Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Zkusenosti dr-z 400

#101 05.01.2013 01:07:18

Kubicheck
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 396
Založená vlákna
Místo: Praha
Motorka: GS mastodont 1994
Věk: ... cet
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Ty Honzo,
podle toho CYLINDR manualu tomu moc nerozumim je to strana 64-65 jak měřit ventily a hodnoty? Sorry ale nemám v tomto případě dostačující english. Pokud jsi už ventily měřil u DRZ napiš mi jak postupovat a hodnoty do SZ prosimtě a Atamana taky.

díky kluci, nechcem to posrat!

Honza napsal(a):

Zdar, já sem našel na netu jen tyhle dva http://files.uloziste.com/9b1daabd660752a3/  Ten špatně oskenovaný Clymer, jde koupit na Ebay i u nás. (ovšem na některejch zahraničních fórem se sem tam objevilo, že tam jsou nepřesnosti)
Co se týče vůlí, tak pro S jsou na 100% uvedeny v tom manuálu co jsem nahrál. Ano kontrola pro S je po 24t km, ale určitě tomu neuškodí, když to omrkneš dříve.


To nemůžem jet po normální silnici...

 offline 

 

#102 05.01.2013 12:42:02

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Zdar, na Clymer se vykašli, je to tam špatně vidět. Stáhni si ten druhej manuál smile 
Sám jsme to dělal jen na předchozí motorce Honda XRL 125 , ale "přeložím" ti to a dám to sem veřejně, aby se mohli vyjádřit ostatní. Vše je bez záruky, ale pokusím se pomoct.

Tady je obrázek té stránky s překladem:
https://picasaweb.google.com/1021426205 … 6242006786

Každopádně pokud se do toho pustíš dodržuj max. čistou a opatrnost ať ti nikam nic nespadne.
Těsnění pod deklem hlavy je dle všeho gumový, tak opatrně nepotrhat.
Ty tři šrouby co drží dekl se dotahují na 14 Nm. Viz 104. strana (PDF prohlížeče) toho druhýho manuálu. Mají tam poznámku, že při dotahování deklu musí být píst opět v TDC. (horní úvrať kompresního zdvihu) Nevím teda proč, ale udělej to jak píšou. Zkontroluješ vůle a už nebudeš točit klikou do doby než namontuješ zpět dekl.

Moc mi není jasný proč vypouštět olej k tomu se snad vyjádří někdo jinej. Nemyslím si, že jeho hladina je tak vysoko, aby vytíkal po odmontování víčka na altíku. Ale proč by to zas do toho manuálu psali, že? smile  Možná počítají s tím, že bude stát na bočáku... pak by snad stačilo ji dát na motokrosovej stojan, aby byla motorka rovno případně nahnout na druhou stranu.

Hodně štěstí ano 

Editoval Honza (05.01.2013 13:55:01)


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#103 05.01.2013 16:37:45

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Čau, olej se vypouštět nemusí. Píst musíš nastavit do HÚ (horní úvratě) abys měl vačky správně natočený a mohl změřit vůli. Vůle byly tuším sání 0,10-0,20mm  výfuk 0,20-0,30mm (už  si to přesně nepamatuju zkus to někde ověřit) jinak na straně alternátoru máš nahoře na výku zátku na velkej imbus. Tu když odděláš a budeš točit motorem, tak narazíš na rysku a tím nastavíš tu HÚ. Snad sem pomohl  wink 

 offline 

 

#104 13.01.2013 14:59:14

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Ahoj, prosim o radu, v lete sa mi to nestavalo lebo som jazdil dost casto, ale ked motorka dlhsie stala, tak uz bol problem nastartovat ale nakoniec chytila.  dnes som to skusal a nechytila vobec, vybral som sviecku a iskru hádže. Na co by som sa mal pozriet? Alebo dat novu sviecku aj ked hadze iskru?

 offline 

 

#105 13.01.2013 18:01:53

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Janek: díky za radu, nastavovací šroubek volnobehu tam samozrejme je, takže by to mohlo ísť...zajtra to vyskúšam, teraz mám zhodenú nádrž a vymením pre istotu hneď aj sviečku...uvidíme či to pomôže...

 offline 

 

#106 15.01.2013 15:10:02

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Janek, tak som vymenil sviečku, ale nepomohlo...potom som úplne stiahol volnobeh ako si radil a v momente chytila,  takže ešte raz diky, funguje to ale takto by to asi normálne nemalo byť...

 offline 

 

#107 15.01.2013 20:48:39

Honza XT
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 549
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: EXC 250
4 1

Re: Zkusenosti dr-z 400


Ja jsem mel taky problem s tim, ze po delsim stani nechytala. Zjistil jsem, ze je potreba pokazdy pred chcipnutim zavrit kohout a nechat chcipnout na dojiti benzinu, aby zadnej benzin nezustaval v karburatoru.

 offline 

 

#108 16.01.2013 06:39:03

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Honza XT, to by mohlo byť riešenie...vyskúšam

 offline 

 

#109 16.01.2013 16:06:58

Re: Zkusenosti dr-z 400


chlapi, neprocital jsem cele vlakno, tak abych nekoho neopakoval.
Staci pres vypustak vylit benzin z komory a znovu napustit.
Pri delsi odstavce benzin vycpi.

 offline 

 

#110 16.01.2013 18:34:33

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Pete 1985, takže účinok v podstate ten istý ako keď po chcípnutí motora zostane karburátor prázdny...

 offline 

 

#111 01.03.2013 19:23:20

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Tak po 6 týždňoch som skúsil naštartovať a chytila na prvý krát  ano  takže asi najjednoduchší spôsob je naozaj odstaviť moto s prázdnym karburátorom...ešte raz díky za rady

 offline 

 

#112 01.03.2013 20:47:21

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


mám s tím taky probém, takže vyzkouším. Jenom tak pro zajímavost, jak dlouho cca to trvá než se to z tě komory vyjede? jen orientačně. Abyste rozuměli nemůžu to dlouho nechat hrčet před garáží, protože v okolí bydlí asi 150000 důchodců, kteří jenom řvou a řvou big_smile že jí nasmrádne prádlo co má pověšený, druhá že se nemůže dívat své pravidelné telenovely big_smile je to děs big_smile

 offline 

 

#113 01.03.2013 21:02:42

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


cca 1 minutu...to snáď prežijú  big_smile a ty tiež  a1 

 offline 

 

#114 01.03.2013 21:11:16

Re: Zkusenosti dr-z 400


než se vyjede beneli na volnoběh trvá celkem dlouho, při jízdě na dvojáka přes sídliště ujedu tak 500 metrů a ještě brblá. Prostě ho nevyjedu do mrtě. Ale se startováním za studena jsem měl problém až teď, když jsem se pokoušel o tunning tím, že jsem na radu několika lidí zkusil neprůchozím těsněním zacpat PAIR systém. Při teplém motoru startovala v poho, jela v poho, ale studenej start byl tak 3x hrakačka startérem po dlouhou dobu, max. vytaženej systič, když chytla, tak ani po hořátí nechtěla táhnout. Rozjezd jsem musel přes spojku, jinak zdechala, jakobych to chtěl ohulit na studenej motor. Takže po dvou vyjížďkách jsem to hodil do hajzlíku a brnk a jedu. Skoro každej tunning je na hovno. V Hamamatsu věděli proč je to takhle a ne jinak. Spousta lidí to má rovněž zaslepený, neví o tom a startuje a startuje a ....... A DRZ má baterku obecně poddimenzovanou, takže  ne . Kdo s tím máte problém, mrkněte nejdřív na to, jsou to dva imbusy. U uchycení kolena výfuku je ta trubička PAIRu. Mezikus tvoří těsnění, který má být průchozí. Místo toho tam může být papírová záslepka.  Motor si část luftu natahuje předehřátý právě tím bazmekem, resp. natahuje část spálenýho luftu. Lidová tvořivost vypráví pohádku o tom, že když to zacpeš, motor bude tahat pouze čistej luft z airboxu a pojede to jak prase. Leda prd. Za tepla chod naprosto identický jak serie, za studena problémy se startem. Teď to mám v origo stavu a startuju bez problému i po dlouhým stání. Blbý studený start bych spíš viděl v seřízení karbecu.

 offline 

 

#115 01.03.2013 21:27:37

albert
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 20
Založená vlákna
Místo: Detva, SK
Motorka: DRZ 400 S, BMW12GSA
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


tak na to sa zajtra schválne mrknem...

 offline 

 

#116 02.03.2013 10:02:09

Marýlek
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 262
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM 200 EXC
Věk: 20 a vic
2 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


asi nevím na 100% co máš na mysli. toto? a v tom by bylo něco naspaný ve smyslu nějaké záslepky jo?


