INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Jaký 4t 450 2012-13
Re: Jaký 4t 450 2012-13
Kurzmx napsal(a):....250 4t by mi bohatě stačila,ale chci 450 protože více vydrží než 250 kterou by jsem držel víc pod krkem, kort kupovat bazarovou,.
Tak jestli se bojis prave tohohle tak to se nech vyvest z omylu. Mnoho lidi zde na foru ti potvrdi ze nejvetsi investice sezere to co sam znicis - ulamane packy, plasty, atd.... a potom servis beznych opotrebeni - loziska v kolech, prepakovani, retezovka, vymeny oleje, filtry, atd... Takze je jedno jestli ulomis packu na 450 nebo 250, porad je to packa. Hned na zacatku pises ze planujes vstupni investici do motoru. Jestli 250 nebo 450 to te vyjde +- nastejno a potom ti ta 250 vydrzi zrovna tolik co 450 nez ji za 4 sezony zase prodas. Nebo si myslis ze na 450 budes jezdit stylem "kadla kadla", natocis 1/2 mth co bys natocil na 250 a vydrzi ti doma do doby nez povesis motorkareni na hrebik? Rozdil mezi 250 a 450 je v jinych vecech nez v polovicnim najezdu mth a jestli vis ze by ti 250 stacila tak proc zase 450?
- pospa5
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 302
- Založená vlákna
- Motorka: YZ 125, TTR 600
- 1 0
Re: Jaký 4t 450 2012-13
kick-start: Ke slabší motorce se asi musí každej dopracovat sám. Taky jsem dřív jezdil 250 2t kvůli větší výdrži a dalo se to, ale ta radost z jízdy, když jsem se odhodlal a koupil 125, kterou drtíš co to dá, ta je k nezaplacení. A ve výsledku si bazarovku musíš stejně udělat, ať už 250 nebo 450, a než pak ojezdíš i tu 250, tak stejně budeš koukat po jiný.
Re: Jaký 4t 450 2012-13
pospa5:
Já motorky dávám k známému. Už je opravuje spousty let. První krosku jsem měl kxf 250 a když jsem mu ji dal na kontrolu tak se zjistilo ze bude třeba dat nové ventily, píst, rozvodak,nikasil,ojnice oprava něco přes 20 000. Po roce jsem koupil Yz 450 nejezdil na ni 10mth a v zimě jsem ji dal také na kontrolu pro jistotu a ta byla naprosto v pořádku jenom se seridili ventily, bůh ví kolik měla najeto, nejezdil jsem na ni dalších 30mth a jenom jsem doléval benzin a měnil olej. Ale je to proste asi kus od kusu no.
Re: Jaký 4t 450 2012-13
pospa5 napsal(a):kick-start: Ke slabší motorce se asi musí každej dopracovat sám. Taky jsem dřív jezdil 250 2t kvůli větší výdrži a dalo se to, ale ta radost z jízdy, když jsem se odhodlal a koupil 125, kterou drtíš co to dá, ta je k nezaplacení. A ve výsledku si bazarovku musíš stejně udělat, ať už 250 nebo 450, a než pak ojezdíš i tu 250, tak stejně budeš koukat po jiný.
Já se na to dívám zase tak, ze než motorku furt držet v plném tak radši vyšší objem kvůli životnosti... ale mx 450 je nonsens, 350 ideál když už silnější
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Jaký 4t 450 2012-13
kick-start napsal(a):Kurzmx napsal(a):....250 4t by mi bohatě stačila,ale chci 450 protože více vydrží než 250 kterou by jsem držel víc pod krkem, kort kupovat bazarovou,.
Tak jestli se bojis prave tohohle tak to se nech vyvest z omylu. Mnoho lidi zde na foru ti potvrdi ze nejvetsi investice sezere to co sam znicis - ulamane packy, plasty, atd.... a potom servis beznych opotrebeni - loziska v kolech, prepakovani, retezovka, vymeny oleje, filtry, atd... Takze je jedno jestli ulomis packu na 450 nebo 250, porad je to packa. Hned na zacatku pises ze planujes vstupni investici do motoru. Jestli 250 nebo 450 to te vyjde +- nastejno a potom ti ta 250 vydrzi zrovna tolik co 450 nez ji za 4 sezony zase prodas. Nebo si myslis ze na 450 budes jezdit stylem "kadla kadla", natocis 1/2 mth co bys natocil na 250 a vydrzi ti doma do doby nez povesis motorkareni na hrebik? Rozdil mezi 250 a 450 je v jinych vecech nez v polovicnim najezdu mth a jestli vis ze by ti 250 stacila tak proc zase 450?
Tohle platí možná v lese. Ale na trati určitě ne. 250 točí o dost víc než 450 a hlavně jí v těch otáčkách narozdíl od 450 udržíš.
|