INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Zkusenosti dr-z 400
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06:
Ne nedrží Větší sílu nebo rázovej utahovák resp. povolovák
Jo celkem mě překvapilo, že si šel do DRZ, když si měl DR 350 a XR 400. By jsi mohl napsat recenzi a srovnání všech tří strojů, moc lidí určitě není, co je jezdilo v takové míře jak ty. (respektive až pojezdíš pořádně to DRZ)
Editoval Honza (19.03.2013 21:10:39)
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06: Jo je to normální závit. Holt víc zabrat a užít něco co se neohýbá, zkus to teda přes noc něčím napenetrovat, WD popřípadě nějakej povolovač na šrouby.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Zkusenosti dr-z 400
Strejda-GC:
Sally by to vyjel i vratech od stodoly
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06: Ano jen přiložit, nešroubovat.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Zkusenosti dr-z 400
přiložit, nešroubovat. Mě se při vlastním měření ale osvědčila rada jednoho servisáka a sice měření prováděl až poté, co sepnul větrák. Zdechnout, nechal cca 30 sekund odstát a změřil. Podle manuálu to máš 3 min ohřát, pak na tři min vypnout a měřit teprve pak. Bohužel jsem při stejném postupu vždy naměřil poměrně rozdílné hodnoty. Tím prvním způsobem sice nezměříš přesný množství oleje, ale na sto péro ověříš jeho případný úbytek. Pak případně jen dolít.
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06: V čem vidíš to zlepšení ve výjezdech proti XR?
Jinak vidím, že si odlehčil (na m.cz) Ten P.A.I.R nežere výkon, ani nemůže, pokud teda nepočítám, že vezeš hmotu a tlakovu ztártu v sání Jen to v určitým okamžiku natáhne čistej vzduch do výfuku, kvůli emisím. Ovládá to podtlak ze sání (tenká hadička co jde pod nádrž) Natahuje to tou hadicí co jde pod motor, nikde jsem teda nevyčetl v jakým režimu se tak děje. Ovšem když se ta hadice zahnojí blatem, což se bezpochyby zahnojí, tak to stejně nemá kama tahat Soukromý názor je, že bych to dal pryč, nasr.. na ekofašisty a rozum mi říká....proč natahovat čistej vzduch do výfuku komu tím prospěju
http://www.thumpertalk.com/topic/518525 … e__st__100 Tady k tomu něco máš. Já to mám demontovaný předchozím majitelem. Mám tam ponechanou tu kovovou trubičku co jde nad svod a tu mám zaslepenou v tom gumovým napojení co původně šlo do toho bazmeku.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06:
my to chcem TADY, ne na m.cz
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06:
co mi hodne pomohlo na drz byl dynojet kit a udelat diru do airboxu, neskutecny rozdil !! POkud das jeste ladak, tak je jina motorka, ktera jde plynem na zada
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06:
na to prijdes pozdeji, neboj
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06:
hustota už k nám nemusíš jezdit
Re: Zkusenosti dr-z 400
ja sem si tupe enduro kupil sice ttr,služidobře ale do terenu absolutně krok mimo,dneska lituju že ho mám takej de pryč,ale tobě sa divim že po hondackej čtyřstovce si kupíš eště vetší heblo jel sem na tom a jako asfaltky a polnačky a takove to cestovní enduro to jo ale inač k ničemu motorka,třeba na tom vyjedeš všecko ale nejde o to vyjet ale jizdu si užit a nenadřit sa a po vyjíždce met pocit že sem sa vyblbnul ne že sem sa nasmykal jak ocas za mna je to stejně nepoužitelne do terenu jako ttr,xt a ostatní,prostě lehká je nekde jinde
- _Vlk_
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1163
- Založená vlákna
- Místo: Valašsko
- Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
- Věk: 28
- Tel: 776588125
- Web
- 8 3
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06 napsal(a):mmozga:Pro toho kdo si to teda nechce číst na M.cz
Před dnešní první vyjížďkou jsem si ráno nastavil páčky, nafoukal pneu 0,8/1,2 zadní byla bez haltru proto tolik. A pohrál jsem si s nastavením tlumičů. Kvůli své váze samozřejmě přední tlumiče na nejměkčí, to jsem ani neváhal. Odskok přesně v polovině, zadní tlumič 6 kliků od nejměkčího a odskok, jak vepředu přesně v polovině, mázl jsem řetěz a mohlo se razit. Ráno -8°C a povrch totálně promrzlý a pokrytý listím ve vyšších polohách sněhem (hromadou sněhu ), takže srovnání s DR, XR nebude prozatím adekvátní!!! Úplně první dojmy. nastavení podvozku se mi prostě povedlo podle gusta, fungoval parádně, brzdy jsou průměrné, řidítka jsou moc blízko stupaček z pohledu na motku zezhora! A jsou nízko, přijdou nainstalovat nádstavce. Ze stupaček mi kloužou boty, když se zalepí sněhem, uvidim v létě. Odezva na plyn je horší, jak u DR, XR. Jdou poznat prostě ty KG, které to má dost na předku, jde to poznat i ve výjezdech kde se tolik nestaví jako DR, XR!!! Převod jsem zvolil naprosto dobře 14/51 dělá to co potřebuji. Ovšem motorka překvapivě daleko míně brzdí motorem než DR, XR! Převodovku to musí mít spřevodovanou trošičku jinak. Převodovka je jinak opravdu hodně přesná a jde hodně snadno/lehce řadit ne, jak na DR, XR. Pneu XT754 brala naprosto mimořádně na to jaký byl povrch promrzlý a jak moc byla nafoukaná! K samotnýmu ježdění na motorku jsem si nemusel zvykat. Je to prostě tupé dobré endurko stejné jako DR a XR. Pár lidí mi říká, že chodim z louže do ještě větší louže, ale mám svůj svět a chci aby si tito lidé uvědomili, že to není o motorce ! Ovšem takovýho člověka už jsem dokázal nasrat a posrat v jednom. Ukázal mi kopec na první vyjížďce v životě sním a jeho slova byli: Tento výjezd vyjel jen jeden člověk. Jsem se podívat a byl jsem nahoře a kroutil hlavou. A on nikde a co měl za motorku? No přece překoňovanou 450 ostrou. Prostě No coment!!! na po páté se asi nějak vyškrábal s tak podtočeným motorem, že sám nevěděl, jak to dokázal. Za celou vyjížďku, kterou vedl a jezdil si svoje co zná a já to jel poprvé jsem ho zvedal asi 5x a čekal většinou nahoře. Tak včem je chyba. Spousta lidí má velké ústa, ale jinak skutek utek, takže jestli mi ještě někdo řekne, že DR-Z 400 S není motorka do terénu, že to sní nejde! Tak ho vyliskám a může mi to ukázat v praxi, jak jezdí na ostré tady můj terén... Sám jsem se přesvědčil, že DR-Z 400 S je schopné jet po ose ve dvou klidně na výlet do rumunska, ale zároveň může klidně jet odstrojená na vozíku do Rumunska do terénu s ostrýma. Tudíž DR 350 byla ve své době nejuniverzálnější motka, ale převzalo to právě DR-Z S! TTR 600 apod. Jsou univerzální a ne natolik, aby mohli konkurovat těmto motkám, protože do terénu jsou daleko těžší a těžkopádnější a na cestě jsou srovnatelné (cestu nehrotim, jedu si svoje tempo a je to jedno jestli na DR nebo TTR, takže radši DR protože cestu zvládně stejně, jak TTR, ale lépe než TTR zvládne terén!!! Ale to jsem odbočil. Po zimních vycházkách se psem jsem objevil napojení na jeden z nejtěžších výjezdů tady za komínem, jen ten samotný výjezd dokáže člověka totálně ztrhat. Většinou ho nikdo nevyjede bez zastavení až na pár jedinců, doslova pár ! Ale připojit ktomu ještě jeden výjezd dole a jeden ještě nahoře, tak to bylo něco jet to v kuse bez zastavení. Dneska jsem si to z vysmátým/zmrzlým ksichtem dal upe čistě ve stupačkách... Naprosto mi vyhovuje výška, prostě a doslova akorát dosáhnu na zem. XR mi v tomhle dělalo problémy a ještě ktomu mělo tvrdší sedlo, takže když jsem skákal pomaličku do výjezdu, tak mě sedlo kopalo, na DR-Z to jde prostě kvůli sedlu lehčeji a dnešek toho byl důkazem. Po čistých 5 měsících neježdění jsem myslel, že budu upe mrtvej, ale byl jsem jakoby nabytý těma měsícama a neměl jsem sebemenší problém, ale taky proto že mám startér ikdyž za celý den (4,5H) jsem to zvedal asi tak 5x a také proto, že jsem vše vyjel většinou bez problémů a napoprvé a čekal na další co se mrdali vy výjezdu, ale byl to pěkný pohled. Startér k nezaplacení, ale dokud jsem mladý, tak mi nebude vadit nakopávačka, protože pokud je moto dobře seštelované chytá vždy a všude. DR, XR toho byli důkazem nikdy sebemenší problém a vysilovalo mě na nich jen to !!! DR-Z má takový jakoby sametový zátah motoru, je takový vláčnější, tišší, gumový, nevim, jak to nazvat, ale asik to dělá ten voďar je tichý, neklepe, neřve a přitom jede, jak prase ! Prostě naprostá spokojenost. Po přečtení o tomhle modelu na netu různé články jsem měl trošičku obavy, že to fakt bude motka nemožná do terénu, ale vůbec tomu tak není, a pokud mi chce někdo oporovat, tak ať mě pozve k sobě na pojezd, příjímám rád nové výzvy a kde to neznám tam se ukáže, jak motka, tak hlavně jezdec . Sečteno podtrženo na DR-Z jsem vyjel naprosto vše i za tohohle zmrzlého počasí a bez haltru s 1,2 BAR v zadní pneu. Už teďka jsem dalece překonal XR a DR doháním. Zapoměl jsem, že si neskutečně vážím větřáčku na chladiči, protože vodník bez větřáčku vlastně vodníkem ani není!!! Naopak bez větřáčku je vlastně horší, jak vzducháč. Dnes mi běžěl pouze jednom v tomhle počasí. Jsem rád prostě, že mám novější motku a ještě ktomu odolnýho vodníka v plné zbroji... Pokračování příště až bude adekvátní počasí na srovnávání...
tak obsáhlý popis jsem na m.cz ještě snad neviděl,ale pokud si trochu pamatuju,tak mluvíš o výzvě...nahoře byl první Peťánek,já jsem se tam taky nějak vyškrábal a ty nakonec taky,ale rozhodně to nebylo moc důstojným stajlem
nic proti tobě,jen mě trochu zaráží to tvoje mistrování
Padám sám,zvedám se sám...
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06 napsal(a): Zapoměl jsem, že si neskutečně vážím větřáčku na chladiči, protože vodník bez větřáčku vlastně vodníkem ani není!!! Naopak bez větřáčku je vlastně horší, jak vzducháč. Dnes mi běžěl pouze jednom v tomhle počasí. Jsem rád prostě, že mám novější motku a ještě ktomu odolnýho vodníka v plné zbroji...
ještě bych prosil vysvětlit tohle
Editoval Strejda-GC (24.03.2013 15:16:18)
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Strejda-GC napsal(a):Sally06 napsal(a): Zapoměl jsem, že si neskutečně vážím větřáčku na chladiči, protože vodník bez větřáčku vlastně vodníkem ani není!!! Naopak bez větřáčku je vlastně horší, jak vzducháč. Dnes mi běžěl pouze jednom v tomhle počasí. Jsem rád prostě, že mám novější motku a ještě ktomu odolnýho vodníka v plné zbroji...
ještě bych prosil vysvětlit tohle
No zřejmě to myslel tak že když nemaš větraček tak to tu vodu neuchladí když se někde dupeš a nepomaha tí napor větru.
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- C.J.
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2580
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 450 05
- Věk: 36
- 13 1
Re: Zkusenosti dr-z 400
To sice jo, ale i vodník bez větráku chladí motor více, než jen chlazení vzduchem. Podle mě na to Strejda naráží.. Na kolik se zahřeje max. vodník? Na 120st? Na kolik se běžně zahřívají motory chlazené vzduchem, 150-170st? (nevím, tipuju) Na XLR250 i XR400 se mi v létě běžně stávalo, že při stání na místě se motor zahřál na tolik, že olej zřídl do takové míry, že motorka začala fest kouřit.. To se mi s vodníkem nestalo, to by už dávno vyvřela voda.. Každopádně mám mnohem raději motory bez vody..
|