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2526_drz.jpg

 offline 

 

#117 02.03.2013 13:26:18

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


No k tomu vyjíždění karburburátoru do sucha.....
Kohoutek na S je ovládanej podtlakem, takže jaksi benzín teče dokud motor hrčí smile  (kohoutek má tři polohy, rezervu, ON a PRI - to benzín teče bez ohledu na podtlak, je to pro případ, když je prázdná plováková komora, aby se nemuselo točit motorem zbytečně dlouho než nateče dostatečná hladina)
Kohoutek pro představu: Zezadu je připojen ten podtlakhttp://www.ebay.com/itm/271163698728?it … 28&vxp=mtr

Marýlek: ano toto je PAIR. Je to fíčura kvůli emisím, co v určitým režimu natahuje do výfuku čistej vzduch. Já to mám demontovaný předchozím majitelem.

Ta tenká hadička co jde ke karburátoru, je právě spojena rozdvojkou ještě s hadičku co ovláda podtlakovej ventil v benzinovém kohoutku a celý je to napojený na sací hrdlo.

http://www.thumpertalk.com/topic/518525 … e__st__100

Editoval Honza (02.03.2013 13:51:06)


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#118 02.03.2013 16:56:51

Re: Zkusenosti dr-z 400


Marýlek:

nejčastěji se pair zacpává přímo v přírubě té tenké hadičky vedoucí z celého toho bazmeku (co máš v červeným čtverečku) ale až na nahoře na bloku motoru vedle kolena vejfuku. Prostě tam někdo může mít místo klasického těsnění papírovou záslepku po celé ploše. Stačí vyhodit, resp. prostřihnout střed a jede to normal. Ale to, že motorka dlouho točí než chytne může být spoustou jiných důvodů. Jen je tohle nejrychlejší k ověření ano 
já to měl zaslepený v místě, které dle tvé fotky není vidět, je to z pohledu za větrákem chladiče. Od toho pairu jeď po hadici nahoru a v místě uchycení 2 imbusy. Povol, koukni a máš jasno.
Honza:

já mám na ventilu polohy tři. OFF - horizontálně (přívod uzavřen), ON - vertikálně - dolů do karbecu (palivo teče) a vertikálně nahoru RES (rezerva). Máš novější strojek, tak to asi natunili heh2  JInak dneska jsem si pohrával s myšlenkou, že to vezmu směrem k tobě s těma prvníma rozpěrkama, ale vyhrála silniční lenost  a šel jsem povrkat do bahýnka ano 

Editoval Ataman (02.03.2013 17:00:30)

 offline 

 

#119 02.03.2013 17:18:54

Dolph-cz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 272
Založená vlákna
Motorka: ktm 350
Věk: 39
0 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Ataman napsal(a):

Kdo s tím máte problém, mrkněte nejdřív na to, jsou to dva imbusy. U uchycení kolena výfuku je ta trubička PAIRu. Mezikus tvoří těsnění, který má být průchozí. Místo toho tam může být papírová záslepka.  Motor si část luftu natahuje předehřátý právě tím bazmekem, resp. natahuje část spálenýho luftu. Lidová tvořivost vypráví pohádku o tom, že když to zacpeš, motor bude tahat pouze čistej luft z airboxu a pojede to jak prase. Leda prd. Za tepla chod naprosto identický jak serie, za studena problémy se startem. Teď to mám v origo stavu a startuju bez problému i po dlouhým stání. Blbý studený start bych spíš viděl v seřízení karbecu.

nechci ti nějak ničit tvoje teorie,ale asi ty souvislosti budou někde jinde-ono logicky z motoru,který nejede si to moc teplých plynů z výfuku nevezme....

 offline 

 

#120 02.03.2013 17:31:08

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Zkusenosti dr-z 400


Ataman:

No asi modifikace nebo kouhoutek z E verze.
Pro rozpěrky se otočím jak se domluvíme, přece nebudeš ničit drapák 60 km na asvaltu a ještě v takové klemře. wink 


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů