Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Zkusenosti dr-z 400

#141 19.03.2013 21:08:50

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:

Ne nedrží smile  Větší sílu nebo rázovej utahovák resp. povolovák tongue 

Jo celkem mě překvapilo, že si šel do DRZ, když si měl DR 350 a XR 400. By jsi mohl napsat recenzi a srovnání všech tří strojů, moc lidí určitě není, co je jezdilo v takové míře jak ty. (respektive až pojezdíš pořádně to DRZ)

Editoval Honza (19.03.2013 21:10:39)


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#142 19.03.2013 22:01:29

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06: Jo je to normální závit. Holt víc zabrat a užít něco co se neohýbá, zkus to teda přes noc něčím napenetrovat, WD popřípadě nějakej povolovač na šrouby.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#143 19.03.2013 22:48:49

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:

kurde, tak taky gratulace k novému brku  smile  ano  jsem zvědav, jestli na té kovadlině budeš taky hopsat po výjezdech jako na XR heh2 

 offline 

 

#144 20.03.2013 19:22:02

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2025
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Strejda-GC:

Sally by to vyjel i vratech od stodoly ano  ano 

 offline 

 

#145 21.03.2013 08:23:07

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:

já to jenom přikládám. Mám pocit že je to tak aji v manuálu napsaný.

 offline 

 

#146 21.03.2013 10:09:01

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06: Ano jen přiložit, nešroubovat.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#147 21.03.2013 18:51:05

Re: Zkusenosti dr-z 400


přiložit, nešroubovat. Mě se při vlastním měření ale osvědčila rada jednoho servisáka  a sice měření prováděl až poté, co sepnul větrák. Zdechnout, nechal cca 30 sekund odstát a změřil. Podle manuálu to máš 3 min ohřát, pak na tři min vypnout a měřit teprve pak. Bohužel jsem při stejném postupu vždy naměřil poměrně rozdílné hodnoty. Tím prvním způsobem sice nezměříš přesný množství oleje, ale na sto péro ověříš jeho případný úbytek. Pak případně jen dolít.

 offline 

 

#148 23.03.2013 16:58:06

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:
V čem vidíš to zlepšení ve výjezdech proti XR?

Jinak vidím, že si odlehčil (na m.cz)
Ten P.A.I.R nežere výkon, ani nemůže, pokud teda nepočítám, že vezeš hmotu a tlakovu ztártu v sání smile  Jen to v určitým okamžiku natáhne čistej vzduch do výfuku, kvůli emisím. Ovládá to podtlak ze sání (tenká hadička co jde pod nádrž) Natahuje to tou hadicí co jde pod motor, nikde jsem teda nevyčetl v jakým režimu se tak děje. Ovšem když se ta hadice zahnojí blatem, což se bezpochyby zahnojí, tak to stejně nemá kama tahat  tongue 
Soukromý názor je, že bych to dal pryč, nasr.. na ekofašisty a rozum mi říká....proč natahovat čistej vzduch do výfuku a11  komu tím prospěju lol 

http://www.thumpertalk.com/topic/518525 … e__st__100 Tady k tomu něco máš. Já to mám demontovaný předchozím majitelem.  Mám tam ponechanou tu kovovou trubičku co jde nad svod a tu mám zaslepenou v tom gumovým napojení co původně šlo do toho bazmeku.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#149 23.03.2013 20:25:14

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:

my to chcem TADY, ne na m.cz  heh1 

 offline 

 

#150 23.03.2013 20:37:20

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: Zkusenosti dr-z 400


Strejda-GC:

stačí jeden klik  wink  http://www.motorkari.cz/profil/?uid=820 … ky&scr=100

 offline 

 

#151 23.03.2013 21:14:45

mmozga
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 466
Založená vlákna
Motorka: Husaberg FE 570 12
Věk: 23 zatím :)
Tel: galaxy s4
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


jasan.kopíruj a neptej se smile

 offline 

 

#152 23.03.2013 21:23:48

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2025
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:

co mi hodne pomohlo na drz byl dynojet kit a udelat diru do airboxu, neskutecny rozdil !! POkud das jeste ladak, tak je jina motorka, ktera jde plynem na zada lol  lol 

 offline 

 

#153 23.03.2013 21:34:48

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2025
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:

na to prijdes pozdeji, neboj cool 

 offline 

 

#154 23.03.2013 21:40:20

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:

hustota  ano 
už k nám nemusíš jezdit  lol 

 offline 

 

#155 24.03.2013 12:40:06

viteka 32
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3345
Založená vlákna
Místo: Kocábov
Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
Věk: 54
Tel: mám
18 3

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06:
Těžko se dá srovnávat 110 kg váhy Palce s tvými 65 kg a rozdíl věku 30 let ne 
Z tvého příspěvku to vypadá, že se z tebe stal mistr nad mistry a na nikoho kromě tebe není usch 

 offline 

 

#156 24.03.2013 13:52:00

mirbubak
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 379
Založená vlákna
Motorka: ktm exc 200
Věk: 27
Web
3 1

Re: Zkusenosti dr-z 400


ja sem si tupe enduro kupil sice ttr,služidobře ale do terenu absolutně krok mimo,dneska lituju že ho mám takej de pryč,ale tobě sa divim že po hondackej čtyřstovce si kupíš eště vetší heblo lol jel sem na tom a jako asfaltky a polnačky a takove to cestovní enduro to jo ale inač k ničemu motorka,třeba na tom vyjedeš všecko ale nejde o to vyjet ale jizdu si  užit a nenadřit sa a po vyjíždce met pocit že sem sa vyblbnul ne že sem sa nasmykal jak ocas lol za mna je to stejně nepoužitelne do terenu jako ttr,xt a ostatní,prostě lehká je nekde jinde

 offline 

 

#157 24.03.2013 14:46:17

_Vlk_
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1163
Založená vlákna
Místo: Valašsko
Motorka: Husaberg FE 550 09, Husaberg TE 250 12, Husqvarna TE 300 15
Věk: 28
Tel: 776588125
Web
8 3

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06 napsal(a):

mmozga:Pro toho kdo si to teda nechce číst na M.cz lol  tongue  heh2 

Před dnešní první vyjížďkou jsem si ráno nastavil páčky, nafoukal pneu 0,8/1,2 zadní byla bez haltru proto tolik. A pohrál jsem si s nastavením tlumičů. Kvůli své váze samozřejmě přední tlumiče na nejměkčí, to jsem ani neváhal. Odskok přesně v polovině, zadní tlumič 6 kliků od nejměkčího a odskok, jak vepředu přesně v polovině, mázl jsem řetěz a mohlo se razit. Ráno -8°C a povrch totálně promrzlý a pokrytý listím ve vyšších polohách sněhem (hromadou sněhu  ), takže srovnání s DR, XR nebude prozatím adekvátní!!!
Úplně první dojmy. nastavení podvozku se mi prostě povedlo podle gusta, fungoval parádně, brzdy jsou průměrné, řidítka jsou moc blízko stupaček z pohledu na motku zezhora! A jsou nízko, přijdou nainstalovat nádstavce. Ze stupaček mi kloužou boty, když se zalepí sněhem, uvidim v létě. Odezva na plyn je horší, jak u DR, XR. Jdou poznat prostě ty KG, které to má dost na předku, jde to poznat i ve výjezdech kde se tolik nestaví jako DR, XR!!! Převod jsem zvolil naprosto dobře 14/51 dělá to co potřebuji. Ovšem motorka překvapivě daleko míně brzdí motorem než DR, XR! Převodovku to musí mít spřevodovanou trošičku jinak. Převodovka je jinak opravdu hodně přesná a jde hodně snadno/lehce řadit ne, jak na DR, XR. Pneu XT754 brala naprosto mimořádně na to jaký byl povrch promrzlý a jak moc byla nafoukaná!
K samotnýmu ježdění na motorku jsem si nemusel zvykat. Je to prostě tupé dobré endurko stejné jako DR a XR. Pár lidí mi říká, že chodim z louže do ještě větší louže, ale mám svůj svět a chci aby si tito lidé uvědomili, že to není o motorce  ! Ovšem takovýho člověka už jsem dokázal nasrat a posrat v jednom. Ukázal mi kopec na první vyjížďce v životě sním a jeho slova byli: Tento výjezd vyjel jen jeden člověk. Jsem se podívat a byl jsem nahoře a kroutil hlavou. A on nikde a co měl za motorku? No přece překoňovanou 450 ostrou. Prostě No coment!!!  na po páté se asi nějak vyškrábal s tak podtočeným motorem, že sám nevěděl, jak to dokázal. Za celou vyjížďku, kterou vedl a jezdil si svoje co zná a já to jel poprvé jsem ho zvedal asi 5x a čekal většinou nahoře.    Tak včem je chyba. Spousta lidí má velké ústa, ale jinak skutek utek, takže jestli mi ještě někdo řekne, že DR-Z 400 S není motorka do terénu, že to sní nejde! Tak ho vyliskám a může mi to ukázat v praxi, jak jezdí na ostré tady můj terén...    Sám jsem se přesvědčil, že DR-Z 400 S je schopné jet po ose ve dvou klidně na výlet do rumunska, ale zároveň může klidně jet odstrojená na vozíku do Rumunska do terénu s ostrýma. Tudíž DR 350 byla ve své době nejuniverzálnější motka, ale převzalo to právě DR-Z S! TTR 600 apod. Jsou univerzální a ne natolik, aby mohli konkurovat těmto motkám, protože do terénu jsou daleko těžší a těžkopádnější a na cestě jsou srovnatelné (cestu nehrotim, jedu si svoje tempo a je to jedno jestli na DR nebo TTR, takže radši DR protože cestu zvládně stejně, jak TTR, ale lépe než TTR zvládne terén!!!  Ale to jsem odbočil. Po zimních vycházkách se psem jsem objevil napojení na jeden z nejtěžších výjezdů tady za komínem, jen ten samotný výjezd dokáže člověka totálně ztrhat. Většinou ho nikdo nevyjede bez zastavení až na pár jedinců, doslova pár  ! Ale připojit ktomu ještě jeden výjezd dole a jeden ještě nahoře, tak to bylo něco jet to v kuse bez zastavení. Dneska jsem si to z vysmátým/zmrzlým  ksichtem dal upe čistě ve stupačkách...    Naprosto mi vyhovuje výška, prostě a doslova akorát dosáhnu na zem. XR mi v tomhle dělalo problémy a ještě ktomu mělo tvrdší sedlo, takže když jsem skákal pomaličku do výjezdu, tak mě sedlo kopalo, na DR-Z to jde prostě kvůli sedlu lehčeji a dnešek toho byl důkazem. Po čistých 5 měsících neježdění jsem myslel, že budu upe mrtvej, ale byl jsem jakoby nabytý těma měsícama a neměl jsem sebemenší problém, ale taky proto že mám startér ikdyž za celý den (4,5H) jsem to zvedal asi tak 5x a také proto, že jsem vše vyjel většinou bez problémů a napoprvé a čekal na další co se mrdali vy výjezdu, ale byl to pěkný pohled. Startér k nezaplacení, ale dokud jsem mladý, tak mi nebude vadit nakopávačka, protože pokud je moto dobře seštelované chytá vždy a všude. DR, XR toho byli důkazem  nikdy sebemenší problém a vysilovalo mě na nich jen to  !!! DR-Z má takový jakoby sametový zátah motoru, je takový vláčnější, tišší, gumový, nevim, jak to nazvat, ale asik to dělá ten voďar je tichý, neklepe, neřve a přitom jede, jak prase  ! Prostě naprostá spokojenost.
Po přečtení o tomhle modelu na netu různé články jsem měl trošičku obavy, že to fakt bude motka nemožná do terénu, ale vůbec tomu tak není, a pokud mi chce někdo oporovat, tak ať mě pozve k sobě na pojezd, příjímám rád nové výzvy a kde to neznám tam se ukáže, jak motka, tak hlavně jezdec  . Sečteno podtrženo na DR-Z jsem vyjel naprosto vše i za tohohle zmrzlého počasí a bez haltru s 1,2 BAR v zadní pneu. Už teďka jsem dalece překonal XR a DR doháním.
Zapoměl jsem, že si neskutečně vážím větřáčku na chladiči, protože vodník bez větřáčku vlastně vodníkem ani není!!!  Naopak bez větřáčku je vlastně horší, jak vzducháč. Dnes mi běžěl pouze jednom v tomhle počasí. Jsem rád prostě, že mám novější motku a ještě ktomu odolnýho vodníka v plné zbroji...
Pokračování příště až bude adekvátní počasí na srovnávání...

tak obsáhlý popis jsem na m.cz ještě snad neviděl,ale pokud si trochu pamatuju,tak mluvíš o výzvě...nahoře byl první Peťánek,já jsem se tam taky nějak vyškrábal a ty nakonec taky,ale rozhodně to nebylo moc důstojným stajlem deb1 

nic proti tobě,jen mě trochu zaráží to tvoje mistrování usch 


Padám sám,zvedám se sám...

 offline 

 

#158 24.03.2013 15:15:43

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Zkusenosti dr-z 400


Sally06 napsal(a):

 
Zapoměl jsem, že si neskutečně vážím větřáčku na chladiči, protože vodník bez větřáčku vlastně vodníkem ani není!!!  Naopak bez větřáčku je vlastně horší, jak vzducháč. Dnes mi běžěl pouze jednom v tomhle počasí. Jsem rád prostě, že mám novější motku a ještě ktomu odolnýho vodníka v plné zbroji...

ještě bych prosil vysvětlit tohle  ou2 

Editoval Strejda-GC (24.03.2013 15:16:18)

 offline 

 

#159 24.03.2013 16:37:31

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Strejda-GC napsal(a):

Sally06 napsal(a):

 
Zapoměl jsem, že si neskutečně vážím větřáčku na chladiči, protože vodník bez větřáčku vlastně vodníkem ani není!!!  Naopak bez větřáčku je vlastně horší, jak vzducháč. Dnes mi běžěl pouze jednom v tomhle počasí. Jsem rád prostě, že mám novější motku a ještě ktomu odolnýho vodníka v plné zbroji...

ještě bych prosil vysvětlit tohle  ou2 

No zřejmě to myslel tak že když nemaš větraček tak to tu vodu neuchladí když se někde dupeš a nepomaha tí napor větru.


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#160 24.03.2013 16:56:53

C.J.
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2580
Založená vlákna
Motorka: EXC 450 05
Věk: 36
13 1

Re: Zkusenosti dr-z 400


To sice jo, ale i vodník bez větráku chladí motor více, než jen chlazení vzduchem. Podle mě na to Strejda naráží.. Na kolik se zahřeje max. vodník? Na 120st? Na kolik se běžně zahřívají motory chlazené vzduchem, 150-170st? (nevím, tipuju) Na XLR250 i XR400 se mi v létě běžně stávalo, že při stání na místě se motor zahřál na tolik, že olej zřídl do takové míry, že motorka začala fest kouřit.. To se mi s vodníkem nestalo, to by už dávno vyvřela voda.. Každopádně mám mnohem raději motory bez vody..

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů