Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R

#1 26.10.2018 23:29:43

zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


zdravím všechny. koupil jsem WR 250 R a teď jsem se konečně dostal do terénu (ten je pro mě prioritou). na vrknutí motorka téměř nereaguje, ale nevím, jestli to není jenom problémem v sedle...;-) tak přemýšlím o změně rozety, zkusím doporučovaný převod 14-50. má smysl se zaobírat powercommanderem? případně ještě nějaké nápady na zvýšení výkonu ve spodku? to, že přijdu o rychlost nahoře, mě fakt netrápí! na moto je laděná koncovka výfuku Arrow s homologací a svod FMF power bomb. díky!

 offline 

 

#2 27.10.2018 19:31:19

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:
cau, co tam mas zatim za vylepseni?

zacal bych sanim, vyfuk, ais, ruzny prevody a pak az PC, dle myho je lepsi zainvestovat do origo PC
mel jsem FMF a docela dobry, ale razanti rozdil to nebyl, naladeni je ale na dyl - se vsim dohromady to ale bylo o hodne lepsi nez beznej zaklad

 offline 

 

#3 27.10.2018 21:58:54

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21: dík za tipy. mrknu na sáni, ais, zkusím vyměnit rozetu. jinak známý tvrdí, že za ten chybějící spodek může laďák a doporučuje origo výfuk... jinak máš na mysli origo PC od Yamahy? když ani to nepomůže, tak se nase..u, prodám wrr a koupím wrf 250, nebo ktm exc 350 f, nebo xtrainer od bety. nepotřebuju nic, co by mi utrhlo ruce, ale trochu života by to přece jenom chtělo...;-)

 offline 

 

#4 27.10.2018 22:01:27

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21: btw. koukám, že jsi měl to čtyřkilo od hondy. dlouho jsem po něm pošilhával, ale moc jich ve slušným stavu není. jak jsi s ním byl spokojenej?

 offline 

 

#5 27.10.2018 23:10:38

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:
na svym wrr jsem mel K/N filtr a vyhozenou klapku aby bylo sani furt otevreny, LeoVince otevrenej, AISko vykuchany a vse od toho vyhozeny bokem, rozeta tusim 49.. FMF jsem tam daval spis ze strachu o motor aby to nebylo moc chudy, spodek se zlepsil ale vrsek jsem mel asi blbe nastavenej, sem tam to v plnym skytlo, po par padech v dlouhejch vyjezdech jsem to vyndal.. jezdil jsem pak vic do prace nez po lese tak jsem to neresil, prijemne bylo aspon pokles spotreby cca o litr - kdybych to resil ted tak koupim powercommander, snad tu 5tku ci co to je - da se to napichnout na lambdu a melo by se to naucit samo kolik ceho pridat a kdy.. jen stoji docela dost // plus samo jeste je dobra vyztuha chladice a poradnej susplech
s timhle to jelo o hodne lip nez jiny Rko v zakladu, ale i tak trhac rukou z toho neudelas, pro moje jezdeni to stacilo s prehledem, kdyz se naucis dobre se spojkou tak si to zvednes kdykoliv budes potrebovat, max na to vic musis hupsnout
- dalo se drzet krok i s klukama na ostrejsich ale tam jsem se uz dostaval na limity.. moje byly driv nez motky :-) druha vec je par kilo navic, driv te to utavi.. ale aspon si clovek nazene fyzicku :-)  z myho pohledu pomer cena/vykon nej co muzes sehnat a jediny co se mi za par let vysralo bez meho zavineni bylo cerpadlo a tomu hadam pomohla biosracka v benalu

XR bylo super.. do ty doby nez to po xtym zahozenim z poslednich sil nakopavas a furt to nejde // a to jsem to mel vyladeny od Raduze tak ze se dala nahodit rukou.. prechod na wrr bylo posun o dva levely jinam, otazka jak bych to hodnotil ted kdy uz mam zas toho odjeto vic ale hadam ze podobne, za mne karbec bez starteru uz nikdy

ted bych na wrr asi nejradsi navazal treba novejsim wr450f nebo tou novou otevrenou hondici a na jezdeni do prace treba malou tenerku nebo afriku ... aaa konec sneni :-)

 offline 

 

