Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i

#261 05.06.2019 22:23:44

cimo2T
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 365
Založená vlákna
Motorka: HSQ TE 300
Věk: 28
2 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Ahoj stretol sa už niekto s niečim podobným? Moto dole prudkým kopcom na trojke vynecháva (iba na trojke) moto je exc 250 tpi 2019 najazd 20mth. Vopred dakujem

Editoval cimo2T (05.06.2019 22:39:38)

 offline 

 

#262 28.08.2019 06:54:11

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Neřešil někdo na TPi GET jednotku od Atheny? Podobně jako u Yamah, mobilem ovládáš, nastavíš si jakoukoliv mapu, hraješ si s projevem motoru atd...
http://www.getdata.it/prodotti.php?idpr … 5&lang=eng


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#263 28.08.2019 09:12:58

Monix
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 209
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI, YZ250F/20
Věk: 50+
2 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel: zkušenost s tímto konkrétně nemám, ale mám zkušenost s laděním map na Yamaze - YZ250FX/16 a YZ250F/20 - po velkém testování a hledání nej map na netu jsem vždy skončil zpět u originální mapy - i s laďákem, dtto. na EXC300/19 jsem dokupoval přepínač map, vyzkoušel. co to udělá a od té doby jezdím originál  smile 

 offline 

 

#264 29.08.2019 08:39:30

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Monix napsal(a):

Miguel: zkušenost s tímto konkrétně nemám, ale mám zkušenost s laděním map na Yamaze - YZ250FX/16 a YZ250F/20 - po velkém testování a hledání nej map na netu jsem vždy skončil zpět u originální mapy - i s laďákem, dtto. na EXC300/19 jsem dokupoval přepínač map, vyzkoušel. co to udělá a od té doby jezdím originál  smile 

no ale ty budeš asi spíš případ střelec, ne? když ti nevyhovuje omezení výkonu přepínačem a jezdíš bez něj, já to řeším přesně z opačného důvodu:) jde mi o to, jak moc se to umrtví, jestli lze zachovat spodek a omezit vršek atd
asi budu muset vyzkoušet:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#265 29.08.2019 08:47:14

Martin993
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 763
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 24
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Není jednodušší vyměnit žlutou pružinku za zelenou (40 kč) na přívěře (nebude tak agresivní) přip. si pohrát s tím 4 hranem? (Puvodní pozici si označ.) Myslím že otáčením ven zas nepůjde tak rychle do otáček..

 offline 

 

#266 29.08.2019 11:39:25

Monix
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 209
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI, YZ250F/20
Věk: 50+
2 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel napsal(a):

Monix napsal(a):

Miguel: zkušenost s tímto konkrétně nemám, ale mám zkušenost s laděním map na Yamaze - YZ250FX/16 a YZ250F/20 - po velkém testování a hledání nej map na netu jsem vždy skončil zpět u originální mapy - i s laďákem, dtto. na EXC300/19 jsem dokupoval přepínač map, vyzkoušel. co to udělá a od té doby jezdím originál  smile 

no ale ty budeš asi spíš případ střelec, ne? když ti nevyhovuje omezení výkonu přepínačem a jezdíš bez něj, já to řeším přesně z opačného důvodu:) jde mi o to, jak moc se to umrtví, jestli lze zachovat spodek a omezit vršek atd
asi budu muset vyzkoušet:)

Když bude zájem a najdu čas, tak mohu rozepsat zkušenost/detaily s nastavením motoru pomocí SW/map - dost jsem si s tím vyhrál. Jinak jsem normální hobík, co jezdí cc závody nebo mx - začal jsem jezdit až skoro jako veterán, ale baví mě hraní si s nastavením motoru /podvozku. Jen lesní enduro jezdím párkrát do roka, takže možná nebudu ideální vzorek.
Jinak výměnu pružiny přívěry - viz výš - bych zkusil taky.

 offline 

 

#267 29.08.2019 12:10:41

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


neříkám, že výměna pružiny nebude lékem první volby:) ale stačí se podívat k Freeridu nebo X-traineru, jiný lauf, jiné koleno, něco mi říká, že ten efekt nebude moc znatelný. a protože k TPIčku asi takové koleno neseženu, tak to bude spíš na SW...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#268 29.08.2019 13:05:41

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


protože mi přijde možná jednodušší SW omezit výkon u jinak komplexní motorky, než vylepšovat Xtrainer o lepší podvozek atd... a prodejnost bude taky lepší.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#269 29.08.2019 13:51:30

Martin993
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 763
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 24
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


za mě teda z 300 pohráním s přívěrou uděláš beránka a nemusíš laborovat s mapama  cool ale když to chceš brát z druhého konce tak proč ne  smile 

 offline 

 

#270 29.08.2019 15:32:04

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Martin993 napsal(a):

za mě teda z 300 pohráním s přívěrou uděláš beránka a nemusíš laborovat s mapama  cool ale když to chceš brát z druhého konce tak proč ne  smile 

Jeste k tomu udelat vyssim tesnenim squish .....
Detem se jeste delala zarazka na plynu.

Editoval Janek (29.08.2019 15:34:42)

 offline 

 

#271 29.08.2019 15:41:01

Martin993
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 763
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 24
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Janek:

jojo to je pravda tlustčí těsnění pod válec udělá tky své..
S tím dorazem už je to extrem  lol 

 offline 

 

#272 29.08.2019 16:22:36

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


každopádně vyzkouším nejdřív tohle, dík za radu.
prej dětem a1 


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#273 01.12.2019 22:18:04

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


pružina do přívěry u TPI není. pro 2020ku není ještě ani jednotka GET od Atheny. ale to mě stejně mrzet nemusí, předpokládám, že ta jednotka je hlavně za účelem vyššího výkonu proti sérii.
v manuálu se píše ještě tohle - jak ovlivnit výkon: konektor oblouku zážehu - rozpojeno/ spojeno - soft nebo performace. při první servisní prohlídce to nechám rozpojit a vyzkouším.
vůbec netuším co to udělá - nezkoušel někdo? a pak ještě změna kulisy plynu - ale ta už je v sériovém stavu zdechlejší, takže tam úpravu neplánuju:)

další věc: už 250i startovala prachbídně v zimě ale to tříkilo potřebuje jen prakticky úplně plnou baterku, v mrazu jsem schopen ji vymlátit téměř na první nastartování, i se sytičem.
chytá fakt hrozně blbě. je to normální?


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#274 01.12.2019 22:35:18

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel:

Zkus to jako to dělám na 450... 5x nechám otočit motor a pak se jdu strojit, v půlce strojení zase 5x a když se ustrojim chytí na první otočení i když vymrzne přes noc  ano když budu jen točit od začátku nechyti nikdy  smile 

 offline 

 

#275 01.12.2019 23:14:05

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


čtyřtakt mi chytne napoprvé  max napodruhé úplně bez problémů... vždycky, i když mrzne... zajímavé.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#276 02.12.2019 07:18:41

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel napsal(a):

čtyřtakt mi chytne napoprvé  max napodruhé úplně bez problémů... vždycky, i když mrzne... zajímavé.

Já co jsem viděl všechny 450/500 17+ tak museli absolvovat vymrzly tenhle postup na 350 jsem to ještě neměl čas zkusit ale předpokládám ze to bude stejný

 offline 

 

#277 02.12.2019 09:16:09

Monix
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 209
Založená vlákna
Motorka: EXC300TPI, YZ250F/20
Věk: 50+
2 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Miguel: 300tpi mám už skoro rok a problémy se startováním neznám ani v zimě nebo delším stání - poprvé krátce zmáčknu, aby se probrala, chvíli počkám a podruhé bez problému naskočí - pod cca 15st. používám sytič

 offline 

 

#278 02.12.2019 09:57:24

Toman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Místo: Brno-venkov
Motorka: GG EC 300 Tpi
Věk: middle age
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


roxteedy: 500 18 tak jak píšeš... sytič, brnknout ať se to 3x protočí ... 10s pauza (baterka by se měla trošku zresuscitovat  okok ), podruhé to stejný a chytne až "na potřetí". 350 18 co mají dva kamarádi tak starty výrazně lepší..nejhůř na druhé kolo startování.

Holt to u těch 450/500 není nemoc ale vlastnost   a4 

 offline 

 

#279 02.12.2019 11:54:28

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Toman:

Jo zkoušel jsem teď 350 a jedno zmacknuti tlačítka aby se oživila a na druhy hned naskocila  i bez sytice ano 

 offline 

 

#280 02.12.2019 12:10:09

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


pětikilo napodruhé, 250mx napoprvé, dakarka napoprvé, TPičko desetkrát, se sytičem, bez... nic. zkusím ještě odpoledne. baterka kompletně plná.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů