne jen zrychlovala

to uz ale ni o enduru, proste jsi dosel do bodu kdy chces lehkou motorku na silnicni blbnuti s tim ze zvladne i nejaky ten prejezd mimo asfalt. Takze ta moje uvaha o motardu nebyla vubec mimo. 

pospa5 napsal(a):

S prevodama mi rozhodne neprijde jednicka na ttr kratka a uz vubec ne v porovnani s yz. Pocitove bych rekl, ze 1 na ttr odpovida u me tak 2ce na yz a s yz na 1 se da jet krokem, coz s ttr relativne taky, ale bezi na volnobeh.

offroaderTE napsal(a):

co se týče rychlé jedničky, stačí změnit řetězové kolečko a je to ok

Blbe jsem to napsal, ja psal o YZ400f ne o YZ 2T. Motocrossy jsou ale postaveny na trat a nejake upravy sekundarniho prevodoveho pomeru do pomala, jakoze pro jejich enduro pouziti nic nevyresi. Motocossova 1-cka je zprevodovana tak aby vydrzela dojet az do prvni zatacky pote co na startu spadne startovni rost. Mezi startem a prvni zatackou se vetsinou neradi, takze od vyroby je jednicka dlooouha protoze na nic jineho nez na start se nepouziva.
Sam jsem si vyzkousel ze zvyseni sekundarniho prevodoveho pomeru "jakoze zpomaleni crossa pro enduro pouziti" je k hovnu. V terenu se takoveto zprevodovani vice do pomala projevi jeste vetsim prokluzem zadniho kola na temer jakemkoliv povrchu. Proste to hrabe jeste vic a o nejakem plynulejsim rozjezdu nemuze byt ani rec. Paradoxne se mi motorka lepe ovladala s 47z rozetou nez 51z.
A svoje co rict k tomu ma i spojka. Na crossce je udelana na ON/OFF, s nejakym spojkovanim v enduro nasazeni se nepocita. Spojka je jen na rozjezd stylem co nejrychleji vystrelit ze startovniho rostu a potom uz jen na podrazovani rozepnout-podradit-sepnout. Nahoru se radi bez spojky.
Tvuj pocit ze 2-ka YZ je stejne rychla jako 1-cka TTR je uplne mimo. Tvrdim ze 1-cka YZ400f(s tovarnim prevodem) je jako lehce vytocena 2-ka TTR, protoze to mam osobne vyzkousene.

 offline 

 

#65 16.12.2022 09:06:07

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


kick-start:  to co jsi napsal je za mě také pravda - s těma převodama je možnost manipulovat jen do určité míry a záleží na moto. Spíš se to vyplatí u těch "slabších" kde si pomůžeš snížením kolečka o jeden zub. Na xchallenge jsem zkoušel i o 2z oproti originálnímu převodu a dalo se s tím jezdit zas jen něco.. na rychlejších úsecích nepohodlné.. furt řadíš - všechny převody jsou vlastně kratší a pak už nemáš kam  lol 

A k tomu výkonu... pokud je stejná váha, stejná životnost motoru tak proč nemít rezervu? Stále je jednodušší ten výkon umravnit/snížit dle potřeby než se snažit ho zvýšit.
Za mě je třeba velké zklamání CRF 450L .. dost jsem se na tento typ motorky těšil a v EU je to prostě bez úspěchu (nevím jaký vliv na to měly emisní normy apod...). Prostě mít motorku o takovéto váze  130-140 kg s výkonem aspoň kolem 35kw a servisním intervalem 2-3tis km ... to tady prostě chybí a už asi nebude.

 offline 

 

#66 16.12.2022 10:06:01

pospa5
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 302
Založená vlákna
Motorka: YZ 125, TTR 600
1 0

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


kick-start:

Nedospel jsem do bodu, kdy chci lehkou motorku na silnicni blbnuti, silnice rozhodne neni primarni zamereni. Chci motorku, co pojede proste dost na to, aby si clovek uzil pocit vykonu kdykoliv  a3 .
Dlouha jednicka je mozna na ty 400, ale rozhodne ne na 125, kde je ta 1. prakticky k nicemu, krom klidnyho rozjezdu. Na startu by ta jednicka maximalne cukla s kolem a hned bys radil za 2  wink ...samozrejme zalezi na koncovym prevodu.

 offline 

 

#67 16.12.2022 10:56:21

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


kick-start:
jen pro tvoji informaci....motokrosy motokrosovou jedničku téměř nepoužívají  lol 
Závodní start se z 95%  provádí na 2hý rychlostní stupeň a jednička se až na pár vyjímek na trati nikde nepoužívá....(možná tak na nezávodní rozjezd od auta z depa..:-)

Jinak, nemá asi cenu obhajovat převody,jedničky,dvojky,trojky,osmičky,rozety, jízdu krokem....to či ono...,balast...
Papírovej výkon je danej, kdo o tu motorku má zájem , ať se sveze....a rozhodne sám...


Na vrchol nevedou zkratky...jen krev,pot a slzy !
Čím víc jsem starší,  tím víc ty zkratky hledám .... :-)

 offline 

 

#68 03.02.2023 10:08:54

Re: Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro


nebudu zakládat nové téma, dvouválec pětikilo oficiálně zrušeno a11 
https://www.motorradonline.de/ratgeber/ … r-motoren/
https://img1.motorradonline.de/KTM-Zukunftsfahrplan-169Gallery-3de1fb02-1658505.jpg
https://img1.motorradonline.de/KTM-Zukunftsfahrplan-169Gallery-9537783b-1658506.jpg
https://img1.motorradonline.de/KTM-Zukunftsfahrplan-169Gallery-2fb1d797-1658507.jpg
https://img1.motorradonline.de/KTM-Zukunftsfahrplan-169Gallery-f6654b08-1658508.jpg


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů