Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAZkusenosti dr-z 400#101 05.01.2013 01:07:18
Re: Zkusenosti dr-z 400Ty Honzo,
To nemůžem jet po normální silnici... offline #102 05.01.2013 12:42:02
Re: Zkusenosti dr-z 400Zdar, na Clymer se vykašli, je to tam špatně vidět. Stáhni si ten druhej manuál Editoval Honza (05.01.2013 13:55:01) Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #103 05.01.2013 16:37:45
Re: Zkusenosti dr-z 400Čau, olej se vypouštět nemusí. Píst musíš nastavit do HÚ (horní úvratě) abys měl vačky správně natočený a mohl změřit vůli. Vůle byly tuším sání 0,10-0,20mm výfuk 0,20-0,30mm (už si to přesně nepamatuju zkus to někde ověřit) jinak na straně alternátoru máš nahoře na výku zátku na velkej imbus. Tu když odděláš a budeš točit motorem, tak narazíš na rysku a tím nastavíš tu HÚ. Snad sem pomohl offline #104 13.01.2013 14:59:14
Re: Zkusenosti dr-z 400Ahoj, prosim o radu, v lete sa mi to nestavalo lebo som jazdil dost casto, ale ked motorka dlhsie stala, tak uz bol problem nastartovat ale nakoniec chytila. dnes som to skusal a nechytila vobec, vybral som sviecku a iskru hádže. Na co by som sa mal pozriet? Alebo dat novu sviecku aj ked hadze iskru? offline #105 13.01.2013 18:01:53
Re: Zkusenosti dr-z 400Janek: díky za radu, nastavovací šroubek volnobehu tam samozrejme je, takže by to mohlo ísť...zajtra to vyskúšam, teraz mám zhodenú nádrž a vymením pre istotu hneď aj sviečku...uvidíme či to pomôže... offline #106 15.01.2013 15:10:02
Re: Zkusenosti dr-z 400Janek, tak som vymenil sviečku, ale nepomohlo...potom som úplne stiahol volnobeh ako si radil a v momente chytila, takže ešte raz diky, funguje to ale takto by to asi normálne nemalo byť... offline #107 15.01.2013 20:48:39
Re: Zkusenosti dr-z 400Ja jsem mel taky problem s tim, ze po delsim stani nechytala. Zjistil jsem, ze je potreba pokazdy pred chcipnutim zavrit kohout a nechat chcipnout na dojiti benzinu, aby zadnej benzin nezustaval v karburatoru. offline #108 16.01.2013 06:39:03
Re: Zkusenosti dr-z 400Honza XT, to by mohlo byť riešenie...vyskúšam offline #109 16.01.2013 16:06:58
Re: Zkusenosti dr-z 400chlapi, neprocital jsem cele vlakno, tak abych nekoho neopakoval. offline #110 16.01.2013 18:34:33
Re: Zkusenosti dr-z 400Pete 1985, takže účinok v podstate ten istý ako keď po chcípnutí motora zostane karburátor prázdny... offline #111 01.03.2013 19:23:20
Re: Zkusenosti dr-z 400Tak po 6 týždňoch som skúsil naštartovať a chytila na prvý krát takže asi najjednoduchší spôsob je naozaj odstaviť moto s prázdnym karburátorom...ešte raz díky za rady offline #112 01.03.2013 20:47:21
Re: Zkusenosti dr-z 400mám s tím taky probém, takže vyzkouším. Jenom tak pro zajímavost, jak dlouho cca to trvá než se to z tě komory vyjede? jen orientačně. Abyste rozuměli nemůžu to dlouho nechat hrčet před garáží, protože v okolí bydlí asi 150000 důchodců, kteří jenom řvou a řvou že jí nasmrádne prádlo co má pověšený, druhá že se nemůže dívat své pravidelné telenovely je to děs offline #113 01.03.2013 21:02:42
Re: Zkusenosti dr-z 400cca 1 minutu...to snáď prežijú a ty tiež offline #114 01.03.2013 21:11:16
Re: Zkusenosti dr-z 400než se vyjede beneli na volnoběh trvá celkem dlouho, při jízdě na dvojáka přes sídliště ujedu tak 500 metrů a ještě brblá. Prostě ho nevyjedu do mrtě. Ale se startováním za studena jsem měl problém až teď, když jsem se pokoušel o tunning tím, že jsem na radu několika lidí zkusil neprůchozím těsněním zacpat PAIR systém. Při teplém motoru startovala v poho, jela v poho, ale studenej start byl tak 3x hrakačka startérem po dlouhou dobu, max. vytaženej systič, když chytla, tak ani po hořátí nechtěla táhnout. Rozjezd jsem musel přes spojku, jinak zdechala, jakobych to chtěl ohulit na studenej motor. Takže po dvou vyjížďkách jsem to hodil do hajzlíku a brnk a jedu. Skoro každej tunning je na hovno. V Hamamatsu věděli proč je to takhle a ne jinak. Spousta lidí to má rovněž zaslepený, neví o tom a startuje a startuje a ....... A DRZ má baterku obecně poddimenzovanou, takže . Kdo s tím máte problém, mrkněte nejdřív na to, jsou to dva imbusy. U uchycení kolena výfuku je ta trubička PAIRu. Mezikus tvoří těsnění, který má být průchozí. Místo toho tam může být papírová záslepka. Motor si část luftu natahuje předehřátý právě tím bazmekem, resp. natahuje část spálenýho luftu. Lidová tvořivost vypráví pohádku o tom, že když to zacpeš, motor bude tahat pouze čistej luft z airboxu a pojede to jak prase. Leda prd. Za tepla chod naprosto identický jak serie, za studena problémy se startem. Teď to mám v origo stavu a startuju bez problému i po dlouhým stání. Blbý studený start bych spíš viděl v seřízení karbecu. offline #115 01.03.2013 21:27:37
Re: Zkusenosti dr-z 400tak na to sa zajtra schválne mrknem... offline #116 02.03.2013 10:02:09
Re: Zkusenosti dr-z 400offline #117 02.03.2013 13:26:18
Re: Zkusenosti dr-z 400No k tomu vyjíždění karburburátoru do sucha..... Editoval Honza (02.03.2013 13:51:06) Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #118 02.03.2013 16:56:51
Re: Zkusenosti dr-z 400Marýlek: Editoval Ataman (02.03.2013 17:00:30) offline #119 02.03.2013 17:18:54
Re: Zkusenosti dr-z 400
nechci ti nějak ničit tvoje teorie,ale asi ty souvislosti budou někde jinde-ono logicky z motoru,který nejede si to moc teplých plynů z výfuku nevezme.... offline #120 02.03.2013 17:31:08
Re: Zkusenosti dr-z 400Ataman: Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline |