Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAVM 610 F#81 27.12.2009 11:02:22
Re: VM 610 F
mám dojem, že s Endůro výbavou ta cena zase tak super nebude "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #82 27.12.2009 16:35:19
Re: VM 610 FSlow: Dej koním pít... offline #83 27.12.2009 18:07:33
Re: VM 610 FSemis: Editoval Slow (27.12.2009 18:16:40) "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #84 27.12.2009 19:16:13
Re: VM 610 Fjá si myslim že to zas nebude tak ztrácet cenu jak ostatní značky. Když byla nějaká Pragovka, tak třeba ta ED250 byla eště po skoro 5ti letech za sehnání od 80 do 100tis. offline #85 27.12.2009 21:38:44
Re: VM 610 Ftak jsem koukal na ty fotky a porad se me na te motorce jako by neco nezdalo. koukam na dalsi a dalsi a ono to ma rozetu na prave strane koukam dal a vidim startpaka na leve offline #86 27.12.2009 23:35:28
Re: VM 610 FJá jsem se právě jen tak bavil s různejma lidma co jezděj na ostrejch endurech (závodně i hobby) a zajímalo mě jestli by do toho někdo z nich šel. K mýmu překvapení nikdo asi z 10ti lidí o to vůbec neprojevoval zájem. Prostě jeden se bál techniky, druhej dostupnosti dílů, třetí toho jak dlouho ta motorka vůbec vydrží v prodeji (a tím pádem i díly), další ceny za kolik by to mohl prodat po třeba dvou letech atd. Dej koním pít... offline #87 28.12.2009 10:01:55
Re: VM 610 FNevim proč, ale propagujou to hlavně na Slovensku. Už někdy začátkem letošniho roku nebo koncem minulyho se dělaly na Slovensku reklamy a kolovaly články, na Slovensku dokonce proběhlo představení motorky a kdokoli přišel, mohl si to pez zálohy a zadarmo vyzkoušet. Zato v ČR je první zmínka až v Motoráji. offline #88 28.12.2009 14:38:05
Re: VM 610 FOFFMOTO:to by nemuselo bejt marný je oslovit a propagovat VM přímo tady.Aspoň by bylo čerstvý info přímo tady a nemuselo by se to různě hledat.Můžeš domluvit třeba předváděcí jízdy pro členy atd. ...to dáme... offline #89 28.12.2009 15:43:17
Re: VM 610 FNo a ještě kdyby ty předváděcí jízdy mohly být v přerovské rokli, tak by to nemělo chybu. Šířka tratě kolem 8m, členitost i delší úseky, dalo by se tam dobře zařádit. offline #90 28.12.2009 18:56:51
Re: VM 610 F
jj, jak jsem už psal, v Pragovce se nechali inspirovat Husarem, takže je to dost podobné i co se týče ND. "Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás" „Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.” offline #91 15.01.2010 16:35:47
Re: VM 610 Fv ČMN už je VM MOTOR 610SMR offline #92 15.01.2010 17:14:54
Re: VM 610 F"Továrním jezdcem firmy VM MOTOR se letos stal David Brabec, čtvrtý muž konečného pořadí seriálu MČR Supermoto 2009, který se z finančních důvodů chystal skončit se závoděním, ale po dohodě s firmou VM Motor bude s prvním českým supermotem absolvovat kompletní český mistrák a dále několik vybraných závodů slovenského, rakouského a německého šampionátu. Supermotovou VM 610SMR pohání jednovačkový jednoválec OHC o plném objemu 610ccm (vrtáníxzdvih 95x86mm) s válcem vlastní konstrukce a výroby VM živený karburátorem Dell'Orto. V karterech převzatých z Pragy 610 (startovací páka je tedy opět vlevo a řetěz ČZ napravo), je uložena pětistupňová převodovka a mechanicky ovládaná spojka. Kolébkový rám z chrommolybdenových trubek je postavený na pérování Öhlins, vpředu na vidlici upside-down, vzadu na centrální jednotce s přepákováním. Výkon motoru by se měl pohybovat okolo 60 koní, suchá hmotnost motokrosové verze je 109kg, ovšem supermota bývají o několik kilogramů těžší. V písecké firmě VM Motor se ale poslední dobou hodně mluví o nové motorce s objemem 450ccm, která by podle informací na firemních webových stránkách měla mít stejně revolučně uspořádaný motor jako Yamaha YZ 450F model 2010, čili s výfukem dozadu a sáním zepředu. A není bez zajímavosti, že tento koncept měli prý na rýsovacích prknech dříve, než Yamaha letošní novinku představila. Převodovka by měla být šestistupňová a o přípravu směsi by se mělo starat vstřikování. Počítá se také s radiálními brzdami vlastní výroby VM." offline #93 15.01.2010 17:20:38
Re: VM 610 FSakra vypisuju to jak debil a přitom mužu vzit mobil a vyfotit to offline #94 15.01.2010 19:43:04
Re: VM 610 Fkez by jim to vyslo....tu 450 bych rad videl offline #95 15.01.2010 20:22:45
Re: VM 610 FPraga 610 se po TTRku líbila hned jako druhá. Trochu bych upravil zadní partii a jinak moc krásná mašina.... Kdyby se o5 česká firmička proslavila ve světě, bylo by to moc krásný Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 online #96 19.01.2010 19:39:27
Re: VM 610 Fnevim jestli ste cetli na m.cz: http://www.vmmotor.com/www/vmmotor/rs/d … 937791.pdf offline #97 21.01.2010 23:25:59
Re: VM 610 Foffline #98 21.01.2010 23:33:54
offline #99 22.01.2010 07:10:15
Re: VM 610 F
No tak ta cena je úplně parádní. Poměr výkonu a váhy je fakt mazec a co víc si přát? Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224 online #100 22.01.2010 09:42:40
Re: VM 610 FRaduz TT600r: offline |