Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (111)
Srazy (68)
Výlety (107)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků

#21 27.10.2017 22:03:07

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


martin935: já jezdil na DRZ-SM, trvale 120-130km/h žádný problém, s laďákem i slušná odezva na plyn. Na Street Triplu jezdím tak 20-30 víc a to už je na hraně abych zůstal na motorce a nesfouklo mě to, tak si projíždění po okolí nepředstavuju. Problém s předjetím je v dnešním provozu často se vším, je prostě o hodně větší provoz než býval.
V létě jsem jel z Hodonína přes Zlín, Vsetín do Valmezu a na Makov a to bylo pravé utrpení, tam by nepředjela ani stíhačka

 offline 

 

#22 28.10.2017 08:09:56

jopr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1091
Založená vlákna
Místo: Kladno
Motorka: Á JÉÉ PAŠTIKA
Věk: 41
3 8

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


sirr napsal(a):

nokia321 napsal(a):

Jezdím na crf250L , jedná se o polní cesty, louky, lesní cesty, někdy nějaký výjezd ale žádný extrém + přejezdy po silnici.
Vyjížďka, kolečko na čištění hlavy tak cca 50 -80km.
Bohužel CRF je mi slabá..
Děkuji

Ahoj,
350,450 ostra endura = zavodni endura!
Jsou stavena na zavodni rezim = odborny,a velice kratky servisni interval!
-nejsou stavena na polni vrkani 50-80km s prejezdy po silnici (jinak receno ony to zvladnou, ale neni to proste ono - je to trapeni motorky
Urcite se na tento typ pojezdeni vyhni 2T
To co hledas, je na trhu motocyklu velika dira! Idealne by to vyplnila Wr450R (tupejsi wr450f treba s vetsim obsahem ,ta ale neexistujeje....)
Pro tvuj druh "nezavodniho pojezdeni" bych se drzel motocyklu jako xr400,Dr atd....
Pokud ne, kup minimalne 450 a vic.... ostre enduro a uvidis sam, kdyztak ho po roce zase prodas.... ano 

 ano konečně to Nokii někdo vysvětlil. Nechtěl jsem se zapojovat, ale doporučovat někomu na polní,  lesní cesty a silniční přejezd ostrou hmmm. Stejně si myslím,  že borec seděl na hodně motorkách, tak nevím, proč chce radit.
Nokia321 na to co píšeš, že jezdíš byla nej ta 690,  ale když tě z ní brní ruce  nee1 


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#23 28.10.2017 09:04:30

haus1
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 235
Založená vlákna
Místo: kousek od MB
Motorka: 690EnduroR ; EXC 450 Six Days ; XRV 750 RD07
0 0

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Presne jak pise Jopr a Sir nade mnou..

Mam doma jak 690 Enduro R tak EXC 450R a neprijde mi ze by EXC mene vibrovalo. Kazdopadne jsou to konstrukci a pouzitelnosti vyrazde odlisne stroje.
A ze vibruje WR 450 nejak vyrazne mene nez 690 nebo EXC 450 mi rozhodne neprijde.

Tu 690 jsi vlastnil, nebo si se na ni jenom nekde svezl?

Jinak na tvoje pouziti by mohla byt vyborna PR7 co ma Jopr, cenove jsou ty motorky ale zatim uplne nekde jinde. Oproti 690 vibruje vyrazne mene.

Editoval haus1 (28.10.2017 09:07:45)

 offline 

 

#24 28.10.2017 10:03:37

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


jopr napsal(a):

 ano konečně to Nokii někdo vysvětlil. Nechtěl jsem se zapojovat, ale doporučovat někomu na polní,  lesní cesty a silniční přejezd ostrou hmmm. .... 

Precti si tema vyk! Borec chce poradit v jeho zuzenym vyberu a ten mu nikdo z nas nezuzil.

Uz by sis mohl vsimnout,  ze sem lidi nechodi hledat nazor,  ale chteji tu jen potvrdit svoji pravdu a ty jsi idealni priklad wink , jak to dopada.

Co pise sirr je opet polopravda, ktera plyne z neznalosti. Eqvivalent 15 mth je cca 100 litru benzinu a pri hodne zrychlenych presunech a polnacky se u strikacky nedostane ned 5 litru... tzn cca 2000 km interval. Da se krasne pohrat se sekundarnim prevodem, aby se na 6 nevytacel zbytecne motor ...
450-501 bude paradni i na polnacky a majitel si uzije. Rozhodne cim novejsi,  tim lepsi. A hlavne ma potencial do terenu.  Nez moto ojede,  tak pravdepodobne zmeni priority.
Treba Solin najel na HQ 450 model do 08 49000 km bez sahnuti do motoru a to jezdil od mega mrd po vylety, hrebenovky ... jezdi tu stary ostry endura s najezdem 50000 na puvodní pist ... proste to mmj. zalezi na ucelu pouzivani.

Jediny duvod proc ne, bych videl v nepohodlnym sedle, ale i to se da resit treba gelovou vyplni ...
Vubec bych se nebal k tomuhle ucelu koupit WWMX 450 za 128000 funglovka  ano se vstrikovanim a rozhodne to nebude zadna jebka na toulani prirodou ...nez koukat na trubkac WR 450

Drzim se tematu. Samo osobne bych se koukal treba po BMW x 650, pekný TTR ve verzi se starterem, ... a mnoho dalsich a dalsich stroju, klidne i KLE 500 - hodne opomijený stroj ...

Nejhorsi je radit nekomu, kdo vybira moto podle rozumu (nejlip ciziho) a hlavni kriterium je servisni interval ne  Takovych je tu plny forum, ale rozumnejsi se dopracovali k pojeti - zajima me jen to, co mi dava motorka, jizdni vlastnosti, emoce, zazitky, ... heart  heart  ano 

Editoval Janek (28.10.2017 10:18:25)

 offline 

 

#25 28.10.2017 10:08:44

Palo7
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 368
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: CRF250L
Věk: 39
3 0

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Janek: jasně, ostrá je na brblání a přesuny po polňačkách nejlepší volba, to pohodlí v sedle a využití potenciálu ....asi tak jako Ferrari na každodenní dojíždění od práce a11 

 offline 

 

#26 28.10.2017 10:25:43

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Palo7 napsal(a):

Janek: jasně, ostrá je na brblání a přesuny po polňačkách nejlepší volba, to pohodlí v sedle a využití potenciálu ....asi tak jako Ferrari na každodenní dojíždění od práce a11 

Opet doporucuju precist si tema vyk! 
Chce to primarne na kolecko pro vycisteni hlavy 50-80 km, jestli se to nedá přežít bez otravnýho pocitu i na std. sedle ostrý moto, tak to me poser.  lol Ono je neco jinyho jet na zdechly CRF 250 a neco jinyho jet na nadupanym soutezaku, to by melo probrat i mrtvolu a trewba pochopi, k cemu jsou stupacky. Ja bych si na polnackach, lesnich cestach, sem tam nejaky vyjezd .... 50 - 80 km kolecko uzil ostry enduro sakra naramne  ano  ano a dal bych si ho klidne 2x, kdyby bylo pekny. Nevim, proc bych se mel k tomuto ucelu hrabat s nejakym mastodontem ...s pohodlnym sedlem  nee1 

 offline 

 

#27 28.10.2017 10:29:21

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


sirr:
Chtěl jsem napsat, ať si koupí CR450L - která bohužel neexistuje:)
Ta 690ka od KTM se nedá nějak umrtvit? To by byla motka pro něho, dokonce lehčí než 250L
Ježíš já jsem pako:) BMW x-challenge, to je 690ka jen má 50 koní a ne 70...

Editoval Miguel (28.10.2017 10:32:27)

 offline 

 

#28 28.10.2017 10:35:34

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků

 offline 

 

#29 28.10.2017 16:27:02

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1107
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


jedna tupá 450 by se přeci jen našla a asi by zakladateli vlákna mohla sednout  ano ale nejsem si jistej, jestli i cenofkou  a1  a29 

http://www.ccm450.cz/?gclid=EAIaIQobChM … gJ4dPD_BwE

http://www.ccm450.cz/kontakt/

http://www.ccm450.cz/wp-content/uploads/2016/05/CCM450-banner.png

e: odkaz

Editoval mart (28.10.2017 16:29:56)


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#30 28.10.2017 16:41:01

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Tady uz chybi jen gas gas pampera a xr 650 lol  lol 

 offline 

 

#31 28.10.2017 16:44:36

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8137
Založená vlákna
29 22

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Janek:

a ještě nesmí chybět AJP  ano2 

 offline 

 

#32 28.10.2017 17:28:31

nokia321
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: pár fichtů
Věk: celkem dost
Tel: mobilní
0 0

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Strejda-GC:


Jo AJP  a1  , pár zkušeností mám i ohledně záruky, za mě nikdy  ne 
To raději motokolo   heh2 

Jinak bych raději enduro než adventure.

Editoval nokia321 (28.10.2017 17:29:25)

 offline 

 

#33 28.10.2017 17:36:54

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


nokia321 napsal(a):

Strejda-GC:


Jo AJP  a1  , pár zkušeností mám i ohledně záruky, za mě nikdy  ne 
To raději motokolo   heh2 

Jinak bych raději enduro než adventure.

Ty ses tu novej?  O ajp tu takovy veci nesmis "psat" nahlas
 Pockej az prijde pepa a inzinyr fans a ty jich nandaj  lol 

Strejda,  ajp pr7 uz v nabidce probehla
Jeste ze se do vyroby endur nepustila znacka BPQ  lol 

Top drzak je taky stary husaberg 450-650  a1  oko1 

 offline 

 

#34 28.10.2017 17:43:47

nokia321
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: pár fichtů
Věk: celkem dost
Tel: mobilní
0 0

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Janek:

Chtěl jsem si jí koupit.
Pak jsem narazil na člověka co prodával a pak byl projet, ve srovnání s CRF bych si na moje ježdění nepomohl.
Do teď prodávající řeší reklamaci tachometru, zřejmě si to bude platit ze svého.
Fichtl jel a na tachometru skákaly hodnoty 120,200kmh, a natočeno měla několikanásobně tolik   big_smile 
Takže moto nemusí být špatná, ale přísun  dílů bude síla.. Ale to je na jiné téma.

Editoval nokia321 (28.10.2017 17:44:51)

 offline 

 

#35 28.10.2017 18:53:44

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


o1diesel napsal(a):

Janek napsal(a):

Palo7 napsal(a):

Janek: jasně, ostrá je na brblání a přesuny po polňačkách nejlepší volba, to pohodlí v sedle a využití potenciálu ....asi tak jako Ferrari na každodenní dojíždění od práce a11 

Opet doporucuju precist si tema vyk! 
Chce to primarne na kolecko pro vycisteni hlavy 50-80 km, jestli se to nedá přežít bez otravnýho pocitu i na std. sedle ostrý moto, tak to me poser.  lol Ono je neco jinyho jet na zdechly CRF 250 a neco jinyho jet na nadupanym soutezaku, to by melo probrat i mrtvolu a trewba pochopi, k cemu jsou stupacky. Ja bych si na polnackach, lesnich cestach, sem tam nejaky vyjezd .... 50 - 80 km kolecko uzil ostry enduro sakra naramne  ano  ano a dal bych si ho klidne 2x, kdyby bylo pekny. Nevim, proc bych se mel k tomuto ucelu hrabat s nejakym mastodontem ...s pohodlnym sedlem  nee1 

Na toto bych reagoval. Přesně moje slova  ano .  "Něco jiného jet na zdechlý 250 než si to užít na něčem silnějším".
To by bylo čištění hlavy z práce mnohem rychlější  big_smile .

Bral bych něco mezi CRF250L a  KTM690.  Ideálně menší váha a motor o výkonu alespoň 40k a lepší pérování.  Teprve nedávno jsem začal jezdit ve stupačkách a začalo mě to hodně bavit  ano . Do té doby by mi stačilo cokoliv co mě proveze krajinou. Ale nároky se zvedají a styl jízdy se zostřuje a mění.

690R  jsem 2 měsíce měla sériový výfuk. Jelo to, ale řekl bych, že by mohla být lehčí a mohla by jet víc od spodu.
Z dedukcí by mi vyhovovala podobná motorka, mohla by mít větší zdvihy než 270 a motor s menším objemem s méně vibracemi.
Jel jsem a po pár kilometrech jsem musel třepat rukama. V zápěstí brnění  ne .  Dělá mi to i na 250 ale to jen hodně náhodně.

Když to zhodnotím   key 
Nebráním se výměnám oleje a ostatní údržbě při které se má moto u mě dobře, většinu si dělám sám a nedělá mi preventivně něco koupit.
Ale podmínka je, aby mi motor vydržel alespoň 2-3 roky bez otevření válce,  prostě jen  oleje, vzduch filtr, ventily...
Psal jsem cca 6000km /rok - dedukcí  120-150 MTH.

Ale ostré nedělá dobře ani ustálené tempo jízdy. Není na to stavěna - je to závodní moto prakticky.

 offline 

 

#36 28.10.2017 18:56:45

nokia321
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: pár fichtů
Věk: celkem dost
Tel: mobilní
0 0

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Miguel:
Co třeba taková Husqvarna FE 501 -2016?
Dala by to?

 offline 

 

#37 28.10.2017 19:22:32

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


nokia321:
Bude ti to trhat ruce z ramen, motohodiny budou zbuhdarma naskakovat a nebude to chtít zatacet. Petikilo je pro jezdce co jezdí deset let...
Pro tebe třeba xt660R

Editoval Miguel (28.10.2017 19:23:10)

 offline 

 

#38 28.10.2017 19:57:32

nokia321
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 50
Založená vlákna
Motorka: pár fichtů
Věk: celkem dost
Tel: mobilní
0 0

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Miguel:

Je to začarovanej kruh. Xt660R jsem chtěl před CRF, ale není na mě dost OFF a je dost těžká. Motorově bude určitě akorát pro mě.
Jezdím na motorkách 23let ale na ostrých v terénu ještě zkušenost nemám.

 offline 

 

#39 28.10.2017 20:31:57

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Miguel napsal(a):

nokia321:
Bude ti to trhat ruce z ramen, motohodiny budou zbuhdarma naskakovat a nebude to chtít zatacet. Petikilo je pro jezdce co jezdí deset let...
Pro tebe třeba xt660R

Takže xt 660R zatáčí líp než 501? Díky, skvělý info ano 

Jinak 500 patří do stejný kategorie E3 jako EXC 300, kterou jezdí v lese kde kdo.
Do 450 4t je dokonce E2 jako 250 2t, to jen pro nějaký porovnání ...
500 bude mít vyšší životnost než třeba 350, ale o to zase bude mít horší ovladatelnost. To se ale pozná až od nějaký úrovně ježdění, rozhodně ne na polňačkách.
Podívej se na Dakar, spousta jezdců jede v malle moto 450, je to cca 10000 km a jedou na jeden motor, s tím motorem trenují atd. a v pohodě vydrží jet tempo jako hrom, musí včas dojet etapy .... takže se ani na přejezdech neflákají. Tovární motory mají plánovanou životnost 2 kompletní Dakary a to jezdí palici 170 + ....
Nedej si tu nikým nakecat, že je to stroj, který budeš jen servisovat.
500 bude tahat, ale už máš možnost volby mapy, od 17 hq kontrola trakce, luxusní xplor podvozek  ...
450 když seženeš pěknou, bude parádní na co píšeš, že chceš jezdit,
500/501 umí v plný palbě odjet asi jen pár lidí na planetě, ale i jako hobík si ji užiješ, když budeš normální. Kamarád, co s ním občas jedu, má Berga 501 rok 14 a je to moc pěkný svezení i v těžším terénu, motorka je krásně tichá ...nedá na to dopustit.
Kdybys to chtěl jen do lesa, tak řeknu je to blbost, ale pokud to chceš na ježdění a vyčištění hlavy, tak hurá ano .

Prostě to nezatáčí  nee1 

 offline 

 

#40 28.10.2017 21:01:13

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8137
Založená vlákna
29 22

Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků


Miguel napsal(a):

Ale ostré nedělá dobře ani ustálené tempo jízdy. Není na to stavěna - je to závodní moto prakticky.

Hele, nechci tady slovíčkařit, ale tohle bych si nechal rád vysvětlit - dle čeho není stavěné ostré enduro pro ten a ten provoz a co "nedělá motorce dobře"

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů