Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

co po čtyřtaktní 250?

#1 05.01.2021 10:31:41

co po čtyřtaktní 250?


Husqvarna FC250 šla do světa. Hledám náhradu.
První možnost je cross-country verze KTM nebo HQ 350. Líbí se mi větší nádrž, stojan, nelíbí se mi nutnost investice do podvozku hned ze startu.
Druhá možnost je prostě motocrossová 350.
Možnost třetí se mi zdá nejlepší, TM dělá čtyřtaktní tříkilo, s možností konfigurace zadního tlumiče, Ohlins nebo TM vlastní. Ale je to TM... je třeba se něčeho bát?
Možnost čtvrtá je dvoutakt nějaký, ale 200ka už se nedělá, 125-150 se mi zdá jako "budeš furt řadit" a 250 je čisté zlo... myslím.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#2 05.01.2021 12:32:05

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 534
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: co po čtyřtaktní 250?


Miguel: já po tupé WR250R skočil rovnou do EXC250 a neliltuji ani sekundu. Možná jsem si mohl ještě vyzkoušet ostrou 250-300, ale při testovacích projíždkách mě to nijak nenadchlo,..do lesa je to slabší a nejsem takový střelec abych držel pořád plný plyn a přesně řadil,...na druhou stranu na CC závody by to bylo asi lepší,..ale to jezdím spíš tak na spestření když jedem banda na nějaký pěkný závod,...
jinak zpět k té 2T 250,..dvoutakt má tu výhodu že jde jednoduše naladit na požadavky každého jezdce,..přívěra se dá poladit na požadavky každého jezdce,..já jsem jezdil 3 sezony s přitáhlou přívěrou, což znaméná že měla takový gumový projev ve spodním a středním pásmu otáček,..člověk tak krásně využíval sílu motoru a reakce na plyn nebyla tak blesková a když člověk potřeboval výkon musel pořádně otočit,...já bych se 250TPI nebál,..je to hodnější než karbec,..ale to už si musí každý vyzkoušet/vyjasnit sám,..

 offline 

 

#3 05.01.2021 21:52:25

Re: co po čtyřtaktní 250?


Řeč je o motocrossu. Řekl bych, ze EXC250 má výkon prakticky jako WR250R, okolo 30 koní. Mx 250 jich má 40 a dvoutakt kolem 45-50, ale karbec - vstřikování do motocrossu dosud neproniklo:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů