Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Cartridge XPLOR PRO 6500

#1 23.01.2022 17:51:37

majo720
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 45
Založená vlákna
Místo: Púchov
Motorka: TPI 300
Věk: 39
0 0

Cartridge XPLOR PRO 6500


Aké mate skúsenosti s Cartridge XPLOR PRO 6500  big_smile  big_smile  big_smile 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6298_cartridge-xplor-pro-6500.jpg

Editoval majo720 (23.01.2022 17:53:18)

 offline 

 

#2 23.01.2022 20:25:38

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Cartridge XPLOR PRO 6500


majo720: zkušenosti nemám, ale budu dělat upgrade na Dal Soggio https://www.dalsoggiorace.com/sphere-hy … cartridge/

Jsem zvědav jestli ta zmena bude patrná či nepatrná a1 

 offline 

 

#3 24.01.2022 06:58:03

Kouba
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 193
Založená vlákna
Motorka: Montesa Cota 315R, KTM XC-W 250, Honda NTV
Věk: veterán
0 0

Re: Cartridge XPLOR PRO 6500


Toman:
Budeš dávat celý cartidge nebo jenom ventily? Nechal jsem si dát od Ladislava Faltuse přídavný ventil a poznat to jde:-) cena -  násobně menší - 3500,- okolo 25 000,- už se dají pořídit Kyb nebo Öhlinsy?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/32_whatsapp_image_2021-03-31_at_152112.jpeg

 offline 

 

#4 24.01.2022 07:20:41

Re: Cartridge XPLOR PRO 6500


Kayaby má kamarád a velká spokojenost.

Já mám přestavbu od Trnka suspenssion včetně zadního tlumiče - výměna nádobky a měcháře + úprava na váhu a celý včetně servisu jsem dával 17 a je to opravdu hodně znát. Zadek super funkčně a předek konečně začal reagovat na seřizování, což se předtím nedalo rozhodně říct.

Bohužel pořád bych řekl, že to ještě nemá ani na sériovou Kayabu.

Tom

 offline 

 

#5 24.01.2022 08:52:28

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Cartridge XPLOR PRO 6500


Kouba: Ventily jsem dával na bývalou KTM.. "XP KIT" od Dal Soggio, ale dělá to i K tech apod..  cena jak píšeš řádově do 4tis Kč. Bylo to znát, konečně začalo fungovat nastavení komprese... 3-4kliky a bylo to cítit .
Teď s mou novější moto kterou nehodlám asi rychle měnit jsem šel rovnou do cartridgí (i výhoda toho že si všemůžeš zase vzít na svou další motorku s Xplor).
Pročítal jsem to měsíc a ten kdo nasadil Dal Sogiio tak nelitoval investice. Někdo uváděl, že zkoušel i ohlins a zdály se mu horší (ale tam to bude hodně subjektivní)..

Ty cartridge by měly být (a snad budou) zase o větší kus lepší než nějaká drobná úprava toku oleje KITem na sérii.. těším se, uvidím  sjuk  U těch kitů ventilů jsem měl pak problém s tím, že v lese do měkka - vše OK, najelo se na cestu s roletou, hupy... jelo se svižněji a tam to nestíhalo bez překlikání.  Když bylo nastaveno zase na "tvrdo" tak v lese víc kopaly kameny, kořeny. Také bylo cítit jiné chování u studené vidlice a po svižnější jízdě když se zahrál olej...

Ale nejezdím závody, nehoním vteřiny, jen jsem na toto asi citlivej. Motorku mám jako asi jediný koníček a radost, někdo za rok 30tis prohulí  a13 tak já jsem je "investoval"  tongue 
Zadní tlumič ala trax za 50t apod. opravdu né, tam jsem šel do KITu (Dal Sogio RS Kit) který by měl trošku zleppšit chování zadního tlumiče tak uvidíme.

 offline 

 

#6 14.02.2022 09:46:28

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Cartridge XPLOR PRO 6500


Tak jen se podělím o info z úpravy podvozku cartridgemi Dal Soggio... Včera jsem jel alespoň "kolem komína" a chování motorky je teda zcela jiné. Těžko se subjektivní pocity přepisují slovy, ale zkusím to :-)
Takže zkusím to rozdělit: jedna věc je tlumení a druhá věc je pocit z předního kola resp. zatáčení-reakci od předku.
Tlumení do cca 30km/h je víceméně stejné, tam rozdíl není až tak znát.. když už se jede svižněji.. 3ka-6ka tak je cítit jistota. Pocit stále komfortní, a když to přeženu, tak je jedno jestli jedu  50 nebo 90... což se u origo podvozku říci nedalo (a tak rychle se opravdu nejelo).
Největší změna je ale pocit z předního kola.. motorka je jakoby "víc zatížená na předek"... ona samozřejmě zatížená není, ale kolo je stále v kontaktu s povrchem a proto ten pocit. Z toho pak plyne i reakce z předního kola, že motorka líp/hned zatáčí, je obratnější. Samozřejmě ten rozdíl úměrně stoupá s rychlostí  usch  Když jedna vidle tlumí při stlačení a druhá při roztažení tak to prostě nemůže fungovat tak dobře jak když stejnou práci "dělají" obě vidlice a ještě lépe  lol 

Takže jestli toto řešení je někde mezi standart a cone valve tak tam to musí být ještě znatelnější. a22 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů