INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Zkusenosti dr-z 400
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06: ty máš nový motokolo?
jinak chrániče chladičů na E a S jsou jiný, mají jiné uchycení kvůli nádrži a větráku.
Na ečko to dělá dost výrobců - třeba CRD, lze sehnat bezproblemu.
Na Sko je to špatný. Sám jsem sháněl něco v podstatě dva roky a skončilo to tak, že jsem si to navrhl a borec mě to udělal z nerezu. V USA jsou na Sko velmi populární UNABIKER, který jsou kvalitní, ale je to cenová darda - dph, clo... U nás jsem už taky ale něco viděl něco prodávat, dokonce je tady někdo na webu prodával, nebo dával odkaz na prodejce. Co se týká pevnosti nevím. Já to mám z 3mm nerezu, kovový kastlíky utažený přímo do rámu. Zatím se zdají panzer Možná to byl Kubicheck, nevím. fy myslím 2hmoto. kolik stojí nevím. začali to prodávat poté, co jsem to udělal.
po zadním plánovitě nejezdím. Jednou jsem dal nechtěně 10 metrů na kolmou stojku a málem se pos......
převody vyhovují každému jinak, obecně platí 1 zub na sekundáru (méně) se rovná 2,5 zubu na rozetě(více proti originálu). Nedoporučuju dávat dopředu menší kolečko, protože řetěz rychleji sjíždí kluznej kryt vidlice, raději větší rozetu.
- C.J.
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2580
- Založená vlákna
- Motorka: EXC 450 05
- Věk: 36
- 13 1
Re: Zkusenosti dr-z 400
Hlavní je přetryskovat karbec, jen to samotné pomůže citelně.. Když se k tomu přidá výfuk, tak je rozdíl fakt citelný.
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06: Tady něco k těm výztuhám chladičů, jestli je někdo začal prodávat u nás nevím, zkus se podívat po UK eshopech, nebudeš platit DPH ani clo. Z ebay jsem bral ty kryty na dekl zapalování a spojky za cca 1000-, včetně pošty. Ty kryty na chladiče mě stály s poštou clem a DPH 2914-,, ovšem cca půlka bylo jen poštovný, clo, DPH a poplatky viz:
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=6047
Převod jezdím 14 / 47, s laďákem Doma racing (nebyl určenej pro tuto motorku a ani karbec tomu nebyl přizpůsobenej) to šlo na jedničku na záda na požádání jen plynem, na dvojku nevím, na to sem byl moc srab, ale řekl bych že by se nezvedla. (aby sme se rozuměli nejsem žádnej jezdec po zadním a potom co sem si dal na budku při pokusech o jízdu po zadním jsem to přestal pokušet ) s origo výfukem to udusí dost spodek, ale je to opravdu tichý, jak sekačka na trávu, nebo velkej simson. Do lesa dobrý, ale na honění před buchtama o ničem Ale jezdím originální výfuk a asi to tak zůstane. Po výměně výfuku mně chvíli trvalo než sem si zvyknul na ten udušenej spodek, s tím laďákem to bylo víc traktorový. Nemůžu říct, jak moc ta motorka jede, jelikož nemám s čím srovnávat, ale nedostatek výkonu rozhodně nepociťuju.
Myslím, že zdejší uživatel Kubiczech ( nebo nějak tak) má Dyno jet a laďák a pochvaluje si to.
Editoval Honza (04.03.2013 20:18:05)
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06:
No popravdě, tělesná schránka by toho dost snesla, ovšem motorka by to nemusela vždycky ustát bez újmy a při pohledu kolik stojí chladiče, mě dycky chuť na pokusy přejde.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Zkusenosti dr-z 400
Honza napsal(a):Sally06: Tady něco k těm výztuhám chladičů, jestli je někdo začal prodávat u nás nevím, zkus se podívat po UK eshopech, nebudeš platit DPH ani clo. Z ebay jsem bral ty kryty na dekl zapalování a spojky za cca 1000-, včetně pošty. Ty kryty na chladiče mě stály s poštou clem a DPH 2914-,, ovšem cca půlka bylo jen poštovný, clo, DPH a poplatky viz:
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=6047
Převod jezdím 14 / 47, s laďákem Doma racing (nebyl určenej pro tuto motorku a ani karbec tomu nebyl přizpůsobenej) to šlo na jedničku na záda na požádání jen plynem, na dvojku nevím, na to sem byl moc srab, ale řekl bych že by se nezvedla. (aby sme se rozuměli nejsem žádnej jezdec po zadním a potom co sem si dal na budku při pokusech o jízdu po zadním jsem to přestal pokušet ) s origo výfukem to udusí dost spodek, ale je to opravdu tichý, jak sekačka na trávu, nebo velkej simson. Do lesa dobrý, ale na honění před buchtama o ničem Ale jezdím originální výfuk a asi to tak zůstane. Po výměně výfuku mně chvíli trvalo než sem si zvyknul na ten udušenej spodek, s tím laďákem to bylo víc traktorový. Nemůžu říct, jak moc ta motorka jede, jelikož nemám s čím srovnávat, ale nedostatek výkonu rozhodně nepociťuju.
Myslím, že zdejší uživatel Kubiczech ( nebo nějak tak) má Dyno jet a laďák a pochvaluje si to.
Sally 06:
jestli ti můžu radit, já už bych bral nějaký komerční. Co se týká pevnosti, veřím, že ty moje bezkonkurenčně vedou, ale jsou těžký, kvůli uchycení se hůře dělají servisní úkony, je pakec to sundat. Stálo to dost úsilí nakreslit, porovnat kartony a pak se modlit, aby to šlo udělat. Pokud ti někdo doporučí něco pevnýho, koupil bych je. Mě přišli taky na 2500,- za pár a mají stavitelný vnitřní šroubovicový rozpěrky.
Ten převod 14/47 zkusím při výměně řetězovky taky, teď mám 13/44, což mě vyhovuje, ale už jsem musel měnit kluzku, což je cenová pecka. Síly na běžný durodovádění to má dost. Stavění na zadní nezkouším, takže neporadím, ale ta reakce na plyn není skutečně okamžitá. Příklad, když jedeš za někým, kde to neznáš, nevidíš před sebe. Jedeš palouček, silnica napříč a na druhé straně široká škarpa jak prase, tak jen propružit, podřadit ,plnej a modlíš se k bohu, aby se to zvedlo Zatím to vždy klaplo, ale na zvedání to teda ideální bike nebude. Na ostré kluci , jen vrknou, hop a nic neřeší. Při nějaké hurá spešl brutalitě to musím trochu roztočit a přes spojku roztáhnout. Pak se z toho dá i posr...... Ale možná pomůže i ten převod. Ale není to mašina na trialový ježdění. Ten motor je dělanej tak, aby měl výkon v celým poli otáček, mě naprosto vyhovuje, ale jsem lesní cmrndal. Když mu naložíš, potahá tě slušně až až.
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06 napsal(a):tak chlapi může mi někdo poradit kdo jezdí převod 14/49 (14/50-51)? Jezdí ho někdo? Chci se optat, jak moc velkou to má sílu? Jsem zvyklej, že po plynu to jde na zadní na 2jáka. Jde DR-Z stímto převodem, takhle zvednout? Podotýkám bez laďáku a všemožných úprav. Jezdí to takhle někdo? diky moc
Ahoj přidám své poznatky,
1. 14/49 jezdí kamarád na DRZ400E r.v 2002 origo s karburátorem Keihin a k tomu má laďák CRD. Celý to už tahle koupil z Anglie od kluka co to nechal seštelovat v čechách, jel jsem na tom=Ano tohle tahá na zdaní 1,2,3 no problem, srovnatelné se sportovnímy endury kao třeba KTM 450 EXC.
2. 14/47 jezdí druhej kámoš DRZ400E r.v 2007,origo karbec Mikuny(stejný jako má S).Bez la'dáku. Po roce ježdění je nepokoken právě s průběhem chodu motoru od spodních otáček. Jel jsem na tom = v podstatě takové tupé jako je verze S.
3. 14/47 jezdí další kámoš DRZ400E r.v 2007, origo karbec Keihin z výroby, bez la'dáku. jel jsem na tom = je to tak mezi prvníma dvěma, ale přesto při první jízdě na 3 šla okamžitě na zadek při přídnání plynu.
4. 14/47 jezdim já DRZ 400S r.v 2006. První tři roky jsem se učil vůbec jezdit. 2011 jsem si právě kvůli nespokojenosti chodu motoru od nízkých otáček a přidání lad'áku nechal vše odborně seštelovat v Dk racing. Od té doby jsem spokojenj motor nechcípá, jde pěkně od spoda, ale neí to jako u 1. příkladu. Osobně bych to asi přirovnal k mezi 2.-3. Na zadní to jde po přídání plynu na 2 kvalt. Ovšem nejsem žádnej enduro střelec, u mě to chce prostě vychytat okamžik a ty správný otáčky, aby se to zvedlo. Nejvíc mi ale šlo o ten krouták , který mi chyběl právě do středně težkých výjezdů.
Je potřeba vzít v úvahu taky váhu která je u obou verzí jiná. Ty nyjance tam jsou.
Pokud půjdeš do verze S, doporučil bych ti ten Dynojet+nechat odborně seštelovat(viz graf v my foto). Lad'ák není vzhledm k hluku úplně košér jak víš sám když jezdíš v lese, ale já hotam nechal Klukům v pohodě stíhám ba tím že motku už mám nějaký pátek vím co od ní čekat na co má a hlavně na co mám já. S má své hranice není to KTM 350 ani jiná ostrá endura, je to moto na takové to domácí mrd... Dřív jsem chtěl XR400, ale odradila mě jen absence el. startéru, přitom mi přijde vzducháš jako ideální jelikož je na něm méně zranitekných částí. Ty chladiče u S jsou fakt na ráně a pár jich už chudák dostala, proto se kolikrát bojim pouštět do míst kam bych si třeba z lehčí a více přizpůsobenou motorkou troufl. MOřná je to výmluva, ale tak to cejtim.
Jinak dnes bych šel asi určitě do verze E v co nejvíce origo stavu a s karbecem MIKUNY a (dal dynojet) bez la'dáku jezdil ji tak jak je.
Jinak 1 výtuhy má na prodej kamarád jsou z 2h moto a byli by do tisíce kč. Na s ti půjdou aler musíš na levé straně poupravit uchycení. to by ti on nafotil v případě zájmu není problém se dohodnout.
Uff to je elaborát už se taky těšim, jak snad tento víkend vrrknu.
To nemůžem jet po normální silnici...
Re: Zkusenosti dr-z 400
je to mimo téma, ale ještě jsem neviděl Mikuny na Ečku. Sériově byly osazované Keihinem. Není to nějaký bastl? Pak to musí skutečně jezdit stejně jako Esko.
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Ataman napsal(a):je to mimo téma, ale ještě jsem neviděl Mikuny na Ečku. Sériově byly osazované Keihinem. Není to nějaký bastl? Pak to musí skutečně jezdit stejně jako Esko.
No není, má to od nového koupeno v čechách r.v. 2007
To nemůžem jet po normální silnici...
Re: Zkusenosti dr-z 400
albert napsal(a):Ahoj, viete mi poradiť aká je min. hrúbka predného brzdoveho kotuca?
Teď si fakt nedělám srandu, ale předpokládám, že myslíš šířku. Tak to ví každý vlastník DRZ, bo japonský inženýr tuhle otázku předpokládal, a pro jistotu napsal ve výrobě tento údaj přímo na kotouč mezi šrouby - MINH 3mm. Pokud máš už jinej než origo, ber to dle výrobce.
Re: Zkusenosti dr-z 400
no v tom manuálu aby se prase vyznalo kap. 8 str. 32 - servicing information
brake disc thickness - standard specification - front - 3.0 +-0,2 (limit 2,5) - rear - 4,5+-0,2 (limit 4,0)
tak teď sám pořádně nevím. Podle mě jsou ty 3mm na výměnu v rámci servisu, hrana pro bezpečné užití je asi 2,5, ale to se mě nezdá, to je tenký jak na kole, a zastavit s tím tu splašeninu ve 120km/h, to teda nevím
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Tak jsem se pustil do výměny oleje v předních tlumičích. První překvapení bylo, že předchozí majitel. (byli dva, Pete1985* a p.M) nejspíš úplně ten první, protože Pete1985* se mi při prodeji neznímil a měl motorku chvilu, tak to těžko hned tunil) podložil pružinu axiálním ložiskem to nejspíš dám pryč, ale chybí mě ta originální podložka co tam má být No nutno poznamenat, že to ložisko tam sedí teda jak prdel na hrnec a nejprve jsem myslel, že je to origo. A chybělo tam cca 2 dcl oleje No tak sem si poplakal, ale tak to prostě je, když člověk koupí jetou motorku Zkusím to jen náhodou, pochybuju, že někdo bude vědět, ale třeba ty vidle (S model 2007, mají štelování komprese i odskoku) má zrovna rozdělaný. Neví někdo jak silná je ta originální podložka? Dík E: když už sem u těch vidlí, tam jsem si vyrobil přípravek na přesný nastavení hladiny (inspirace z originálních přípravků Suzuki)
Editoval Honza (13.03.2013 20:59:28)
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
Re: Zkusenosti dr-z 400
koukám, že jsi fajnšmekr co používá zdobičku na dorty? JInak při nalívání tam dej stejnou viskozitu. Já vůl si tam dal trochen hustší a výsledek je teda E!E! Je to moc tuhý. podložku ti neporadím, ale Motoline prodává opravnou sadu na vidlu, tak by to možná šlo nějak teoreticky oměřit v balení přes pytlík
Editoval Ataman (13.03.2013 21:14:42)
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Tak pokračuju se servisem. Originální podložky do vidlic jsem objednal z PartsDepot. Nějak jsem nemoh překousnout, že bych to měl dobastlený
Pustil jsem se do kontroly ventilových vůlí.
Dle manuálu EX 0,20 - 0,30 IN 0,10 - 0,20
Naměřené L P EX 0,20 0.15 IN 0,15 0,10
Takže vačky ven a vyměnit podložky. Podložky jsou tam originální Suzuki neboť druhovýroba má výrobní řadu podložek po 5 "stovkách" , tj 280, 285 atd. Suzuki to má po 2.
A teď pár dotazů:
Překvapil mě povrch uložení vačkové hřídele (na samotné vačkové hřídeli), čekal jsem vyleštěnou plochu, to je normální? Je to druhá motorka co jsem tak rozebral, tak nekamenovat, kdo nic nedělá nic nezkazí, ale taky se nic nenaučí Napínák rozvodového řetězu je v půlce tj. 6/12 zoubků. Neví někdo, jak je na tom nová motorka případně po výměně řetězu? Díky
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
- Honza
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1010
- Založená vlákna
- Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
- Motorka: DRZ 400S (07')
- Věk: 35
- 14 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Sally06: Jo mám DRZ od Peteho1985*. Jako těžko říct kolik to má najeto, na budíku když jsem to kupoval bylo něco kolem 2400km, ale Pete byl už druhej majitel. Pete tu motorku měl chvilu, takže on na ní určitě moc km nenajel. Nechci tady dělat žádný spekulace, je to prostě jetá motorka a tak to prostě je.
Kdyby se ti chtělo vyndávat ten napínák, tak musíš oddělat tlumič výfuku, pak tu černou plastovou krabici ( sběrač oleje nebo jak to nazvat) od ní samože odpojit celkem 3 hadice, dvě od motoru (odpojuj na motoru, jde to snadněji) a jednu od airboxu (odpoj na airboxu nahoře). Pak povol prostřední šroub na napínáku a vytoč. Pozor je pod ním pružina. Vyndáš a odmotuješ dva šrouby co drží samotnej napínák. Dopočítáš zoubky do konce. Je asi lepší mít motor v horní úvrati kompresního zdvihu, vačky nejsou opřeny o ventily a tím pádem jsou vačkové hřídele volné a za rozvoďák nic netahá.
Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison
|