Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Enduro tpi 250 vs. 300

#21 28.01.2021 21:44:56

Re: Enduro tpi 250 vs. 300


PETARDAK napsal(a):

enduroracer napsal(a):

PETARDAK napsal(a):

enduroracer: prosím, pokud máš "pod dohledem" tolik TPi, po kolika mth, měníte olejové čerpadla? Dík

Možná se budes divit, ale nemenilo se na žádné, 2018 ma ted okolo 400mth, 19 tipnu 300, kolem me jezdi vsichni tpi a skoro jsem neslysel, ze by nekdo měnil, pravda ale, ze většina meni motorky kazdy rok

Překvapený až tak nejsem, každopádně dík za info z praxe ano  a pro doplnění, co používáte za olej?

Hele nelaborujem a vsichni jezdime motorex....ale nedavno jsem koukal test davkovani ipone vs motorex a docela jsem koukal

https://youtu.be/snxPopkXzFE

 offline 

 

#22 29.01.2021 10:07:02

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Enduro tpi 250 vs. 300


Jsem rád že se tu objevují relevantní zkušenosti a názory. Pro mě je to tedy zatím opravdu 50:50, letos pořizuje 300 kamarád tak se pak svezu ale oproti 500 mi to stejně přijde jako "kolo". Uvidíme, každá volba má něco +/-. Kdyby se ukázala nějaká pěkná 250 tak bych se asi nebránil jen kvůli objemu. Navíc za pár let může nastat ještě obměna za silnější  sjuk 

Asi se s příchodem tpi umravnila a zploštila křivka výkonu, měl jsem za to, že lidé utíkají od 4T 450 k 350 ... u 2T se tomu tak masově neděje.

 offline 

 

#23 29.01.2021 13:17:33

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Enduro tpi 250 vs. 300


Taky je možnost na 250 koupit 300 kit kdyby ti výkon ve spodku nestačil. Teda u karbce to tak bylo,nevim jak TPI.
Kámoš koupil 250 z 300Mth. Válec byl zralej na novej nikasil.
Sehnal ten kit za 12 litrů inzerci prdnul tam novej válec,cdi,áčkovej píst.Přetriskoval karbec a jezdí jak Fík.
U starého válce udělal nikasil a prodal ho za 10litrů.


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#24 11.07.2021 15:58:20

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Enduro tpi 250 vs. 300


Tak se to u nás narodilo a učím se znova jezdit na enduru  a24


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6119_img_20210710_173057.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6119_img_20210710_172827.jpg

 offline 

 

#25 12.07.2021 16:06:57

Vojta_410
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 250 TPI
0 0

Re: Enduro tpi 250 vs. 300


Toman:
Takže 250 nebo 300 a proč?  a1 

 offline 

 

#26 12.07.2021 20:51:37

Re: Enduro tpi 250 vs. 300


Toman:

Mas to krasny, at ti dela jen radost ano  ano 
Jen si rikam, ze trubky od plynu maji byt zluty wink 

 offline 

 

#27 13.07.2021 09:31:33

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: Enduro tpi 250 vs. 300


Vojta_410:Kamarád si pořídil 300 6D 2021 tak jsem se kousek svezl... 3-4min a motorka mi přišla opravdu hodná, dole je to neucukané, silné/slabé tak akorát... nechtěl jsem to kamarádovi po Mth hned někde rozpůlit takže jsem za to opravdu netahal a jel čtvrt plynu.  Takže padla volba že s 300 úplně vedle nešlápnu a z 500 to bude přeci jen jednodušší přechod.

Takže co a kdy koupit? Kamarád chtěl HQ.. nebyla u nás ani jedna... obyč KTM snad poslední 2-3ks...tak šel do 6D za (můj názor) hroznej balík. S výhledem a cenami na nové modely 2022 se mi také trochu roztočily a22 a přiznám se že již dlouho jsem pokukoval po GG tpi..  ALU podsedlák je plus, přepáčko beru jako plus (i když klidně bych bral i PDS).. euro 5, díly pasující z HG/KTM.. replika plasty již v prodeji.. za mě hezčí display HQ/GG než KTM a opravdu pěkné zadní led světlo (ale zas nic moc přední světlo bliz2)
Sumasumárum o 55tis levnější než KTM 6D.  blee1 (které také nemá větrák  okok )

Dokoupen kryt pod motor i s lízátkem na přepáčko, alu výztuhy chladičů včetně sady větráku.. kryty vík, kryt kotouče, KTM/HQ bastry, vyšší sedlo, kapoty, polepy... kromě krytu na motor bych řešil to stejné i u 6D  a9 
Jinak  ano za spojku Braktek. Opravdu perfektně měkká s ideálním odporem u záběru.


No a teď jízda  a13 
Asi je třeba zapomenout jak se jezdilo na 500 a je třeba se učit úplně od znova  usch  Ten 4T a objem je prostě na jízdu snažší.. když přidám tak vím kolik přidám a moto jede podle "nastavené" plynové rukojeti. 2T má prodlevu chvilku trvá než se "nadechne".. jede jinak v první třetině plynu, pak se dostane do toček a vystřelí jak splašený. Takže ve spodním spektru bylo/je 500 silnější, 300 od středních/vyšších toček zase agresivnější.
Mám najeto  2,5Mth takže nic, zatím jsem měl problémy s prudšími výjezdy.. když je to podtočený tak to má super grip a krásně se s tím "šplhá" i s origo tvrdou směsí.. ale když už se to dostane moc pod otáčky nebo je kopec prudší tak to nepodrží tak jak 500 a snáž chcípne.... takže buď podřadit na celkem dlouhou jedničku a nebo vytočit dvojku a spojkovat.
No všechno je o spojce, ale chce to přejít na jiný styl oproti silnému 4T   ou1 

Uvidíme jestli se moto ještě trochu zajede a projev se třeba změní... ale zatím pociťuji celkem velký kopanec v té cca 1/3 toček... když chci jet tak nějak na pohodu tak musím hodně řadit a držet moto v tom spodním spektru otáček, pak sepne "turbo"  a projev motoru/výkonu není lineární ale spíš exponeciální  lol 


p.s. píšu moje subjektivní pocity po první 3h jízdy  vyk! 

Edit: tak jsem pod sedlem rozpojil konektor - nastavil soft mapu a opravdu změna.. klidnější nástup do toček, nyní mně projev velmi vyhovuje smile

Editoval Toman (08.08.2021 17:29:07)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů