Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (115)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i

#181 14.09.2018 22:52:52

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Joraell:

No nevim,  ja na offmotu cetl,  ze 250 je malo,  nejede to...  a chce to  rovnou 300. lol  lol 

 offline 

 

#182 15.09.2018 09:19:02

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1072
Založená vlákna
Motorka: KTM SX 250
Věk: 28
2 7

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Janek:

No tak ať se na tom dotyčnej přijde svézt a řekne mi to smile


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#183 15.09.2018 10:33:39

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 10476
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


250 byla vždycky slabá... už od dob, kdy dělala Jawa kejvačku. Pak jim to došlo a udělali 350ku  lol 
Já jsem nejel ani na jednom TPI, ale že by z toho udělali nejezditelnou slabou hrůzu....  a11 
Pro hobíka stačí i dvoukilčo.


Řiť, ať jedeš lip    Skype: raduz161  tel.: 723151102

 offline 

 

#184 15.09.2018 11:39:10

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Kuci....., uroven jezdce se prece nelze posuzovat podle kubatury ...
Uz jste videli mladeho Vitu Marka na 65ccm (co na MS vyhral 1jizdu) on by spraskal pujku republiky..

Me zajima TPI jako funkcni system....jak funguje/nefunguje, ceny dilu atd...
Po cca roce uzivani...
Ma to nejaky zakladni mouchy o kterych uz se vi ..., jako ze pri studenem startu nemaze atd?
Je tam teda mrda elektroniky a bez nejakeho elektro meraku (dg) jezdec asi nic nekde v terenu neopravi...?

Editoval sirr (15.09.2018 11:49:29)


Na vrchol nevedou zkratky, nedostatek talentu se dá dohnat jen pílí, krví, potem a slzama !

 offline 

 

#185 15.09.2018 12:16:36

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Tak hlavně Joraell má karbec  lol 

Kamarád měl HQ 250 tpi 18 a teď má zase 250 novou 19.
Nová 19 má v základu dost umravněný motor, skoro mi to přišlo pod přívěrou na 2jku slabší než moje 200, ale díky vstřikování byl motor daleko víc použitelnější a dalo se víc soustředit na jízdu než na to, dostat motor nad přívěru a spojkovat, což musím u mé 200. Moto byla nová, syrová, tak to ještě nebylo 100%.
Stejně si nechal u Janouše přehrát na 19 mapu z poslední verze, kterou měl na 18 a je z toho zase jiná motorka, dole síly mrtě .... ano 
Ten kluk mi nakládá všude, ale sjezdy byly místa, kde jsem mu stíhal a někdy neměl problém i ho předjet.
Ale teď, při jeho první jízdě na 19 jsem nechápal, jak zrychlil i ve sjezdech. Docela šok, s jakou jistotou sjíždí,
Moto jako celek funguje parádně  ano Přitom je 18 a 19 až na drobnosti totožná.
Jediný nepříjenmý je pro mě váha. 200 je prostě kotě a tpi je znatelně těžší. to už mi přijde lehčí i 250 4t. Na druhou stranu když se rozjedeš, motorka je oproti  moto do 16 daleko líp ovladatelná, zatáčí a není tak nervozní jako třeba Beta.

Pro mě je to motorka na kterou když sednu, tak zajedu od první jízdy líp než na motorce, kterou jezdím a která mě baví.

 offline 

 

#186 15.09.2018 12:28:33

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


sirr napsal(a):

Kuci....., uroven jezdce se prece nelze posuzovat podle kubatury ...
Uz jste videli mladeho Vitu Marka na 65ccm (co na MS vyhral 1jizdu) on by spraskal pujku republiky..

Me zajima TPI jako funkcni system....jak funguje/nefunguje, ceny dilu atd...
Po cca roce uzivani...
Ma to nejaky zakladni mouchy o kterych uz se vi ..., jako ze pri studenem startu nemaze atd?
Je tam teda mrda elektroniky a bez nejakeho elektro meraku (dg) jezdec asi nic nekde v terenu neopravi...?

Vždyť je to funkčně v úvozovkách "stejný" jako vstřikování u 4T, který už fungují na off moto cca 10 let. ....
Fakt si nevybavuju na případ, že bych věděl o někom, kdo nedojel vyjížďku z důvodu závady elektroniky .... Když nedojel, tak došel benzín, uvařený motor, utržená hydraul spojka, prasklý řetěz, ohlá rozeta od šutrů, zahoření moto, prasklý lanko plynu, rozvěsený moto po stromech .... samý mechanický problémy a většinou způsobený elementem mezi sedačkou a řídítkama a špatným servisem.
Neříkám, že se nikomu el nepodělala, ale bude to v porovnání s tím ostatním zanedbatelný procento.

 offline 

 

#187 16.09.2018 10:22:10

cimo2T
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 287
Založená vlákna
Motorka: HSQ TE 300
Věk: 28
1 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Takto parádne štartuje exc 250TPI
https://youtu.be/Cw6fFc0HU_c

 offline 

 

#188 16.09.2018 13:12:44

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1072
Založená vlákna
Motorka: KTM SX 250
Věk: 28
2 7

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Janek:
No tka jsme to dnes zkousel rozpojovat a spojovat a je to stejný big_smile Teda rozdíl jsem žádnej nepoznal.


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#189 17.09.2018 19:18:18

milanride
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 423
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 TPI
Věk: 25
0 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Mám na TPI 250 6d najeto cca 55mth (celkově 65mth)  a kromě klasicky prasklé nádobky ve 30mth to zatím funguje (i když jsem moto kupoval z druhé ruky, tak mi to vyměnili na reklamaci, takže pohoda..).
Co se týče startů, tak před aktualizací mapy mi moto 2x nechtěla chytit, od té doby zatím ok.
Předtím jsem měl 300 2008 a je to uplně jinde. Samozřejmě TPI není tak agresivní jako karbec, ale je to o chvilce si zvyknout jak to jede a nejede, největší rozdíl mi přijde při pomalých rozjezdech, kdy je potřeba přidat víc, ale z části to bude taky způsobené menší kubatůrou... Naopak třeba ve výjezdech se z nízkejch otáček mnohem líp rozmotává, tam kde bych na 300 sahal po spojce, tak se TPI jenom plynem krásně roztáčí.
Co mi vadí je, že občas zůstanou trochu viset otáčky a je nutné přes spojku shodit. Potom převodovka, která mi přijde dost "tuhá".

Editoval milanride (17.09.2018 19:19:37)

 offline 

 

#190 17.09.2018 20:37:04

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


cimo2T: Ta motorka má celkově i po nastartování divnej zvuk, dost se dusí. To není kvůli tomu, že je to TPI, ale spíš jinej problém... sítko, vstřik apd...

 offline 

 

#191 18.09.2018 10:29:30

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


JirkaR napsal(a):

cimo2T: Ta motorka má celkově i po nastartování divnej zvuk, dost se dusí. To není kvůli tomu, že je to TPI, ale spíš jinej problém... sítko, vstřik apd...

v zimě startovala tak na dvacetkrát... a to nemám v garáži pod pět stupňů...


účet zrušen na žádost uživatele.

 offline 

 

#192 18.09.2018 10:40:56

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1145
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
7 0

Re: KTM EXC 250/300TPI, Husqvarna TE 250/300i


Joraell napsal(a):

Janek:

No tak ať se na tom dotyčnej přijde svézt a řekne mi to smile

Buď v klidu to byla řeč o enduru a ježdění s klukama co jezdej Rally to nějak vypadlo z tý věty že 250 jede málo aby se to hodilo do krámu navíc ty máš krosku a na ty nestačíš už jen kvůli top speed  smile 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů