Zdar borci,potřeboval bych radu,dělám menší servis motorky,kterou jsem dotáhnul,při koupi chytla jela,dál jsem to neřešil.Než jsem to začal rozebírat všiml jsem si při odpojování baterie že je vyhořelá pojistka..(nejdřív jsem si řekl že jsem si asi někde škrtnul a odpálil ji) po výměně věcí jsem to dal celý dohromady,pojistku dal novou a ani jsem nemusel zapínat klíček a hned po připojení baterie zdamfovala taky ..(musím říct že elektriky jsem se ani nedotknul)Po bližším zkoumání jsem přišel na to že to dělá štekr od relé..jsou tam dva,dvou pin(bílé dráty) ten je v pohodě,a pak tam je tří pinovej konektor a ten když odpojím přestane to.A teď o co mi jde..Je to motorka dotažená z Rakouska na kšeft,na tom relé je česky napsané nové..takže to evidentně někdo měnil,než jsem to koupil.Chtěl bych vědět,jestli je možné aby tam byla závada na zapalování,která by odrovnávala ty relátka,nebo v čem si myslíte že je chyba,protože já prostě nevím.Případně jestli někdo neví nějaké hodnoty odporu,které by tam měli na cívkách být a jak je změřit.
Nahraju fotky toho relé a zapalka co tam jsou a za každou radu budu vděčný dík.