#6 28.10.2018 00:17:25

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21:hele díky moc za tenhle koment!!! fakt. popravdě, čekal jsem asi od toho víc... k/n filtr tam mám taky. zkusím udělat všechny úpravy, ale na pc se asi vyseru - jsou to další prachy s nejspíš minimálním zhodnocením. buď to nechám takhle a budu s tím jezdit pro rohlíky a občas si sjedu na nějakou polňačku. máš pravdu, že je to dost těžký... původně jsem totiž uvažoval, že bych šel do freerida 250 2T, ale pak jsem koupil wrr. tak nevím, jestli jsem udělal dobře... 450 f mi Raduz rozmlouval, že je to moc velký skok z 250 wrr a doporučoval 250 f. a ještě - jak jsem psal - pokoukávám po exc 350 f nebo xtraineru 300. samozřejmě - všude už jsou motohodiny. jakej máš názor na freeride 2T? případně na ostatní motorky?

 offline 

 

#7 28.10.2018 12:39:34

Leeeo
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Místo: BK
Motorka: KTM 250 EXC Racing , ex Berg FE650 , XT600,CR250,XL600V,DR800,CBR600,CBR900,XJR1300,ZR7,RSV1000Mille
Tel: Samsung Note 9
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:



ted koukam do manualu KTM a pise se toto:
250-12:52t / 450-15:45t / 525-15:40t

Jako 12-52 uz musim byt dobrej hukot :-)

 offline 

 

#8 28.10.2018 14:35:22

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:
jen dodam ze si nemyslim ze upraveny wrr ma malo koniku, diky tomu ze to na kazdy vrknuti neposle predni do vzduchu ti to zachrani prdel v terenu a ve vysledku projedes a vyjedes mnohem vic.. po rovine za to tahat umi kazdej

ta vaha neni az tak strasna.. 135kg, s ladakem a vyhozenim kravin se dostanes na 127 +- , pri tahani z rokle je to o kousek tezsi ale pokud nejsi trasoritka tak cajk
// btw na dlouhych vyletech sice kluci meli lehsi/ vykonnejsi ale pulka z nich tahaly hromadu benalu aby nekam vubec dojeli (2T) nebo vecer ladili a opravovali, ja dojel a sel si dat pivo, max jsem motku vyvapkoval abych aspon mel nejakou cinnost :-)

pro rohliky s ni jezdit muzes ale na to by ti stacila babeta, ta motka ma hodne velkej potencial, zvladne skoro vsecko.. jedinou slabinou je jezdec

freeride je uplne na neco jinyho nez na enduro cestovani
exc 350 f je krasnej stroj, svezl jsem se jen kousek ale i tak parada,v garazi a na obcasny projeti by se mi libila moc, ale tezko ji mit jako hlavni/jedinou motku
xtrainer se mi libi ale na zivo jsem nevidel/nejel

 offline 

 

#9 28.10.2018 14:45:11

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:

K FREERIDE 250 R.  Parádní malá, lehká motorka. Motor jako simson. Jednoduchý 2T bez přívěry. Luxus udělás si servis doma na stole. Spodek to má úchvatný oproti 250 EXC se nechá více podusit a schabře se. Škoda, že nemám srovnání s EXC 300, ale tipuju, že FREE bude mít spodek trošičku slabší, ale možná ne. Největší otázka, ale je na co to chceš? FREE nemá rád rychlou jízdu po rozbitých rovinkách, dlouhé výjezdy na prasáka, kde musíš naprat hodně plynu aby jsi získal rychlost (nezískáš ji, výkonem neoslní, nemá ho tolik abys nabral velkou rychlost do dlouhých výjezdů). Má radši takové ty traverzovačky a poskakování na 1čku v kopci. Je to stěnolez, ten spodek se tam dá hodně využít. Charakteristicky je blíže k trialu díky svému spodku a podvozku. Otázka kolik máš kilo a co jezdíš za terén? FREE je specifická motorka. Není to pro každého. To už ten X-Trainer je takový víceúčelovější a zvládne a ty rovinky lípe atd.

 offline 

 

#10 28.10.2018 16:34:45

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


hele, ještě jednou moc díky. jak říkám, vnímal jsem tu motorku trochu jinak, nic proti wrrr. a nejspíš máš i pravdu i s tím zachráněním prdele v terénu...:-) nechám si to projít hlavou, ne ovšem jako cobain. ;-) potencionálně mě to furt táhne k trialu a techničtější jízdě. jinak třesořitka - 80 kilo, 180 výška. ;-) luke21:

 offline 

 

#11 28.10.2018 16:46:08

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Small:

Na freeridu jsem pojezdil cca dvě hodiny. Jo - líbilo se mi to i se všemi omezeními, které freeride má. A pak jsem koupil wrr, především abych se vyhnul motohodinám... Tak si tak... :-) Proto teď ta moje úvaha, zda si nechat wrr, nebo přejít na wrf, xtrainera, exc350f. a wrr má oproti ostatním jednu velikou výhodu jak píše luke 21, a to že je to motorka s velkým potencionálem, která zvládne všechno a jedinou slabinou je jezdec...;-)

 offline 

 

#12 29.10.2018 22:09:18

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:

Jestli ti WRR přijde slabý, nemá cenu laborovat s doplňkama, ekonomičtější je koupit jinou moto. S WR250F si moc nepomůžeš, o tolik líp nejede. WR450F jsem jel starší model s trubkovým rámem. Těžká, ale výkon v pohodě. Z motorek, který jsi psal, tak EXC 350 rozhodně nejlepší volba. Když se podrží, jede, relativně lehká. Já měl 450, o malinko těžší, ale ne zas o tolik, pro mě snazší servis doma, má jen jednu vačku oproti 350, mnohem líp se dělaly ventily. Taky výdrž bude pravděpodobně vyšší. Na GO odjela cca 300 mth. Teď půjde v zimě na stůl, už celkem klepe píst. Aktuálně jezdím 300 4T, přijde mi to slabý, chci zase 450. Určitě zvol stříkačku. EXC 300 taky moc dobrej strojek, sezónu jsem jezdil taky dvoutaktní tříkilo, ale mám rád krouťák 4T, nemusím tahat PETky s benzínem a tak no. Pokud to s terénem myslíš vážně, nezbyde než ostrá. Přikoupil jsem teď KTM SXC 625 k ostré, jakože dual sport. Dobře obutá dá v terénu dost, pokud člověk umí jezdit, ale táhat jí potokama a roklema nemá smysl. Jestli ti někdo bude vykládat, že WRR zvládne to co ostrá a je to jen o jezdci, nevěř mu. Možná spoustu věcí projedeš taky, ale na ostré to bude stát mnohem míň sil, víc si to užiješ a časem pojedeš věci, který by tě s WRR ani nenapadly. Projde si tím asi každej, akorát někdo zabředne zbytečně dlouho na tupé motorce..

Editoval green.bear (29.10.2018 22:11:51)

 offline 

 

#13 30.10.2018 12:07:09

Rischwon
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 534
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI
1 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


green.bear:
už jsem se s Friday13 bavil a každý to má jinak,..jen dle mého názoru je trošku spekulativní skočit hned do ostré jako uplný panic v terénu,..aj kdyby měl najet s WRRkou 1000km v terénu tak se vyplatí si ji aspon chvilku nechat,...já sem začínal pěkně postupně a hlavně spontálně,..s počátku mě bavilo poznávat okolí o kterém jsem si dřív myslel že dobře znám,..první moto bylo uplné prdítko Honda XR125L,..kde sem projížděl polnačky a semtam nějaké lesní cesty,..ale samozřejmě chyběl výkon,..po pár měsících se pořídila WRR,..zase se jezdili výlety po polňačkách ale to samozřejmě brzo omrzelo a začal se jezdit víc les a různé zajimavé členité lokality, člověk víc a víc prahnul po poctivém terénu,.. pak jsem potkal pravé enduráky na ostrých, kteří měli se mnou tu trpělivost a začal jsem s něma jezdit různé výjezdy,..a veř či nevěř po pár vyjíždkách sem začal držet krok, ale jak se začli jezdit víc a víc prudší a delší výjezdy nastal problém s váhou motorky, jak se člověk furt válel začal silně pocitovat váhu motorky,..takže se mi xkrát stalo že jsem se v nějakém výjezdu při tahání motorky tak zatavil že jsem nemohl už pak nic,..výkon problém nebyl,..dokud motorka jela bylo vše ok,..ale ta manipulace,..tak jsem koupil 2T 250 a už rok a půl mi dělá radost,..ta zas unavuje jinak,..ale jak říkáš jezdím věci, o kterých sem dřív ani nepřemýšlel že bych mohl někdy jezdit,...byl to prostě takový spontální vývoj,..každopádně myslím si že koupit ostrou hned na start asi bych se moc nevyjezdil,...vždycky je lepší naučit se jezdit s plným plynem než se bát otočit nad čtvrtku heftu,...viz můj kámoš co koupil jako první terenní moto WR450F, pač na slabých 250 preče jezdit nebude a na tupé už vůbec ne, přesto že ho hlavně na koupi terenní motorky nalákala má WRR...a výsledek je takový že se za 2 roky téměř nic nenaučil, jezdí na čtvrt plynu a skrz silu motoru velice ani nechce moc zkoušet,...silně věřím kdyby šel mou cestou a třeba jen na půl roku a později koupil tu 450,..jeho progress by vypadal jinak,...ale jak říkáš ostrá je ostrá,...

