Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (122)
Srazy (70)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

XT 500N příruby sání

#1 06.04.2021 17:24:35

XT 500N příruby sání


Zdar ladiči,mám dotaz ohledně přírub sání,mám XT500N r.87 a typově je to samé jako 43f akorát to má menší vrtání. Koupil jsem to v zimě udělal údržbu,co bylo třeba vyměnil atd.Až nastal čas na první testy.. Po mechanický stránce cajk,ale ten karburátor tam,to je katastrofa.
Navíc mě přijde že někdo zbastlil z více karbců jeden dohromady-už při nastavení sekundárního karburátoru mi to nehrálo.V manuálu je psáno že klapka na sekundáru má otevírat když je šoupě na primáru 7mm zvedlé.Mě při tomhle nastavení jdou do kolize ty unašeče(přepákování) na primáru je to šoupěte,na sekundáru klapky,prostě to jde proti sobě do kolize.
Za další v nízkých otáčkách to jakš takš hraje,i za studena,ale jakmile se to zahřeje na plnou provozní teplotu,dělá to psí kusy-začne se to dusit jako kdyby tomu došel benzin,střílí to,no je to porod.Příruby jsou dobré,komponenty osazené novými O kroužky,hladina ok,prostě jsem tomu udělal menší go.Dělá to i bez air boxu! Začíná se mi tenhle systém dvou karburátorů na jeden válec pěkně hnusit! ee5 
Chci tam dát jeden karbec.
Teď o co mi jde,slyšel jsem že na nějaké čtyřkolce teď nevím jestli grizzly,nebo raptor je totožný sání a ty komory jsou spojený,prostě jedna příruba na jeden karburátor.Hledal jsem hledal,ale nic nenašel,kdyby někdo věděl,nebo sem hodil link kde to sehnat(pokud to teda existuje),budu za to fakt vděčnej. Případně nějaký rady a vyfikundace,protože já to měl snad 20x sundaný a bez výsledku.
Ještě doplním že šroubek bohatosti na to nemá vliv,ať kroutím na jakoukoliv stranu dělá to prakticky pořád to samý.
Je tam(na sekundáru) ten starší systém pružina šoupě.Nebo pokud někdo má nějakej funkční karbec a nechá ho za rozumnou cenu,nabídněte.
Taky to může dělat úplně něco jinýho,ale vzhledem k tomu že za studena to jde do otáček tak si to nemyslím.Navíc nemám možnost vyzkoušet jiný karburátor,abych to mohl vyloučit.
Ještě jsem koukal na sytič a nezdá se mi jedna věc..v otvoru ovládání sytiče je nákružek s dírou uprostřed jako by ho měla zavírat jehla a zavírá to pouze gumová ploška(viz foto),nechybí na tom zavírání něco,nějaký hrot který by to měl zavřít??
Předem děkuju za reakce.



http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6603_img_20210406_203404.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6603_img_20210406_203008.jpg

Editoval hlavis257 (06.04.2021 20:48:29)

 offline 

 

#2 10.04.2021 19:48:47

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1621
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: XT 500N příruby sání


hlavis257:

Ahoj zítra mrknu jestli tam mám starý z 43F jak to tam bylo s těma táhly a unašečem, ale když byl ojetý ten soudeček nebo vůle v uložení tak se to potkávalo..na karbci je vyražen typ pro jaký to bylo motor (43F, 1VJ apod).

Karbec z Raptora jsem dával a je s tím docela dost drbání..je kratší, vstupy do hlavy jsou větší a v jiné ose a hadice z airboxu moc nepasují, udělat jiné lanko, no a pak to ješzě celé naladit a to máš motor jen kickem takže dost opruz...nicméně do 4000ot to jelo docela obstojně o cca 15-25% oproti standardu, ale pak to tarokovalo, a to těch trysek mám asi 20..
https://www.ebay.com/itm/CARBURETOR-For … 2620978108

zítra mknu do PC v dílně jestli tam nemám fotky a tabulku s nastavením.

Ještě poznámka, vytahaný rozvodový řetěz mi dost simuloval problém v karbci..moto nešlo pořádně nastartovat a za jizdy to slušně kravilo...po výměně úplná pohoda i se standardním nastavením karbce

E: ten sytič byl tuším do 1VJ/2KF s jehlou, pak bez omrknu to.

Editoval Slow (10.04.2021 19:50:27)


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#3 11.04.2021 15:30:57

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1621
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: XT 500N příruby sání


hlavis257:

když tak mi pošli na SZ email, pošlu fotky karbce...

S tím sytičem je to přesně obráceně..staré XT (43F, 34L atd) ještě bez membrány na sekundáru, měly sytič na řiditkách a ten byl bez jehly...novější na krabci již s jehou


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/659_karb_1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/659_karb_2.jpg


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#4 11.04.2021 22:20:38

Re: XT 500N příruby sání


Slow:
Zdar,na napínáku rozvod. řetězu je ještě 7 zámků do konce, což asi neznamená že neni ko,ale nemusel by bejt úplně dojetej..
Nevím nemám zkušenost, nechám si poradit.
Jinak karbec jsem měl možnost odzkoušet jiný,je to ten samý typ,ale též dost jetej.. Musím říct že charakteristika tý závady se trochu změnila,dokonce když je šroub bohatosti vytočený o 4,5 otáčky zdá se že ten motor jde normálně plynule,ale zas je to takový líný odspodu,ten výkon je prostě horší. Na předepsaných 3,5 otáčky je spodek živější,ale je tam prostě ta díra ve vyšších otáčkách.
Taky by mě zajímalo jaká tam má být tryska,na tom původním co tam byl je 125,na tom co jsem zkoušel teď o víkendu je 130.
A na karburátoru je 43f

Editoval hlavis257 (11.04.2021 22:36:51)

 offline 

 

#5 12.04.2021 09:34:45

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11114
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: XT 500N příruby sání


Kólni mi na 587571224
Kdybych to nebral, zkoušej to, dokud to nevemu - zrušili mi 3G, tak jsem v dočasné GSM izolaci  hmm 


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů