INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Zkusenosti dr-z 400
Re: Zkusenosti dr-z 400
Honza XT:
to zni zajimave, hned o vikendu to zkusím apak dam vedet za to pomohlo. Ja to zatim prisuzoval svice,bo jsme ji jeste nevidel co motorku mam
Re: Zkusenosti dr-z 400
ViTTek: Kdy pujdes s nam zahrkat na chemicku?
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Zkusenosti dr-z 400
Jsem si uplně jistej, že po osazení dynojet kitem to bude chtít seřídit. Já ho tam mám společně s KN filtrem a otevřeným výfukem. Musel se i zvětšit otvor do airboxu, aby to sálo víc vzduchu, jinak to nemá moc smysl. V mojem případě bylo seřízení na brzdě opravdu nutné, protože to zaprvé jelo v určitejch otáčkách hůř než origo a zadruhé jsme při měření výkonu zjistili, že s homologační vložkou to má lepší výkon i průběh, než s plně otevřeným výfukem. Takový věci bez měření a podle oka prostě nezjistíš. Výsledek:
Dej koním pít...
- ViTTek
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2017
- Založená vlákna
- Místo: SeveroVýchod
- Motorka: TT 600S
- Věk: 37
- Tel: 731 587 67nula
- Web
- 0 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
motohellrider:
Myslím na to - vaše nová videa už jsem viděl - ale tenhle víkend má malá a dědek narozeniny, tak to zkusím směrovat na ten příští, ale nevím jak s počasím - mám nazuty hřeby a kdyby byly sačky tak bych musel narychlo přezout .
Semis:
Vím že brzda je nejlepší a jakmile budu mít možnost si tady někde na ostravsku na ní skočit tak to udělám. Větší otvor do airboxu už mám a v karbci už mám i větší trysku a jede to super i s homolog ucpávkou, bez ní to jede ještě líp (mám Leo Vincka), ale po ubrání a při dlouhodobě zavřeném plznu s kvaltem(třeba z kopce) to střílí a tomu se chci vyhnout. Včera jsem při kontrole ventilů zkoukl i svíčku - měla bílý povlak, tak jsem ještě přidal bohatosti. Já ten Dynojek kit chci ať je to přetryskováno tak jak to má být. http://www.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo
Editoval ViTTek (03.02.2011 06:24:27)
Pojedeme zkratkou...
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
ViTTek: Taky mam Leo Vincka...používám ale tu druhou malinko tiší tlumivku. Tzn.: ty dáš dynojet, leo vincka, necháš molitanovej filtr že, příjde mi blbost tam dávat K&N když jezdí člověk srajdy ne?
Určitě dej vědet jak se to chová po montáži dynojetu atd...
To nemůžem jet po normální silnici...
Re: Zkusenosti dr-z 400
ViTTek: No neděláš dobře, o vikendu ma byt krasne, aspon mi potrenujem at ti pak stacime
Jinak jsem mel podmacku ladeny dynojet na gsxr kdyz jsem to koupil a muzu rict , bylato hruza. Spozreba 10/100, jel jenom vrch. ladil podomacku nejaky jeliman. Drbal jsem se s tim pekne dlouho nez jsem to naladil´. Musel jsem dat jien trysky, jehly. Pak uz to jelo a nezrao,ale zkusenost je ze jedinel to ladit na brzde. Pak jsem koupil FZS 1000 s Dynojet, Kn a ladakem, cele odladene na brzde jak ma a to byla parada!!!!
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Zkusenosti dr-z 400
ViTTek:
U mě byl třeba problém, že ty trysky co byly v kitu, nebyly uplně vhodné pro použití s tím výfukem co tam mám. Takže bez měření na brzdě bych poznal prd, měl bych to chudý a ještě bych si podpálil ventily. Do terénu mi taky přijde KN na prd. Leda s tim převlekem.
Dej koním pít...
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Semis:
Pokud do toho půjdu, co radíš shrnuto podtrženo dle tvejch zlušeností? Nechce se mi trávit čas bádáním. Toto radši nechám rovnou klukům co s tim maj zkušenosti.
To nemůžem jet po normální silnici...
- Semis
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3155
- Založená vlákna
- Místo: východní skoro Pragl
- Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
- 6 2
Re: Zkusenosti dr-z 400
Těch firem co to ladí je dost po celý ČR. Jde jen o to abys to neměl v určitym pásmu chudý nebo nesmyslně bohatý. Je tam určitý pásmo (nebo rozsah) ve kterym ta bohatost musí být. Co jsem koukal na křivky výkonu od různejch značek výfuků, který teda měli v DK už měřený, tak nejlíp tam dopadli 2brothers, Leo Vince a to moje WRP. Ostatní stály celkem dost za prd. Buď to přidalo jen vršek, nebo byla křivka kostrbatá atd. Samozřejmě to neni uplně objektivní, pač bude hafo značek který tam na brzdě neměli. Už je to bohužel dávno, takže si nepamatuju ty značky, který stály za pytel.
Dej koním pít...
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Semis:
něco jsem zaslechl že u LC8 950 nějak neprošli ladaky že to bylo bezvyznamne jen možna jako modní a zvukovy doplnek ale jinak že teda vyhozene penize a řeč byla o akrapech nejak nam to ten pan od ktm rozmluvil.
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- jiriktm
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 666
- Založená vlákna
- Místo: Kudlov
- Motorka: KTM EXC 525
- Věk: 43
- 10 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Ogaři neznáte náhodou nejakého machra na motory SUZUKI ? Potřeboval bych poradot s DR 250 rv 92 (dovoz z japonska,údajně, pouze startér!)
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
no 950 SMR je asi jedina silnice na ktere jsem jel nechtěl jsem ale musel a bylo to peklo moc si z toho nepamatuju jen to jak jsem se rozjel 1-2 přední kolo se dotklo země a na tachometru bylo něco kolem 125km/h a ve 160 uz jsem přestaval vidět tak jsem to zavřel neskutěčne peklo po 10km jizdy jsme se třepal ještě pul dne. tipoval bych svoji životnost na te motorce tak do 10 minut
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- Vojcek
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 37
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: DR-Z 400 S
- Věk: 28
- 0 0
Re: Zkusenosti dr-z 400
Kluci potřebuju pomoc.
Odešla mi baterie na moji DR-Z. Koupil jsem na Motoline novou, ale stejně mi to nešlo nastartovat. Pak jsem ji tlačil večer do garáže a najednou šla krásně na jedno krátký zmáčknutí nastartovat. Druhý den opět to samé. A já se ptám co by to mohlo zapříčinit, že to na tlačítko vůbec nereaguje? Může to být to čidlo na stojánek či snad na spojku. Pls radu jsem už zoufalej.
|