 offline 

 

#14 30.10.2018 13:12:07

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


green.bear:
cest, vicemene souhlas, ze wrr pojezdi ostrou jsem netvrdil, jen ze se snima da drzet krok na vyjizdce.. samo ze je to narocnejsi, vic vycerpavajici a neuzijes si tezky pasaze jak na lehci vykonnejsi ostry.. ale dobrej jezdec to zvladne a nezastavi ho to, o to jde a po vyjizdce, kdy ostatni nakladaj na voziky si v klidu odficis po ose :-)  - je to dualsport a dle toho je potreba ho hodnotit ve vykonech, a na dual zvladne v terenu opravdu hodne + mega bonus je velmi snadna a levna udrzba/servis
druha vec je ze si myslim ze vetsina hobiku svy stroje vubec nevyuzije a na to svy mrdani ma zbytecne drahy stroje (cena i provoz), ale je to jen zabava a proc si nedoprat kvalitni vybaveni a neudelat si radost :-)

 offline 

 

#15 30.10.2018 14:06:03

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


green.bear:

asi se vším, co píšeš, souhlas, ale jak psal rischwon, už jsme tohle spolu řešili. wrr jsem dal do inzerátů na motorkáře, než a jestli se prodá, tak na něm budu jezdit a pak (asi) půjdu do freerida 250r. dost dlouho jsem uvažoval i o ajp5, ale mám pocit, že jsem někde četl, že když u ní něco posere, tak. náhradní díly nejsou úplně za levňocha. a z freerida buď zůstanu u oranžových - exc 350f, exc 450f nebo zamířím zpět k modrým wr450f. ale to jsou jen plány dobudoucna... třeba bude všechno jinak...

 offline 

 

#16 30.10.2018 14:07:46

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21:

s poslední větou absolutní souhlas. a to platí nejen u motorek!!! a1 

 offline 

 

#17 30.10.2018 14:42:41

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:
jen ze zvedavosti jsem okoukl inzerat a prijde mi ze tam mas i nejak malou rozetu, ale jinak motka vypada cajk - jen to jsi to nastrojil na foceni nebo takhle jezdil i nekde v blate? // drzak spz se zlomi pod nanosem blata, vydrzi jen zhruba 3 rovnani po nechtene svici a gumy uplne na pytel

 offline 

 

#18 30.10.2018 14:56:51

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21:

fotil jsem to před časem, kdy tam byly ještě gumy na silnici, v podstatě tak jak jsem koupil jen s novým předním kotoučem a deskama. jinak - motorka je opravdu cajk, počet zubů na rozetě jsem nepočítal... :-) podle mě je tam origoš 43 (nebo dva?)

 offline 

 

#19 30.10.2018 16:26:05

luke21
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 419
Založená vlákna
Místo: Praha 5
Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
Věk: 37
Tel: placatej
0 0

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


Friday13:
ja mel takovy jen pro stk ucely :-)
daval jsem pak tusim 49 zubu, pak se na 1cku daly jet takovy ty trialovy pasaze, na zadek to slo plynem 1,2.. 3jka pak se spojkou, po nauceni pouzivani spojky, brzdy a pohybu tela uz nebyla potreba vetsiho vykonu pro zvednuti pred kladou, kaluzi ci skokem
mas ji peknou, ta moje mela pres 20t km a ta vic nez 50tka mensich ci vetsich padu na ni bylo videt sice jen na plastech ale i tak, nicmene poprvy co mi je fest lito ze jsem motku prodal


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/3931_rum01.jpg

 offline 

 

#20 30.10.2018 17:03:55

Re: zvýšení výkonu ve spodku u Yamaha WR 250 R


luke21:

to jsem právě řešil s Richswonem. s touhle rozetou se tomu na zadní fakt nechce. tak zkusím ještě udělat to co radí: převod 12-46, nebo 13-50, oddělat AIS a AIS flapper plus vše doladit PC. tedy do power commanderu se mi fakt nechce, to je dát do toho cca 15 tisíc. ale pomoct by to snad mělo...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů